Partyflock
 
here

Kelderdome

· Part VI
album,71 · goed · ical
Kelderdome
georganiseerd door Site

OJC Cartouche (binnen) op de kaart Site
Pastoor Jeukenstraat 10
America
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Kelderdome

Deurverkoop:€ 10,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16

Stemresultaat: goed

geweldig13%
zeer goed1026%
goed2256%
ok513%
voldoende13%
onvoldoende0
slecht0
zeer slecht0
waardeloos0

7 waarderingen

Der Litter
allerhand
Ad-raket
erg goed vermaakt!!! Veel fijne platen
[NL]Si­lverBu­llet[N­L]
fijn feestje :beer:
~Stef~
haha lekker feestje man :D bioronic en die-moon bedankt voor de leipe party :bounce: volgende keer zeker weer van de partij:P
GTT'
Leuke nummers.... verder alleen gezellig!
gekkegabber
was wel weer leuk ja
was wel leuk

Line-up Kelderdome

hardcore
hardcore
hardcore
hardcore
hardcore

Statistieken

78Partyflockbezoekers
12Partyflockgeïnteresseerd
56 / 35·mannen / vrouwen
21.6Partyflockgemiddelde leeftijd
21.9Partyflockleeftijd mediaan
71·albumfoto's
104·opmerkingen
7·waarderingen
goed·stemresultaat (39 stemmen)

104 opmerkingen

beter neem gewoon al je platen mee koentje(muv hersenloze klote shit) ,ik regel wel een vrachtwagen! zo heb je tenminste alles bij de hand
 
Uitspraak van TeRRoRKaaK op donderdag 30 september 2010 om 14:24:
ik regel wel een vrachtwagen


Hahahhaha :D

Krijg al die platen niet eens kwijt in die kelder daar ;)

Maareuh zaterdag word knalluh...!!!
Tot dan...!
De Time-table is als volgt:

20.00 - 21.00 : Heer & Meester
21.00 - 22.00 : Bioronic
22.00 - 22.30 : El V & Tip
22.30 - 23.30 : The Streaker
23.30 - 01.00 : Nosferatu
01.00 - 02.00 : Die-Moon
Uitspraak van Ælmo op vrijdag 1 oktober 2010 om 13:14:
20.00 - 21.00 : Heer & Meester


Debuut optreden :respect: nooit gedacht dat zij het zover zouden schoppen.
Ik denk dat het bij ons allemaal wel gaat draaien na 2 uur:D:D
Uitspraak van Volly op vrijdag 1 oktober 2010 om 17:18:
Ik denk dat het bij ons allemaal wel gaat draaien na 2 uur


ervoor ook al :d
mekie heeft er met de pet na gegooid.
Uitspraak van Ad-raket op vrijdag 1 oktober 2010 om 19:02:
mekie heeft er met de pet na gegooid.


howhowhow,,,
 
Artiest Deee
wij venrayse boys komen koen en ronny ff supporten :P
 
poeeeeeee wat was het warm, maar tog geslaagd
http://www.megaupload.com/?d=5AE8RTBA

setje !
Wat vonden jullie van de opzet alleen hardcore van de jaren 2000 t/m 2007?
Zouden we dit zo vaker moeten organiseren of gewoon met met alle hardcore dus ook van nu?
Graag horen wij jullie reactie hierop.

gr. de organisatie
Als het aan mij ligt gewoon alle Hardcore!
Dit is ook wel leuk, maar met alles van nu maakt dat het nog leuker :D
Liever oude! nieuwe hoor je overal en begint steeds meer op hardstyle te lijken met die deuntjes en shit.
gewoon alles ! er worden nu ook echt wel vette platen gemaakt
of van oud naar steeds nieuwer.
2000 tot 2007 is veel beter dan die hc van nu!! Die platen van nu zijn allemaal t zelfde.
is allenmaal goed tog
oud en nieuw.
nieuwe platen rammelen vaak wel harder.
Idd jammer van alle britney spears momenten.