Partyflock
 
here

Watch out!

foto's
album,165 · zeer goed · ical
Watch out!
georganiseerd door

Parkeerterrein Bungalowpark Yerseke (buiten) op de kaart
Parkeerterrein Bungalowpark
Yerseke
Nederland🇳🇱

Tickets Watch out!

Gratis entree!
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meeting
Er was een meeting, om 12:00, met 4 bezoekers.

Stemresultaat: zeer goed

geweldig5124%
zeer goed6029%
goed7234%
ok126%
voldoende94%
onvoldoende21%
slecht31%
zeer slecht1
waardeloos0

Line-up Watch out!

vr 19:00 - 20:00:  house, techno, hardcore, hardstyle, trance
vr 20:00 - 21:00:  hardstyle
vr 21:00 - 22:00:  hardstyle
vr 22:00 - 23:00:  hardcore, hardstyle
vr 23:00 - 00:00:  hardcore, hardstyle
za 00:00 - 01:00:  hardcore
za 01:00 - 02:00:  🇮🇹 hardcore
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
· visuals hardcore, trance, house, hardstyle

Forum

454 opmerkingen

Nog een paar uur... nog ff werken... en dan hatsekiedee, en los... KneckerbreutttttPowerrrr!!! blow your mind with a rocketlauncher... :-(
 
jezus hier ook al gezeik....als mensen maar wat te zeiken hebben :gaap:

ieder zijn eigen smaak mensen kwa met stijl en muziek

:bye:
laatste aanpassing
nog 9 uur en 55 minuten...
De hardcore begon toch om 11 uur?
Uitspraak van - JEREMY :bier: op vrijdag 15 augustus 2008 om 11:48:
De hardcore begon toch om 11 uur?


dat zou mooi zijn ja... :D
Zo dan goed begin... al weer een Middag vrij... eerst bier drinken opt terras bie de Pompe! want gelukkig is die kut-kermis afgelopen.
kheb the prophet ook keertje hardstyle / opbouwend naar hardcore horen draaien.. waar toen ook veel klassiekers tussen zaten dus iedereen blij toch ? :D (als ie dat ook op w-o doet dan )
laatste aanpassing
Uitspraak van Schotje ~{Underground MadnezZ}~ op vrijdag 15 augustus 2008 om 12:09:
kheb the prophet ook keertje hardstyle / opbouwend naar hardcore horen draaien.. waar toen ook veel klassiekers tussen zaten dus iedereen blij toch ? (als ie dat ook op w-o doet dan )


mij maakt het allemaal niet meer uit XD
zeik toch allemaal niet zo, en kom anders gewoon niet !!!
Uitspraak van Party starter op vrijdag 15 augustus 2008 om 12:35:
zeik toch allemaal niet zo, en kom anders gewoon niet !!!


idd :jaja:
Uitspraak van Party starter op vrijdag 15 augustus 2008 om 12:35:
zeik toch allemaal niet zo, en kom anders gewoon niet !!!


Rustig aan he marjoleintje !! :P
 
Ik hoop dat er wel pisbakken zijn... aangezien er nog al wat zeikerds komen
Het word gezellig vanavond!!!!
laatste aanpassing
Nog paar uurtjes en dan losssssssssssss:bounce:
Tommyknocker!! :respect: !!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 augustus 2008 om 13:13:
Ik hoop dat er wel pisbakken zijn... aangezien er nog al wat zeikerds komen


ja idd.. dan voorkom je ook heel wat gezeik

en zo niet.

dan gaan we zeikend zeike
vervoerprobleem:( wie o wie vanaf middelburg??
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 augustus 2008 om 08:11:
ieder zijn eigen smaak mensen kwa met stijl en muziek


:respect: dus ieder1 bakkes houwe!!!:@


Ieder1 al een beetje zin aan?!!:D
Uitspraak van Schotje ~{Underground MadnezZ}~ op vrijdag 15 augustus 2008 om 11:56:
beter pas de laatse 5 mins


oppassen eej schotje:P
laatste aanpassing
straks lekker hakken xD lekekr weer, dus komt helemaal goed xD
over ander half uur gaan we ook los :D
 
+ een uur:D ff chille op die hardstyle en dan langzamerhand beetje hardgaan op die early plaatjes en 12 uur kankerhardgaan op dikke mainstream knallers!!(H)
HET WAS FOCKING VET!! VOLGEND JAAR ZOIESO WEER !!! :D
Artiest {SHOWLIST artist 32850, 47983}
Het was netjes.Hardcore had alleen al wat eerder mogen beginnen.
 
Uitspraak van Enzyme -E:bier: op zaterdag 16 augustus 2008 om 12:28:
Het was netjes.Hardcore had alleen al wat eerder mogen beginnen


soow godverdomme DUIDELIJK!! werd gestoord van die hardstyle shit:|
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 augustus 2008 om 13:20:
Het was netjes.Hardcore had alleen al wat eerder mogen beginnen

soow godverdomme DUIDELIJK!! werd gestoord van die hardstyle shit


wist je tog van te vooren;)
was gewoon lekker:D watch out en lossss!!!! tot volgend jaar:D
 
het was zeker weer een vet feest!! :D