Partyflock
 
here

Watch out!

foto's
album,165 · zeer goed · ical
Watch out!
georganiseerd door

Parkeerterrein Bungalowpark Yerseke (buiten) op de kaart
Parkeerterrein Bungalowpark
Yerseke
Nederland🇳🇱

Tickets Watch out!

Gratis entree!
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meeting
Er was een meeting, om 12:00, met 4 bezoekers.

Stemresultaat: zeer goed

geweldig5124%
zeer goed6029%
goed7234%
ok126%
voldoende94%
onvoldoende21%
slecht31%
zeer slecht1
waardeloos0

Line-up Watch out!

vr 19:00 - 20:00:  house, techno, hardcore, hardstyle, trance
vr 20:00 - 21:00:  hardstyle
vr 21:00 - 22:00:  hardstyle
 Mcloud
vr 22:00 - 23:00:  hardcore, hardstyle
 Killer Clown, SMD
vr 23:00 - 00:00:  hardcore, hardstyle
za 00:00 - 01:00:  hardcore
za 01:00 - 02:00:  🇮🇹 hardcore
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
  · visuals hardcore, trance, house, hardstyle

Forum

454 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Nog een paar uur... nog ff werken... en dan hatsekiedee, en los... KneckerbreutttttPowerrrr!!! blow your mind with a rocketlauncher... :-(
 
Waarschuw beheerder
jezus hier ook al gezeik....als mensen maar wat te zeiken hebben :gaap:

ieder zijn eigen smaak mensen kwa met stijl en muziek

:bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nog 9 uur en 55 minuten...
Waarschuw beheerder
De hardcore begon toch om 11 uur?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - JEREMY :bier: op vrijdag 15 augustus 2008 om 11:48:
De hardcore begon toch om 11 uur?


dat zou mooi zijn ja... :D
Waarschuw beheerder
Zo dan goed begin... al weer een Middag vrij... eerst bier drinken opt terras bie de Pompe! want gelukkig is die kut-kermis afgelopen.
Waarschuw beheerder
kheb the prophet ook keertje hardstyle / opbouwend naar hardcore horen draaien.. waar toen ook veel klassiekers tussen zaten dus iedereen blij toch ? :D (als ie dat ook op w-o doet dan )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schotje ~{Underground MadnezZ}~ op vrijdag 15 augustus 2008 om 12:09:
kheb the prophet ook keertje hardstyle / opbouwend naar hardcore horen draaien.. waar toen ook veel klassiekers tussen zaten dus iedereen blij toch ? (als ie dat ook op w-o doet dan )


mij maakt het allemaal niet meer uit XD
Waarschuw beheerder
zeik toch allemaal niet zo, en kom anders gewoon niet !!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Party starter op vrijdag 15 augustus 2008 om 12:35:
zeik toch allemaal niet zo, en kom anders gewoon niet !!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Party starter op vrijdag 15 augustus 2008 om 12:35:
zeik toch allemaal niet zo, en kom anders gewoon niet !!!


Rustig aan he marjoleintje !! :P
 
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat er wel pisbakken zijn... aangezien er nog al wat zeikerds komen
Waarschuw beheerder
Het word gezellig vanavond!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nog paar uurtjes en dan losssssssssssss:bounce:
Waarschuw beheerder
Tommyknocker!! :respect: !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 augustus 2008 om 13:13:
Ik hoop dat er wel pisbakken zijn... aangezien er nog al wat zeikerds komen


ja idd.. dan voorkom je ook heel wat gezeik

en zo niet.

dan gaan we zeikend zeike
Waarschuw beheerder
donateur
vervoerprobleem:( wie o wie vanaf middelburg??
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 augustus 2008 om 08:11:
ieder zijn eigen smaak mensen kwa met stijl en muziek


:respect: dus ieder1 bakkes houwe!!!:@


Ieder1 al een beetje zin aan?!!:D
Uitspraak van Schotje ~{Underground MadnezZ}~ op vrijdag 15 augustus 2008 om 11:56:
beter pas de laatse 5 mins


oppassen eej schotje:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
straks lekker hakken xD lekekr weer, dus komt helemaal goed xD
Waarschuw beheerder
over ander half uur gaan we ook los :D
 
Waarschuw beheerder
+ een uur:D ff chille op die hardstyle en dan langzamerhand beetje hardgaan op die early plaatjes en 12 uur kankerhardgaan op dikke mainstream knallers!!(H)
Waarschuw beheerder
HET WAS FOCKING VET!! VOLGEND JAAR ZOIESO WEER !!! :D
Artiest {SHOWLIST artist 32850, 47983}
Waarschuw beheerder
Het was netjes.Hardcore had alleen al wat eerder mogen beginnen.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Enzyme -E:bier: op zaterdag 16 augustus 2008 om 12:28:
Het was netjes.Hardcore had alleen al wat eerder mogen beginnen


soow godverdomme DUIDELIJK!! werd gestoord van die hardstyle shit:|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 augustus 2008 om 13:20:
Het was netjes.Hardcore had alleen al wat eerder mogen beginnen

soow godverdomme DUIDELIJK!! werd gestoord van die hardstyle shit


wist je tog van te vooren;)
was gewoon lekker:D watch out en lossss!!!! tot volgend jaar:D
 
Waarschuw beheerder
het was zeker weer een vet feest!! :D