Ik moet dan ook nog ff een weekje een curses volgen en dan kan ik beginnen.
Wie doet nog meer zulk werk, en bevalt het een beetje?
Wie doet nog meer zulk werk, en bevalt het een beetje?
Ik niet.
Spannend allemaal. Je moet er maar van houden, de hele dag zeurende mensen aan je telefoon. Af en toe een leuk gesprek.
Lichamelijk helemaal niet intensief, kan een nadeel of voordeel zijn. Geestelijk kan je het zat worden of het steeds een uitdaging vinden om de klant te helpen.
Heb je zelf een mindere dag gehad horen mensen dat aan je stem, je praat anders. Je kan uitvallen tegen de klant, zij kunnen dat ook bij jou doen.
Leuk werk hoor, als je er van houd. Je zult vaak met nieuwe collega's inraking komen omdat het er een groot verloop heeft.
Spannend allemaal. Je moet er maar van houden, de hele dag zeurende mensen aan je telefoon. Af en toe een leuk gesprek.
heb ff spw en ben baby leidster geweest dus ik ben best wat gewend
de hele dag 5 blehrende baby's aan je kop lijkt me erger.
Lichamelijk helemaal niet intensief, kan een nadeel of voordeel zijn. Geestelijk kan je het zat worden of het steeds een uitdaging vinden om de klant te helpen.
mja je hebt ook mensen die naar de sportschool gaan en denken op hun werk de calloriën te verbranden.
Heb je zelf een mindere dag gehad horen mensen dat aan je stem, je praat anders. Je kan uitvallen tegen de klant, zij kunnen dat ook bij jou doen.
zeker niet, dat heb ik wel geleerd te verbergen met spw.
Leuk werk hoor, als je er van houd. Je zult vaak met nieuwe collega's inraking komen omdat het er een groot verloop heeft.
boeie, als ik er maar lol aan heb, vind ik alles goed.
Suc6 morgen 

Ik heb zelf een jaar bij UPC op de 2e lijn gezeten en ruim een half jaar bij @home op 2e lijns support.
't is wel relaxed werk, en verdient ook aardig.
Aangezien je in Overijssel woont ga ik er vanuit dat je op de 1e lijn komt bij Essent/@Home aangezien de tweede lijns helpdesk in A'dam zit.
Je krijgt dan redelijk standaard vragen over mail instellingen en standaard verbindingsproblemen e.d. Kans bestaat dus dat j't op een gegeven moment wel Btje begint te vervelen omdat 't veel van 'tzelfde is.
Ik moet komende maanden support op lokatie doen voor IBM van een migratieproject bij Essent. Wie weet kom ik je nog tegen.
Ik heb zelf een jaar bij UPC op de 2e lijn gezeten en ruim een half jaar bij @home op 2e lijns support.
't is wel relaxed werk, en verdient ook aardig.
Aangezien je in Overijssel woont ga ik er vanuit dat je op de 1e lijn komt bij Essent/@Home aangezien de tweede lijns helpdesk in A'dam zit.
Je krijgt dan redelijk standaard vragen over mail instellingen en standaard verbindingsproblemen e.d. Kans bestaat dus dat j't op een gegeven moment wel Btje begint te vervelen omdat 't veel van 'tzelfde is.
Ik moet komende maanden support op lokatie doen voor IBM van een migratieproject bij Essent. Wie weet kom ik je nog tegen.
laatste aanpassing
Me zusje doet dat ook en was de enige die geen opleiding met computers had gedaan, hahahahaha.
hmmm nouja ik heb ook een tijdje bij planet gezeten....
En ik vond het echt kutwerk... krijgt de hele tijd mensen aan de telefoon met problemen
Het irritantse is dat je mensen aan de telefoon krijgt die je niet kan begrijpen of dat ze jou niet begrijpen...
Bij planet (SNT) zijn ze fucking streng over je pauze's etc..als je een minuut te laat bent.dan kunnen ze dat al zien..
Veel in de avonduren werken .... en je moet verplicht zaterdagen en zondagen werken!
Verdient opzich wel redelijk maar niet voor het werk wat je moet doen... het word vrij saai..tenzij je leuke mensen om je heen hebt zitten...
Maarja sommige mensen vinden het werk super om te doen!
dus is altijd een persoonlijke mening...
Ik ga iig nooit van me levensdage meer op een callcenter van een provider werken
En ik vond het echt kutwerk... krijgt de hele tijd mensen aan de telefoon met problemen
Het irritantse is dat je mensen aan de telefoon krijgt die je niet kan begrijpen of dat ze jou niet begrijpen...
Bij planet (SNT) zijn ze fucking streng over je pauze's etc..als je een minuut te laat bent.dan kunnen ze dat al zien..
Veel in de avonduren werken .... en je moet verplicht zaterdagen en zondagen werken!
Verdient opzich wel redelijk maar niet voor het werk wat je moet doen... het word vrij saai..tenzij je leuke mensen om je heen hebt zitten...
Maarja sommige mensen vinden het werk super om te doen!
dus is altijd een persoonlijke mening...
Ik ga iig nooit van me levensdage meer op een callcenter van een provider werken







![[SF] da Burp](/images/user/63_1047222.jpg)


