127 opmerkingen
| Laatsten 5 4 3 2 1 | ouder ≡ 4 |
nog een kleine 2 maandjes en dan helemaal los 
Uitspraak van bartjeuh-scorpionhoplite op donderdag 30 september 2010 om 10:23:tis hardcore of anders niks
wa bende gij gek zeg
zo 15 juli tot 25 juli helemaaal losssssssssssssssss
Uitspraak van JerfeyJense op woensdag 18 juni 2014 om 15:50:Waar moet de hardstyle-liefhebber zijn in cherso??
vorig jaar hadden ze er een q-dance cafétje !
wel hadden ze elke avond dezelfde afspeellijst.
| Laatsten 5 4 3 2 1 | ouder ≡ 4 |









![[R]3ini3r](/images/user/1118774_2900127.jpg)















