23 juni 2004 14:37http://villa-achterwerk.vpro.nl/villa-achterwerk/villaspelletjes/gekkentest/index.shtml?2936067+7539385+7596520
Plonka! 19 juli 2004 21:3637x Ja Volkomen Geschift Valt me een beetje tegen eigenlijk... Dacht dat ik gekker waslaatste aanpassing 19 juli 2004 21:37
Fairytale 19 juli 2004 23:27donateur22 keer ja.. Ik ben knettergek.. *gaat met zak drop en boerentheedoek in de gordijnen hangen*
20 juli 2004 00:26hmmzz als jan peter de test doet, waar hoeveel punten zou hij scoren?? Ja of Nee????
LunaTick Artiest LunaTick 20 juli 2004 00:39donateurIk ben gek maar om heel erg eerlijk te zijn wist ik dat al...
DJ Jeffe Artiest Jeffe 22 juli 2004 20:3422 knettergek, maar natuurlijk zou ik in de bek van een tandarts willen boren!!! Wie niet
22 juli 2004 20:46whahaha die vragen alleen al 18: ik ben gek. Hmm, volgens mij toch wel iets meer dan dat!
Jesus McStabby 3 augustus 2004 10:5041 punten... Je bent Zeldzaam Gestoord We raden je aan zo snel mogelijk en met loeiende sirenes naar paviljoen Zonnedael te komen! Kom mee naar Zonnedael, daar kun je lachen...laatste aanpassing 3 augustus 2004 10:52
M.A.R.L.I.E.K.E. Artiest M.A.R.L.I.E.K.E. 3 augustus 2004 11:45Hahaha...ben knettergek! Gisteren nog in de modder gerold met mijn vrienden...was lachuh, joh!!!
3 augustus 2004 11:47ik ben volkomen geschift en bedankt he maar ja er valt toch niets maar aan me te doen dat wist ik al