Partyflock
 
here

Contest 4 All

· Future Parade
Contest 4 All

CinQ (binnen) op de kaart Site
Parade 5
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱
house × 3, latin

Tickets & prijs Contest 4 All

Deurverkoop:€ 5,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Verslag
Door PH/\NTOM!C STYLZ (256).

Line-up Contest 4 All

house
house
house, techno

Statistieken

8Partyflockbezoekers
2Partyflockgeïnteresseerd
1·verslag
54·opmerkingen
geenstemresultaat (3 stemmen)

54 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Sommige dj's worden niet herkend bij partyflock, dus hier de line-up zover nu bekend. Houdt de website in de gaten www.eventstogether.nl of http://contest4all.hyves.nl voor de veranderingen

Muziekstyle: Dirtyhouse, Latinhouse
Presentator: Peter Nuninga
Sound: DJ Ventil – The Funcky Chicken Future Parade sound
Dance: Dance-entertainments en the Attic
Tijd DJ Stijl
20.00-20.30
20.30-21.00
21.00-21.30 DJ L_Nico House
21.30-22.00 Manuel Biesheuvel Latinhouse
22.00-22.30 DJ Chocksa House
22.30-23.00 Helguera & Marquez D House
23.00-23.30 M!sha Latin Dirty House
23.30-00.00 DJ MarkOss House/dirtyhouse/latin
00.00-00.30 Marco Solvero House
00.30-01.00 Vincent Del Four House
01.00-01.30 D-Jastic House
01.30-02.00
02.00-02.30
Battle/ uitslag
Winnaar 1/2 uur draaien

Succes iedereen en er zijn nog enkele plaatsen
 
Artiest Kinesis
Waarschuw beheerder
Wow 10 Euro inschrijfgeld betalen en nog entree vragen ook.....sorry hoor! Maar dit is te gek voor woorden om zo geld te verdienen!! De dj's moeten geld krijgen om te draaien (ze zijn degene die de mensen binnen houden), nee hier moet betaald worden om te draaien...haha! Maar verder succes jongens!!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 januari 2009 om 15:19:
Wow 10 Euro inschrijfgeld betalen


WTF!! Een contest waarbij de deelnemers €10,- moeten betalen om aub mee te mogen doen? En dan €5,- entree durven te vragen? Wat een mafkezen :rot:

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 januari 2009 om 15:19:
...haha! Maar verder succes jongens!!


Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 januari 2009 om 15:19:
Wow 10 Euro inschrijfgeld betalen en nog entree vragen ook.....


dat zie je wel bij meer contesten.
ook juist bij wedstrijden buiten dj-land om.
schrijf maar eens in voor een dans-contest.
kost je wel meer dan 10 jeppo's
(entree ligt daar altijd weer los van)


Uitspraak van verwijderd op maandag 19 januari 2009 om 15:19:
Maar dit is te gek voor woorden om zo geld te verdienen!!


bij grotere organisaties zijn er altijd factoren die ook betaald moeten worden.
bep. dingen op lokatie, de admin etc.
(...en zoals wij, Externe Jury) ;)


Uitspraak van verwijderd op maandag 19 januari 2009 om 15:19:
De dj's moeten geld krijgen om te draaien (ze zijn degene die de mensen binnen houden),


als ze het goed doen wel ja.
maar dat is tegenwoordig vaak niet het geval.
en dj's hebben we met duizenden op een hoop.
en mensen binnen houden is het probleem nooit.
mensen binnen krijgen. daar gaat het om.
maar dan spreken we over een discotheek.
hier gaat het over een Parade. mensen willen goede dj's zien en horen.
met alleen goed mixwerk en plaatjes draaien kom je er dus gegarandeerd niet!
en om dat uit te zoeken... dat is ons werk
dacht je dat je er zo maar tussen kwam dan???


Uitspraak van verwijderd op maandag 19 januari 2009 om 15:19:
nee hier moet betaald worden om te draaien...haha!


in dit geval misschien wel een keertje ja. het zei zo
maarja... avondje stappen kost wel meer dan 15 jeppo's ;)
en met duizenden optionele inschrijvingen elke maand weer, zijn er toch blijkbaar dus genoeg dj's die dat wel snappen en er geen probleem van maken :)

zie je dj-en als hobby... prima. niets mis mee
wil je misschien ooit geld verdienen, dan zie je dj-en als "zakelijk".
en zoals bij al wat zakelijk is, dien je te investeren.
en dan nog ...
al heb je nog zoveel geinvesteerd,
kun je nog zo'n geweldige producten hebben,
maar...
als je niet presteerd,
ga je failliet.
en zo is het in dj-land ook.

maar zelfs nog buiten dat om.
ook voor dj's is het reclame.
en reclame kost altijd geld.
en vergeet niet, dat het dus misschien niet bij een contest of een parade blijft.
ook dj's van voorheen worden door dit bedrijf soms nog steeds geboekt.
dus zullen ze toch wel iets goed doen.
:)


Uitspraak van verwijderd op maandag 19 januari 2009 om 15:19:
Maar verder succes jongens!!


thnq.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van futureparade op woensdag 21 januari 2009 om 12:46:
Gaan we weer !!!!


Hoe bedoel je, al vaker commentaar gehad op jullie manier van werken/geld verdienen?
Terrecht dus dat commentaar.

Uitspraak van PH/\NTOM!C STYLZ op donderdag 22 januari 2009 om 13:42:
dat zie je wel bij meer contesten.


Noem eens wat serieuze organisatoren op die geld vragen aan DJs om te mogen draaien op een contest?
Uitspraak van PH/\NTOM!C STYLZ op donderdag 22 januari 2009 om 13:42:
bij grotere organisaties zijn er altijd factoren die ook betaald moeten worden.


Bij de grotere org wordt er zover ik weet nooit geld gevr aan djs. Echt kosten worden er ook niet gemaakt bij het org van een contest op deze schaal.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 januari 2009 om 22:01:
Bij de grotere org wordt er zover ik weet nooit geld gevr aan djs. Echt kosten worden er ook niet gemaakt bij het org van een contest op deze schaal.


"zover je weet ja" :)
hoeveel contests zie je in een jaar? of aan hoeveel heb je meegedaan?
bij veel contests (vooral buiten NL) is dat eigenlijk vrij normaal
het begrip dj-contest/battle is alleen hier in NL een beetje een verkeerd begrip geworden.
maar dit is een lang en saai verhaal maar als je het persee wil weten, ga maar eens zoeken op
"DMC" op I-net. (dan zie je wat echt battle is... en niet zoals hier)
ik heb voor organisaties moeten jureren waar het inschrijfgeld heel wat hoger was.
(daar was ik het toen niet mee eens... maar dat was ook echt absurt veel) ik noem verder geen namen.
maar 10 jeppo's... je bent een van de weinige tussen de duizenden die erover klaagt. :D
maar om je even een indruk te geven.
bij vele (en vooral grote organisaties) is een zogenaamd dj-contest niet veel meer dan "gewoon een keertje draaien"
daarna hoor je er niets meer van. meestal is dat ook gewoon voor in uitgaansgelegenheden om de boel vol te krijgen.
(waar opzich ook niets mis mee is) maar niet vergeten dat het hier om een parade gaat.
...anyway.
zoals ik al aangaf, worden er nu nog steeds regelmatig dj's geboekt van al wat jaar terug.
maar bedenk maar eens een organisatie... waar een dj na een contest vaker als 1x heeft gedraaid.
we kennen trouwens genoeg goede dj's dus ook die hadden we gewoon kunnen plaatsen.
maar nee... sommige organisaties snappen gelukkig dat er veel dj's zijn die nooit een kans krijgen. (hier dus geen vriendjespolitiek)
wij hebben al heel wat ervaring op dat gebied. en hier in NL ...
ken ik er maar 3 (en dit is er een van).
de aanmeldingen lopen nog steeds vollop binnen.
dus blijkbaar zijn er toch genoeg dj's die het wel snappen, of zelfs niet eens uitmaakt.


ik verdedig hier niemand, want als Externe Jury zou het ons een worst wezen.
maar we weten wel donders goed waar we over praten ;)

verder vind ik het opzich wel ok dat er geld gevragen word.
waarom niet.
als je aan een schaak-contest of danswedstrijd mee doet, kan dat soms wel eens 70 euri ofzo aan inschrijfgeld zijn.
dacht je nou echt dat daar meer organisatie of spullen voor nodig waren dan een dj-contest??? :D
tegenwoordig word er overal geld op verdiend, je zou stom zijn als je het laat liggen.
vooral nu met de economische recessie :p hahaha.

nee maar ik zal zal ophouden met zeveren want dat word toch altijd zo'n ja/nee-discussie. :D
en meningsverschillen blijf je toch houden.

mocht je nix te doen hebben en toch zin hebben om te kibbelen :)
kom gerust binnenvallen, het bier staat koud. :D
en dan zul je zien dat het allemaal niet zo'n erg iets is om je
druk over te maken voor 5 pleuro ;) :D

proost! ;) :D


Lividum
LC Jury - Support
Intergalactic Dj Federation (team 3)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gisteren heb ik weer moeten jureren op een contest van deze organisatie.
en ving iets op wat ik je nu mooi als voorbeeldje kan geven.
dus kon het niet laten om het hier toch even onder te vermelden.

maar kreeg te horen dat er van de contests van vorige week.
nu al 2 feesten van totaal andere organisaties staan.
waar meer dan 50% (plus dj's die niet eens meededen maar wel aanwezig waren) geboekt staat op die feesten.
meeste contacten zijn daar gelegd, en zoals ook in het zakenleven worden de beste deals niet in een serieuze bespreking of presentatie gesloten, maar onder het genot van een glas bier aan de bar na de vergadering.

maar zo zie je maar weer...
we zijn nog geen week verder.
zo snel kan het dus gaan.
;)


een groot wetenschapper en zakenman (ben zijn naam even kwijt) zei ooit:
"meeste hobby's kosten geld, en het is aan jou om er zakelijk iets aan over te houden, het vergt hoe dan ook, een investering"

thinq about it. :) ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PH/\NTOM!C STYLZ op donderdag 22 januari 2009 om 13:42:
hier gaat het over een Parade. mensen willen goede dj's zien en horen.


:lol: er is nog nooit n goede dj op de parade geweest, niet nooit niet ever

en vrijdag in de cinq, jullie zullen meer dj's dan gasten binnen hebben
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PH/\NTOM!C STYLZ op vrijdag 23 januari 2009 om 01:56:
als je aan een schaak-contest mee doet, kan dat soms wel eens 70 euri ofzo aan inschrijfgeld zijn.


bahahah wa n gek
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PH/\NTOM!C STYLZ op donderdag 22 januari 2009 om 13:42:
en mensen binnen houden is het probleem nooit


Wel in Den Bosch :)
 
Waarschuw beheerder
Mensen binnenhouden zal niet het grootste probleem zijn als de muziek goed is, maar denk dat het moeilijk is om mensen binnen te krijgen met €5,00 entree bij een contest.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op zondag 25 januari 2009 om 07:51:
er is nog nooit n goede dj op de parade geweest, niet nooit niet ever


nou... ik heb toch al wel goeie gezien hoor.
maar het gaat ook niet alleen om de parade. maar ook datgeen wat nog komen gaat.

maar ok... tell me.
wat zou een goede dj in een Parade aan moeten voldoen volgens jou?


Uitspraak van S.F.X. op zondag 25 januari 2009 om 07:57:
bahahah wa n gek


tja... mij ook niet gezien :p
maar zo is het vaak wel gewoon.
ik heb het ook niet verzonnen.
maar heb nog wel eens hogere bedragen gehoord.
en hoe gek het ook klinkt, er zijn mensen die het graag willen, en die het dus gewoon betalen.
ieder zijn ding.


Uitspraak van verwijderd op zondag 25 januari 2009 om 17:09:
Wel in Den Bosch


is dat zo ja? hahaha
want wat komt daar vandaan man! "chocolade-bollen" en "zoete-lieve-Gerritje" ;) hehehe
zou het aan de plaats liggen dan? ;)
nee joh... het probleem is , dat hier in NL een overkill is aan dj's / organisaties / discotheken / party's.
en mensen binnen krijgen en binnen houden is overal een probleem.
vooral nu de afgelopen 7 jaar schijnt het een groot probleem te zijn. (en nu misschien zelfs nog iets erger ivm de economische recessie) ;)




Uitspraak van verwijderd op zondag 25 januari 2009 om 20:22:
ensen binnenhouden zal niet het grootste probleem zijn als de muziek goed is, maar denk dat het moeilijk is om mensen binnen te krijgen met €5,00 entree bij een contest.


true, entree is altijd een drempel. (ik ga zelf ook niet snel ergens naar binnen waar ik entree zou moeten betalen als ik niet weet wat het is) voor het zelfde geld vind ik er niets aan en dan heb je voor niets betaald.
maarja... ik kan ook voor het zelfde bedrag twee verschrikkelijke hamburgers arresteren bij de grote gele M, en daar ziek van worden. :D rare vergelijking misschien. maar komt op hetzelfde neer. ;)
bovendien is mijn ervaring dat het bij de meeste contesten dat het nog steeds gezellig-druk was, of juist volle bak.
en heb er echt serieus extreem weinig mensen over horen klagen.
jullie nu zijn echt een van de weinige.

maar ook dan nog...
sommige van ons hebben persoonlijk het liefste dat er juist helemaal geen publiek is.
en de dj gewoon vol op in het licht. geen gedempte discotheek-verlichting.
en het geluid niet overdreven hard.
dan kun je echt puur de dj voor 1000% beoordelen.
sommige dj-contesten zijn dus echt zo op die manier.
maar dat is wel dj-en op een heel ander nivo.

dus...
Uitspraak van S.F.X. op zondag 25 januari 2009 om 07:51:
en vrijdag in de cinq, jullie zullen meer dj's dan gasten binnen hebben


als jury zijnde vinden wij dat niet erg.
moet iedereen helemaal zelf weten.
het is een contest, geen stap-avondje.


maar wat dan ook weer is.
bij andere discotheken betaal je ook minimaal 5 jeppo's om binnen te komen.
"zonder" dat er dj-contest is. ;)
maar zoals ik al zei.
de een vind het wel leuk, de ander niet, smaken verschillen... gelukkig


ons is het om het even.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PH/\NTOM!C STYLZ op zaterdag 24 januari 2009 om 09:29:
het vergt hoe dan ook, een investering


Ja in materiaal...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 januari 2009 om 12:23:
Ja in materiaal...


en een studie dan?
of wat dacht je van een franshise?
zelfs tijd kan een investering zijn
(maarrrrr denk erom... tijd = geld) ;)

en dat is dan nog voor je eigen.
maar in je leven zul je ook veel geld betalen aan dingen waar je niets van ziet.
zo zit dat helaas.
allemaal bullshit op papier... wat nog niet eens een investering is, maar vaak alleen bepaalde rechten. :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PH/\NTOM!C STYLZ op zondag 25 januari 2009 om 23:27:
wat zou een goede dj in een Parade aan moeten voldoen volgens jou?


echt hele bekende en grote namen, anders komt er niemand
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op woensdag 28 januari 2009 om 01:06:
echt hele bekende en grote namen, anders komt er niemand


true. maar die komen er ook. don't worry ;)
more info later
Waarschuw beheerder
btw ik bedoel de parade in den bosch wat betreft grote namen ,niet jou parade want die ken ik nie
beetje verwarring :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op woensdag 28 januari 2009 om 09:28:
btw ik bedoel de parade in den bosch wat betreft grote namen ,niet jou parade want die ken ik nie
beetje verwarring


om misverstanden te voorkomen... (is niet mijn parade he)
wij zijn "externe jury"

ow sorry, dan begreep ik je verkeerd
ja ok.
parade in den bosch ken ik eigenlijk niet.
(maar als die is... kom ik m zeker ff checken) let me know

maar grote namen zijn duur, en niet iedere organisatie heeft de mogelijkheid daartoe.
dus om naam op te bouwen, moet het als eerst zonder grote namen om het animo te peilen.
natuurlijk kun je wel grote namen neerzetten... maar dan gaat het niet zo zeer om de parade maar om die artiest.
en je kunt wel ineens grote namen neer zetten.
maar als je geen vriendschappelijke maatregelen kunt treffen betaal je de volle mep.
en kun je de boot in gaan.
altijd opletten dus.
en nogmaals... niet iedereen kan dit zich veroorloven.
dj-land is het zelfde als de zakenwereld... soms een keihard corrupt ons-kent-ons-wereldje. :p hehehe.
maar hoe dan ook.
het blijft investeren in een gok.

:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PH/\NTOM!C STYLZ op woensdag 28 januari 2009 om 13:39:
parade in den bosch ken ik eigenlijk niet.
(maar als die is... kom ik m zeker ff checken) let me know


de cinq is op de parade :lol:
Waarschuw beheerder
Hhahahahah,

wel grappig die woordspelling parade,
Ja Bosschenaren zijn best een verwend volkje en aangezien we als stad niet echt veel hebben. bedacht ik me als bosschenaar zijnde, waarom niet een contest aan de parade. Aangezien er op vrijdag avond in den bosch toch niet veel te doen is, gewoon komen en kijken. Hte is anders als een avondje stappen., maar zoals altijd het publiek en de dj's bepalen de avond. Cinq is een mooie lokatie voor een dj om te draaien.
2 x gaan we de contest draaien in 's-hertogenbosch. 13 februari komt eclectic radio mee om de hoek kijken. en wie weet zit er wel een dj bij de contest die den bosch uit zijn dak laat gaan.

Bosschenaren zie je overal, dus laat je nu ook in je eigen stad zien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Angeliquenextlevel op donderdag 29 januari 2009 om 18:46:
Bosschenaren zie je overal, dus laat je nu ook in je eigen stad zien.


tja ik moet zegge... op de voorgaande contesten deden ze het super ja.
maarja... dat was wel in T-town!!!
ik ben zeeeer benieuwd of 's-hertogenbosch dat beter kan als wij hier?! :p

(en misschien zit er dan een battle in : Tilburg VS 's-Hertogenbosch! ...if you dare ;) (6) )
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
triest om geld te willen gaan verdienen over de rug van hobbyisten (dj's) :loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 januari 2009 om 14:02:
hobbyisten


daarom zoeken we ook geen hobbyisten ;)
hobbyisten snappen vaak niet wat investeren is.


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 januari 2009 om 14:02:
triest om geld te willen gaan verdienen over de rug van hobbyisten (dj's)


is dat nou echt het enige zinnetje wat je kunt zeggen???
want je bent echt een van de weinige hoor. :D

ben je zelf dj en zou je mee willen draaien, maar vind je het dat 10tje niet waard.
wou je mee doen en heb je geen geld ofzo??? (kan ook)

let me tell you something.
ik betaal persoonlijk je inschrijfgeld.
maar dan verwacht ik dat je met iets goeds komt.
wij hebben als externe jury ook nog contacten genoeg dus kan je zo ergens een boeking regelen. no problem, maar dan moet je dus wel echt goed zijn.
maar denk erom, wij staan erom bekend dat als wij contesten en battles jureren
die niet zullen zijn zoals de contesten die je gewend bent)
en geloof me... wij zijn niet snel tevreden (en ik al helemaal niet)
so...
you've got the dare???!!!
BRING IT ON!!! (6)


...of wil je alleen discussies...prima :)
ook best, dan nodig ik je graag uit op deze desbetreffende avond.
en maak ik daar extra tijd voor vrij.
zal persoonlijk je entree betalen
en laat ik je onder het genot van een drankje wat in's en out's zien betreft de organisatie waarna je het wel wat beter zult snappen. :)
(no problem. alleen ben ik niet bevoegd bep. dingen openbaar te maken gezien ik extern ben).
dus... bij deze ;)

maareh... you wanna discuss with me, you have to do better then that! ;)


grtz

Lividum
LC Jury - Support
Intergalactic Dj Federation (team 3)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 107965, 10097}
Waarschuw beheerder
sonny black suported :respect: markoss :respect: !!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj Jack Black op vrijdag 30 januari 2009 om 15:57:
markoss


is hij goed ja?
eens ff kijken dan...

[ hotsummermix 2008 ...DOWNLOADING ]
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PH/\NTOM!C STYLZ op vrijdag 30 januari 2009 om 15:56:
hobbyisten snappen vaak niet wat investeren is.


Als jullie zo professioneel zijn en echte talenten een toekomst kunnen gaan bieden, zul je dus ook zelf moeten investeren.
Uitspraak van PH/\NTOM!C STYLZ op vrijdag 30 januari 2009 om 15:56:
ben je zelf dj en zou je mee willen draaien, maar vind je het dat 10tje niet waard.
wou je mee doen en heb je geen geld ofzo???


Mij laten dj'en is geen goed idee, ik draai iedereen naar buiten :lol:


Uitspraak van PH/\NTOM!C STYLZ op vrijdag 30 januari 2009 om 15:56:
nodig ik je graag uit op deze desbetreffende avond.
en maak ik daar extra tijd voor vrij.
zal persoonlijk je entree betalen


Dank je voor het aanbod, ik bezoek graag contests en die zijn bijna altijd gratis, uit principe ga ik hier dus niet heen.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 februari 2009 om 00:31:
uit principe ga ik hier dus niet heen.


Ik ook niet...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 januari 2009 om 22:01:
Bij de grotere org wordt er zover ik weet nooit geld gevr aan djs. Echt kosten worden er ook niet gemaakt bij het org van een contest op deze schaal.


Uitspraak van verwijderd op maandag 2 februari 2009 om 00:31:
Dank je voor het aanbod, ik bezoek graag contests en die zijn bijna altijd gratis, uit principe ga ik hier dus niet heen.


hmmmmzzzz... een week geleden werd er nog "nooit geld gevragen"
en nu zijn ze "bijna altijd gratis" hihi (6)
jij weet ook niet wat je wil he? ;)
maareh... hoeveel betaal je dan... soms...? :p

(sorry, sorry, sorry, ik weet dat ik heel vervelend ben soms, zal t nie meer doen)


Uitspraak van verwijderd op maandag 2 februari 2009 om 00:31:
Als jullie zo professioneel zijn en echte talenten een toekomst kunnen gaan bieden, zul je dus ook zelf moeten investeren.


nogmaals... wij liggen erbuiten. (externe jury)
en vertel ons niet wat investeren is. you have no idea ;)
ik runde mijn zaken on-officieel op mijn 14e al, en officieel op mijn 18e.
weet dus redelijk goed wat het is.
(al heb ook ik daar veel steun en kansen in gehad)

maar deze organisatie...
investeren is ook wat ze doen... (in het scouten naar goede dj's) ;)
en sommige die daar commentaar over geven. (net als afgelopen contest)
die denken dat ze het beter kunnen of weten... worden per direct, onherroepelijk terug op hun plaats gezet!
want we zijn misschien wel externe jury...
maar wij staan een battle ook niet uit de weg. (als het echt moet) ;) (6)
afgelopen contest bewees weer dat vele dj's er nog lang niet klaar voor zijn, en mensen nogal snel denken dat ze goed zijn, of wel weten hoe het allemaal zit. ook vaak niet begrijpen wat ze fout doen.
tips en hulp kun je altijd krijgen, en het commentaar is altijd op zn plaats, en zetten niemand express voor schut ofzo.
maar daag je ons uit... (6)

you wanna battle the jury? you wanna go against us? prepare to die!!! (6)
(niet dat we hoog van de toren willen blazen en denken dat we alles weten hoor maar het grootste gedeelte van de jury is: dj + turntablist + organisator + editor + afgestudeerd sound-engineer + geluids-technicus + en zien heel wat meer battles en contesten in een jaar, dan de gemiddelde dj in zijn cariere.

sterker nog... wij willen het zelfs opnemen tegen welke jury dan ook hier binnen NL.
(er schijnt zelfs een soort van jury-battle... "test-of-skills/kills-and-knowledge" aan te komen)
maar als ie gratis is... laat ik het je zeker weten of zet je misschien wel op mn gastenlijst.
je bezocht graag battles zei je... dan wil ik je er graag een laten zien, afgesloten voor publiek, zoals je nooit meer zult zien. ;)
I keep you in mind.

maar wat ook weer is...
afgelopen keer kreeg er wel iemand een aanbod om in locale tent te gaan draaien.
(dit was de keer daarvoor ook al)
dit lag helemaal los van de dj contest, maar de eigenaar wou dat persee.
ook dit soort dingen gebeuren dus.
niet gewonnen voor de parade... maar wel boekingen voor de locale toko.
(sommige zelfs voor vast)


Uitspraak van verwijderd op maandag 2 februari 2009 om 00:31:
Dank je voor het aanbod, ik bezoek graag contests en die zijn bijna altijd gratis, uit principe ga ik hier dus niet heen.


dan ben ik heel benieuwd naar wat voor contesten jij heen gaat... want...

-waarschijnlijk bezoek je dus altijd contesten die binnen NL zijn.
-altijd voor een discotheek.
-waar dj's na de contest niet meer dan 2x hooguit ergens kunnen draaien.
-hoeveel dj contests / dj-battles zie jij in een jaar?
-en hoeveel dj-battles denk je dat wij in een jaar zien? :)
-kun je me uberhaubt uitleggen wat het verschil is tussen een contest en een battle?

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 februari 2009 om 09:06:
Ik ook niet...


maakt niet uit.
even goede vrienden. :)
ieder zijn principes, dit is ook alleen maar goed.
want ook wij hebben zo onze principes. ;)

dit was mijn laatste berichtje hierover.
als extern jury-lid verdedig ik graag mijn inviduen waarin ik een glas-heldere toekomst zie. of het nu een organisatie of een dj is.
als iemand een droom na wil streven en ik kan daarbij helpen, zal ik daar zeker achter gaan staan.
vandaar mijn vele getyp hier.
mensen vandaag de dag ondernemen te weinig en dromen teveel.
verder blijft dit toch een ja/nee-discussie.
maar mocht je verder willen discusseren hierover,
nogmaals, discussies altijd gezellig.


Uitspraak van verwijderd op maandag 2 februari 2009 om 00:31:
Mij laten dj'en is geen goed idee, ik draai iedereen naar buiten


ja ok. maar misschien is je techniek niet optimaal, maar is je platen-keuze uitstekend.
ben je niet geschikt voor de parade en juist wel op andere feestjes.
of misschien zelfs... ben je zo pittig in je critiek per discussie dat we je misschien wel graag binnen het jury-team zouden hebben. ;)
heb je daar wel eens aan gedacht? how about that? :)
maar draai je normaal zelf niet dan?
maakt niet uit als je iedereen naar buiten zou draaien, gaan we buiten toch gezellig verder :p
of is het in den bosch buiten niet zo gezellig als binnen?



er word trouwens mogelijk sneeuw verwacht hoorde ik.
mocht dat zo zijn...
eis ik een sneeuwballen-battle. :p
jury vs organisatie vs dj's vs publiek.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PH/\NTOM!C STYLZ op maandag 2 februari 2009 om 09:59:
hmmmmzzzz... een week geleden werd er nog "nooit geld gevragen"
en nu zijn ze "bijna altijd gratis" hihi
hoeveel betaal je dan... soms...?


Ik bezoek zo ongeveer 3-4 contests per jaar en ik heb nog nooit geld betaald om binnen te komen.
Zover ik weet zijn ze ook altijd gratis, jullie zijn de eerste organisatie die entreegeld wil hebben waarvan ik het weet, dat is de reden dat ik er 'bijna' van gemaakt heb.
Uitspraak van PH/\NTOM!C STYLZ op maandag 2 februari 2009 om 09:59:
investeren is ook wat ze doen.. (in het scouten naar goede dj's)


Als door de organisatie niet eens de moeite wordt genomen om de deelnemende DJs op Partyflock als artiest toe te voegen, blijkt er weinig van enige inzet tov de investering die de DJs moeten doen.
Uitspraak van PH/\NTOM!C STYLZ op maandag 2 februari 2009 om 09:59:
afgelopen contest bewees weer dat vele dj's er nog lang niet klaar voor zijn, en mensen nogal snel denken dat ze goed zijn, of wel weten hoe het allemaal zit. ook vaak niet begrijpen wat ze fout doen.


Dat geeft ook helemaal niets, dat maakt het bezoeken van contests juist leuk, ook hoor je dan vaak nog wel eens muziek voorbij komen die je helemaal niet verwacht en die je ook niet vaak op feesten hoort.
Uitspraak van PH/\NTOM!C STYLZ op maandag 2 februari 2009 om 09:59:
you wanna battle the jury? you wanna go against us? prepare to die!!!
(niet dat we hoog van de toren willen blazen en denken dat we alles weten hoor maar het grootste gedeelte van de jury is: dj + turntablist + organisator + editor + afgestudeerd sound-engineer + geluids-technicus + en zien heel wat meer battles en contesten in een jaar, dan de gemiddelde dj in zijn cariere.


Imo komt dat juist over als hoog van de toren blazen.
Bij een contest komt het wat mij betreft aan op 4 punten: Muziekkeuze, opbouw vd set, mixtechniek en presentatie/uitstraling, daar hoef je geen professional voor te zijn, belangrijkste is eigenlijk dat er niet aan vriendjespolitiek gedaan wordt. Belangrijk is ook dat de juryleden alleseter zijn qua muziekstylen.
Stel dat de meeste juryleden van trance houden, en slechts 1 van de 6 djs draait trance, dan zou het belachelijk zijn dat die dj dan automatisch een streepje voor heeft.
Wat het verschil tussen een contest en een battle is weet ik niet, maar dat is ook helemaal niet belangrijk aangezien het geen battle-contest is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 februari 2009 om 12:35:
Als door de organisatie niet eens de moeite wordt genomen om de deelnemende DJs op Partyflock als artiest toe te voegen, blijkt er weinig van enige inzet tov de investering die de DJs moeten doen.


tja ik ken de organisatie een beetje. en hun zijn niet van die I-net types.
en ik al helemaal niet.
ook met PF en hyves en al die shit, doe ik relatief weinig. en meeste feesten en dingen waar wij voor staan en doen, kom je hier niet eens tegen.
maarja... dat I-net tijdperk is mijn ding ook niet.
maar heb daar ook allemaal niet zoveel tijd voor eigenlijk.
van heel ons team bijvoorbeeld alleen al (24 man) zijn er maar 3 die ook PF hebben, en daarvan ben ik nog de actiefste. rest boeit het al helemaal niet.
en wat betreft dj's op PF... tja... iedereen kan zichzelf dj noemen.
en PF is ook niet zo heel snel, want had begrepen dat veel contesten en toestanden wel aangemeld waren, maar er nog niet op staan. evenals de dj's

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 februari 2009 om 12:35:
Dat geeft ook helemaal niets, dat maakt het bezoeken van contests juist leuk, ook hoor je dan vaak nog wel eens muziek voorbij komen die je helemaal niet verwacht en die je ook niet vaak op feesten hoort.


true. dat vind ik persoonlijk ook het leukst.
en hoor dat persoonlijk ook het liefst.
alleen mag ik dan niet persoonlijk kijken.
ben ook niet de enige jury op dat moment.


Uitspraak van verwijderd op maandag 2 februari 2009 om 12:35:
Bij een contest komt het wat mij betreft aan op 4 punten: Muziekkeuze, opbouw vd set, mixtechniek en presentatie/uitstraling, daar hoef je geen professional voor te zijn, belangrijkste is eigenlijk dat er niet aan vriendjespolitiek gedaan wordt.


nee maar! kijk eens aan :D... zie je wel! je hebt potentie voor een goed jury-lid ;)
maar jammer dat je er niet bij bent. anders zou ik je de overige 28 punten kunnen laten zien waar we officieel op jureren. ;) dan zou het je ook een stuk duidelijker zijn wat ons werk is.

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 februari 2009 om 12:35:
Belangrijk is ook dat de juryleden alleseter zijn qua muziekstylen.


nou en of, helemaal mee eens. :)
meeste van ons komen uit de jazz-blues, rock n roll, klassieke muziek, en sommige van ons editen zelfs film-muziek. buiten de dance-scene (van ambient, groove, trance tot doomcore, trashcore, IDM) , draaide we ook veel latin toestanden (zoals bachata, salsa, merengue, sambo, dancehall, reggeaton, bubbling, soca, kadanse etc.)
maar ook thuis in de turntablism, hiphop r&b en urban toestanden.
ook rock vind ik geweldig en bezoek regelmatig concerten.
van accoustic spaans, tot speedmetal en deathmetal.
het enige waar ik me nog nooit zo in heb verdiept is NL-talig en van die volksmuziek en folklore.
maar ook daar probeer ik regelmatig naar te luisteren om het te leren.
veel dj's kunnen wel plaatjes mixen vandaag de dag.
maar op een huis-tuin-en-keuken-feestje mensen aan het dansen krijgen of sfeer maken... laat staan iets door een microfoon roepen, kunnen ze dan weer niet :p
want dat is niet stoer of dan word er niet tegen ze opgekeken.
(hetzelfde is met bas-gitaristen en gitaristen).
basgitarist blijft ook ondergewaardeerd. maar zonder basgitarist, geen band.
maar je kunt geen liedjes rond het kampvuur spelen nee :p




Uitspraak van verwijderd op maandag 2 februari 2009 om 12:35:
Stel dat de meeste juryleden van trance houden, en slechts 1 van de 6 djs draait trance, dan zou het belachelijk zijn dat die dj dan automatisch een streepje voor heeft.


Uitspraak van verwijderd op maandag 2 februari 2009 om 12:35:
vriendjespolitiek


daarom zijn wij erbij geroepen als "externe" jury
en tot nu toe. iedereen die we (goed) kende, en die aan een contest heeft meegedaan hiervoor... is gezakt. (helaas, maar eerlijk is eerlijk)


Uitspraak van verwijderd op maandag 2 februari 2009 om 12:35:
Imo komt dat juist over als hoog van de toren blazen.


verrassend antwoord :p
nouja... tot nu toe hebben we het wel nog steeds waargemaakt.
maar meeste laten het afweten.
geeft ook niets. want ook wij leren nog steeds van iedereen vandaag de dag.
en kennis sharen is een belangrijk iets.
en soms is het ook goed om dj's wat kennis mee te geven bij een contest.
meestal word dit niet gedaan. omdat je de concurrent niet in je keuken laat kijken.
maar zo zijn we niet.
maar tot nu toe, hebben we altijd nog verbaasde gezichten gehad na een uitleg.


Uitspraak van verwijderd op maandag 2 februari 2009 om 12:35:
een contest en een battle


true.
maar soms is het nodig om een battle in te lassen op de momenten dat we moeten kiezen tussen zoveel goede dj's.
helaas kan je natuurlijk niet iedereen laten winnen
dan zijn we genoodzaakt om toch nog strenger te gaan kijken.
maarrrrr tot nu toe is dat niet echt nodig geweest. omdat in een plaatselijk spoed-overleg met de organisatie, we altijd nog tot een overeenkomst hebben kunnen komen.
en alle goede dj's een optie hebben kunnen aanbieden.
al was het niet voor de parade, dan was het wel ergens anders voor. :)

maar battle en contest zijn idd eigenlijk 2 zwaar verschillende dingen.
battle bestaat eigenlijk niet eens binnen de dance-wereld.
maar zo word het in de volksmond genoemd. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ligt niet aan deze feest, maar ik weiger tebetalen voor de cinq (of elke andere tent in db) :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PH/\NTOM!C STYLZ op maandag 2 februari 2009 om 13:34:
laat staan iets door een microfoon roepen


Dat moeten dj's vooral NIET doen! Daar zijn mc's voor, maar die mogen ze voor mij ook weglaten....er wordt tegenwoordig te veel door de muziek geroepen (goede mc's weggelaten natuurlijk, Ruffian, Apster, DV8, Villian). (persoonlijke mening)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 14:25:
Dat moeten dj's vooral NIET doen! Daar zijn mc's voor


tja ok.
maar dat vind ik zo'n flauw iets om er maar snel vanaf te komen.
waar ik ook meer op doelde (waar dat stukje text in voor kwam) was...
er zijn genoeg dj's die plaatjes kunnen mixen. dat is het probleem ook niet.
maar gezellig een feestje op gang brengen, gevarieerd draaien, wat omroepen als het nodig is.
ik zie het zo vaak, is er iemand jarig, word er gevragen aan de dj om het ff om te roepen. durven ze niet :s en word je afgescheept met "ik ben dj geen mc" :s:S:S
oftewel... ze kunnen het gewoon niet leuk,gezellig,imporviserend brengen.
het moet altijd de attitude zijn van: "the dj = the man!"
(beetje hetzelfde als stoere acteurs die geen jank-scenes willen doen) :p


Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 14:25:
maar die mogen ze voor mij ook weglaten....er wordt tegenwoordig te veel door de muziek geroepen


hehehe true... daar ben ik het ook zeker mee eens. ;)


Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 14:25:
(goede mc's weggelaten natuurlijk, Ruffian, Apster, DV8, Villian).


ken er persoonlijk een paar van.
maarja... wat is goed
een goede mc moet het niet alleen goed kunnen brengen, maar moet ook weten wanneer ie stil moet zijn :p en dat is tegenwoordig ver te zoeken.
heb ook wel eens moeten jureren voor mc's in 96 en 98...
dat was al heel anders als nu.
toen was het meer "hype-man ipv mc"
wel vet opzich dat veel mc's nu ook wat aan hun stem doen.
beatboxen en echt mooi kunnen zingen. dat vind ik dan persoonlijk wel weer uitblinken. dat maakt je teminste appart
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op woensdag 4 februari 2009 om 13:21:
ligt niet aan deze feest, maar ik weiger tebetalen voor de cinq


:o
ik ben er gister geweest, en ik zou je bijna gelijk geven op dat punt.
damn!!!! dat is echt een enge tent :p
whahahahhahhaaa
toen ik de dj booth bekeek... dacht ik ff dat ik naar dat balkon van de Muppet-show keek :lol: (jeweetwel... waar die 2 ouwe zitte)
wtf!! eigenlijk zouden wij daar als jury commentaar moeten gaan zitte geven. :p

en WHAAAAAAAAA wat is den Bosch een F#cKed-up stad!!!! :p :o damn!!!
na de koets ergens in een garage te hebben gedumpt... waar we niet naar boven konden omdat alle uitgangen waren afgesloten, gingen we lopen.
ondertussen hadden we 35 kerken, 20 doodlopende stegen en allerlei Mc Donaldsen gezien.
en toen hadden we het gevonden... pffff wat een doolhof.
maar dacht dat ik een soort kleine discotheek aan zou treffen.
maar het is een soort van
60% lunch-room
40% Moulin Rouge (zonder wieken ...met een hoog Muppetshow-gehalte)


shiiiiit :p :lol:


maarrrrr de bitterballen waren goed (dat dan weer wel)
blijkbaar hele speciale "bosche bolle"
had me er iets heel anders van voorgesteld eigenlijk.
dacht dat het iets met chocolade was joh :s
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
En?? Had elke DJ zoals vaak op contests is een grote aanhang of supporters clubje bij of was de €5,- toch iets teveel?
;-)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 februari 2009 om 17:46:
of was de €5,- toch iets teveel?


Dat was al bekend toch? ;)
Waarschuw beheerder
ehm... nou... om eerlijk te zijn.
of dat mensen nou 5 yeppo's betaald hebben weet ik eigenlijk niet.
heb dat eigenlijk niet gezien.
volgens mij kon iedereen gewoon naar binnen.

of het echt aanhang van dj's was, weet ik eigenlijk ook niet.
(ben met andere zaken bezig geweest dan jureren).
maar er was veel volk en veel mensen vonden het vet.
verwacht word dat het volgende week nog drukker zal gaan worden.
en volgens vele bezoekers daar, is het ff geleden dat het op de vrijdag zo druk is geweest.
en eigenaar/bedrijfsleider waren dus tevreden. :)

dus...
kommop joh. :p
of willen jullie 2 nog steeds principieel niet komen? :lol:
niet zo flauw ;) :p
kom volgende week gewoon gezellig een pilske mee pakke :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PH/\NTOM!C STYLZ op zaterdag 7 februari 2009 om 22:46:
of willen jullie 2 nog steeds principieel niet komen? :lol:


He he ik ben allang blij dat er iets georganiseerd wordt in Den Bosch... (Y) Ik vond alleen het bedrag wat de dj's moeten betalen belachelijk :) Fijn om te horen dat het een succes was...want dan is het voor herhaling vatbaar natuurlijk :)!!

Ik zal volgende week even kijken dan, alleen de dag erna Hard Bass....dus moet de dag erna fit zijn.

Sowieso veel succes met alles.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PH/\NTOM!C STYLZ op donderdag 5 februari 2009 om 09:17:
pffff wat een doolhof


je had ook gewoon naar de sint jan kunnen lopen :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PH/\NTOM!C STYLZ op zaterdag 7 februari 2009 om 22:46:
dat het op de vrijdag zo druk is geweest


vrijdag + parade = dood, maar het was toen in de karrestraat tot 2 uur heel rustig
dus mss waren ze nu daar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 februari 2009 om 14:53:
He he ik ben allang blij dat er iets georganiseerd wordt in Den Bosch... Ik vond alleen het bedrag wat de dj's moeten betalen belachelijk Fijn om te horen dat het een succes was...want dan is het voor herhaling vatbaar natuurlijk !!


word er nooit wat gedaan in den bosch dan? heb dat idd al wel vaker gehoord.
waarom word er zo weinig georganiseerd daar?
vond het ook wel appart volk allemaal. :p
maarrrr of het voor herhaling vatbaar is...
dat kan van de ene op de andere dag ineens anders zijn is mijn ervaring.
maar nu was het toch wel druk. kan ook toeval zijn natuurlijk.
maar volgende contest zal het uitwijzen.
van iedereen die er was... heeft er volgens mij geen eentje PF ofzo.

Uitspraak van verwijderd op zondag 8 februari 2009 om 14:53:
Ik zal volgende week even kijken dan, alleen de dag erna Hard Bass....dus moet de dag erna fit zijn.


ja joh, kom gezellig langs :D het bier staat koud.
is een goeie opwarmer voor Hard Bass. :p ;)

what about you <sjak> ?
moeten we voor jou ook een biertje koud laten staan voor de zekerheid?
(voor het geval dat je toch je principes ff vergeet. zou zomaar kunnen in 2009) :D ;)
kommop joh :D kei gezellie :D

Uitspraak van verwijderd op zondag 8 februari 2009 om 14:53:
Sowieso veel succes met alles.


dankje :)


Uitspraak van S.F.X. op zondag 8 februari 2009 om 18:34:
je had ook gewoon naar de sint jan kunnen lopen


ja idd.
maar tussen de gebouwen zie je m nie. en echt alles is 1-richtingsverkeer. :s
aaaaaaaahhhh!!! :( (zie verslag)
en onze chauffeur wou persee op dat plein parkeren.
vorige keer toen we liepen hadden we heel den bosch gezien zowat. :s
hehehe.

Uitspraak van S.F.X. op zondag 8 februari 2009 om 18:36:
vrijdag + parade = dood, maar het was toen in de karrestraat tot 2 uur heel rustig
dus mss waren ze nu daar


wat is er normaal in die Karrestraat te doen dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PH/\NTOM!C STYLZ op zondag 8 februari 2009 om 19:36:
wat is er normaal in die Karrestraat te doen dan?


gewone cafe's , altijd druk
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op zondag 8 februari 2009 om 20:50:
onze burgermeester


:no:

Gebrek aan een echt geschikte lokatie om feesten te kunnen organiseren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op zondag 8 februari 2009 om 20:52:
gewone cafe's , altijd druk


hmmmz, mja.... opzich niet verkeerd.
want zo druk is het niet meer zo snel overal.
en de gewone kroegen... tja dat heeft toch ook wel zn charmes. :D
da's dan weer ouderwetse gezelligheid.
toch zijn er veel mensen die daar ook sneller voor kiezen.
kijk maar naar de doorsnee skihut.
(of zijn het niet van dat soort cafe's)?


Uitspraak van S.F.X. op zondag 8 februari 2009 om 20:50:
onze burgermeester


de burgemeester????

die hebben we nog nooit nodig gehad.
bij wat we ook organiseerde. :p
dus die kun je niet de schuld geven vind ik persoonlijk.
(nou weet ik natuurlijk niet hoe dat in den bosch zit)
maar misschien hoort het bij de bosche cultuur.
vond het er zowieso al anders als tilburg of eindhoven.

maar stel dat het de burgemeester is die er wat aan kan doen.
weet hij dit dan ook?
want dan word er vaak wel naar geluisterd hoor
als wij iets gingen organiseren in de dorpen hadden we daar soms ook de nodige negatieve publiciteit omheen.
dus moesten we dat recht zien te praten.
uiteindelijk kregen we het dan wel weer voor mekaar, alleen duurde dit een aantal jaartjes.
ik organiseer nu al heel wat jaren niet meer.
maar we hebben daar soms hard voor gevochten met veel geduld.
veel brieven geschreven, kranten-berichten geplaatst, gemeentelijke vergaderingen bijgewoond.
dat was de enige manier.
en nu komt het...
wij kregen het niet helemaal voor mekaar wat we wouden.
maar we leerde de plaatselijke jongere generatie na ons, hetzelfde te doen.
(natuurijk komen er ook jongere vervangingen binnen zo'n gemeente die wat meer tolerantie hebben)
maar nu pas... sinds vorig jaar.
krijgt die generatie nu pas wat wij altijd voor ogen hadden.
:)
krijgen heel snel ontheffingen of vergunningen.
soms word er zelfs geld beschikbaar gesteld vanuit de gemeente.
en zelfs de gemeente vind het tegenwoordig geweldig.

maar misschien in sommige steden loopt dat wat achter ja.


Uitspraak van verwijderd op maandag 9 februari 2009 om 00:20:
Gebrek aan een echt geschikte lokatie om feesten te kunnen organiseren.


dacht dat den bosch toch wel lokaties genoeg had?
zelfs in dorpen zijn er minder lokaties en daar lukt het ook.
ik denk dat t m eerder in "plaatselijke - organisaties" zit.
je moet natuurlijk wel iets ondernemen en met de kroegen of discotheken gaan praten.
als ze er geld in zien, of er is nooit iets te doen, gaan ze echt wel mee.
...is mijn ervaring teminste.
E2G lukt het nu ook in de cinq.
en dan is dit nog niet eens een party ofzo maar gewoon een dj-contest.

je moet simpelweg de mensen hebben die de stappen ondernemen. en mensen die mee willen gaan en de toestemming geven.
en dan bedoel ik eerder de kroeg-discotheek eigenaren dan de gemeente.
tenzijn je iets op dat plein daar zelf wil organiseren.
maar ook dat lijkt me echtwel mogelijk zo in de zomer-avonden.
als je er maar achteraan zit en kortsluit met de gemeente en kroegen.

(zeer vette Eddie-animatie trouwens) :p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PH/\NTOM!C STYLZ op maandag 9 februari 2009 om 07:02:
dacht dat den bosch toch wel lokaties genoeg had?


Kroegen zijn er genoeg maar dat is wat mij betreft geen geschikte lokatie voor een "housefeest", verder is er eigenlijk niks.
De W(illem) 2 hield eind 80er jaren acidhouse feesten en beginjaren 90 was de Goldfinger een begrip, maar verder is er weing te doen geweest in DenBosch.
De feesten die er door lokalen werden georganiseerd liepen niet omdat men er alleen zichzelf en hun Bossche vriendjes in de line-up zetten, wel leuk dat er wat te doen was, maar dat trok ook niet echt genoeg bezoekers.
Wordt tijd dat bijvoorbeeld de BrabantHallen iig 1 hal geschikt maakt (geluisdisolatie etc)voor grote feesten en concerten >1000 bezoekers, zodat er een vaste plek komt om te knallen :-)
Je kunt wel rondlopen met goede ideeën, zolang er geen puike lokatie is houdt het al snel op :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 februari 2009 om 09:16:
Kroegen zijn er genoeg maar dat is wat mij betreft geen geschikte lokatie voor een "housefeest", verder is er eigenlijk niks.


mja ok... maar een gezellig house-feestje hoeft nou ook weer niet persee in een mega-hal.
gewoon kleinschalig is juist meestal het gezelligst... vind ik dan. :D


Uitspraak van verwijderd op maandag 9 februari 2009 om 09:16:
Goldfinger


zat dat in den bosch???
dat was altijd een rare tent vond ik :lol:


Uitspraak van verwijderd op maandag 9 februari 2009 om 09:16:
De feesten die er door lokalen werden georganiseerd liepen niet omdat men er alleen zichzelf en hun Bossche vriendjes in de line-up zetten, wel leuk dat er wat te doen was


tja zo werken die dingen.
maar zo werkt het overal.
line-up is eigenlijk altijd, overal, alleen maar vriendjes politiek.
NL heeft echt een overkill aan dj's.
en dus krijg je veel eigen organisaties met vaste clubjes dj's.
anders kun je als dj zijnde jezelf niet eens laten horen.
daarom zijn er hier op PF alleen al elke week 140 feesten ofzo :p
maarja ze zijn er teminste. :D
beter als helemaal niets. ;)


Uitspraak van verwijderd op maandag 9 februari 2009 om 09:16:
zolang er geen puike lokatie is houdt het al snel op


maar zou er animo genoeg voor zijn in den bosch dan?
voor gewoon een kleinschalig iets?
(het is dat ik gewoon niet de tijd meer heb vandaag de dag om die soort dingen te regelen) ;) :D
maar, volgens mij heb je het zo geregeld hoor, als je je eigen er maar voor inzet en erachteraan gaat. en natuurlijk een goed begin-clubje hebt om mee op te starten die dezelfde inzet en standvastigheid tonen.
:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PH/\NTOM!C STYLZ op maandag 9 februari 2009 om 10:01:
maar een gezellig house-feestje hoeft nou ook weer niet persee in een mega-hal.
gewoon kleinschalig is juist meestal het gezelligst... vind ik dan.


De enige optie in DB is om het in een gewone kroeg te doen, dan heb je voor de helft al de stamgasten vd kroeg wat al bepalend is voor de sfeer.
Uitspraak van PH/\NTOM!C STYLZ op maandag 9 februari 2009 om 10:01:
zat dat in den bosch???
dat was altijd een rare tent vond ik


Officieel is dat Rosmalen, maar dat is ge-annexeerd.
Bij het bovengronds gaan van "house" was dat toch wel een van de toonaagevende clubs van zuidelijk NL.
Niks raars aan, was een aantal jaren (91-93) echt een toptent.
Uitspraak van PH/\NTOM!C STYLZ op maandag 9 februari 2009 om 10:01:
tja zo werken die dingen.
maar zo werkt het overal.
line-up is eigenlijk altijd, overal, alleen maar vriendjes politiek.
NL heeft echt een overkill aan dj's.
en dus krijg je veel eigen organisaties met vaste clubjes dj's.
anders kun je als dj zijnde jezelf niet eens laten horen.


Met de lokale dj's in de line-up heeft t gros van de doelgroep al zoeits van: dit wordt weer niks en bezoekers bijven dus weg:\
Als je een serieus feest neer wilt gaan zetten zul je moeten investeren (dj's,licht+geluid, promotie) etc en die investering ga je er nooit uithalen als je dat in een kroeg neerzet, of in een zaal die maar tot 2:00 open mag.
Uitspraak van PH/\NTOM!C STYLZ op maandag 9 februari 2009 om 10:01:
maar zou er animo genoeg voor zijn in den bosch dan?
voor gewoon een kleinschalig iets?


Er is mega-animo maar het ligt denk ik dus aan het ontbreken van een geschikte lokatie dat er hier nooit wat te doen is.
Uitspraak van PH/\NTOM!C STYLZ op maandag 9 februari 2009 om 10:01:
volgens mij heb je het zo geregeld hoor, als je je eigen er maar voor inzet en erachteraan gaat. en natuurlijk een goed begin-clubje hebt om mee op te starten die dezelfde inzet en standvastigheid tonen.


Geloof me dat het echt moeilijk is.
Clubjes zijn er wel een aantal, die gelukkig een aantal keer per jaar dan maar wat illegaals organiseren. ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 februari 2009 om 13:44:
Rosmalen


ja idd ja... hahaha ik dacht al?!


Uitspraak van verwijderd op maandag 9 februari 2009 om 13:44:
Als je een serieus feest neer wilt gaan zetten zul je moeten investeren (dj's,licht+geluid, promotie) etc en die investering ga je er nooit uithalen als je dat in een kroeg neerzet, of in een zaal die maar tot 2:00 open mag.


mja ok... maar dat bedoel ik dus...
voor een kleinschalig iets hoeft dat niet echt meteen zo.
je loopt ook niet direct een deuk op als het dan toevallig niets is.
wij zochten daarom ook altijd kroegjes uit vroeger waar juist nooit iets te doen was.
dj's waren er genoeg, maar die deden we op het begin nooit vermelden.
gewoon alleen de stijl of thema dat het dan was.
de promotie deden we de eerste paar keer niet echt. (hooguit 20 flyertjes) die gaven we aan "hoofd-figuren" van groepjes. (dat was het belangrijkste)
het enige wat soms gehuurd moest worden waren speakers en versterker.
maar om te beginnen was dit al voldoende.
en in de dorpen was het niet veel anders als in DB lijkt me.
ons-kent-ons dus mond op mond reclame.
en was ook altijd maar tot 2:00 open.
maar toch altijd volle bak.
:)


Uitspraak van verwijderd op maandag 9 februari 2009 om 13:44:
Geloof me dat het echt moeilijk is.


ben benieuwd.
als we tijd over hebben... wil ik het er best een keer op wagen.


Uitspraak van verwijderd op maandag 9 februari 2009 om 13:44:
Clubjes zijn er wel een aantal, die gelukkig een aantal keer per jaar dan maar wat illegaals organiseren


heb vroeger ook juist alleen maar illegale verzorgt.
dat was wel t leukste. en koste nooit iets.
maar hadden daar ook wel het team voor met de nodige inzet.
heb r in den bosch ook wel paar meegemaakt... ben benieuwd of die lokaties er nog zijn eigenlijk.
(zo'n kerkje, een oude fietskelder, een fabriekshalletje aan t water)
maar is ergens in 1996 geloof ik geweest.
dat was wel heel gaaf toen. :D
Waarschuw beheerder
den bosch is een moe;ijle stad. Kijk naar die tent die Roel opende (eigenaar oude Galaxy). mooie lokatie maar geen animo voor. Heel jammer is nooit iets geworden.

Bossschenaren zie je overal behalve in den bosch lijkt wel. Als ze al in den bosch uit gaan blijven ze naar hun eigen tentjes toe gaan. Voreger was voor onze de karren straat hot. Later verplaatsten we naar de parade en nu is het schijnbaar weer richting karren straat te doen.

Hopelijk blijft die contest met verschillende dj's aan slaan, misschien blijven we daar wel een tijdje hangen in de Cinq. En geloof me niks geen vriendje polotiek gewoon goed draaien anders hoppa de volgende deejee
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Angeliquenextlevel op maandag 9 februari 2009 om 20:16:
Bossschenaren zie je overal behalve in den bosch lijkt wel. Als ze al in den bosch uit gaan blijven ze naar hun eigen tentjes toe gaan.


ja ok... maar hoe zit het dan met de mensen van buiten Den Bosch???
afgelopen vrijdag was de 4e keer in mijn leven dat ik in f#cking den Bosch ben geweest. waarvan 2x niet vrijwillig maar met de basisschool dat we naar de sint jan toe moesten voor kerst ofzo. whahhhaha.
maar dat ik zoiets heb van... "dat gaat naar den bosch toe" hell no!
zou ook niet weten waarom , want zelfs bij ons hebben ze bosche bolle bij elke bakkert. ;)
maar waarom is dat? waarom zijn er niet veel outsiders in den bosch?

Uitspraak van Angeliquenextlevel op maandag 9 februari 2009 om 20:16:
Voreger was voor onze de karren straat hot. Later verplaatsten we naar de parade en nu is het schijnbaar weer richting karren straat te doen.


ach... de Karrenstraat is zoooo 2008 joh!!! ouwe koek!
in de Parade is t voortaan weer te doen anno 2009 ;)
laatste aanpassing