Partyflock
 
here
Bazzsurvivorz

Bazzsurvivorz
georganiseerd door

Walhalla (binnen)
op de kaart Site
Achter de Muuren Zandpoort 20
Deventer
Nederland🇳🇱

Tickets Bazzsurvivorz

Gratis entree!
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16

Stemresultaat: ok

geweldig0
zeer goed214%
goed321%
ok536%
voldoende321%
onvoldoende0
slecht0
zeer slecht0
waardeloos17%

4 waarderingen

;;Kimmie__x
booh raar volk alles door elkaar...
Hardnoiser
mensen, bedankt! sometimes you take risk and it doesn't workout the way you want.niettemin wel gezellig gehad!
mc skullc­rusher
goed vermaakt wel jmmr van de gasten die nog ff moesten knokken
Splitt2nd
Was gezellig mensen! Tot de volgende X

Line-up Bazzsurvivorz

za 20:00 - 21:30:  hardcore, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  techno
  hardcore
za 23:00 - 00:00: 
  hardcore, dubstep
zo 00:00 - 01:00:  hardcore
  · MC hardcore

Statistieken

30Partyflockbezoekers
13Partyflockgeïnteresseerd
56 / 33·mannen / vrouwen
25.3Partyflockgemiddelde leeftijd
25.0Partyflockleeftijd mediaan
39·opmerkingen
4·waarderingen
ok·stemresultaat (14 stemmen)
Only darkness!!!

20.00 - 21.30 A-vision
21.30 - 23.00 Splitt 2nd & Nathaniel
23.00 - 24.00 Steef O vs Hardnoiser
24.00 - end Mad

39 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Zaterdag 28 januari 2012: Iedereen is dan weer bij gekomen van de feestdagen en oud&nieuw. Maar geen tijd voor rust!!!!!

Dit keer gaan we weer een tandje harder!!

BAZZSURVIVORZ - XTREME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alleen maar harde en rauwe beats deze avond, van darkcore naar frenchcore naar een waardige afsluiter!!

Uiteraard met de 2 leidende mannen van dit concept: Hardnoiser en Steef O

Alles wordt ook weer bij een gepraat door de master of ceremony: SKULLCRUSHER!

De rest van de line up zal bekend gemaakt worden als de artiesten zijn bevestigd.

Entree weer zoals vanouds € 3,- en de deuren zijn op en van 20.00 tot 01.00. Zoals bekend bij deze lokatie, zijn de drankmunten ook goedkoop, nl €1,20 p.s. Das dus een goedkoop fleske bier of fris!!!!!

Lokatie: Walhalla, Deventer - Achter de muren Zandpoort 20!!

edit> de line up is compleet!!!!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 95565, 41211}
Waarschuw beheerder
Tikkie!
Waarschuw beheerder
donateur
BCE introducing "DJ NATHANIEL"

check out this new artist, based @ parts unknown, origin unknown, age unknown.
only thing we know that it's a male artist with a lot of frontlove for the old darkcore from labels like Enzyme X, Third Movement, Supreme Intelligence & artist like Armageddon Project, Promo, D'spyre, Endymion (older releases), Endorpin, Synapse and on and on and on..........

This artist will make his debut on BAZZSUVIVORZ - Xtreme to be held on the 28th of January 2012 in Deventer at the Walhalla venue.

He will play a 1,5 hr opening set with the darkest core on the planet.
So be sure you get there in time to see this very promissing act arise!!!!

DJ Nathaniel can be booked via Brain Crackers Events on www.braincrackers.nl


"The BCE crew"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
toppie ben er zekers weer bij / ook deventer hardcore crew !
Waarschuw beheerder
donateur
Verrassende info: DE ENTREEPRIJS WORDT GEWIJZIGD NAAR GRATIS!!!

Walhalla gaat een nieuw beleid voeren dat de entree gratis wordt op evenementen. Daar in tegen wordt de prijs voor een muntje iets duurder, nl € 1,50. Dit is natuurlijk nog niks voor een FLES bier!!!!

Graag verwelkomen wij jullie dan op deze editie van Bazzsurvivorz en neem zoveel mogelijk vrienden mee, dan gaan we er weer een dolle boel van maken.

Greetz

"The BCE crew"
Waarschuw beheerder
en je vergeet me gewoon weeeer op die flyer te zetten pffffftttt wat een homo jonguh BAM
Waarschuw beheerder
donateur
Maar dat ga ik nog ff aanpassen jonguh. Bam, zeker wel
Waarschuw beheerder
:lol: duurt nog ff maja t gaat vast weer knalluh worden :lol:
Waarschuw beheerder
op deze avond zal mij goeie vriend me bij staan op het podium dus 2 mc,s :bounce:
Waarschuw beheerder
2 mc`s das vet :P hoop dat ik er wat van bak maat !!!! wordt in elk geval flink knallen !!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
pfff duurt zo lang bah :P
Waarschuw beheerder
nu schiet t aardig op paar weekjes nog hoppa
Waarschuw beheerder
donateur
Helaas is Gillah-S verhinderd op deze avond, hierdoor zal er een wijziging plaatsvinden in de line-up.
Nathaniel zal nu samen met Splitt2-nd mee draaien en we gaan nog even op zoek naar een vervanger voor Gillah-S, die de avond wil openen.

Hoop dat we jullie allemaal zien in Walhalla voor een denderend avond rauwkorts
Waarschuw beheerder
donateur
Line up toevoeging:

DJ A-vision

Deze ouwe rot in t vak zal de avond gaan openen ivm het wegvallen van Gillah S. Vaagheid op en top, daar weet deze man raad mee!!!

>basje, ik zal de flyert ff aanpassen moatje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zaterdag nog een weekje:bounce: Hebben er zin in:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja indd nog een weekje aftellen is begonnen :)
Waarschuw beheerder
hupppa !!!!!!!! he-le-maal zin in :D
Waarschuw beheerder
Misschien maar eens ff een kijkje nemen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [0570]Saskia op maandag 23 januari 2012 om 22:47:
Misschien maar eens ff een kijkje nemen


wat miss :P ? kom gewoon gezellig weer :D !
Waarschuw beheerder
en dan knallen met die handel :D
Waarschuw beheerder
Als dit geweld mensen misschien afschrikt er zak door mij gewoon een uptempo mainstream/darkcore setje gedraaid worden!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ STEEF O op woensdag 25 januari 2012 om 17:22:
[DJ STEEF O]
Als dit geweld mensen misschien afschrikt er zak door mij gewoon een uptempo mainstream/darkcore setje gedraaid worden!


tjonge jonge hij wel weer hoor! :P
Waarschuw beheerder
donateur
nou nou, veel plezier n de lampe, maar voor ekte hardheid moet je in deventer zijn
Waarschuw beheerder
juist !!!! vanavond gaan we los !!!
:D:D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
hoppa paar uurtjes nog en dan knallen ekte ekte hahahahah
Waarschuw beheerder
onii dan skullcrusher ! helemaal zin aan
Waarschuw beheerder
de sfeer was zekers gezellig ik heb me super vermaakt :D op naar de volgende :D
Waarschuw beheerder
Dahmn, wat was het geluid klote : veel te veel bass en het klonk te schel.
Waarom stonden er maar 1 box en twee bass-boxen ???
Ik heb ook helemaal niemand zien hakken of stampen.
Ik weet niet of het aan de CD-DJ (met een enkele plaat) lag maar ik vond het allemaal zo slecht dat ik binnen een half uur weer ben vertrokken.
Toen we buiten kwamen merkte m'n gappie op dat het geluid daar vele malen beter klonk !!!
Basje's MC kwaliteiten zijn trouwens wel behoorlijk verbeterd, Hulde !!!
Verder was dit m'n slechtste feestje ooit, maar ik hoop wel dat het volgende feest beter wordt.

Groeten
laatste aanpassing