Wat een oplichters
. Ik krijg van hun een toren hoge rekening wegens achterstallige betalingen voor een abonnement die ik zou hebben op de Libelle
. Ik heb helemaal geen abonnement op de Libelle dus.. Ik hun opbellen, en wat zegt die muts??
"Sorry meneer, ik zie inderdaad dat wij een fout gemaakt hebben. Wat u het beste kan doen is dat u de rekening toch betaald om verhoging te voorkomen. Als u het hier niet mee eens bent kunt u dit het beste per aangetekend schrijven kenbaar maken, en wanneer blijkt dat u in uw recht staat zullen wij het geld terug storten."
Wat krom zeg
.. Ik weiger te betalen en hoop ze een spoedig faillissement toe! Mag dit zomaar?
"Sorry meneer, ik zie inderdaad dat wij een fout gemaakt hebben. Wat u het beste kan doen is dat u de rekening toch betaald om verhoging te voorkomen. Als u het hier niet mee eens bent kunt u dit het beste per aangetekend schrijven kenbaar maken, en wanneer blijkt dat u in uw recht staat zullen wij het geld terug storten."
Wat krom zeg










