Partyflock
 
here

Deep cutz rave

· from dub till dawn
Deep cutz rave
Deep cutz rave
georganiseerd door

Waalhalla (binnen) op de kaart Site
Winselingseweg 12
Nijmegen
Nederland🇳🇱
dubstep × 10, drum & bass × 9, jungle × 5, breakbeat × 2, reggae × 2

Tickets & prijzen Deep cutz rave

Voorverkoop:€ 5,-
Deurverkoop:€ 7,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18

Stemresultaat: zeer goed

geweldig1534%
zeer goed1023%
goed1841%
ok0
voldoende12%
onvoldoende0
slecht0
zeer slecht0
waardeloos0

10 waarderingen

Mc NoiA
We don't need not haterz....
Gareraab
hmm.. minste avond in waalhalla tot nu toe..... gelukkig konkrete beats als herkanzing :P
Sten1990
Qua muziek echt GRUWELIJK :kwijl: maar er stonden zoveel mensen stil :( Onbegrijpelijk... Daardoor qua sfeer een stuk minder dan ik gehoopt had... Waalhalla wel heerlijke locatie en het geluid was super!! (y)
Rekel
Super leuk feest. Goed druk, gezellig. Ook leuk om breakbeats, dubstep, drum 'n bass, hardcore door elkaar te horen zonder hokjesdenken :)
Jammer dat er zoveel mensen zeuren dat er mensen stil staan. Niet dat ik stil sta, maar iedereen moet toch zelf weten wat hij of zij doet. Verder: nieuwe indeling van de waalhalla is echt een verbetering (bar main en muntenbalie)
mike de chef
Muziek -geweldig!!, geluid zeker goed. alleen ook de sfeer. veel mensen stonden beetje lam stil , terwijl ik voor bij de box stond los te gaan!. verder top feest!. mij zie je weer bij konkretebeats!!!!
Bau
RESPECT voor DC !!!! Voor alle ravers over 2 weken is er weer een rave in Waalhalla http://partyflock.nl/party/198780:KonkreteBeats_vol4.html
Dark By Choice
Nr#1 Feest Tot Nu Toe (Y)
n1cky
was echt super de muziek en t geluid ook,heb top genoten iig(y) en idd jammer dat er niet zo veel mense uit hun dak ginge:(
S-May
Vet feestje!

Line-up Deep cutz rave

1Main Area
techno, drum & bass, hardcore
dubstep
dubstep
🇩🇪 drum & bass, dubstep
🇩🇪 drum & bass, dubstep
drum & bass
· MC drum & bass, hardcore, hip hop, dubstep, caribbean, urban
· MC 🇬🇧 🇳🇱 drum & bass
· MC 🇩🇪 drum & bass
2Bar Chill Area
drum & bass, dubstep, caribbean
dubstep
dubstep, caribbean
hip hop, dubstep

Statistieken

74Partyflockbezoekers
30Partyflockgeïnteresseerd
67 / 28·mannen / vrouwen
21.9Partyflockgemiddelde leeftijd
21.4Partyflockleeftijd mediaan
1·video
55·opmerkingen
10·waarderingen
zeer goed·stemresultaat (44 stemmen)

55 opmerkingen

Waarschuw beheerder
beste tijden (y)
Waarschuw beheerder
de ene editie is net afgelopen en de andere staat alweer gepland.
We worden verwend de komende maanden
Waarschuw beheerder
giana brotherz....VET...live of dj?
Waarschuw beheerder
lol die tijden! zieke shit!

aanwezig!
Waarschuw beheerder
geloof er niets van van die tijden :/
Waarschuw beheerder
't duurt wss weer tot ongeveer 07:00/07:30 ;)
Waarschuw beheerder
Afgelopen zomer duurde de feestjes wel gewoon tot uurtje of 11
Misschien mag het weer..?
Waarschuw beheerder
Met dit kabinet? Goeie grap!
Waarschuw beheerder
Het feest duurt tot 07:00, ik weet niet waar het is misgegaan maar er word aan gewerkt! Thnx
Waarschuw beheerder
mindere tijden... hehe ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rigoureuz op dinsdag 1 februari 2011 om 22:22:
Afgelopen zomer duurde de feestjes wel gewoon tot uurtje of 11
Misschien mag het weer..?


dat was echt leuk ja .. maar ik vrees dat dat voorgoed voorbij is.
 
Waarschuw beheerder
+2
Jeujj! Een Duitse MC? Wat gaat dat worden.. Jetzt geht loss?
Waarschuw beheerder
Party alarm!!
 
Waarschuw beheerder
Zeker weer van de partij!
Waarschuw beheerder
wat is dat met die MCs ?!

vorige keer stond er zown witte rasta, zn witte rasta ding te doen... niet geloof waardig
niet belangrijk, maar ik kan me zo aan kleine dingen storen terwijl ik dat ook niet moet doen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 februari 2011 om 15:27:
Jeujj! Een Duitse MC? Wat gaat dat worden.. Jetzt geht loss?


:roflol: Aanwezig!!! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De leeftijdsgrens zou best wat omhoog mogen lijkt me. 'k vind zestien niet echt een slimme zet. Maar verder heb ik er wel weer vet zin in . :)
Waarschuw beheerder
Giana brothers, dikke shit! gaan er nog a'dammers met de auto, heb een lift nodig! ik betaal mee aan de brandstof
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Video van de afgelopen deep cutz!
Waarschuw beheerder
from dub till dawn? en dub staat niet in de muziekgenres
het is bekend dat dub iets anders is als dubSTEP? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gareraab op maandag 21 februari 2011 om 19:23:
vorige keer stond er zown witte rasta, zn witte rasta ding te doen... niet geloof waardig


dat zal mc noia zijn die er weer bijstaat in de line-up ;) succes


Uitspraak van Gareraab op maandag 21 februari 2011 om 19:23:
maar ik kan me zo aan kleine dingen storen terwijl ik dat ook niet moet doen


klinkt bekend :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 februari 2011 om 15:27:
Een Duitse MC? Wat gaat dat worden.. Jetzt geht loss?


Hahaha!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Phaerion op zondag 27 februari 2011 om 14:48:
'k vind zestien niet echt een slimme zet.


Kan je ook uitleggen waarom?? Ik zie namelijk niet wat er stom is aan het vergroten van je doelgroep :S Of ben je bang dat er teveel 'kleine kindjes' rondlopen????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gareraab op maandag 21 februari 2011 om 19:23:
vorige keer stond er zown witte rasta, zn witte rasta ding te doen... niet geloof waardig


rastafarianism aint a black n white ting
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sten1990 op vrijdag 18 maart 2011 om 10:58:
Kan je ook uitleggen waarom?? Ik zie namelijk niet wat er stom is aan het vergroten van je doelgroep Of ben je bang dat er teveel 'kleine kindjes' rondlopen????


Dr komen sowieso al bijna geen mensen van onder de 18..
En als mensen van onder de 18 toch willen gaan, dan is dat toch hun eigen keus..
Minimum leeftijds grens 2jaar ophogen is ook niet altijd nodig
Waarschuw beheerder
nogmaals, rijdt er iemand met de auto van amsterdam? kunnen ik + een vriend een lift krijgen tegen financieele vergoeding?
Waarschuw beheerder
-1
sorry van mijn post over snoep..!! ik zal me in het vervolg aan de regels houde!. vooral als het om diepcutz gaat !. hierbij vertel ik nog een keer dat iik er super zin in heb ! en voor iedereen die gaat een top tijd toegewenst!..
hier een dubstep nummer met clip:)
http://www.youtube.com/user/dubsteptunez?blend=2&ob=4
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hildie2406 op zaterdag 19 maart 2011 om 16:28:
Dr komen sowieso al bijna geen mensen van onder de 18..
En als mensen van onder de 18 toch willen gaan, dan is dat toch hun eigen keus..
Minimum leeftijds grens 2jaar ophogen is ook niet altijd nodig


'k weet niet waar jij naar kijkt, maar ik zie er regelmatig bij lopen die idd wel een jaar of zestien zijn. Leuk als zoiets een keer misgaat en je kiddo's af moet voeren die slecht gaan op de drugs of zo. Tis maar net wat je belangrijk vindt natuurlijk. ;)

En dat is in het verleden natuurlijk ook nog nooit gebeurd, op feestjes. (cynisch)
Artiest NoiA
Waarschuw beheerder
+1
Haha grappig, wat een ongefundeerd gehaat hier, ik heb maar eens even een accountje aangemaakt om hier op te kunnen reageren. Ik weet gelukkig wel van uit welke hoek deze reacties vandaan komen en welk verleden mensen (o.a. met mij) hebben in die context dus boeit het me eigenlijk niet zo veel... Been there, done that, got the tshirt... Ik denk dat de meeste MC's binnen de Uk broken beat scene in Nederland het wel gewend zijn een soort van "levende schietschijf" te zijn. Nederlanders snappen vaak niet dat een MC integraal onderdeel is van de UK rave cultuur en dus bij de genres die wij op Deep Cutz draaien.

Kom as. zaterdag het me maar even persoonlijk vertellen in plaats van achter je toetsenbordje hier op zeik/haat flock. Zou ook leuk zijn om dan meteen wat goede en vooral ook opbouwende kritiek te krijgen zodat ik er misschien wel iets mee kan doen. Zal wel voor een lekker biertje zorgen tijdens het gesprek, ben benieuwd! :) Ik heb op feestjes in de UK gestaan, Belgie, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Zuid Afrika etc etc en echt alleen in Nederland heerst deze "anti Mc" cultuur lijkt het wel uit de ervaringen die ik zelf heb meegemaakt. Het lijkt wel dat veel mensen hier denken dat een mc er alleen is om de volgende act aan te kondigen en verder zo veel mogelijk hun mond moeten houden. Na mijn optreden op lowlands 2008 met Black Sun Empire kreeg ik bijvoorbeeld van de ene kant reacties van mensen die het helemaal geweldig vonden terwijl juist anderen mij er van "beschuldigen" de set van BSE kapot ge-mc-d te hebben en het dus 10x nix vonden wat ik deed. Hoge bomen... etc zullen we maar zeggen haha, kan wel wat hebben op dat gebied ben niet van suiker gemaakt...

Ik ben van geloofsovertuiging geen Rasafari en zoals NARC al aangaf heeft dit niets met zwart of wit te maken. Ik houd van de manier van MC-en/Toasten van in de jaren 70 door het dekolonisatie proces naar de UK verhuisde Jamaicaanse artiesten die hun stijl met de UK flow integreerden en zo later via de Dub en Reggae zijn weg heeft gevonden in de Dubstep/Jungle/D&B en aanverwante sub genres. Zal hier best door beïnvloed zijn maar pretendeer dat zeker zelf niet te zijn. Dat is ook iets wat ik niet wil en valt ook gemakkelijk terug te horen in de stijl van mijn Lyrics dacht ik zo. Dat ik dreads heb wil nog niet zeggen dat ik ook zo iets probeer uit te stralen of na te doen. Dit staat voor mij totaal los van elkaar, dus je witte rasta MC argument vind ik met dit in gedachten een beetje misplaatst... ;)

Natuurlijk mag je een mening hebben en mij als MC of MC's in het algemeen kut vinden. Maar dan heb je (helaas) pech, Deep Cutz is mijn feestje dat ik met een aantal andere mensen vanuit Strike Back organiseer dus je zult mij en MC's in het algemeen dus ook in de toekomst op Deep Cutz zien en horen. De line up staat op de flyer/internet en je kunt lezen dus als je het echt niet trekt dan blijf je toch gewoon thuis op de bank naar MC-loze setjes van je DJ helden luisteren. In plaats van te gaan zitten haten. Of check MC-loze feestjes in deze genres want die zijn er natuurlijk ook wel. Tip: In de Waalhalla word ook door vrienden van ons Konkrete Beats gegeven, dat zijn tot nu toe voor zo ver ik weet altijd nog MC-loze feestjes geweest waar ook Dubstep en D&B gedraaid word. ;)

Op last van de gemeente/politie Nijmegen zal de Waalhalla in de toekomst voor alle feestjes trouwens de minimale leeftijdsgrens naar 18+ verhogen...

@ J-mc, we doen ons huiswerk hier en weten we dat Dub iets anders is dan Dubstep. Alleen Dub stond waarschijnlijk niet bij de te kiezen genre opties voor het aanmaken van dit topic vandaar dat je het niet bij de stijlen terug vind. Als je de line up bekijkt dan weet je dat het met het Dub gedeelte aankomende keer wel goed zit! :)

Ondanks al het gehaat blijf ik natuurlijk met de rest van de crew mijn best doen om er iedere keer een vetter feestje neer te zetten want daar is waar het uiteindelijk toch allemaal om draait verder heb ik er ook harstikke veel zin in. Plus ik probeer natuurlijk ook te groeien als MC zijnde... Het gaat bij ons bij Strike Back / Deep Cutz om het neerzetten van een goed feest uit liefde voor de scene en de muziek. Rijk worden we er (helaas) niet van dan hadden we beter andere meer populaire genres kunnen gaan promoten haha...

Zie jullie aanstaande zaterdag voor de speakers in de Waalhalla !!

PS
Nodig al je Facebook vriendjes uit voor het event hier:
http://www.facebook.com/event.php?eid=122653904470536

Voor meer info en updates in de toekomst kun je lid van de Deep Cutz groep worden op Facebook
http://www.facebook.com/strikebackevents.deepcutz

Of je kunt een kijkje nemen op
http://strikebackevents.com/splash/
(Vernieuwde website is op dit moment nog in aanbouw :) )

Promo video van onze headliner Giana Brotherz


ONE LOVE!

Teun / Mc NoiA
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
@Teun; ja 't lijkt hier net een (af)zeikforum ofzo :S Als mensen iets tegen je hebben, dan blijven ze maar lekker thuis of ze gaan naar 'n ander feestje
@Michel; Je hebt wel gelijk, straks gaat een 16/17jarige out @ waalhalla, als diegene beland in 't ziekenhuis/ ouders komen erachter, word de schuld op organisatie vn 't feest afgeschoven.. volgensmij heb je dan toch bestwel een probleem
terwijl mensen van 18+ [hopelijk] wel wat beter om weten te gaan met bepaalde dingen/tochwel iets meer verstand hebben
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mc NoiA op maandag 21 maart 2011 om 14:25:
Natuurlijk mag je een mening hebben en mij als MC of MC's in het algemeen kut vinden.


mc's kunnen zeker wel vet zijn maar de muziek moet zowiezo nie lager gaan wanneer de mc aan het woord is. (al vaker meegemaakt) maar je kunt ook teveel mcén hoofdbestandsdeel blijft toch de muziek.
verder ben jij de eerste mc die naast mij voor de speakers heeft gestaan (vorige deep cutz) terwijl je bezig was wat zowiezo al vet is hehe
ofja bij het dnb gedeelte iig want toen de dubstep kwam ging ik naar huis :P


Uitspraak van Mc NoiA op maandag 21 maart 2011 om 14:25:
Alleen Dub stond waarschijnlijk niet bij de te kiezen genre opties voor het aanmaken van dit topic


dacht dat dub ook bij de genres stond. maarja ik denk ik vraag het eff sinds die fout toch wel vaker word gemaakt :S

Uitspraak van Mc NoiA op maandag 21 maart 2011 om 14:25:
Alleen Dub stond waarschijnlijk niet bij de te kiezen genre opties voor het aanmaken van dit topic


de dj set zal ook wel commentaar hebben gehad, smaken verschillen he en das maar goed ook
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Phaerion op maandag 21 maart 2011 om 14:02:
'k weet niet waar jij naar kijkt, maar ik zie er regelmatig bij lopen die idd wel een jaar of zestien zijn. Leuk als zoiets een keer misgaat en je kiddo's af moet voeren die slecht gaan op de drugs of zo. Tis maar net wat je belangrijk vindt natuurlijk.


Je doet het nu wel heel erg lijken alsof alle jongeren van 16/17 jaar aan de drugs zitten.. :S

Uitspraak van Hildie2406 op maandag 21 maart 2011 om 16:44:
word de schuld op organisatie vn 't feest afgeschoven.


En dat de schuld op de organisatie af geschoven zou worden is dikke onzin. Je kan als organisatie echt niet meer doen dan beveiliging neerzetten en goed fouilleren :S Als dat gebeurd is er geen reden om ook maar iets op de organisatie af te schuiven. Dat de gemeentes daar vaak anders over denken is duidelijk, maar er zit ook een deel eigen verantwoording bij.


Uitspraak van Mc NoiA op maandag 21 maart 2011 om 14:25:
Ik weet gelukkig wel van uit welke hoek deze reacties vandaan komen en welk verleden mensen (o.a. met mij) hebben in die context dus boeit het me eigenlijk niet zo veel..


Wel grappig dat je dan alsnog zo'n verhaal neerzet :roflol: Naja, ik heb niks tegen welke MC dan ook, alleen zijn er gewoon bij die het minder goed doen dan anderen. Ik ben heel benieuwd wat je ervan gaat maken zaterdag ;) Ik heb er in elk geval zin in :D
Waarschuw beheerder
!!BELANGRIJK!! Vanaf heden zijn alle evenementen bij de Waalhalla 18+ Dus ook Deep Cutz!!!
Waarschuw beheerder
De rest was ff niet interessant meer wat hier stond xD

Zaterdag partytime!

[Ik ben bij deze uitgediscussieerd]
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hildie2406 op dinsdag 22 maart 2011 om 14:21:
Sinds er security staat zijn er sowieso al minder vaak mensen out gegaan + als 't echt zo is dat party's vanaf nu 18+ zijn [zal ik morgen nogwel ff navragen] dan is er verder niks aan de hand..

En ohja, trouwens.. 'tis helemaal niet zo dat alle 16/17jarigen aan de drugs zitten.. maarrr, aangezien er veel word gebruikt in waalhalla.. en ook wel 's in 't zicht.. geeft dat wel een slechte invloed en voor dat je 't weet zitten ze er ook aan


Het is 18+. Zeiden ze gister nog tijdens de meeting. En ook niet echt slim om te zeggen dat er veel gebruikt word eigenlijk.
Met het gezeik wat Waalhalla nu al heeft, ist niet echt handig om dat zo op partyflock te zetten lijkt me.

Maar zaterdag zeker partytime!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JO MAMA op maandag 21 maart 2011 om 11:38:
Liever helemaal geen MC's


Veelal mee eens maar Multiplex hoor ik met liefde aan.
Waarschuw beheerder
Haat aan iedereen die haat! Was vorige keer voor het eerst bij Deepcutz ben al bij een hoop feestjes geweest maar Deepcutz blijft me toch bij als het vetste feestje dat ik ooit heb meegemaakt. TOT ZATERDAG!!!
Waarschuw beheerder
wacht wel op koninginnedag :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kellogs op dinsdag 22 maart 2011 om 21:37:
Haat aan iedereen die haat! Was vorige keer voor het eerst bij Deepcutz ben al bij een hoop feestjes geweest maar Deepcutz blijft me toch bij als het vetste feestje dat ik ooit heb meegemaakt. TOT ZATERDAG!!!


Zowiezo dat het vet wordt ouwe! Zie je zaterdag :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kellogs op dinsdag 22 maart 2011 om 21:37:
ben al bij een hoop feestjes geweest


misschien toch maar even je pf update, deze staat nog op 10 feesten bezocht ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van j--mc op woensdag 23 maart 2011 om 17:39:
misschien toch maar even je pf update, deze staat nog op 10 feesten bezocht ;)


Want alle Dubstep en D&Bfeestjes staan op Partyflock :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sten1990 op woensdag 23 maart 2011 om 20:46:
Want alle Dubstep en D&Bfeestjes staan op Partyflock


meeste wel ja, ik ga zelf ook veel naar illegale maar legale zijn ook vaak niet te missen vandaar dat het toch met elkaar samenhangt, nja niet dat ik mijn eigen er verder druk om maak ofzo hehe
Waarschuw beheerder
donateur
mss mooie after van da andere feest waar ik rond 0200 u vanaf kom ofnie joeri

Uitspraak van j--mc op woensdag 23 maart 2011 om 23:47:
omdat het leven toch van feestjes aan elkaar hangt


:D
Waarschuw beheerder
whow wat een betoog van Noia,

Uitspraak van Mc NoiA op maandag 21 maart 2011 om 14:25:
Ik heb op feestjes in de UK gestaan, Belgie, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Zuid Afrika etc etc en echt alleen in Nederland heerst deze "anti Mc" cultuur lijkt het wel uit de ervaringen die ik zelf heb meegemaakt.


net als artiesten leef je toch voor de fans :P? als fans t niets vinden ga je toch niet wel MCen :P Ja, muziek is onder andere waar je als muzikant voor leeft, maar DJ = geen MC ;) MC= geen muziek

mja, flauwe opmerking, kheb niets tegen MCs, maar je moet ze niet opvallen (want dat betekend dat stem+muziek 1 is) en wat bijna nooit is. Plus vorige DeepCutz kan ik me geen MC herinneren terwijl ik toch écht niet aan de drugs was (of was je toen goed aan t MCen ;) ??)

Uitspraak van Mc NoiA op maandag 21 maart 2011 om 14:25:
Dit staat voor mij totaal los van elkaar, dus je witte rasta MC argument vind ik met dit in gedachten een beetje misplaatst...


ik zeg er toch ook niets mee, maar ga me NIET vertellen dat het NIET op jou van toepassing is :P ?!
mij zul je eerder andere stereotyperingen kunnen betrekken, daarom zijn er juist hokjes (waar niemand in wil zitten maar toch stiekem graag aan mee doet:P)
Uitspraak van Mc NoiA op maandag 21 maart 2011 om 14:25:
MC-loze setjes van je DJ helden luisteren


praktisch nooit het geval :'() aangezien de meeste setjes opgenomen zijn op een feest. Anders is het een CD:P

en als afsluiter waar je zelf mee begint:
Uitspraak van Mc NoiA op maandag 21 maart 2011 om 14:25:
wat een ongefundeerd gehaat hier


dat enorme betoog heeft mij niet geconvert dat een MC nou echt zo nodig is.........

+punt: wel vet dat je tenminste in publiek staat en niet constant aan t MCen bent

maar alsk je aanspreek morge, gaan we dan argumenteren of objectief naar de MC en muziek kijken?

Let wel, probeer niet te haten, maar objectief naar mn mening te kijken o:)

Uitspraak van Mc NoiA op maandag 21 maart 2011 om 14:25:
Het gaat bij ons bij Strike Back / Deep Cutz om het neerzetten van een goed feest uit liefde voor de scene en de muziek. Rijk worden we er (helaas) niet van


laat de DJ dan ook ongestoord draaien, dan word je mss wel rijk aangezien dat toch geen switch van stijl is, maar wél mensentrekker aangezien NL kennelijk totaal niet op MCs zit te wachten :P

halfontopic: toen Nederhoppen zwaaaaare hype was, heb ik t ook "geleerd" puur om te zeggen dat t niets voorsteld en daarom wss voor losers is die iets voor willen stellen. Jaaa kwas toen nog half metal half hardcore en dat vond/vind ik geen muziek dus moest wat om statement te maken. Met als gevolg dak ook gewoon over de improvisatie avonden beetje rasta'de / rapte om wat vocal bij de muziek te hebben. Deed ik ook pas fanatiek toen ik er bier voor kreeg van Merleyn organisatie (gast Heette Martijn en toen was t nog niet van Roosje)

Desalniettemin:
wel of geen MCs, wel of geen mensen boven18, wel of geen security, pas als er geen bier meer is word t een probleem hahaha
ik ga morge avond uit mn plaat

stiekem hoop ik op echt stevig gedraai, vorige keer ook nog wat hardcore plaatjes tussendoor(L)
khoop dat er wat meer stevigs vanavond voorbij komt :D ga ik maar niet vanuit, is t des te vetter als t wél zo is

Edits: wat lelijke zinsopbouw af en toe;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jaa jaa, vandaag is het zo ver !! deep cutz is a lifee!!!!!!!!!!!!!!.. zie jullie allemaal vanavond om 11:00 voor weer een dik feest. we maken er wat van ! iedereen een toptijd toegewenst!!!!!

groetu ut nijmegen!!!

en dont do drugs !
Waarschuw beheerder
Stop eens met dat gebitch! (L) Liefde (L)

Zoveel zin in vanavond :D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
@ Raab:

Tussen 4 en 5 (of zomertijd dus 5 en 6) komt er weliswaar wel drum n bass, maar dan goede :D
Beuken met breken :D

Visor is de bom!! :P
 
Waarschuw beheerder
mischien iemand ID gevonden??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mc NoiA op maandag 21 maart 2011 om 14:25:
Tip: In de Waalhalla word ook door vrienden van ons Konkrete Beats gegeven, dat zijn tot nu toe voor zo ver ik weet altijd nog MC-loze feestjes geweest waar ook Dubstep en D&B gedraaid word.


Big up!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 maart 2011 om 16:29:
mischien iemand ID gevonden??


Uitspraak van Bau op zondag 27 maart 2011 om 04:01:
Voor iedereen die niet nog niet genoeg geraved heeft over 2 weken gaat het weer loos...