Partyflock
 
Forumonderwerp · 723965
Wil ik vanmorgen bellen.... is me telefoon afgesloten :S

Dit is nu de 3e keer dat ik gezeik heb met deze waardeloze telefoon aanbieder....

Heb me rekeningen altijd gewoon betaald en nu zeggen ze dat ze het niet van me rekening hebbe kunne afschrijven terwijl er wel genoeg geld op staat :S

nu heb ik nog wel 2 andere nummers maar dit gaat gewoon nergens over :@

Straks is het 1e wat ik ga doen een brief opsturen dat ik me abbonement beeindigd per wanneer het mogelijk is :)

Zijn er meer mensen die gezeik hebben gehad met deze amateurs? :S
 
En toen ik in Driebergen en Doorn woonde had ik ook geen bereik met T-Mobile alleen op mn zoldertje :S

Fokkers!
bevalt me altijd prima, nog nooit last gehad, garantie werkt prima, altijd rekeningetje van +/- 30 eurootjes, klantenservice is prima iig stukken beter als toenmalig telfort en kpn..
over een weekkie weer lekker nieuw toestelletje met nieuw abo'tje... altijd prima bereik gehad,
en ik weet niet of iedereen hiero automatische incasso heeft??? want dat is ook gewoon relaxt:P

t-mobile :respect:
laatste aanpassing
geen problemen met de kosten wnat ik vind t-mobile niet duur.heb ook sim onloy..WAS vet relaxed jah..
 
tmobile is gewoon kut !
ik heb orange..geweldig!!
nooit problemen gehad


:jaja:

:respect:
ze hebben een mooi eigen telefoontje :jaja:
Vodafone(y)
Ik ben in 5 maanden al 3 of 4 keer afgesloten. T-Mobile sluit je namelijk af zonder eerst een aanmaning te sturen.
En ik heb automatische incasso, had zelfs geld op mijn rekening en nog krijgen ze het voor elkaar me af te sluiten! Stelletje mongolen!!! En ik gebruik mijn telefoon voor mijn werk!!!! Kutzooi.
ik heb ook t-mobile..
heb (tot nu toe) nerges last van...

>> zal k maar ff gauw afkloppe.. :jaja:
 
Net aangesloten bij T mobile en nu al problemen, ze zijn te laat met het omzetten van m'n nummer en orange heeft het inmiddels al opgeheven, djee thanks!!
Opeens weet ik weer waarom ik weg ben gegaan bij T-Mobile :(

Ach ja.... Het is goedkoop...
 
T-Mobile sluit je namelijk af zonder eerst een aanmaning te sturen.


En gelijk hebben ze, er zullen genoeg idioten zijn die onwijs veel bellen en niet kunnen betalen.

Ontopic: Wel eens een paar herinneringen gehad maar dat kwam omdat ik zelf te lui was om op tijd de acceptgiro op te sturen. Tegenwoordig automatische incasso en alles gaat prima.
laatste aanpassing
Hoe herkenbaar allemaal...:jaja:

Mijn vriend heeft ook een t-mobile abbonement...

Hij is al 3 keer afgesloten geweest ofzo, hij heeft 100% zeker genoeg geld op zn rekening staan.

En dan erbij, hij heeft gekozen voor automatisch incasso, maar bij hun kan er iedere keer door een "technische storing" (naar eigen zeggen) geen automatisch incasso plaatsvinden.

Dus sturen ze maar een acceptgiro.

Hij heeft toch gvd niet voor niks voor automatisch gekozen!

Tegen die tijd dat die acceptgiro iedere keer in huis is, betaald word, is hij al wel weer een week afgesloten!

Dan kun je nog die leuke klantenservice van ze bellen, maar daar schiet je ook niks mee op want volgens mij is dat personeel daar ook uitgekozen op een iq van minstens -50...

tmobile: (n)
Mijn tel was gestolen, maar had een abo afgesloten bij een nokia 8310, hab na me abo van een jaar een nieuwe telefoon(7250i) gekregen en verlengd voor 2jaar...
Mijn verzekering werd ook verlengd, maar werd nooit gezegd dat ik de verzekering om moest zetten naar die nieuwe telefoon :@ Toen werd me telefoon gestolen en bleek die dus niet verzekerd te zijn :@ :@ Stelletje klerelijers!!
Bleek die 8310 nog verzekerd te zijn, terwijl ik die niet meer gebruikte. Ik was eg pissed! Gebruik nu die 8310 wel weer, maar wil me 7250i terug!!!
wahaha!!

heb een mooie brief gekregen.. krijg m'n abo/ telefoonnummer niet meer terug. mag 200 ballen betalen en dan oprotten ..
lief zeg.

binnen een maand!
En gelijk hebben ze, er zullen genoeg idioten zijn die onwijs veel bellen en niet kunnen betalen.


Ik ben geen idioot en zoveel bel ik niet, kan het wel betalen maar zij maken een fout en ik heb mijn telefoon gewoon ook voor mijn werk nodig. Het kan toch niet zomaar dat ik me van geen kwaad bewust ben en ze me gewoon midden op een drukke werkdag afsluiten!?!? Dat vind ik echt belachelijk. En als ik dan 4 keer bel, dan ben ik de volgende dag pas weer aangesloten. Dus ik denk dat het duidelijk is welke kant van het verhaal idioot is! Bovendien niet bepaald klantvriendelijk ook.
Ik ben geen idioot en zoveel bel ik niet, kan het wel betalen maar zij maken een fout en ik heb mijn telefoon gewoon ook voor mijn werk nodig. Het kan toch niet zomaar dat ik me van geen kwaad bewust ben en ze me gewoon midden op een drukke werkdag afsluiten!?!? Dat vind ik echt belachelijk. En als ik dan 4 keer bel, dan ben ik de volgende dag pas weer aangesloten. Dus ik denk dat het duidelijk is welke kant van het verhaal idioot is! Bovendien niet bepaald klantvriendelijk ook.


Kijk alleen al eens heoveel mensen op pf dit probleem hebben.... die lui zijn gewoon amateurs :yes:
 
Ik ben geen idioot en zoveel bel ik niet


Ik zeg ook niet dat jij dat bent.
Maar je moest eens weten met hoeveel wanbetalers zulke bedrijven te maken krijgen. En dan heb ik het over mensen waar niks te halen valt als ze enorme betalings achterstanden hebben opgelopen. Ik vind het niet meer dan logisch dat als er na een herinnering nog niet betaalt is je de boel afsluit.
In jouw geval maken ze een fout en daarover zou ik ook zeker verhaal halen als ik jou was.

Anyway, de enige manier om geen gezeik te hebben is geen abonnement nemen. De meeste mensen lachen om de frisia leningen enzo, maar hier tuinen we allemaal in.
heb nu mn 3e jaar telfort abbo, nooit klachten, was 1 keer afgesloten maar dat was mn eigen schuld, verder nooit gezeik en altijd bereik ;)(Y)
in bijna geen enkele discotheek bereik:S
 
Ik heb hier in mn eigen woonkamer geen eens bereik, idd in discoheken niet.. praktisch nergens.. behalve in de stad...
Artiest {SHOWLIST artist 5465, 75709}
onverklaarbare hoge rekeningen en slecht bereik...

T-MOBILE bedankt
 
kep er al vaker gezeik over gehoord van meerdere mensen die ook hoge rekeningen hadden en er niks van begrepen en geen poot hadde om op te staan t mobile is ook zeer laks met afhandelen van problemen.. en laten je van t kastje naar de muur gana.. ik neem dus ook nooit t mobile hoe goedkoop ze ook mogen worden..
 
tot nu toe geen gezeik..
 
Heb al een jaar of 3 tmobile nooit gezeik gehad!
Hoge rekeningen hebben er niets mee te maken.
T-mobile maakt namelijk de rekeningen niet zelf op , maar dat doet een ander bedrijf ( die ook de belkosten controleerd en de rekeningen opmaakt voor kpn,vodafone,orange enz.)

je rekening kan alleen niet kloppen als er zomaar extra kosten bij worden gerekend.( dat doet t-mobile wel zelf)
Die staan ook nooit bij het bedrag dat je verbeld hebt, maar een regel eronder.

Bij mij stond er administratie kosten....kon alleen nergens achterhalen waarvoor die administratie kosten waren.

Ik had trouwens voor een abo gekozen omdat ik geen huistelefoon heb & omdat ik veel onderweg ben...ik zie mezelf al om 03.00 's nachts langs de weg staan zonder beltegoed. :S

Daarnaast zijn de belkosten van een abo vaak goedkoper dan pre paid.
 
tmobile sucks :[ en zit er nog aan vast tot augustus :'(
heb nu iets meer dan een jaartje T-mobile...
nooit gezeik mee gehad....
alles gaat zoals het moet gaan
en ben prima tevreden over T-mobile....
T-Mobile sluit je namelijk af zonder eerst een aanmaning te sturen.
zei ik

En gelijk hebben ze, er zullen genoeg idioten zijn die onwijs veel bellen en niet kunnen betalen.
zei jij

Hier viel ik over, ik vind dat er eerst een aanmaning moet komen.

Nu zeg je:
Ik vind het niet meer dan logisch dat als er na een herinnering nog niet betaalt is je de boel afsluit.


Dat zeg ik dus! Ze moeten eerst een aanmaning sturen, dan zorg ik ervoor dat het geld die zelfde dag nog via internet wordt overgeschreven maar dat doen ze dus niet. Nee eerst sluiten ze je af en vervolgens weet je pas dat het geld niet is afgeschreven....
 
Een aanmaning is niet hetzelfde als een herinnering.
Hoe de fuck je het ook noemen wil, ik bedoel gewoon een waarschuwing dat ze me gaan afsluiten als ik niet snel betaal.... Sommige mensen noemen dat een aanmaning, anderen een herinneren. Ether way, fuck t-mobile!
Ik heb niet echt problemen met T-Mobile. M'n maandelijkse rekeningen zijn altijd rond de 27 euro (incl. sms) en het bellen/bereikbaar zijn gaat prima.
laatste aanpassing
 
Seray, hahaha ;) You'kick az....
 
Nogmaals, een aanmaning is niet hetzelfde als een herinnering. Bij mij hebben ze weleens een herinnering gestuurd maar me nooit afgesloten. Een aanmaning hoort ook pas na een herinnering te komen. En fuck t mobile, zeg dat dan tegen hen.
Nou blijkbaar krijg jij dan een voorkeursbehandeling, dat ze jou wel een herinnering sturen. Ben er maar blij mee.

En wie zegt dat ik tegen jou zeg FUCK T-MOBILE???
Tuurlijk zeg ik dat tegen hen! Goedemorgen!!
Nou blijkbaar krijg jij dan een voorkeursbehandeling, dat ze jou wel een herinnering sturen. Ben er maar blij mee.


Betaal je via automatische incasso? Dan krijg je idd geen herinnering maar sluiten ze je meteen af. Als ik jou was zou ik overstappen op betaling via acceptgiro, dan krijg je tenminste nog 3 herinneringen :)
laatste aanpassing
T-Mobile is relax man !! :D

Nooit gezeik :D
Betaal je via automatische incasso? Dan krijg je idd geen herinnering maar sluiten ze je meteen af. Als ik jou was zou ik overstappen op betaling via acceptgiro, dan krijg je tenminste nog 3 herinneringen


Ja daar kwam ik dus ook achter. Vertelde ze me pas na de 4e keer afsluiten ofzo... Maar ik ben nu inderdaad weer overgestapt op acceptgiro. :)
Ik heb ook nooit gezeik met T-mobile, ben juist erg tevreden over ze!

Had hiervoor KPN, maar dat vond ik echt 10x niks!
 
Hey loser!!!

Moet je gewoon zorgen dat je uitkering op tijd wordt gestort. En verder je bek houden.
 
Hmmm... heb ook nooit problemen.. alleen TE hoge rekeningen... maar goed.. dat zal mijn eigen schuld zijn...
Heb hetzelfde gezeik gehad...:frusty:.....gelukkig neem ik elke x maar een jaar abbonement.

Dus nu fijn een andere en goedkopere provider

T-mobile ..... zuigt
me abbonement is afgelopen :D

Nu twijfel ik of ik dat laatste geld nog moet overmaken :P

Of is het schadevergoeding O:)
Artiest {SHOWLIST artist 69104, 45042}
TMobile zuigt reet... dat is duidelijk...
:nee:


nooit gezeik eerlijk gezegd !


goed bereik , nooit last met rekeningen !!
heb al heel lang t-mobile....
nog nooit last gehad, en weer voor 2 jaar een abbo genomen!
T- mobile is KUT!
ja heb ook weer een 2-jarig abbo genomen..

en achteraf zijn alle providers naaier, dus je hoeft niet te denken dat je ergens veel goedkoper uit bent
 
ik heb met mijn aanmelding nummerbehoud aangevraagd....

dat kreeg ik ook netjes

kreeg alleen wel 3 weken lang elke dag een brief met een bevestiging....

:) werd er gek van
enig minpuntje was.. dat toen ik mijn vorige abbo had opgezegd een ik aantal weken later een brief kreeg met: als u uw abbo verlengt, kunt u de volgende toestellen gratis krijgen!

Nu was ik blij dat ik mn abbo al had opgezegd en ik had ondertussen een betere aanbieding gevonden, toch vond ik het beetje :vaag: