23 juni 2004 14:37http://villa-achterwerk.vpro.nl/villa-achterwerk/villaspelletjes/gekkentest/index.shtml?2936067+7539385+7596520
24 juni 2004 10:43Whoeeuh...24 ik ben knetterGEkkkk! maar dat wist ik al..!! haha.. Egt een Vette Test!
24 juni 2004 12:18donateurik werd door iedereen al voor gek verklaard, maar dit is idd het schriftelijke bewijs
24 juni 2004 12:2442 je bent zeldzaam gestoord wij raden je met klem aan om zo snel mogelijk en met gillende sirenes naar paviljoen zonnedael te komen hahahahahah KICK, eindelijk mag ik er heen
marieksel 24 juni 2004 13:0325 knettergek is nie eg wa nieuws party angel met 42. da kan volges mij al1 as je wellus iemand anders wil zijn uit het koningshuis (hejje wel veel geld)
24 juni 2004 13:19dat klopt als een bus die over een rietenbrug heen rijdt ik wil ook iemand van het koningshuis zijn en ja heb veel geld laatste aanpassing 24 juni 2004 13:20
24 juni 2004 22:42donateurWha Ik ben nog net niet zo gek als de grootste gek die van gekkig heid niet weet hoe gek hij moet doen
24 juni 2004 22:57Je bent Zeldzaam Gestoord! Wij raden je met klem aan om zo snel mogelijk en met gillende sirenes naar paviljoen Zonnedael te komen!! Moest dat nou getest worden??? Was al algemeen bekend joh!!! ze worden alleen daar op Zonnedael zo gek van mij dat ze me maar weer laten gaan
Nicole 26 juni 2004 16:53Wa een ruige test is dit En de uitkomst was........ !!!!!! 30 !!!!!! Knettergek.... Nou het is me nog meegevallen
27 juni 2004 13:5323 knettergek heb ik en dat is volgens mij wel de gemiddelde score van partyflockers
APELDOORNEr_AW Artiest K.L 27 juni 2004 14:01donateur32..... Volkomen geschift dus.. Maarjah dat was al bekend...
27 juni 2004 14:37ik ben volkomen geschift maar sommige vragen waren echt vaag, die bestaan uit 2 of 3 delen waarvan de helft ja is en de andere nee, waar moet je dan op klikken? was wel grappig opzich!
Bassie 27 juni 2004 14:59donateurGoh Iedereen is knettergek, hoe kan dat toch .....ik heb zo mijn vermoedens