Partyflock
 
here

Ontspoord meets Pounding Influence

album,117 · zeer goed · ical
Ontspoord meets Pounding Influence
georganiseerd door , Site

Poppodium 013 (binnen) op de kaart Site
Veemarktstraat 44
Tilburg
Nederland🇳🇱
techno × 12, hardstyle × 5, industrial hardcore × 4, schranz × 2, early rave × 1

Tickets & prijzen Ontspoord meets Pounding Influence

Voorverkoop:€ 10,-
Deurverkoop:€ 14,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Bezoekers
Maximaal 1700.
Winactie (gesloten)
Verslag
Door sweetdreamsss (328).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig178%
zeer goed9546%
goed8039%
ok115%
voldoende21%
onvoldoende1
slecht0
zeer slecht0
waardeloos0

Line-up Ontspoord meets Pounding Influence

1Dommelsch Zaal
techno, Schranz, Industrial Hardcore
· live 🇩🇪 hard techno
🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
· live 🇩🇪 techno, trance, hard techno
techno, downtempo
· live techno, drum & bass, hardcore, hard techno, downtempo
· live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
· live 🇩🇪 techno
2Kleine Zaal
early Rave, Hardstyle
trance, house, hardstyle
techno, trance, house, hardstyle
house, techno, hardcore, hardstyle
hardcore
hardcore, hardstyle, hard techno
hardstyle, trance
· MC trance, house, hardstyle
3Lounge
techno, house
techno, disco
techno, downtempo

Statistieken

353Partyflockbezoekers
134Partyflockgeïnteresseerd
69 / 23·mannen / vrouwen
22.8Partyflockgemiddelde leeftijd
22.4Partyflockleeftijd mediaan
1·verslag
211 @ 3× 2·winactie
117·albumfoto's
386·opmerkingen
70·waarderingen
zeer goed·stemresultaat (206 stemmen)

386 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op zaterdag 6 september 2008 om 20:04:
Ik ben van mening dat hardstyle en hardtechno gewoon niet samen gaan


MEE EENS!

maar wie weet is het de opening van een nieuwe deur.
hardtechno komt steeds meer in de upperground door vandaag de dag.
wij draaien die shit al 12 jaar, begin het steeds meer te merken.
...helaas

maar misschien ook weer goed voor de "patat-generatie"
hehehe




Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 september 2008 om 21:04:
Kan best wel, alleen dan niet te veel commerciele hardstyle, kijk maar naar Mario Reinieri, die mixed alles wat maar hard is en als het past kan het zeker wel vet zijn, ook al is het hardstyle...


gelukkig snappe sommige het toch ook weer wel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zit met smart te wachten op de line-up
waar blijft ie??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 september 2008 om 21:04:
Kan best wel, alleen dan niet te veel commerciele hardstyle, kijk maar naar Mario Reinieri, die mixed alles wat maar hard is en als het past kan het zeker wel vet zijn, ook al is het hardstyle...


Nja, ik vind van niet. Ik bedoel meer ook de menging van het publiek snap je? :)

Uitspraak van *VaNoZ* op zondag 7 september 2008 om 18:17:
Hardstyle sowieso maar geen huppel-hardstyle maar de goeie gouweouwe zoals Warmduscher enz...das altijd ok dachten wij zo :)


Wel die oude hardstyle idd, da's alweer 'n ander verhaal.. :/

Uitspraak van PH/\NTOM!C STYLZ op maandag 8 september 2008 om 14:55:
maar misschien ook weer goed voor de "patat-generatie"


:no:
Waarschuw beheerder
Nou Davidoff, ik heb de bezoekers van zowel Ontspoord als Pounding Influence gezien en die passen behoorlijk bij elkaar ;)

Wel zal ons feestje (Ontspoord) in de grote zaal onze stijlen bijven, we gaan de twee feesten niet mengen. Pounding Influence zal met gouwe ouwe hardstyle en vooral early rave komen. Dus het wordt lekker hakken in de kleine zaal ;)

Line up komt deze week
 
Werkzaam bij Dynamo GBBR
Artiest {SHOWLIST artist 60852, 62789}
Waarschuw beheerder
Dat
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 9 september 2008 om 00:49:
Nja, ik vind van niet. Ik bedoel meer ook de menging van het publiek snap je? :)


Het publiek kan het idd allemaal niet waarderen helaas...Sensation Black is hier een mooi voorbeeld van dat ze die Rob Gee met zijn gitaar act gewoon het podium afmeppen en iedereen die demonstratief op de grond gaat zitten. :(

Of een Rude Awakening die op Awakenings afsluit en meer als de helft achteraf loopt te zeiken dat hij te hard was en niet op een Awake past...

Ik vindt het jammer, mensen sta AUB toch open voor andere dingen, en ik zeg niet dat je nu hardstyle vet moet vinden want Super Marco May vindt ik ook niet alles, een Daniello Mondello die weer wel want die maakt er een showtje van.

Alles kan met elkaar gemixed worden zolang het maar past en vet is!!!

Smaken verschillen nu gelukkig eenmaal, want anders zou de wereld een stuk saaier zijn, alleen dat wilt niet zeggen dat je niet open moet staan voor dingen, vaak als je dat doet kom je tot de ontdekking dat er tracks zijn in die ene stijl die je wel mooi vind!!!
Waarschuw beheerder
Ik zeg.. (hard)techno mixen met industrial hardcore.
Omdat ze beiden gebaseerd zijn op ritme, kun je de 2 genres perfect afwisselen. Geen irritante 'pauzes' in de nummers, maar wel climaxen en opbouwen zoveel als je wilt.. :-D En dat beviel me juist zo goed aan de vorige editie.

Uitspraak van PH/\NTOM!C STYLZ op maandag 8 september 2008 om 14:55:
hardtechno komt steeds meer in de upperground door vandaag de dag.


Volgens mij was het 5 jaar geleden ookal populair. Een stijl die populair wordt, hoeft nog geen mainstream te zijn :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 17:38:
Smaken verschillen nu gelukkig eenmaal, want anders zou de wereld een stuk saaier zijn, alleen dat wilt niet zeggen dat je niet open moet staan voor dingen, vaak als je dat doet kom je tot de ontdekking dat er tracks zijn in die ene stijl die je wel mooi vind!!!


Het ligt ook aan het type mens wat op een bepaald type feest komt. Op een Ontspoord zul je meer open-minded publiek tegenkomen als op een Sensation Black. Ik had het je vantevoren al kunnen verklappen dat die gitaaract niet aan zou slaan op dat feest. Ga maar eens een breakcoreset draaien in de mainstage van MOH..

En wat betreft hardstyle: over het algemeen vind ik het echt niks. Derb bv. heeft wel zijn eigen stijl, die ik goedvind en kan waarderen. Ik sta er ook voor open, maar er komt zoveel 'mainstream' uit, dat het voor mij moeilijk wordt om het te waarderen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het wordt in ieder geval geen mainstream stijl...PI heeft sowieso als uitgangspunt dat we wat anders willen dan anderen die met de populaire winden meewaaien. Zo bereiken we misschien een kleinere doelgroep maar idd. mensen die meer openminded zijn. Overigens zal de early rave de hardstyle wel overtreffen. Lekker doorhakken dus op de tragere en snellere early hardcorebeatz...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 17:38:
Sensation Black is hier een mooi voorbeeld van dat ze die Rob Gee met zijn gitaar act gewoon het podium afmeppen en iedereen die demonstratief op de grond gaat zitten. :(


Schoolvoorbeeld wat dat betreft, niet dan? :)
Waarschuw beheerder
nou...dat was echt een voorbeeld hoe het NIET moet...was wel lache om een keer meegemaakt te hebben moet ik eerlijk bekennen. Wat een puinhoop was dat zeg! Iedereen demonstratief op de grond hahahah...nooit meer meegemaakt zoiets...:-) Gelukkig was het een klein smetje op de avond...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat er in de Arena gebeurde toen, maak je inderdaad nooit meer mee haha. Achteraf inderdaad een mooi voorbeeld (en leermoment voor ID&T). Van de andere kant, als het een succes was geworden, dan waren ze ook de eerste geweest die het idee/lef hadden!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Serenity op dinsdag 9 september 2008 om 17:58:
Volgens mij was het 5 jaar geleden ookal populair. Een stijl die populair wordt, hoeft nog geen mainstream te zijn


true...
gelukkig ook maar.
(toch begint het daar soms erg veel op te lijken)
...mn kleine buurmeisje van 8 weet iig wat hardtechno is ;)
het is maar net hoe je het bekijkt.
slechte reclame? of goede opvoeding ;) hehehe


het probleem wat ik eigenlijk bedoel is:
het publiek dat niet zelf platen koopt en de ontwikkeling niet mee heeft gemaakt of er niet tot zn nek toe in zit... dus "jantje-die-een-cdtje-koopt"
koopt een cd met "Industrial-hardcore" als titel.
daar staat dan een of ander commercieel hardcore nummertje op.
en hun denken dan dat dat industrial hardcore is.
ze vinden een nummer van een cd goed, vragen industrial aan, krijgen dan industrial, maar vinden het niet gaaf omdat ze iets anders verwachten.


Uitspraak van ~Yostice~ op dinsdag 9 september 2008 om 23:56:
(en leermoment voor ID&T).


niet alleen voor ID&T dus, maar voor iedereen.


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 17:38:
Ik vindt het jammer, mensen sta AUB toch open voor andere dingen


1000% mee eens.
ik houd ook niet van muziek in hokjes stoppen.
maar... that's just the way it is.
meeste publiek is kortzichtig en neemt maar aan wat ze voorgeschoteld word.
het beestje moet een naam hebben. alleen moeten wij dj's het onderscheid weten van de hokjes voor ons dj's en de hokjes die het publiek bedoelt.

voor mij is:
mix masters-in the mix (oldschool)
neophyte-execute (hardcore)
dj promo-what the fuck (new style hardcore)
...waarschijnlijk gezien mn leeftijd
voor mij hoorde de hiphop toen ook gewoon bij de house stroming.
al draai ik het nu wel gescheiden.
(ook ivm het turntablism)

maar voor een 20 jarige is:
mix masters-in the mix (club of mellow of... nooit van gehoord)
neophyte-execute (early hardcore of early rave of zelfs oldschool)
dj promo-what the fuck (hardcore, industrial)
...waarschijnlijk gezien hun leeftijd
voor hun kan hiphop en house dus echt niet bij mekaar tenzij ze in een skihut staan :)

en dat bedoelde ik dus eigenlijk

wat jullie?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PH/\NTOM!C STYLZ op woensdag 10 september 2008 om 10:47:
koopt een cd met "Industrial-hardcore" als titel.


TTM's Demolition bijvoorbeeld.. :x Daar staan 'n hoop dingen op die eigenlijk geen industrial mogen heten. :)

Hokjesdenken is kut, maar eigenlijk kan 't niet anders. Je moet zaken in het leven kunnen benoemen, want anders krijg je een te groot aanbod met al die verschillende individuele zaken. En daarbij is het fijn om een term te hebben voor iets omdat het makkelijk communiceert met gelijkgestemden, dan weet je namelijk allebei precies waar je het over hebt.

Ik verdiep me niet in hiphop, maar kan het wel waarderen als ik 't hoor, zeker in combinatie met techno of hardcore. En ik kan me voorstellen dat niet iedereen daar van gediend is. Ik denk dat het publiek op Sensation Black destijds verkeerd reageerde, maar ID&T nam 'n verkeerde beslissing gezien het feest. Je weet nou eenmaal dat het volk dat daar naartoe komt daar niet voor open staat. Of iig 't grootste gedeelte ervan.

Wat betreft de genres denk ik idd dat iedereen er een andere naam aan geeft gezien 't feit dat ze de periode niet bewust mee hebben gemaakt. Ik denk dat je sowieso binnen de hardcore, en dan ook kijkend naar het tijdsvenster, veel verschillende stromingen hebt. What the Fuck van Promo bijvoorbeeld, is geen standaard mainstream hardcore, maar het is ook zeker geen 100% industrial. Maar hoe noem je het dan? Zo'n plaat zou 5 jaar geleden als industrial worden betiteld, maar nu wordt het harde mainstream.
Waarschuw beheerder
Lijn omhoog laat wel lang op zich wachten :( Over 4 weken is het feest al :O Ze zouden nu al bezig moeten zijn met de promotie :jaja:
laatste aanpassing
Werkzaam bij Hoe Gaar Dan
Artiest Snaar P
Waarschuw beheerder
donateur
Ja het duurt voor mij ook te lang, schiet eens op ;)
Waarschuw beheerder
GODVERDOMME GEIL

Amok + Ophidian + Boris S + 3Headzahead
Waldhaus & Weichentechnikk (live) + Artek + Jonathan Mendiola + DJ Lars + Rob Lavardi + DJ Only +Vanoz + DJ Bassbooster + Yostice & Anthony D’ Mey + MC Vision + Klub Tilt
Waarschuw beheerder
donateur
Geloof me nou, hij stelt toch niet teleur! ;) Hij is zelfs heeeeel erg dik voor 'n kleiner feest als Ontspoord! B)

Uitspraak van gijs bertus op woensdag 10 september 2008 om 16:55:
3Headzahead


Toch nog? Goede suggesties van mijn kant dan! 8)
Waarschuw beheerder
Ja had er nog een paar lopen maar die was toch de beste. Goeie tip! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gijs bertus op woensdag 10 september 2008 om 16:55:
Amok + Ophidian + Boris S + 3Headzahead
Waldhaus & Weichentechnikk (live) + Artek + Jonathan Mendiola


Nice nice :respect:, hopelijk is dit de echte line-up :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik bevestig hem wel bij deze
Waarschuw beheerder
line-up staat ook 013 site
Waarschuw beheerder
Line up klopt! Maandag is ie al doorgegeven aan PF maar duurt ff voor die erop staat..
Waarschuw beheerder
HELL YEAH!!!!!

Ophidian (live), Boris S en Waldhaus & Weichentechnikk (live)

OFNIEDAN?!

:D :D :D
Waarschuw beheerder
Aardig vette line up :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daab op woensdag 10 september 2008 om 18:38:
Ja had er nog een paar lopen maar die was toch de beste. Goeie tip! ;)


Ik heb wel vaker goede tips! 8) Alleen is niet alles haalbaar.. :/
Waarschuw beheerder
donateur
lekkkeerrrrrr
 
Waarschuw beheerder
Nice!!!!
Waarschuw beheerder
hele dikke line up. Dit gaat gegarandeerd rammen worden:D
Waarschuw beheerder
Niccccce, botergeil
helemaal goed :bier: