Partyflock
 

Black bekent kleur

gepubliceerd door , op
Sensation Black, op zaterdag 14 juli in de Johan Cruijff ArenA, was in het verleden min of meer de tegenhanger van Sensation White. Dit jaar zullen de verschillen tussen beide evenementen beduidend groter zijn.

De programmering is dit jaar donkerder en harder dan de vorige edities. Oftewel: Black bekent kleur. Diep en ondoordringbaar zwart. De Line Up zal vrijdag 13 april bekend worden gemaakt op www.sensation-black.nl

Afgelopen week is de kaartverkoop voor Sensation Black van start gegaan bij TicketOnline, maar vanaf aanstaande zaterdag zijn de tickets ook verkrijgbaar via TicketBox.

Everything fades to black...

278 opmerkingen

Waarschuw beheerder
zeiltje over het glazen dak en 3 boxen extra?


:D

Dat zeiltje over het dak heen lijkt me een strak plan iig.

We zullen wel zien wat ze er weer van bakken...
 
Waarschuw beheerder
Nou, ben erggg benieuwd :) Zo te horen komt er een hardcore line-up ? Dat lijkt me wel grappig !
Ben erg benieuwd , nu ook maar die van White afwachten :d

Volgens mij ben ik hier een van de weinige die Sensation elk jaar weer een top feest vind :p hihi.
Waarschuw beheerder
ik ook hoor. en nog veel meer mensen.

maar door dat gezeik van veel mensen durven ze er niet meer voor uit te komen.

Als je van show houdt en een mega-massa aan mensen is sensation HET feest
Artiest Xavi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 maart 2007 om 11:36:
mijn line-up?

22.00-23.00 Vitalic
23.00-00.00 Miss Djax
00.00-01.00 Rude Awakening
01.00-02.00 Megamix
02.00-03.00 Daisy
04.00-05.00 The Outside Agency & Mindustries
05.00-06.00 The DJ Producer (live)
06.00-07.00 Enzyme X


Ik ben niet zo van hardcore maar deze lineup :yes: :D enzyme _O_ lekker techno ervoor top top :p
Waarschuw beheerder
donateur
Pfff...SensaSjon :looser:
Artiest {SHOWLIST artist 27375, 62069}
Waarschuw beheerder
te veel hardcore namen is ook niet goed voor een sensation. daar vul je zo'n stadion niet mee.
Waarschuw beheerder
vleermuizen? misschien komt simon belmont ook nog wel even uit de nes springen.
Waarschuw beheerder
22:00 yves de ruyter
23:00 Tony
megamix
23:45: a-lusion vs headhunterz
01:00 showtek vs alpha twins
02:00 Donkey rollers LIVE
02:45 The Prophet vs Zany
04:00 Luna
05:00 Activator vs Zatox
06:00 Daniele Mondello :kwijl:

naja dit zou voor mij echt te ziekelijk zijn :D
laatste aanpassing
Artiest Lanoz
Waarschuw beheerder
donateur
das idd wel zeeker lekker, maar je vergeet tatanka ;)
22.00-23.00 activator
23.00-00.00 showtek
00.00-01.00 headhunterz vs donkeyrollers
01.00-02.00 coone
02.00-03.00 greg c
04.00-05.00 lobotomy inc vs bad boyz
05.00-06.00 darkraver
06.00-07.00 partyraiser
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mijn naam is Haas, en ik weet van NIX!!! op maandag 19 maart 2007 om 20:25:
22.00-23.00 activator
23.00-00.00 showtek
00.00-01.00 headhunterz vs donkeyrollers
01.00-02.00 coone
02.00-03.00 greg c
04.00-05.00 lobotomy inc vs bad boyz
05.00-06.00 darkraver
06.00-07.00 partyraiser


opbouw zit r ook niet echt in.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RE1N!ER op maandag 19 maart 2007 om 18:14:
te veel hardcore namen is ook niet goed voor een sensation. daar vul je zo'n stadion niet mee.


Of misschien juist wel;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2007 om 17:00:
Volgens mij ben ik hier een van de weinige die Sensation elk jaar weer een top feest vind


Ik heb ze tot nu toe ook allemaal een geweldig gegevenO:):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GabberPinda4Life op maandag 19 maart 2007 om 21:04:
Ik heb ze tot nu toe ook allemaal een geweldig gegeven


ik ben na 2003 van wit naar black gegaan, maar elke jaar zijn het toch leuke feesjes geweest en van 4x special threatment

vooral 2000, het geluid was bagger, maar bij iedereen viel zijn bek open van verbazing.
en de line up tiesto, jude jules en dana op de gang.
laatste aanpassing
Artiest FFect
Waarschuw beheerder
23:00 - 00:00 Kay Tracid
00:00 - 01:00 Warmdusher
01:00 - 01:30 Megamix hardstyle edition
01:30 - 02:30 Zany
02:30 - 03:30 Darkraver
03:30 - 04:00 Megamix hardcore edition
04:00 - 05:00 Promo
05:00 - 06:00 Vince
06:00 - 07:00 Partyraiser
Waarschuw beheerder
Met een pot schranz en gtebber, bnen ik dr mss wel bij ouwkes!
 
Artiest {SHOWLIST artist 72748, 45225, 63950}
Waarschuw beheerder
Ruthless & Vorwerk
Jump
Dana vs Luna
Early hardstyle
Trilok & Chiren
Early & hardstyle
Duro vs Zany
Hardstyle
Darkraver vs Bass D
Oldstyle
Dj Vince vs The Viper
Hardcore
 
Waarschuw beheerder
hm dit jaar mischien aanwezig :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb er zin in :bounce:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 maart 2007 om 21:43:
afsluiter moet Partyraiser vs Unexist worden!


:roflol:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 maart 2007 om 11:36:
mijn line-up?

22.00-23.00 Vitalic
23.00-00.00 Miss Djax
00.00-01.00 Rude Awakening
01.00-02.00 Megamix
02.00-03.00 Daisy
04.00-05.00 The Outside Agency & Mindustries
05.00-06.00 The DJ Producer (live)
06.00-07.00 Enzyme X


Uitspraak van DJ Dewon op zondag 18 maart 2007 om 13:30:
En de mijne>

22.00-23.00 Terrorfakt
23.00-00.00 Dr Macabre
00.00-01.00 Rude Awakening
01.00-02.00 Marc Acardipane PCP
02.00-03.00 Dj Paul Elstak
04.00-05.00 Armageddon project
05.00-06.00 Dj Viper
06.00-07.00 Kotzaak clan


:roflol: :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lanoz op maandag 19 maart 2007 om 20:22:
das idd wel zeeker lekker, maar je vergeet tatanka ;)


ja kwil net zeggen, noem je wat goede namen op, vergeet je de beste :s
Waarschuw beheerder
zo eg wel los gaan gellof me gewoon weer net zo als vorig jaar hahahahahhahaa NOOIT meer naar huis
Waarschuw beheerder
Echt wel beter :D meer terreur is beter voor je humeur :D
 
Waarschuw beheerder
aha..
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van FFect op maandag 19 maart 2007 om 22:46:
23:00 - 00:00 Kay Tracid
00:00 - 01:00 Warmdusher
01:00 - 01:30 Megamix hardstyle edition
01:30 - 02:30 Zany
02:30 - 03:30 Darkraver
03:30 - 04:00 Megamix hardcore edition
04:00 - 05:00 Promo
05:00 - 06:00 Vince
06:00 - 07:00 Partyraiser


vind dit weleen goede lineup

dan ben ik er zeker wel
Waarschuw beheerder
Ik zit in Loret de mar dan :D
En na vorig jaar geen Sensation meer in NL..
In Belgie is de line up beter en goedkoper :D
 
Waarschuw beheerder
1 keer en nooit meer.

einde.
 
Waarschuw beheerder
Zou n keertje tijd worden! Dat Sensation Black zijn naam ''Black'' eer aan doet