Partyflock
 

Tickets A State of Trance 400 uitverkocht

gepubliceerd door , op
Tickets A State of Trance 400 uitverkocht

Wegens grote belangstelling voor de 400ste radioshow van Armin van Buuren is het hier omheen georganiseerde evenement in de Maassilo op zaterdag 18 april uitverkocht.

De radioshow van de nummer 1 DJ heeft wekelijks gemiddeld 30 miljoen luisteraars. De 400ste uitzending van de show, en daarmee ook gelijk de 8ste verjaardag, wordt dan ook in stijl gevierd. De show start op donderdag 16 april vanuit club Butan in Duitsland, gaat op vrijdag 17 april door naar Club Godskitchen in Birmingham en sluit op zaterdag 18 april af in de Maassilo te Rotterdam.

Vanuit de drie landen is middels een 72 uur durende (video)uitzending alles live te beleven via www.astateoftrance.com. Tussen de evenementen door zullen hier diverse guestmixes en een aantal classic episodes te beluisteren zijn.

De show in Nederland is dus reeds uitverkocht. Er wordt verwacht dat er na aankomend weekend ook geen kaarten meer voor de uitzending in Duitsland en Engeland beschikbaar zijn.

22 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Kaartje binnen :woep:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sommige mensen zijn altijd te laat !!!!

Okay ik bij afspraken, maar nooit meer bij het bestellen van tickets sinds ik ooit een keer anderhalf ik keer zoveel heb moeten betalen voor X-qlusive Dana ticket in de HMH te Amsterdam
koop ik altijd op tijd tickets.

En tevens een paar extra voor mijn vrienden die wel eens te laat zijn!!


Dat leer je dan wel af

Kaarten 14 februari besteld dus ruim op TIJD !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
de Butan club (Wuppertal-Duitsland) heeft nog wel kaarten
Waarschuw beheerder
kaartjes Godskitchen en Maassilo gelukkig ruim op tijd binnen.. Heb er zin in :cheer:
Waarschuw beheerder
Nou wij hebben de kaarten al weken in huis :woep:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P@rtystel op vrijdag 20 maart 2009 om 14:51:
Nou wij hebben de kaarten al weken in huis


+2
Waarschuw beheerder
wat zie ik nou komt markus schulz ook in r dam??
volgens de openings pagina staat die er bij maar is dat ook zo???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sjakii op vrijdag 20 maart 2009 om 17:10:
wat zie ik nou komt markus schulz ook in r dam??


Als dat zo is :lief:

En kaartjes allang binnen! :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sjakii op vrijdag 20 maart 2009 om 17:10:
wat zie ik nou komt markus schulz ook in r dam??
volgens de openings pagina staat die er bij maar is dat ook zo???


De sterretjes die je ziet zijn van alle feesten uit dit nieuwsbericht bij elkaar, vandaar dat ook Markus erbij staat!
Waarschuw beheerder
Is natuurlijk logies als je Mr. Sam, Sied van Riel, Simon Patterson en Cosmic Gate in de line up zet! Natuurlijk raakt het dan uitverkocht :bounce: :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
Tuurlijk is dit uitverkocht!!!Wordt een topper dit!! Veel plezier iedereen!!
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Technoqueerik op vrijdag 20 maart 2009 om 14:37:
de Butan club (Wuppertal-Duitsland) heeft nog wel kaarten


Is voor mij veel te ver weg
Waarschuw beheerder
Had ook makkelijk in een grotere locatie gekunt.. Ik denk een jaarbeurs/ahoy/gelderdome..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nick!9 op zaterdag 21 maart 2009 om 12:22:
Had ook makkelijk in een grotere locatie gekunt.. Ik denk een jaarbeurs/ahoy/gelderdome..


is wel zo, maar deze lokatie is echt wel gekker :)
Artiest Rob Zeth
Waarschuw beheerder
Jammer... gewoon totaal vergeten kaarten te kopen. Gelukkig deels meegenieten door de videostream :)
 
Waarschuw beheerder
Dikke kutzooi.. uitverkocht:S
Iemand nog een kaart over?
Waarschuw beheerder
Jammer had hier graag bij willen zijn, iemand nog 2 kaartjes over toevallig?
Waarschuw beheerder
Veel plezier :respect:
Waarschuw beheerder
Lekkere warming-up voor Serenity van 9 mei!! [img width=15 height=15]https://static.partyflock.nl/images/light/smileys/standard.gif[/img]