😏
Stemresultaat: goed
| geweldig | 3 | 6% | |
| zeer goed | 6 | 12% | |
| goed | 21 | 43% | |
| ok | 8 | 16% | |
| voldoende | 5 | 10% | |
| onvoldoende | 1 | 2% | |
| slecht | 0 | ||
| zeer slecht | 1 | 2% | |
| waardeloos | 4 | 8% |
Line-up Sundance Festival
Line-up is niet compleet.
| 1Area 1 |
|---|
Bingo Players house |
Gregor Salto house, latin |
Ralvero house |
Sidney Samson house, techno |
The Pro-Stitute house, dubstep |
Sherlock · MC |
| 2Talent Stage |
Statistieken
| 127 | bezoekers | |
| 40 | geïnteresseerd | |
| 54 / 42 | · | mannen / vrouwen |
| 23.6 | gemiddelde leeftijd | |
| 24.0 | leeftijd mediaan | |
| 5 | · | albumfoto's |
| 59 | · | opmerkingen |
| 12 | · | waarderingen |
| goed | · | stemresultaat (49 stemmen) |
59 opmerkingen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juli 2010 om 13:40:Leuk initiatief!!
Sluit ik me volledig bij aan
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juli 2010 om 16:37:beetje weinig namen voor 8,5 uur.. of komen er nog meer bij?
Hopen op evt meer stijlen? Trance evt of toch harder??
laatste aanpassing
tijdtafel area 1?
Uitspraak van adult forze op zondag 29 augustus 2010 om 20:57:tijdtafel area 1?
Is naar mijn weten nog niet (volledig) bekend. Kan namelijk nog verschoven worden
Uitspraak van MichelHartogNL op maandag 30 augustus 2010 om 00:10:Is naar mijn weten nog niet (volledig) bekend. Kan namelijk nog verschoven worden Als het goed is moet ik iig van 4 tot 5 draaien, maar ook dat kan nog veranderen.
ok thankxx
Kijken of Michel, Japie en Bas er wat van bakken 
lekker shuffelen in het zand!
en het wordt nog mooi weer ook
yeey Bier+Zon=leven
lekker shuffelen in het zand!
en het wordt nog mooi weer ook
Uitspraak van Hadseflats op vrijdag 3 september 2010 om 21:57:Bier+Zon=leven
JUUISST!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 september 2010 om 00:50:timetable voor mainstage zou wel handig zijn voor mensen die van ver moeten komen........
Eensch.
lekker weertje erbij
zijn er om rond 6u
Uitspraak van Hadseflats op vrijdag 3 september 2010 om 21:57:yeey drankje+Zon=leven
veranderd bier in drankje...
Uitspraak van hardcore willie op zondag 5 september 2010 om 17:09:waardeloze kinder disco !!!!!
vond het erg leuk
heerlijk wat drankjes in het zonnetje....
geslaagd hoor!!
laatste aanpassing
Geregeld is met een d hihih
Ohhh shit man, was er geen snoeiharde hardcore terror speedcore shit?

Uitspraak van hardcore willie op zondag 5 september 2010 om 17:09:waardeloze kinder disco !!!!!
Ohhh shit man, was er geen snoeiharde hardcore terror speedcore shit?
jmmr van de popo die alsmaar door het publiek liepen te patrouilleren,
Verder was het een geslaagde brakke zondag
Zeker wel voor herhaling vatbaar
Verder was het een geslaagde brakke zondag
Zeker wel voor herhaling vatbaar

































