‘K1 Max fighter Andy Souwer doet mee aan illegale gevechten in Eindhoven’ luidde vorige week het persbericht. De werkelijke reden dat Andy Souwer ‘vecht’ in Eindhoven is voor de opnames van de videoclip 'World is mine' van de gelijknamige nieuwe single van Showtek.
De eerste officiële single van het album, 'World is mine' slaat momenteel wereldwijd in als een bom en weerspiegeld het gevecht wat een artiest moet leveren om zich in de harde wereld van de internationale dance industrie te profileren. Om deze strijd extra kracht bij te zetten presenteert Showtek de videoclip van 'World is mine'. In de clip gaat een ‘straatjongen’ het gevecht aan met een grote bekende K1 MAX vechter, het lijkt een onbegonnen strijd maar kan wel eens anders uitpakken...
Nederlands grootste muziekzender TMF pikte het verhaal van Andy’s ‘illegale gevecht’ op en nodigde hem uit in de studio om te praten over zijn sport en hij mocht reageren op het uitgelekt filmpje waarop duidelijk een gevecht te zien is. Andy gaf aan een ‘broodvechter’ te zijn wiens vrouw en kinderen ook gevoed moeten worden. Verder ’geen commentaar, wat ik in mijn vrije tijd doe moet ik zelf weten’, aldus de legendarische kampioen.
De samenwerking tussen de gebroeders Showtek en Andy Souwer eindigt niet na het maken van de videoclip. Op 26 oktober a.s. vecht Andy weer voor de K1 Max titel in Japan. Deze voormalig wereldkampioen gaat ook dit jaar weer voor het allerbeste en gebruikt daarom dan ook de plaat 'World is mine' als openingsnummer tijdens zijn intro en aanloop naar de ring! Alleen al in Japan kijken bijna 15 miljoen mensen naar deze gladiatoren van de K1!
Showtek viert op zaterdag 24 oktober hun Album Release Party in de North Sea Venue in Zaandam. Vervolgens springen ze op zondagochtend 25 oktober alweer in het vliegtuig richting Tokyo om in een kolkend Yokohama Arena Andy Souwer persoonlijk bij staan en aan te moedigen tijdens zijn gevecht!
Ben jij benieuwd naar de clip en het gevecht? Klik hier voor de officiele 'World is mine' video.
www.showtek.nl
www.analogueplayersinadigitalworld.com
Agenda Showtek:
17-10 Goodgreef @ C103 Plymouth, United Kingdom
24-10 Analogue Players In A Digital World Tour @ ADE Zaandam,Netherlands
31-10 Analogue Players In A Digital World @ Coliseum Vancouver, Canada
07-11 Analogue Players In A Digital World Tour @ Alpha Rave Shwerin,Germany
08-11 Analogue Players In A Digital World Tour @ Atomik Prestatyn,Wales
10-11 Analogue Players In A Digital World @ Montrevel-en-Bresse Montrevel-en-Bresse, France
13-11 Analogue Players In A Digital World @ Club Exit New York, USA
14-11 Analogue Players In A Digital World Tour @ Fuzzy Festival LA,USA
21-11 Analogue Players In A Digital World @ Metropolis Harsin,Belgium
27-11 Analogue Players In A Digital World Tour @ Matte London,UK
28-11 Analogue Players In A Digital World Tour @ Inside out Glasgow,Scotland
28-11 Analogue Players In A Digital World Tour @ Velocity Dunfermline,Scotland
Showtek vs K1 Max fighter Andy Souwer
gepubliceerd door Karian, op

| Feest | Showtek · Analogue players in a digital world |
| Datum | zaterdag 24 oktober 2009 |
| Locatie | North Sea Venue |
111 opmerkingen
.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 oktober 2009 om 11:38:dit filmpje zegt zat.. dat zie ik hier in nederland nooit meer
tjah 1 ding
X-QLUSIVE HOLLAND!
Tja.....je hebt altijd voor en tegenstanders.....maar hoe je het ook draait of keert, de boys zijn goed en slim bezig...
Zij kijken tenminste verder dan ons kleine kikkerlandje....
Hier in Nederland is het ook altijd maar hetzelfde,vooral als je naar de Q-dance feesten gaat,waar wij trouwens ook heen gaan.
Maar het is elk feest hetzelfde liedje met dezelfde dj's...alleen andere lokatie en andere aankleding.
Vind je het gek dat zij het verder zoeken en het over de grens proberen te maken,wat overigens erg goed lukt.
Tja....en TMF....ander thema....1 grote baggerzender...
Waar is de goede oude tijd met de box en tmf toen er nog eens wat anders dan commerciele trance, r&b en andere puin werd getoond??
Zij kijken tenminste verder dan ons kleine kikkerlandje....
Hier in Nederland is het ook altijd maar hetzelfde,vooral als je naar de Q-dance feesten gaat,waar wij trouwens ook heen gaan.
Maar het is elk feest hetzelfde liedje met dezelfde dj's...alleen andere lokatie en andere aankleding.
Vind je het gek dat zij het verder zoeken en het over de grens proberen te maken,wat overigens erg goed lukt.
Tja....en TMF....ander thema....1 grote baggerzender...
Waar is de goede oude tijd met de box en tmf toen er nog eens wat anders dan commerciele trance, r&b en andere puin werd getoond??
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 oktober 2009 om 11:38:dit filmpje zegt zat.. dat zie ik hier in nederland nooit meer
Zo te zien is de XTC markt daar nog wel in orde
Maar ff serieus...
Dit filmpje kan je toch niet vergelijken met NL, in het buitenland is er 1 x per jaar zo'n feest, hier in Nederland zo'n 15 per week !!!!!!!
PERSOONLIJK vind IK er niets mis mee dat ze zo hun geld verdienen, niemand werkt voor niets. En wat is er mis met hardstyle promoten in het buitenland. Ik vind het juist een goeie zaak
Maar wat mij PERSOONLIJK dwars zit is dat hardstyle gewoon niet thuis hoort op TMF. Showtek zat eerst in de studio omdat zij dat ook vonden.. en nu is hun clip op die zender te zien
Deze kerels zijn gewoon ontzettend goed bezig. Ik denk dat hier al die pannekoeken die zeuren over te commercieel hier Headhunterz en D&S wel allemaal geweldig vinden
Showtek is een van de weinige hardstyle artiesten die nog een herkenbare eigen sound hebben net als bijvoorbeeld Zany en mij bevalt die stijl wel. Ik vind dit ook gewoon weer een fijn plaatje. Iets anders dan die dertien in n dozijn plaatjes van de eerder genoemde artiesten. Want zeg nou zelf, dat album van D&S is niet van het niveau today is tomorrow of the fusion of sound! Jammer dat alles wat succes heeft hier in nederland meteen afgekraakt moet worden. Succes hangt nou eenmaal samen met geld in het laatje brengen aka "commercieel zijn".
als je 4 nieuwsberichten nodig hebt en nog steeds op < 400 PF bezoekers (zeker) staat, terwijl je al een dikke support line-up hebt, kun je wel gaan pronken met je buitenlandse prestaties... Maar staan ze straks wel voor een lege hemkade.
Dan ligt het toch echt aan je binnenlandse fancrowd. En die is tracks als 'Apologize', 'The world is mine' en de melbourne shuffle sydney re-remix van party-poppers wel zat.
Ga dan gewoon ECHTE hardstyle tracks bouwen, zoals ze eerder best wel goed deden. Neem anders even een nieuwe alias voor je binnenlandse publiek.. Nogmaals Sjoerd en Wouter, ik gun jullie het buitenland van harte, maar ik ga niet naar jullie feessie komen als ik niet dit soort shit hoor:
nja ok deze vat het ook goed samen
Oftewel dudes, neem een DUTCH alias voor de ECHTE shit, op een walt++ zitten we hier niet te wachten!
Ja, ik hou van ECHTE showtek tracks, ik heb DWM001, 002, 004, 005, 007, 008, 009 010, 013, 015, 016, 017, 018, 019, 021, 023, 025, 026 origineel op vinyl en VET!.. maar Apologize ga ik mijn geld niet aan uitgeven
Dan ligt het toch echt aan je binnenlandse fancrowd. En die is tracks als 'Apologize', 'The world is mine' en de melbourne shuffle sydney re-remix van party-poppers wel zat.
Ga dan gewoon ECHTE hardstyle tracks bouwen, zoals ze eerder best wel goed deden. Neem anders even een nieuwe alias voor je binnenlandse publiek.. Nogmaals Sjoerd en Wouter, ik gun jullie het buitenland van harte, maar ik ga niet naar jullie feessie komen als ik niet dit soort shit hoor:
nja ok deze vat het ook goed samen
Oftewel dudes, neem een DUTCH alias voor de ECHTE shit, op een walt++ zitten we hier niet te wachten!
Ja, ik hou van ECHTE showtek tracks, ik heb DWM001, 002, 004, 005, 007, 008, 009 010, 013, 015, 016, 017, 018, 019, 021, 023, 025, 026 origineel op vinyl en VET!.. maar Apologize ga ik mijn geld niet aan uitgeven
laatste aanpassing
Uitspraak van Mr.Good Time op dinsdag 13 oktober 2009 om 18:53:tjah 1 ding
X-QLUSIVE HOLLAND!
En Das een feit!
Deze kerels zijn gewoon ontzettend goed bezig...
...Hardstyle helemaal kapot te maken.
Het verhaal achter dit nummer is verre van origineel, daar kwam eminem ooit al mee.
De track op zich zelf klinkt weer precies hetzelfde als iedere andere showtek-plaat van de afgelopen twee jaar.
Zonder clip was de track in de verste verte nog niet eens interessant voor op de dansvloeren.
Nu benaderen ze tmf en proberen er zo 'n klapper van te maken.
Natuurlijk gun ik iedere artiest van harte het geld waarvoor hij werkt.
Maar dat is wat anders dan makkelijk scoren om zo 'n stijl naar z"n mallemoer te helpen.
Denk 'ns aan de hardcore van toen die door de happy hardcore (bijna) om zeep geholpen werd.
De jumpstyle die z"n toppunt en dieptepunt in één jaar beleefde. Je ziet dat nu ook met house gebeuren.
Sommige mensen willen constant alleen maar meer en meer, maar hebben niet in de gaten dat ze het dan ook voor de rest verkloten. Op een commerciële manier populair zijn werkt altijd maar tijdelijk.
Ik denk dat hier al die pannekoeken die zeuren over te commercieel hier Headhunterz en D&S wel allemaal geweldig vinden
Nee! Headhunterz met Project One en Gostosa in meerdere mate, D&S in wat mindere mate zijn net als showtek op dezelfde goedkope toer bezig.
laatste aanpassing
Deze kerels zijn gewoon ontzettend goed bezig. Ik denk dat hier al die pannekoeken die zeuren over te commercieel hier Headhunterz en D&S wel allemaal geweldig vindenShowtek is een van de weinige hardstyle artiesten die nog een herkenbare eigen sound hebben net als bijvoorbeeld Zany en mij bevalt die stijl wel. Ik vind dit ook gewoon weer een fijn plaatje. Iets anders dan die dertien in n dozijn plaatjes van de eerder genoemde artiesten. Want zeg nou zelf, dat album van D&S is niet van het niveau today is tomorrow of the fusion of sound! Jammer dat alles wat succes heeft hier in nederland meteen afgekraakt moet worden. Succes hangt nou eenmaal samen met geld in het laatje brengen aka "commercieel zijn".
waarschijnlijk ben ik zo'n pannekoek
en dat is dan omdat ik een bepaalde mening heb over showtek? ja, ik vind dat ze de scene hierdoor kapot maken, ook al is dat al een proces wat gaande is, maar het versnelt het wel..
Ik ben meer een Tatanka fan, en zatox staat hoog bij mij.. Vernieuwend en rauw
Het enige herkenbare aan showtek tegenwoordig is dat ik er bar weinig aan vind.. Crypsis, Tatanka, Activator, Noisecontrollers, Zany, producers zat met een eigen sound..
Het is toch niet zo heel gek dat liefhebbers van de muziekstijl bang zijn dat onze muziekstijl verloren gaat door de geldlust van showtek..
laatste aanpassing
ik heb eigenlijk geen idee wat ze tegenwoordig maken, maar vroeger waren het prima plaatjes!
En ongeacht of ze nu 'commercieel' gaan, je moet er gewoon respect voor hebben als iemand zoveel bereikt.
Jouw plaatje voor 15 miljoen japanners is niet niks!
Dan kunnen die paar honderdduizend Hollanders wel zeuren, maar dat lijkt me dan minder van belang.
Kan me nog herinneren dat ik een keer een stukje tekst over showtek op een flyer moest zetten jaren terug, heb walt toen per pm nog om wat informatie moeten vragen omdat ze net begonnnen waren en er niet al teveel bekend was
Veel succes verder jongens
En ongeacht of ze nu 'commercieel' gaan, je moet er gewoon respect voor hebben als iemand zoveel bereikt.
Jouw plaatje voor 15 miljoen japanners is niet niks!
Dan kunnen die paar honderdduizend Hollanders wel zeuren, maar dat lijkt me dan minder van belang.
Kan me nog herinneren dat ik een keer een stukje tekst over showtek op een flyer moest zetten jaren terug, heb walt toen per pm nog om wat informatie moeten vragen omdat ze net begonnnen waren en er niet al teveel bekend was
Veel succes verder jongens
net ff het nummer geluisterd, en kan me wel voorstellen dat mensen dit als commercieler bestempelen 
Mijn smaak is het zeker niet, maar da's hardstyle sowieso al lang niet meer.
Maar dit nummer staat wel ver af van waar ze ooit mee zijn begonnen.
DOe het anders net als paul elstak, die maakt ook altijd gewoon een harde EP van de happy hardcore platen, iedereen blij.
Mijn smaak is het zeker niet, maar da's hardstyle sowieso al lang niet meer.
Maar dit nummer staat wel ver af van waar ze ooit mee zijn begonnen.
DOe het anders net als paul elstak, die maakt ook altijd gewoon een harde EP van de happy hardcore platen, iedereen blij.
Uitspraak van MindQontroller op woensdag 14 oktober 2009 om 01:41:omdat ik een bepaalde mening heb over showtek
Tuurlijk heb je recht op mening geven (doe ik ook) maar je kunt overdrijven en dat doe jij niet alleen hiero
barend of van dorp
krijgen er (dik) voor betaald, meningen geven en discussies aangaan, miss idee om te solliciteren daaro?
Geniet van de feestjes/DJ’s/ muziek welke jij leuk vindt, laat de rest voor wat het is en kijk vooral niet naar TMF
Voor de mensen die de 24ste richting Zaandam gaan, tot house!
laatste aanpassing
Uitspraak van The Irritainer op woensdag 14 oktober 2009 om 00:56:als je 4 nieuwsberichten nodig hebt en nog steeds op < 400 PF bezoekers (zeker) staat, terwijl je al een dikke support line-up hebt, kun je wel gaan pronken met je buitenlandse prestaties... Maar staan ze straks wel voor een lege hemkade.
Zit wat in.
Al moet ik wel ook zeggen dat ik de flyer bijzonder cheap vind ogen.
Uitspraak van Bronco (YUP!) op woensdag 14 oktober 2009 om 11:00:DOe het anders net als paul elstak, die maakt ook altijd gewoon een harde EP van de happy hardcore platen, iedereen blij.
Niemand maak je daar blij mee!
Dat deed Paul Elstak ooit, waarmee hij de hardcore (bijna) de nek omdraaide.
Heeft sinds de revival van hardcore daarom lange tijd als DJ Paul gedraaid. Omdat de hele scene hem met de nek aankeek.
Dus showtek zou eigenlijk een voorbeeld moeten nemen aan hem hoe ze het NIET moeten doen!
Tuurlijk heb je recht op mening geven (doe ik ook) maar je kunt overdrijven en dat doe jij niet alleen hiero, kijk je heb je statement 2 dagen geleden al gemaakt, toch? Er iets over zeggen oké maar maak er geen dagtaak van om op iedere mening van een ander jouw mening weer te geven, volgens mij is het wel duidelijk.
ik vind het gewoon een interessante discussie.. een discussie is niet alleen mening geven en gaan, het is ook je mening beargumenteren en anderen proberen te overtuigen, wat natuurlijk zelden lukt..
een dagtaak ervan maken?
Niemand maak je daar blij mee!
Dat deed Paul Elstak ooit, waarmee hij de hardcore (bijna) de nek omdraaide.
Heeft sinds de revival van hardcore daarom lange tijd als DJ Paul gedraaid. Omdat de hele scene hem met de nek aankeek.
Dus showtek zou eigenlijk een voorbeeld moeten nemen aan hem hoe ze het NIET moeten doen!
Zowel Pauls happy als harde producties zijn een geweldige bijdrage, hij heeft voor beide scenes enorm veel betekend. Hoe kan je hem daarop afkeuren? Deze man verdient veel respect. Dat een deel van het publiek hem vanwege zijn happy periode de rug toekeerde, vind ik meer over hen zeggen als over hem.
Andy Souwer
Wat een knokker 
door de happy te helpen groot te worden heeft hij de mainstream/early toen bijna de nek omgedraait.
Exactly!
Uitspraak van actief op donderdag 15 oktober 2009 om 12:09:Dat een deel van het publiek hem vanwege zijn happy periode de rug toekeerde, vind ik meer over hen zeggen als over hem.
Beetje rare gedachte van jou... Toen hij en nu de gasten van showtek denken alleen maar aan zichzelf en aan het grote geld. Vind je het dan gek als iedereen je kwaad aankijkt als je op eigen houtje 'n stijl naar de knoppen helpt? Ze hebben in het verleden al bewezen dat ze deze easy shit helemaal niet nodig hebben en ook goed 'kunnen' produceren. Dus ja, waarom dan eigenlijk??
Beetje rare gedachte van jou... Toen hij en nu de gasten van showtek denken alleen maar aan zichzelf en aan het grote geld. Vind je het dan gek als iedereen je kwaad aankijkt als je op eigen houtje 'n stijl naar de knoppen helpt? Ze hebben in het verleden al bewezen dat ze deze easy shit helemaal niet nodig hebben en ook goed 'kunnen' produceren. Dus ja, waarom dan eigenlijk??
Beetje kromme beredenatie...dus omdat de perceptie van het "massa publiek" van wat Hardstyle is volgens jou niet meer overeenkomt met wat jij VINDT dat Hardstyle is verneukt Showtek de scene? Die gasten maken gewoon de muziek die zij zelf willen maken en je HOEFT er niet naar te luisteren! Net zoals je niet naar hun feestjes hoeft te gaan...zij moeten stoppen met de muziek maken die zij leuk vinden om te maken omdat jij hun nieuwe stijl niet leuk vindt?
Zelfde als met Paul Elstak, hij wilde HH maken en deed dat. Dat alle die Hardcore Huilerts van toen het gevoel hadden dat hun scene verneukt werd had meer met hunzelf te maken dan met Paul Elstak....het waren twee verschillende stijlen met ieder een eigen publiek.... er liepen echt niet ineens kids van 13 op Nightmare hopend dat Luv U More gedraaid werd.
Net zoals nu met Showtek, ze hebben ieder hun eigen publiek. Wat is het probleem dan? Je hebt zelf het Q-dance logo als Avatar en je zeurt dat Showtek commercieel is?? Denk je dat Wouter en Wildrik maar 2 tientjes per jaar op hun bankrekening bijschrijven?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 oktober 2009 om 11:39:Die gasten maken gewoon de muziek die zij zelf willen maken en je HOEFT er niet naar te luisteren! Net zoals je niet naar hun feestjes hoeft te gaan...zij moeten stoppen met de muziek maken die zij leuk vinden om te maken omdat jij hun nieuwe stijl niet leuk vindt?
Wat is dat voor onzin. Tuurlijk mogen ze lekker produceren waar ze zin in hebben. Je kan per slot van rekening niet alles goed vinden. Daar gaat het mij niet om.
Maar het ligt er hier gewoon heel dik bovenop dat ze de grote pop-luisterende massa willen bereiken. Oftewel, gewoon dom keihard willen cashen. Net zoals bijna iedere popartiest wat vrouwelijk bloot in hun clips gooit omdat hun plaat anders nooit aanslaat. De heren spelen hier precies hetzelfde spelletje. Ze produceren een plaat volgens hun formule, gieten het in 'n semi-eminem verhaaltje en benaderen TMF. En door op zo'n manier groot commercieel te willen gaan maak je 'n stijl kapot. Want andere jongens die mischien zelf nooit wat met de stijl hadden, ruiken datzelfde grote geld. Die lui gaan dan ook cheapass hardstyle met clips maken en gevestigde producers trekken ze dan ook weer mee. Dit heeft als resultaat dat de kwaliteit van de gemiddelde productie in de scene keihard omlaag gaat. 'n Half jaar tot 'n jaar houdt dit maximaal stand waarna de stijl bijna doodbloed.
Zie ook: Trance, jumpstyle, gangsta rap en nu die minimale house. De happy hardcore mag gezien worden als de commerciele hardcore van die tijd. Maar ook daar was de toenadering van oa paul, charley en theo naar tmf de fatale factor. Was dit niet gebeurt dan had hakkuhbar of gabberpiet nooit bestaan.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 oktober 2009 om 11:39:Je hebt zelf het Q-dance logo als Avatar en je zeurt dat Showtek commercieel is?? Denk je dat Wouter en Wildrik maar 2 tientjes per jaar op hun bankrekening bijschrijven?
Q-Dance is zeker ook behoorlijk commercieel. En los van deze actie van Showtek wordt de hardstyle al langer met de jaren commercieler.
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 13 oktober 2009 om 20:04:Hier in Nederland is het ook altijd maar hetzelfde, vooral als je naar de Q-dance feesten gaat,waar wij trouwens ook heen gaan.
Maar het is elk feest hetzelfde liedje met dezelfde dj's...
Dit is ook de reden dat twee jaar terug mijn laatste Qlimax was en ik niet naar Xclusive feesten ga. Ik wil niet ieder feest Prophet, Zany, Headhunterz, Brennan Heart, Showtek ea zien. Naar Defqon 1 en Q-Base ga ik wel. En om die feesten heb ik respect voor Q-dance. Omdat daar het totaalconcept iedere keer weer perfect in elkaar steekt. En er is meer te zien dan alleen hun eigen stal.
laatste aanpassing
Dit is ook de reden dat twee jaar terug mijn laatste Qlimax was en ik niet naar Xclusive feesten ga. Ik wil niet ieder feest Prophet, Zany, Headhunterz, Brennan Heart, Showtek ea zien.
Ik vind Showtek niet echt met deze gasten vergelijkbaar... hun sound ligt nog veel dichter bij de hard trance roots van de hardstyle dan die andere gasten. En Zany is sowieso een verhaal apart omdat hij de duistere shit waar hij ebkend mee werd, nooit in de steek heeft gelaten, en zijn traxx dus ook niet goedkoop en cheesy klinken, maar gewoon rauw en duister.
Deze plaat vind ik btw ook niks, alleen vanwege de vocal.
IMO zijn de echte pipo's die de scene verneuken, gasten zoals Brennan Heart, en producers (wiens naam ik niet ga noemen) die zo'n cheezy bagger weten te maken, dat ze zelfs Scooter zover krijgen om het te imiteren.
De hardstyle scene heeft het aan zichzelf te danken, als ze waren gebleven waar ze vandaan kwamen, dwz harde en duistere platen, was dit nevah nooit gebeurd.
Mjah fuck dat, kheb 1000x liever dat kids naar deze shit of naar Scooter luisteren, zeg maar als opstapje naar serieuze hard dance, dan dat ze de hele dag van die Nederhop zooi luisteren, waarin een of andere achterlijke sambo loopt op te scheppen over hoeveel 14-jarige meisjes hij al de prostitutie in heeft gelokt, of zon maffe baardaap die aan het rappen is hoe hij Geert Wilders eigelijk wel dubbel zou willen vouwen. Vergeet niet, dat je die ook hebt, en dat dat stukken ergere muziek is.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 oktober 2009 om 16:42:En Zany is sowieso een verhaal apart omdat hij de duistere shit waar hij ebkend mee werd, nooit in de steek heeft gelaten, en zijn traxx dus ook niet goedkoop en cheesy klinken, maar gewoon rauw en duister.
Ik noemde Zany hier niet omdat ik hem cheap vind, allerminst. Hij staat wel in het selecte rijtje dj's die je op bijna ieder Q-dance feest weer in de main terugziet.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 oktober 2009 om 16:42:De hardstyle scene heeft het aan zichzelf te danken, als ze waren gebleven waar ze vandaan kwamen, dwz harde en duistere platen, was dit nevah nooit gebeurd.
Dat is natuurlijk onzin. Er zal altijd ontwikkeling zijn en moeten zijn. Anders raakt een stijl verzadigd. Dat commerciele aan hardstyle nu is dat echt iedereen iedere succesformule van 'n track gaat imiteren om zo succes te maken. Natuurlijk kijk en leer je van andere, maar er moet ook vooruitgang zijn.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 oktober 2009 om 16:42:Mjah fuck dat, kheb 1000x liever dat kids naar deze shit of naar Scooter luisteren, zeg maar als opstapje naar serieuze hard dance, dan dat ze de hele dag van die Nederhop zooi luisteren,
Laat ze lekker nederpop luisteren. Kids warm maken met zo'n hardstyle bereik je precies hetzelfde mee als dat ik eerder zei. Ga de scholen langs om ze 'n zogenaamde hardstyle-stamp-cursus te geven en het circus is weer net zo compleet als toen met die jumpstyle.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 oktober 2009 om 16:42:waarin een of andere achterlijke sambo loopt op te scheppen over hoeveel 14-jarige meisjes hij al de prostitutie in heeft gelokt, of zon maffe baardaap die aan het rappen is hoe hij Geert Wilders eigelijk wel dubbel zou willen vouwen.
Daar snij je 'n discussie aan die hier niet thuishoort.
Er zal altijd ontwikkeling zijn en moeten zijn
Die 'ontwikkeling' is gegaan van duister en rauw qua sound en feeling, naar cheesy en qua geluiden nog rauw, maar qua feeling niet meer.
Sounds moeten wel vernieuwen jah, maar waarom iets dat duister is goeiekoop en toegankelijk maken?
beste hardstyle traxx imo zijn nog steeds dingen zoals LaCargo - UNiversal Drums, Arne L2 - Gravediggers Have More Fun etc.
Vergelijk dat is met die kaas zooi van bijv. Gostosa, Noisecontrollers, Brennan Heart en allemaal andere producers die heel eenzijdige shit maken of gewoon door anderen laten maken.
Enige goeie hardstyle die nu uit komt wat mij betreft is alles ZONDER cheesy 3-kwarts maat melodietjes en hardcorekicks.
Tracks zoals Organ Donors - Tranceplant (Dutchmaster remix) en de releases van Theracords. En ik moet zeggen, dat ik SHowtek ook vaak nog wel duistere traxx vind hebben, alleen in dit geval heb je een leuke plaat die helemaal verneukt wordt door die vocals, want dat kan natuurlijk ECHT niet
Zelfde gold bijv. ook voor Fukc The System. Hele vette track, maar wat n K.U.T. vocals.



















