Partyflock
 
here

Beach Flirt

album,56 · goed · ical
Beach Flirt
georganiseerd door

Starbeach (buiten)
op de kaart
Themistokleous 3
Chersonissos
Griekenland🇬🇷

Tickets & prijs Beach Flirt

Deurverkoop:€ 20,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Bezoekers
Maximaal 4500.
Kledingvoorschrift
White

Stemresultaat: goed

geweldig1010%
zeer goed2324%
goed4143%
ok77%
voldoende1111%
onvoldoende22%
slecht22%
zeer slecht0
waardeloos0

15 waarderingen

;)Chris ;)
was supper :bounce:
.......
pavo was leuk, niet speciaal... wat don diablo in godsnaam aan het kloten was weet ik niet, maar dat leek nergens naar.... toch goed vermaakt :D
*__­FEESTBEEST
Pavo was wel goed opzich, alleen jammer dat binnen hardstyle werd gedraaid, en buiten die lompe house muziek. Had omgedraaid moeten zijn!
Rinus
Super! Alleen te kort idd..Had wel de hele nacht door mogen gaan!
Skrl
xtreem duur voor helemaal nix
lekker bbq-en en aan de sappiesssssssss
2shy
Kinderfeestje... slappe hap! Hoe kan je nou gaan jumpen of house / electro?!
Timmahhh
leuke mensen, slechte don diablo........
Vigorous
Veel te kort feest en te slappe hardstyle, gewoon KUT
M!vv
Gare Sfeer.
Lettice
Don Diablo...kom maar niet meer :)......Laidback Luke en Pavo...te gek..
ShadowPhaxx
Zeer Zwaar Sfeerverhogende Leipe Shit Ouwe! Wat een geweldige dag gehad! Pavo, Gee :respect:
Super vet!! (Y)
DON DIABLO draaide op dit feest, en ik meot zeggen ZWAAR KLOTE DIE GOZER!!!!! Laidback luke was wel beter ja!(Y)

Line-up Beach Flirt

🇵🇭 🇳🇱 house
🇳🇱 house
🇳🇱 hardcore, hardstyle
🇳🇱 hardstyle
· MC 🇬🇧

Statistieken

226Partyflockbezoekers
58 / 36·mannen / vrouwen
21.1Partyflockgemiddelde leeftijd
21.3Partyflockleeftijd mediaan
56·albumfoto's
61·opmerkingen
15·waarderingen
goed·stemresultaat (96 stemmen)

61 opmerkingen

 
Artiest Capo
Jammer dat ik dan net weg ben :S
ik ben er dan nog
denk dat er meer house wordt gedraait dan hardstyle
 
Artiest M.O.K.
beetje duur voor die enkele dj's die komen.
Ja oke 20 euro is best duur voor 4 uurtjes...
maar dat is ook echt het enige feest in kreta wat
geld kost.. en het is vet leuk en gezellig:jaja:
eeeeeeen nog zo'n feest.. wordt ons laatste avondje knalle!!!

of waren we dan al weg:S
kost daar nou eenmaal meer dan hier..
Zekr van de partij!!!
Niet aanwezig...
5 euro per uur... Pfff!
Uitspraak van LAANTJE! op dinsdag 29 mei 2007 om 19:52:
Niet aanwezig...
5 euro per uur... Pfff!


Daar maak je je dan toch niet druk om op vakantie...
Jammer dan ben ik net weer thuis!:(
laatste aanpassing
Ik Ben er Ook Nog.

Lucien Foort En Laidbake Luke & MC Gee :respect:
gruwelijk.... alst :bier: ma lekker is vermaak ik me overal :D

ma waars de afterparty dan???
laatste aanpassing
Uitspraak van Raver on Dope op woensdag 6 juni 2007 om 16:08:
gruwelijk.... alst ma lekker is vermaak ik me overal

ma waars de afterparty dan???laatste aanpassing 6 juni 2007 16:13


Die is toch bij jullie in t app??? ;)

Wij maken wel een after Ieb!! :D
haha jah zekers, dat was ik ff vergete.... aftere bij ons in appartement... zker van god loss daaro ;) :D
poeh net zo zin in zon zee en en heel heel gek doen!
maaarrrr.......eerst nog ff defqon;)
Shit de 15e wordt mijn 1ste dag en dan al meteen naar de klotuh!
Uitspraak van Timmaaaj op dinsdag 29 mei 2007 om 21:09:
Daar maak je je dan toch niet druk om op vakantie...


alsjeblieft niet zeg
geen zin om de hele vakantie te gaan piepen om elke cent
 
lekker werken op de party.
voor t geld krijg je niet alleen te gekke muziek maar ook t beste feest van chersonissos
Lekkerrrrr...:P Aanwezig!

:bounce:
Heerlijk,

EN als je een beetje kunt zwemmen... je kunt via het strand met een boogje gratis aan komen zwemmen, hoef je door geen enkele ingang naar binnen...
idd lekker chille in het zwembad en daarna los op Pavo ;)
 
Artiest Storage
Shadowphaxx & Pavo! heel vetjes!
 
giessenburg ok van de partij :rot:
Och jeej ik dacht dat al die h'velders en giessenburgers eerder gingen :s

;)
 
daar gaan we ckrs heen!
 
Gewoon lekker gaan en knallen met die bende :D
Dit wordt DE avond...van mijn 15daagse vakantie:D
Yeah...:P Dat wordt knalluh op mijn verjaardag :D:D :bounce:
 
Zeer Zeker aanwezig..!
 
Ik kom ook wel ff langs denk ik! :D
Artiest Lanoz
Uitspraak van Nadine^ op maandag 28 mei 2007 om 14:21:
denk dat er meer house wordt gedraait dan hardstyle


shadowphaxx en pavo...meer house?
niets aan..stelletje afzetters
 
echt super vet man kreta zo veel lekkere mannen....:p en DJ's
 
Uitspraak van Lanoz op woensdag 11 juli 2007 om 14:17:
denk dat er meer house wordt gedraait dan hardstyle

shadowphaxx en pavo...meer house?


er zijn 2 area's hé (heb ik me laten vertellen)

dus 2 uurtjes ShadowPhaxx
en dan als afsluiter Pavo 2 uurtjes

en op de andere area staan dan Laidback Luke & Luciën Foort

Wel vetjes hoor!
Dat gaat hééél gezelllig worden :P! Wij zijn dr bij :D!
 
Laatste Keer Flink Housen @ StarBeach, Wordt Vet :D
de 1e x flink housen in kreta!! Beter!!!! :P
 
Heb er zin in!!!! :D
 
Uitspraak van Trizztan op zaterdag 14 juli 2007 om 14:03:
niets aan..stelletje afzetters


Blijf maar weg hoor....
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juli 2007 om 23:07:
Heb er zin in!!!!


Zeker! :D :banana:
Ja we zijn erbij! Gisteren geboekt dus gaat helemaal goed komen daar!!

Party on
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 mei 2007 om 16:40:
beetje duur voor die enkele dj's die komen.


Uitspraak van - Chrissy - op maandag 28 mei 2007 om 20:20:
Ja oke 20 euro is best duur voor 4 uurtjes...


Pavo zijn vluchtreis en verblijfsvergunning moet weer betaald worden denk.. O:)
 
Uitspraak van LAANTJE! op dinsdag 29 mei 2007 om 19:52:
5 euro per uur... Pfff!


je btaald daar ong 5 euro voor een bierie, dus die 5eu per uur is nix
Zeker ff hosselen daaro JWT :bier: kan niet wachten!!!! vrijdag morgen om 06:35 vlieg ik naar KRETAAAAAAAA :jaja: :jaja: :jaja: :cheeR: :Woop:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 21:33:
er zijn 2 area's hé (heb ik me laten vertellen)

dus 2 uurtjes ShadowPhaxx
en dan als afsluiter Pavo 2 uurtjes

en op de andere area staan dan Laidback Luke & Luciën Foort

Wel vetjes hoor!


klopt!
ga dan niet op vakantie als je 20 euro voor een feest al duur vind :s
Uitspraak van Timmahhh op donderdag 9 augustus 2007 om 15:50:
ga dan niet op vakantie als je 20 euro voor een feest al duur vind


:respect:

geld moet rolle op vakantie ;)
laatste aanpassing
beach flirt! muziek is goed(Y) tis binne in de glazen ruimte knetter warm, en voor een biertje betaal je €4,50
Wat een gezeik over geld...als jullie t niet willen uitgeven blijf dan thuis en ga bollen pellen of de leesmap bezorgen.......wat ik daar gezien heb is dat de mensen daar genoeg aan drank kunnen uitgeven dus ook aan de entree.....
Vond t erg gezellie daar helaas al weer terug zou zo weer terug zijn gegaan..zeker voor Nope is dope...met Laid back luke en Sydney samson en Gregor salto...We hebben zwaar genoten en zeker van de after in de Notes club....
Maar ook van de rest van de clubs daar Amnesia , Bio-Bio , NRG, Copa cabana ,Von dutch .....
Jongen``s geniet gewoon en zeur niet over geld je leeft maar ene keer...........
nog paar uurtjes en dan gaan we erheen:D
geen tijd gehad om er heen te gaan
was een lekker feestje hoor!!!!!!
 
was echt te tof!