😏

georganiseerd door Watch Out Events
–
Parkeerterrein Bungalowpark Yerseke (buiten)
Parkeerterrein Bungalowpark
Yerseke
Nederland🇳🇱
Parkeerterrein Bungalowpark Yerseke (buiten)

Parkeerterrein Bungalowpark
Yerseke
Nederland🇳🇱
hardcore × 7, hardstyle × 6, early hardcore × 1, hard dance × 1, jump × 1, french tek
Tickets Watch out!
Gratis entree!
Minimumleeftijd?
18Stemresultaat: zeer goed
| geweldig | 51 | 24% | |
| zeer goed | 60 | 29% | |
| goed | 72 | 34% | |
| ok | 12 | 6% | |
| voldoende | 9 | 4% | |
| onvoldoende | 2 | 1% | |
| slecht | 3 | 1% | |
| zeer slecht | 1 | ||
| waardeloos | 0 |
Foto's (→ toon alle 195 foto's)
fotograaf: Stijn
Line-up Watch out!
Line-up is niet compleet.
Statistieken
| 434 | bezoekers | |
| 81 | geïnteresseerd | |
| 60 / 35 | · | mannen / vrouwen |
| 20.2 | gemiddelde leeftijd | |
| 20.0 | leeftijd mediaan | |
| 1 | · | forumonderwerp |
| Stijn: 195 | · | foto's |
| 1 | · | meeting |
| 165 | · | albumfoto's |
| 454 | · | opmerkingen |
| 48 | · | waarderingen |
| zeer goed | · | stemresultaat (210 stemmen) |
Forum
454 opmerkingen
Uitspraak van Dj Driewielerwhaha daar hoef je daar niet dement voor te zijn.. want op de heide heb je geen toiletop donderdag 14 augustus 2008 om 22:31:
fout staat een dixi zelf gezien voor de wandelaar die hoge nood heeft
De hardcore begon toch om 11 uur?
Uitspraak van Schotje ~{Underground MadnezZ}~ op vrijdag 15 augustus 2008 om 12:09:kheb the prophet ook keertje hardstyle / opbouwend naar hardcore horen draaien.. waar toen ook veel klassiekers tussen zaten dus iedereen blij toch ? (als ie dat ook op w-o doet dan )
mij maakt het allemaal niet meer uit XD
Uitspraak van Party starter op vrijdag 15 augustus 2008 om 12:35:zeik toch allemaal niet zo, en kom anders gewoon niet !!!
idd
Uitspraak van Party starter op vrijdag 15 augustus 2008 om 12:35:zeik toch allemaal niet zo, en kom anders gewoon niet !!!
Rustig aan he marjoleintje !!
Het word gezellig vanavond!!!!
laatste aanpassing
Nog paar uurtjes en dan losssssssssssss
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 augustus 2008 om 13:13:Ik hoop dat er wel pisbakken zijn... aangezien er nog al wat zeikerds komen
ja idd.. dan voorkom je ook heel wat gezeik
en zo niet.
dan gaan we zeikend zeike
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 augustus 2008 om 08:11:ieder zijn eigen smaak mensen kwa met stijl en muziek
Ieder1 al een beetje zin aan?!!
Uitspraak van Schotje ~{Underground MadnezZ}~ op vrijdag 15 augustus 2008 om 11:56:beter pas de laatse 5 mins
oppassen eej schotje
laatste aanpassing
HET WAS FOCKING VET!! VOLGEND JAAR ZOIESO WEER !!! 




![[YE] Deurdonderen met dat spul@[ZL]](/images/user/427099_2629322.jpg)














