Partyflock
 
here

Dance 4 Eva

· Charity for Evelien Wismeijer foto's Facebook
Dance 4 Eva
georganiseerd door

Discotheek De Hooizolder (binnen) op de kaart
Grindweg 6
Westkapelle
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Dance 4 Eva

Deurverkoop:€ 10,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16

Stemresultaat: geweldig

geweldig4256%
zeer goed2331%
goed811%
ok23%
voldoende0
onvoldoende0
slecht0
zeer slecht0
waardeloos0

21 waarderingen

Dj Omira
Heldenfeest !! :respect: Super dat dit voor Eef gedaan werd EN dat het een knaller van formaat was !!
respect
Mayorworf
lekker setje nouk :D Bass - D waar was jij ??
DJ ONLY
Geweldig! Wat een mooi feest! Respect Tom!! wat een super mooi gebaar dit:respect:
Darkangel // Angelic
:respect: voor tom voor de party en :respect: voor angelique haar mooie woorden
D i e n
was leuk feestje.. erg gezellig :D tom superr gedaan.. (y)
brennie003
thanxx tommy was super.:respect:
- Beffie -
Leuk feest idd, Tommy hebbie goed gedaan mijn kind :D
Beautiful babe! .. we miss u !!
AsyLium
Tommy RESPECT :respect:
FR*­tattoogirl*­HC4L*­
heel mooi feessie en Tommy:respect: voor jou dit was een feest die me altijd bij zal blijven(L)
Puk!
Zeer vet.
angelique28
tommy zonder jou had dit nooit zo een mooie avond geworden voor mij lieve zus thks respect
Iv :hyper:
Super feesie (Y) En idd mooi gedaan Tommy :respect:
s t e e f :blinky:
diep respect naar Tom, en naar iedereen die Tom heeft gesteund om dit te maken tot wat het was.
Mc Buddha
dit was een feest met een goud randje thnx we love you for this tommy
**Joys**
WOW! :respect:
Takkie
Omira en tha Nouky laatste 30 min heel dik! Reza :respect: en mooi gebaar naar Evelien:respect:
n0uky
Nou ik heb keihard voor je gedraaid en gezopen eef :D rollend naar huis hieehaaahhh TOPavond mensen
X Dutch X Hardcore X
Voor Tommy die het feest voor evelien heeft gemaakt, RESPECT man, was een feest om op terug te kijken
*­famous*­mini*­
geweldig. Al die mensen voor jou eef. Always in our heart.

Line-up Dance 4 Eva

vr 23:00 - 00:00:  hardcore, house, hardstyle, trance
hardcore
za 00:00 - 00:45:  🇧🇪 hardcore
hardcore
za 00:45 - 01:30:  hardcore
house, trance
za 01:30 - 02:15:  hardcore
za 02:15 - 03:00:  hardcore
· MC hardcore
za 03:00 - 03:45:  hardcore
hardcore, hardstyle
za 03:45 - 04:30:  hardcore
za 04:30 - 05:15:  hardcore
za 05:15 - 06:00:  hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle, dubstep
· MC hardcore, hardstyle
· MC house, drum & bass, hardcore, hardstyle, trance, techno
Helaas hebben wij op 18-12-2011 afscheid moeten nemen van onze lieve vriendin en collega Evelien Wismeijer.
Wij willen door middel van dit feest geld inzamelen om de 4 kinderen die zij achterlaat financieel te ondersteunen in hun toekomst.
De entree, plus alle donaties, worden gestort op een gezamenlijke rekening voor haar kids!
Voor de mensen die een bijdrage willen leveren kunnen dat doen op
rekening 400114119 (naam: A.J.C. Kessels; kenmerk Evelien).
Om 03:00 wordt er een minuut stilte gehouden en later op de avond worden er 31 wensballonnen opgelaten voor Evelien Wismeijer.
→ lees meer

Forum

176 opmerkingen

 
Tandenknaller als afsluiter was goed volgende keer wil ik ook draaien!!
kan er niet veel anders meer aan toevoegen...

was gvd een fucking goed feest!!

voor de organisatie en een ieder die aanwezig of aanwazig was:

evelien zou zeker trots zijn geweest!!!!!
 
pieter wil graag weten hoe zij overleden was mooi feest ik denk dat evelien t ook mooi had gevonden???
Uitspraak van † DARK ANGEL † op zondag 4 maart 2012 om 12:39:
evelien zou zeker trots zijn geweest!!!!!


zeker ik denk haar 4 kinderen ook op hun meoder die moeder werkt wel hard voor de kinderen want ze danst gewoon half naakt op feesten om kinderen eten te kunnen gevenecht recspect en gabber groet oscar
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 4 maart 2012 om 11:33:
Tandenknaller als afsluiter was goed volgende keer wil ik ook draaien!!


haha laten we hopen dat in dit kader geen volgende keer komt ;)
lieve tommy
wat was dit een mooi feest eef heeft vanaf boven zeker voor je gedanst
het was voor ons als familie heel dubbel en denk voor vele meer
zonder jou had dit nooit gelukt en dan al die dj's die er waren top
wij zullen dit nooit vergeten wat jij op deze avond gedaan hebt RESPECT
weet iemand op welke sites de fotos allemaal komen ? ik ben nog steeds aan het nagenieten van dit feest, echt geweldig, facking veel respect !!
Artiest Amada
er staan veel foto's op de facebook van John Spitsbaard! Om ze te bekijken moet je wel vriendjes met m worden geloof ik :)
Uitspraak van **Joys** op zondag 4 maart 2012 om 21:15:
er staan veel foto's op de facebook van John Spitsbaard! Om ze te bekijken moet je wel vriendjes met m worden geloof ik :)


ik liep al te zoeken
Uitspraak van **Joys** op zondag 4 maart 2012 om 21:15:
er staan veel foto's op de facebook van John Spitsbaard! Om ze te bekijken moet je wel vriendjes met m worden geloof ik


hmm, ik zat te kijken op zijn profiel, maar zag alleen foto's van hem zelf staan, maar super bedankt, zal tog even vriendschap verzoek sturen ! THNX !
oow, ik had ze van robin john spitsaard haha, nu zit ik wel op het goede denk ik
zitten een hoop puike plaatjes tussen :jaja: (y)
Uitspraak van Oldschool Oscar op zondag 4 maart 2012 om 13:20:
zeker ik denk haar 4 kinderen ook op hun meoder die moeder werkt wel hard voor de kinderen want ze danst gewoon half naakt op feesten om kinderen eten te kunnen gevenecht recspect en gabber groet oscar


jij moet je diep schamen, stomme dwaas. (n) verder ga ik hier niet op in.
hebben er nog mensen filmpjes gemaakt van de vrouw hierboven??? wat een knalset was dat samen met darkangel!!!
:respect::respect:
Uitspraak van Rorret op zondag 4 maart 2012 om 22:28:
hebben er nog mensen filmpjes gemaakt van de vrouw hierboven??? wat een knalset was dat samen met darkangel!!!


Aahhh thanks haha! :D ja die filmpjes zou ik ook wel willen zien indd o:)
er liepen toch aardig wat mensen te filmen, ook nog iemand met een behoorlijk goeie cam. ben benieuwd naar het materiaal.
Uitspraak van Darkangel // Angelic op zondag 4 maart 2012 om 23:23:
als er iemand goed is in aftermovies is het edward wel


was dat die aan het filmen was ? dan komt er zeker een dikke aan als ik jou moet geloven en als hij komt !!
ikweet niet of hij filmde voor een aftermovie of voor de familie
Uitspraak van Darkangel // Angelic op zondag 4 maart 2012 om 23:29:
ikweet niet of hij filmde voor een aftermovie of voor de familie


oow, naja dan hoop ik dat het voor de aftermovie is, ben nog steeds aan het nagenieten, was echt geweldigsuper mooi, die evelien zou vast trots zijn op tom ! echt een helden feest, en kippenvel tijdens nobady said it was easy vlak na die minuut stilte, die voel je echt aankomen, vreselijk wat er gebeurd is...
Uitspraak van EddyHardcore op zondag 4 maart 2012 om 23:33:
en kippenvel tijdens nobady said it was easy vlak na die minuut stilte, die voel je echt aankomen, vreselijk wat er gebeurd is...


ja die voel je zeker aankomen,maar wat een leuk feest was het,my old friend zal genoten hebben van boven,vond het top georganiseerd leuke mensen enz,maar ondanks dit alles miste ik je wel Eef maar das normaal toch. Ben blij dat ik daar heb mogen staan.

thx to you all
Uitspraak van EddyHardcore op zondag 4 maart 2012 om 23:33:
en kippenvel tijdens nobady said it was easy vlak na die minuut stilte, die voel je echt aankomen, vreselijk wat er gebeurd is...


Ik zal nooit meer t zelfde tegen dat nr aankijken indd..
oldscool
oscar beter pleur je op debiel met je stomme woorden als je niks boeiend heb rot dan op wat lul jij nou met moest werken om der kinderen eten te geven gekkkkk jij hebt haar dus niet goed genoeg gekent dus beter hou je je mond
laatste aanpassing
Uitspraak van **Joys** op maandag 5 maart 2012 om 12:41:
Ik zal nooit meer t zelfde tegen dat nr aankijken indd..


ik ook niet, dit blijft sowieso altijd in je hoofd zitten als je die track hoort
nog iets bekend over een mogelijke aftermovie ?