Partyflock
 

Nieuw Techno concept Destructor is een feit
Pinksterzondag 27 mei in Schagen

gepubliceerd door , op
Nieuw Techno concept Destructor is een feit
FeestDestructor · Confused Audio Damage
Datumzondag 27 mei 2007
LocatieVernes Site
Pinksterzondag 27 mei wordt een nieuw (hard) Techno concept het leven in geblazen. Deze harde variant van techno en schranz die alsmaar stijgt in zijn populariteit, blijft nog achter qua feesten! Precies de reden waarom de in Schagen en verder in de regio welbekende organisatie Forces of Nature (beter bekend van de Powerful Thunderstorm parties) in samenwerking met discotheek Vernes heeft besloten om haar horizon te verbreden en zich aan deze harde maar o zo lekkere variant van Techno te wagen!

Het was aan het begin voor de organisatie dan ook een ware opgave om een gedenkwaardig concept neer te gaan zetten zodat het voor de bezoeker een meer als aantrekkelijke feest word om heen te gaan. Maar na lang wikken en wegen en een heel hoop geregel met de ontheffing is het uiteindelijk dan toch gelukt om een gedenkwaardig concept neer te zetten, en met de line up van maarliefst 5 internationale toppers denkt de organisatie dan ook de spijker keihard op zijn kop te slaan!

Met heel erg veel trots presenteren Forces of Nature& Vernes dan ook de lijn omhoog voor deze avond:

From Russia with love is het motto van de zeer jonge R.U.S. die helemaal vanuit het koude Rusland zal komen overvliegen om de avond gezamenlijk met de Hollandse allrounder Up-skillz met een spetterende mix van Schranz en Hardtechno te gaan openen! Hier in Nederland nog vrij onbekend, maar daar gaat spoedig vast en zeker verandering in komen aangezien hij samen met Up-skillz gaat proberen te laten zien dat Holland en Rusland een prima combinatie kan zijn!

Na het beluisteren van een Demo uit het verre Egypte en het zien van een foto van de Egyptische schone Bastet, hoefde de organisatie niet lang na te denken bij het boeken van deze artieste! Wederom onbekend in Holland, maar zeker niet minder hard gaat deze vrouw bewijzen dat Techno wereldwijd een statement aan het worden is. Om het nog spannender te maken heeft Forces of Nature besloten om haar te koppelen aan de altijd snoeiharde AXN! Ook leuk om te vermelden is dat deze vrouw aan de verspreiding van haar Demo’s naar Nederlandse organisaties een boeking in de Hardtechno area op Dominator heeft overgehouden!

Als 1 van de hoofdacts deze avond heeft de organisatie besloten om niemand minder als Amok te boeken. Eigenlijk behoeft deze Duitse Amerikaan helemaal geen uitleg meer, maar voor de leken onder ons: Op 23 jarige leeftijd maakte Amok zijn entree in de Technoscene, en na 20 succesvolle releases in 1 jaar tijd heeft deze jonge man laten zien waar hij voor staat en dat zijn stijl ver van zacht is, wat ook meteen de reden is dat hij op feesten als Awakenings en Club r_AW heeft gestaan!

De 2e hoofdact zal een optreden van de Duitse partners in crime Waldhaus & Weichentechnikk zijn. Voor degene die het nog niet weten, deze heren beuken hard en meedogenloos! Op evenementen als Awakenings, Club r_AW, Reset en optredens in landen als Malta, Slovenië en Oostenrijk hebben zij al laten zijn waar zij voor staan, en dat zullen zij deze pinksterzondag in Schagen wederom gaan doen!

De avond wordt meedogenloos afgesloten door niemand minder dan Technologist. Deze techno alias van de Q-Dance artiest Devillien heeft al meerdere malen op zijn eigen feest T.E.C.H.N.O. laten zien dat hij ook met Schranz flink de dansvloer aan kan vegen en dat was voor de organisatie reden genoeg om deze jonge man te laten afsluiten!

Al met al zijn dit de ingrediënten voor een keihard avondje beuken en is de organisatie dan ook overtuigd dat deze eerste editie de mensen aan gaat spreken! Los van het feit dat de locatie mede door zijn perfecte ligging en de schitterende lasershows met ruim dansvloeroppervlak uitermate geschikt is voor dit soort evenementen, is er door de organisatie besloten om dit feest tot 05.00 uur door te laten gaan zodat de artiesten wat langere sets neer kunnen zetten en de avond voor de bezoeker langer als normaal kan duren! Dus aarzel niet en kom zondag 27 mei langs om een potje te Techno-en tot je erbij neervalt! Een entreekaartje kost Eu 15 en is gezien de goede Line Up dan ook aan de lage kant zodat het voor iedereen toch een beetje betaalbaar blijft in deze dure dagen!

18 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Waarschijnlijk wel even een kijkje nemen! (Y)
Waarschuw beheerder
Netjes Alex :D jmmr dat ik er niet bij kan zijn deze keer!
 
Waarschuw beheerder
Vette lijn omhoog (y), veel plezier wij zijn dan aan het bijkomen en nagenieten van de 26e :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
cool concept,
alleen jammer van de tijd en afstand:(
Waarschuw beheerder
Denk wel aanwezig hoor. Maandag vrij b)
Artiest AXN
Waarschuw beheerder
donateur
Heel érg veel zin in :jaja: ..... moet nog wel een beetje mn Egyptisch bijschaven.. :O
 
Waarschuw beheerder
aanwezig, alleen moetk 150km reizen.

amok
Weichentechnikk

dus moeite waard
Artiest {SHOWLIST artist 27375, 62069}
Waarschuw beheerder
From Russia with love is het motto van de zeer jonge R.U.S. die helemaal vanuit het koude Rusland zal komen overvliegen


Beetje verder klikken blijkt et gewoon een Nederlander te zijn :vaag:

Leuk concept :)
Waarschuw beheerder
Leuk nieuwsbericht Alex!!

Misschien wel qwa muziek wel 1 van de vetste waar ik ga draaien aankomende tijd! concept (y)
Waarschuw beheerder
donateur
geil ! b)

zo'n zin in komende zaterdag en zondag :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RE1N!ER op woensdag 23 mei 2007 om 13:31:
Beetje verder klikken blijkt et gewoon een Nederlander te zijn


... geboren & opgegroeid in Rusland ;)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 29841, 22933}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AXN op woensdag 23 mei 2007 om 15:10:
... geboren & opgegroeid in Rusland


:jaja:

zondag de beuk erin :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ook zeker aanwezig (Y) relaxte lineup
Waarschuw beheerder
klote kut line up kom cker niet checken
kut RUS

:P:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexxx op woensdag 23 mei 2007 om 17:09:
Uitspraak van AXN op woensdag 23 mei 2007 om 15:10:
... geboren & opgegroeid in Rusland


duidelijk :)