Partyflock
 
here
Afgelast
Afgelast
Afgelast
Afgelast
Afgelast
Afgelast
Afgelast
Afgelast
Afgelast
Afgelast
afgelast:

Beachvibezz Festival

Facebook
Beachvibezz Festival
Beachvibezz Festival
georganiseerd door

Almeerderstrand (buiten, strand) op de kaart Site
Almeerderstrand, IJmeerdijk 4
Almere
Nederland🇳🇱
house × 43, club × 28, electro × 24, progressive trance × 17, trance × 17, tech house × 16, techno × 13, groove × 12, hard trance × 9, tribal house × 9, latin × 6, hard house × 5, minimal × 5, oldschool × 3, lounge × 2, eclectic × 1, dirty house, jungle

Tickets & prijzen Beachvibezz Festival

Early bird:€ 20,-tot 30 juni 2012 23:55
Voorverkoop:€ 35,-
VIP:€ 40,-
Deurverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Bezoekers
Maximaal 10000.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Winacties (gesloten)
Opmerkingen

Line-up Beachvibezz Festival

1Muai Beach - Hawaï, gehost door Saint Productions
🇧🇷 🇳🇱 house, trance, techno, latin
🇧🇦 house, trance
· live house, techno, trance, downtempo, latin
house, techno
house, latin
trance, house
house, techno, trance
house
· MC house, techno, trance
· MC
· MC house
· MC hip hop
2Ipanema Beach - Rio De Janeiro, gehost door Secret-dreamz
🇪🇸 techno, trance
house
house, latin
house
🇪🇸 trance
house, latin
techno, trance, house
· MC house, urban
· MC
· MC house, trance, hardstyle
3Goa Beach, gehost door Kinky On The Beach
house, trance, techno
house, trance, pop
house, trance
house, trance
house, trance
house, trance
house, latin
house, latin
house, trance, downtempo
🇬🇧
house, trance
· MC 🇧🇷 🇳🇱 house, techno, hardstyle, hip hop
· MC 🇸🇷 🇳🇱 trance
4Bonbini Beach, gehost door Presidance
🇮🇹 house, trance
house, trance
house, techno, trance, hardstyle
house, techno, trance
house, techno, trance, hardstyle
house, techno, trance
house, trance
house, trance, latin
· MC 🇸🇷 🇳🇱 trance
5Beach Resort, gehost door Beachvibezz
house, techno, trance
house
house, trance, techno
house, techno, trance
techno, house, hard techno, pop
house, trance, techno
6Beachhouse, gehost door Dance-track.com
· live hard techno, downtempo

Statistieken

247Partyflockbezoekers
529Partyflockgeïnteresseerd
47 / 45·mannen / vrouwen
35.7Partyflockgemiddelde leeftijd
35.5Partyflockleeftijd mediaan
482 @ 10× 1
434 @ 5× 1
472 @ 10× 1
·winacties
284·opmerkingen
Helaas moeten we een trieste mededeling doen.

Door het grote enthousiasme van iedereen alsmede de hype die gecreëerd is door de verschillende sociale media en de superlocatie van het strand van Almere die wij voor het Beachvibezz Festival hebben gekozen zijn zowel wij als organisator als de gemeente Almere tot de conclusie gekomen dat we de veiligheid van onze gasten op 1 september niet genoeg kunnen waarborgen.

Samen met de gemeente Almere hebben we alle mogelijke opties bekeken. Helaas kwamen hier gezien de tijdsdruk van de geplande datum niet de juiste maatregelen op tafel. We hebben daarom besloten om met het Beachvibezz Festival uit te wijken naar een nader te bepalen datum.
→ lees meer

284 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
huh????? wat lees ik nu dan????
Gaat t niet door????
Wat een bullshit

Wat lullig voor Michael zeg...

altijd dat gekloot met die gemeentes.....maken ze je eerst blij en dan trappen ze het de grond weer in...pffff

kan het niet helemaal snappen dit want worden wel vaker feesies daarzo gegeven...maar zal wel aan mij liggen
Waarschuw beheerder
+2
Geloof niet dat dit de waren reden is een vergunning word afgegeven en niet ingetrokken zomaar.
En bij andere feesten is toch ook gewoon een maximaal aantal bezoekers.
Denk eerder dat er te wijnig kaarten verkocht zijn en het niet kosten dekkend is en het daarom gecanceld is.
 
Waarschuw beheerder
http://www.almerevandaag.nl/almere/article17428603.ece/Almere-Vibezz-nog-niet-zeker
 
Waarschuw beheerder
Bron : Almere Vandaag

"maar ik ga er van uit dat we gewoon door kunnen gaan’‘, aldus Zandstra gistermiddag


Hopelijk is er nog hoop!
laatste aanpassing
 
Artiest Dyon Calvo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2012 om 12:34:
Hopelijk is er nog hoop!


Dat bericht is van donderdag.
Waarschuw beheerder
zo jammer dat dit niet doorgaat. Was weer eens wat nieuws.
En Michael kennende had het een superfeest geworden.

rest mij de vraag wel: waarom al beginnen met voorverkoop e.d. als de vergunning nog niet rond is. Maar ja, dat is allemaal achteraf en we weten natuurlijk het fijne er niet van. En voor wat betreft de terugbetaling van de tickets...dat zal vast geen probleem worden.

Ik hoop dat er snel een nieuwe datum en locatie volgt en het liefste natuurlijk dit jaar nog...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nicky37 op zaterdag 25 augustus 2012 om 00:08:
waarom kon defqon dan wel door en zand??


Muziekstroom en juiste marketing and concept. (Y)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2012 om 12:34:
Hopelijk is er nog hoop!


Denk ik niet maar je weet het nooit :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
hoe kan het dat de gemeente vergunning afgeeft en deze nu weer zou intrekken?????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ron en ellis op zaterdag 25 augustus 2012 om 20:47:
citeer 25 augustus 2012 20:47hoe kan het dat de gemeente vergunning afgeeft en deze nu weer zou intrekken?????


ja ik wil ook mijn money terug! en ik vind het ook een vreemd verhaal. klopt echt niet dit
Waarschuw beheerder
aarghh nee he?? hier wilden wij ook naar toe:-( wat balen nou zeg!! Hmm wie weet of Wooferland dan leuk is?? lijkt me niets maar misschien vergis ik me.....
Waarschuw beheerder
wooferland is een classics feestje oldschool house/techno!
Waarschuw beheerder
+1
Ik denk dat het niets met de vergunning heeft te maken maar met tegenvallende kaartverkoop. Erg jammer.... Ik had er net zo'n zin in!
Waarschuw beheerder
.........
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2012 om 18:55:
maar kom je met een opblaas-krokodil naar binnen.??


Ja ligt eraan ... de meeste zijn hand tam
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 54697, 167854}
Waarschuw beheerder
New podcast + mijn 1e interview... Enjoy!!!

http://soundcloud.com/hotsenses/hotsenses-podcast-002-emiel



Waarschuw beheerder
Uitspraak van ron en ellis op zaterdag 25 augustus 2012 om 20:47:
hoe kan het dat de gemeente vergunning afgeeft en deze nu weer zou intrekken?????


Kan gewoon niet! Niet om zo korte termijn!

Uitspraak van Kama & Sutra op maandag 27 augustus 2012 om 00:27:
Jaaaaaaaaaa hooooooooor enne ik ben gek ... 10 dagen geleden hoppaaa we gaan de tekeningen veranderen want kaart verkoop is zo goed veel meer verkocht als verwacht we gaan nu al uitbreiden........... 10 daysssss after bulshittt ...... Wie houd nu wie voor de gek???????????


De Organisatie? :lol:
Waarschuw beheerder
beetje jammer dit... had er dik zin in!!
Waarschuw beheerder
Vollebak in Eindelijk Weer dussssss......ach daar is t altijd TOP!Dus wim en Shirley........bouw maar eeen zaaltje aan want t wordt volle bak!
Waarschuw beheerder
he wazzz dit nou jammer....maar ja nederland he.......maar nou kan t wel behoorlijk heet worden in eindelijk weer......indoor beach partys zijn ook fun.....dus.....geen gezeur gewoon the spirit erin houden en doorgaan met die hap!!!! indoor party!!!!!!
Waarschuw beheerder
Er komen toch niet meer mensen als dat je kaartjes verkoopt.
Als het uitverkocht is zet je dat er geen deur verkoop is. Lukte met Defqon ook altijd prima daar..

.......deurverkoop op almeres strand.....waar is die deur????...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kokonuts op maandag 27 augustus 2012 om 22:56:
Als het uitverkocht is zet je dat er geen deur verkoop is. Lukte met Defqon ook altijd prima daar..

.......deurverkoop op almeres strand.....waar is die deur????...


Jij bent zeker een blonde chick eh? :lol:
Waarschuw beheerder
shoe zeg....ben diep zwart...tsssss...en n beetje nuts, vandaar de naam......altijd lachen als mensen t serieus nemen en happen, toch techno???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
wel raar geen reactie meer van de organisatie.
Die zal wel weer aan de dollar tekens denken van ijndelijk weer
Waarschuw beheerder
Is maar beter ook, gezien het weer, dat het niet doorgaat, voorspelling niet al te best..........

Wel jammer, want de opzet zag er geweldig uit. ( misschien toch beter om klein te beginnen, en in de jaren uit te groeien naar een groter festival...... ( volgens mij zijn alle festivals ooit zo begonnen )

Gr. Rein
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kokonuts op donderdag 30 augustus 2012 om 06:54:
shoe zeg....ben diep zwart...tsssss...en n beetje nuts, vandaar de naam......altijd lachen als mensen t serieus nemen en happen, toch techno???


Het is toch PF eh ;)

Uitspraak van party30 op vrijdag 31 augustus 2012 om 10:58:
wel raar geen reactie meer van de organisatie.
Die zal wel weer aan de dollar tekens denken van ijndelijk weer


Dancefestival Beach Vibezz afgelast
Gepubliceerd op 27 augustus 12, 11:08 Laatst bijgewerkt op 27 augustus 12, 11:17
ALMERE/ODEKE DE JONG - Het dancefestival Beach Vibezz dat komend weekeinde op het Almeerderstrand zou worden gehouden, gaat niet door. Dat laat de organisatie weten.

Gemeente Almere kon de vergunning niet verlenen, omdat er nog wat schortte aan het calamiteitenplan. ,,Door de tijdsdruk, het festival is al deze week, was er geen tijd meer om het plan te verbeteren", aldus Suzan Berkhout namens de gemeente. ,,We hebben er vertrouwen in dat het de organisatie de volgende keer wel lukt."

Er zijn inmiddels al kaarten verkocht voor het festival, hoe en of bezoekers hun geld terugkrijgen is niet bekend. Ook is nog onduidelijk of het festival wordt verplaatst. De organisator was vanmorgen niet bereikbaar voor commentaar!

Bron: http://www.almerevandaag.nl/almere/article17509983.ece/Dancefestival-Beach-Vibezz-afgelast
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig!!!!!!!!
Organisatie huld zich in stilzwijgen.
De gedupeerde hebben het recht te weten waar ze aan toe zijn!!!!!!!
Waarschuw beheerder
De vergunning is te laat aan gevraagd.
Geld terug gestort gekregen van easy-ticket.
 
Waarschuw beheerder
oke dat is snel heb op heden nog niks teruggestort gekregen straks maar een mailtje sturen of er al schot in zit en of ze weten heo en wat met het geld..
Waarschuw beheerder
Heb een mail van easy ticket gekregen met een link waar je je gegevens
op kan zetten.
Had binnen 2 dagen geld terug.
Dat is heel erg netjes.
 
Waarschuw beheerder
ja die heb ik ook gehad maar op heden nog niks terug ontvangen en heb het nu ook een week geleden ongeveer opgestuurd, net maar even een mailtje gestuurd of ze al wat meer weten