Partyflock
 
Forumonderwerp · 728931
45 volgers · 1039819x bekeken
 
Artiest V-licious
Waarschuw beheerder
+8
Ik ben wel eens benieuwd hoe bij jullie de heilige DJ Equipment staat gepositioneerd. Dus toon hier een foto van je equipment.

Ik zal maar aftrappen:

2x Reloop RP 4000 M3Ds
1x Reloop Effex.2 Mixer

Verder mooi meubeltje gemaakt voor het hele spul.
In de toekomst komt er nog een proffesionele eindversterker bij.
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
-1
2x traktor x1, 2x traktor f1 en 1x traktor maschine

Artiest Jimm-E
Waarschuw beheerder
Heb zelf 2x technics sl-1200mk2 & 2x cdj 1000mk3 & djm 250! 500/600hardcore platen!

Die technics kunnen eventueeel verkocht worden mocht er nog enige interesses in zijn
Waarschuw beheerder
heeft er iemand toevallig de handleiding liggen van de showtek dmx lite 12 controller ?
ik heb hier die cotroller liggen en de led par 56 ook maar weet dus niet hoe ik alles kan laten werken .
en via google vind je dat dus ook niet daarom post ik het hier maar .
Waarschuw beheerder
als ik 'showtec dmx lite 12' zoek met google kom ik bij RJshop toch echt een handleiding tegen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Insurgent op zaterdag 15 juni 2013 om 08:58:
als ik 'showtec dmx lite 12' zoek met google kom ik bij RJshop toch echt een handleiding tegen..


ja maar de engelseversie had die graag in het nederlands gehad .
en trouwens kan met de ledspots aansluiten zonder de ledbar te gebruiken ??
ik dacht ze gewoon aan elkaar te koppelen en dan ieder zijn adres te geven dat klopt toch he ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jean-marcske op maandag 17 juni 2013 om 20:43:
maar de engelseversie had die graag in het nederlands gehad .


je kunt gewoon de handleiding van een willekeurige DMX-controller gebruiken, komt allemaal op t zelfde neer, zeker met een led-parretje is het allemaal zo spannend niet.

Uitspraak van jean-marcske op maandag 17 juni 2013 om 20:43:
ik dacht ze gewoon aan elkaar te koppelen en dan ieder zijn adres te geven dat klopt toch he ?


:yes:
Waarschuw beheerder
Paar dagen terug sinds twee jaar of zo weer eens een setje opgenomen, voor het eerst sinds ik over ben gegaan op vinyl. Ik ga 'm maar niet posten hier, want het mixwerk is me toch een partij slecht... :')
 
Artiest 3ckus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Distrexx op zondag 2 juni 2013 om 14:15:
Prijs valt me trouwens wel mee, 999 Euro bij Baxshop. Had het wel hoger verwacht Pioneer kennende


Mooi ding, kan werkelijk alles. Midi/ CD/ USB ideaal.

De prijs is nu zelfs 833,- op Bax..

Ik heb mn CDJ's 850+mixer+flightcase al op marktplaats staan, die R1 scheelt me een hoop ruimte.
Hoop alleen dat ik aan die kleine Jogweel's kan wennen.

Uitspraak van Sublim&All op dinsdag 18 juni 2013 om 11:04:
Paar dagen terug sinds twee jaar of zo weer eens een setje opgenomen, voor het eerst sinds ik over ben gegaan op vinyl. Ik ga 'm maar niet posten hier, want het mixwerk is me toch een partij slecht... :')


Ja, zo lastig? Dus al kan je binnen enkele tellen beatmatchen met CD's/ USB (dus zonder sync/), dan nog bak je er met Vinyl niet veel van?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juni 2013 om 11:50:
Ja, zo lastig? Dus al kan je binnen enkele tellen beatmatchen met CD's/ USB (dus zonder sync/), dan bak je er met Vinyl toch nog niet veel van?


:P ...Misschien is het ook wel relevant om te melden dat ik sowieso m'n draaitafels al ruim 'n jaar niet meer aangeraakt had...

Ben momenteel te druk met studie/andere hobby's. En ik probeer te leren programmeren. Damn dat is nog best lastig, als gammaatje zonder informatica achtergrond!
Waarschuw beheerder
Voor programmeren hoef je geen informatica achtergrond te hebben, het is een nieuwe taal die je leert spreken. Ik wil je wel graag wijzen op secure programming, als je dat vanaf het begin oppakt scheelt je zo veel :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juni 2013 om 11:50:
Hoop alleen dat ik aan die kleine Jogweel's kan wennen.


denk dat je meer moeite gaat hebben met het ontbreken van een waveform op die controller?
 
Waarschuw beheerder
Nee.

Waveform heb je alleen op de CDJ850 als je recordbox gebruikt via USB, dus wanneer je vanuit je CD map draait niet.

Vind het enkel een voordeel wanneer je onbekende(re) tracks draait. Maar vaak klopt er geen bal van die Waveform.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juni 2013 om 13:08:
Waveform heb je alleen op de CDJ850 als je recordbox gebruikt via USB, dus wanneer je vanuit je CD map draait niet


Vanaf CD hebben 850's (net als bv 900's) gewoon een waveform, die laadt alleen pas wanneer de track gespeeld wordt.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juni 2013 om 13:42:
Vanaf CD hebben 850's (net als bv 900's) gewoon een waveform, die laadt alleen pas wanneer de track gespeeld wordt.


Die laad niet direct wanneer de track gespeeld wordt.

Die laadt naarmate de track vordert. Hij laat dus enkel de waveform zien van het gedeelte dat zich al afgespeeld heeft. Wat in feite hetzelfde is als geen waveforum, je hebt er namelijk geen bal aan. Doel van waveform is dat je een track voorbereidend kan 'lezen' en je daardoor beter kan reageren tijdens je set.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juni 2013 om 14:46:
Die laad niet direct wanneer de track gespeeld wordt


Hij laadt idd pas wanneer de track gespeeld wordt, maar de waveform bouwt wel sneller op dan dat de track gespeeld wordt. Zo werkt het op m'n 900's iig wel. Zou 850 daarin afwijken? Heb er wel eens mee gedraaid, maar kan het me eigenlijk niet herinneren hoe dit op 850 gaat.
 
Artiest G-Member
Waarschuw beheerder
Wrom nog met cd's pielen?? met rekordbox en usb maakt het dan toch niks.......
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juni 2013 om 11:50:
De prijs is nu zelfs 833,- op Bax..


Huh waar haal je dat vandaan???
Ding is nog niet eens uit, prijs is nog steeds 999,- hoor
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juni 2013 om 15:12:
Zou 850 daarin afwijken?


De mijne doen dat niet in ieder geval..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juni 2013 om 18:54:
Wrom nog met cd's pielen?? met rekordbox en usb maakt het dan toch niks.......


Vind het altijd wel lekker, door mn Thunderdome 1tm24 bladeren ;)


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juni 2013 om 19:01:
Huh waar haal je dat vandaan???
Ding is nog niet eens uit, prijs is nog steeds 999,- hoor


Ja zie het nu ook, ik zou toch zweren dat hij vrijwel heel de dag op 833,- stond! :s
(ik heb ze gemaild, kijken of ik gek aan het worden ben, of zij een fout hebben gemaakt;))
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Beste heer van Holsteijn,

Dank voor uw e-mail! Soms worden prijzen aangepast maar hier ging het om een verkeerde prijs. De juiste prijs is 999,- en dit is ook de prijs die blijft.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd!

Met vriendelijke groet,

Bas
Bax-shop.nl

Olympiastraat 4
4462 GG Goes

Tel NL: (+31)(0)113 212703
Tel BE: (+32)(0)3 6052226
Fax: (+31)(0)113 252203

bas.demeijer@bax-shop.nl
http://www.bax-shop.nl

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: GFM van Holsteijn [mailto:rickvh@hotmail.com]
Verzonden: dinsdag 18 juni 2013 21:07
Aan: Helpdesk | Bax-shop.nl
Onderwerp: Bax-shop.nl : Prijs \'Pioneer XDJ-R1\'

Dit is een informatieverzoek van
GFM van Holsteijn <rickvh@hotmail.com>

Goedenavond,

vandaag zag ik dat de prijs voor de 'Pioneer XDJ-R1' 833,- was. Vanavond wilde ik hem bestellen maar nu kost hij 999,-

Hebben jullie de prijs aangepast en ben ik nu te laat?

Vriendelijke groet Rick van Holsteijn
 
Waarschuw beheerder
Een fout dus, jammer dat ik hem niet direct besteld had ;)
 
Waarschuw beheerder
Vraag me toch wel af wanneer nu de release is........blijft staan op 3 weken pfff...

Goeie nieuws van Pioneer is dat remotebox WEL naar android komt, dus hoef ik geen nutteloze ipad aan te schaffen en mijn eigen tf300t gebruiken (y)

Waveform zit er i.i.g. voorlopig niet in, misschien later nog met een firmware update maar ik betwijfel het ten zeerste...
Wel jammer maar niet noodzakelijk, cue points zijn zichtbaar in de progressbar en das voor mij ook al wel voldoende.
Enfin...nog ff geduld dus, nu maar vast ff opzoek naar een setje krk's en dan ben ik straks weer helemaal klaar ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juni 2013 om 22:30:
Goeie nieuws van Pioneer is dat remotebox WEL naar android komt


Lekker hoor

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juni 2013 om 22:30:
Waveform zit er i.i.g. voorlopig niet in


Mja, da's weer jammer. In discotheek 'De Zolder' draai ik eigenlijk alleen maar uit de losse pols en dan is een waveformpje op z'n tijd wel hendig;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juni 2013 om 22:30:
Goeie nieuws van Pioneer is dat remotebox WEL naar android komt,


woehoe ! :D
Artiest Arson
Waarschuw beheerder
mooi dingetje die xdj-r1
aangezien ik toch 2 cd spelertjes en mogelijk een nieuw klein mengpaneel wilde, ga ik eerst effe dat ding afwachten en uitproberen
Waarschuw beheerder
Na lang klooien met muis en toetsenbord 8) heb ik eindelijk een Digitale controller besteld, de Ergo van Pioneer. Zag hierboven al wat reacties waarin die genoemd wordt, ben benieuwd.

Uitspraak van DJ Fred W op vrijdag 17 mei 2013 om 16:40:
2 KRK's RP6 G2


Bevallen die goed? Ben zelf van plan om de RP5's erbij te bestellen.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Elcoholik :bier: op vrijdag 5 juli 2013 om 18:30:
RP5's erbij te bestellen.


RP5 zijn toch een stuk minder in het lage gebied....vond zelfs de RP6 nogal vlak, heb zelf de 8 en die knallen als een malle
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juli 2013 om 20:47:
RP5 zijn toch een stuk minder in het lage gebied....vond zelfs de RP6 nogal vlak, heb zelf de 8 en die knallen als een malle


Het ligt er ook een beetje aan wat je gewent bent. Ik draai mn muziek nu op een logitech 2.1 setje uit de goedkopere serie. Het gaat mij er even om dat het in ieder geval beter is dan een 2.1 speakerset. Heb totaal geen idee wat ik kan verwachten van monitorspeakers.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Elcoholik :bier: op zaterdag 6 juli 2013 om 00:42:
Heb totaal geen idee wat ik kan verwachten van monitorspeakers.


ow wacht.....vergeleken met een 2.1 logitech set ga je zelfs met de 5 sterk op vooruit :roflol:
Hoewel logitech zeker niet verkeerd is, ik gebruik de Z5500 in de woonkamer en dat gaat heel best :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb de rp8 krk mar moet wel zeggen het went snel
ik kan ook aardig hard draaien hier thuis in een geluids dichte studio :lol:

mocht ik gaan vernieuwen komen er zeker rp10"s :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 juli 2013 om 11:37:
vergeleken met een 2.1 logitech set ga je zelfs met de 5 sterk op vooruit


Dat bedoel ik dus ;p maar kwalitatief is het ook gewoon goed spul?

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 juli 2013 om 11:37:
logitech


In dat prijssegment is het zeker prima ja.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dance @ G op zaterdag 6 juli 2013 om 16:21:
mocht ik gaan vernieuwen komen er zeker rp10"s :respect:


Ik weet dat je bij de rp8 ook een passende losse sub kan krijgen......de 10 word wel erg groot voor hier LOL
Waarschuw beheerder
donateur
ja hij is wel big idd maar ik heb ruimte genoeg ervoor
en heb liever de punch van de bass van voor ipv van achter of onder het buro ofzo
Waarschuw beheerder
Ik heb een probleem waar iemand vast wel een antwoord voor heeft. Ik heb de Ergo Dj controller binnen gekregen. Nu wil ik voorlopig nog even mijn 2.1 speakersetje er op aan sluiten, alleen werkt dit niet. Als ik de mini jack van het setje in mijn laptop stop komt het geluid van beide decks over de speakers, 1 links en de ander rechts. Aangezien er maar 1 mini jack ingang op de controller zit (voor de hoofdtelefoon) heb ik met een tussenstukje mini jack female naar tulp het setje op de controller aangesloten gekregen. Echter dan gaat het geluid via de laptop? :rot: Met de configuratie in Virtual Dj heb ik ook al wat lopen kloten maar dat schiet ook niet op. Oja, in geen van de gevallen krijg ik geluid over de hoofdtelefoon van geen van de decks.

Iemand enig idee wat hier het probleem is? Denk zelf toch dat het een instelling moet zijn. En zou het opgelost zijn als ik een bijvoorbeeld de RP5 speakers koop met tulp stekkers?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Elcoholik :bier: op dinsdag 9 juli 2013 om 11:52:
Aangezien er maar 1 mini jack ingang op de controller zit (voor de hoofdtelefoon) heb ik met een tussenstukje mini jack female naar tulp het setje op de controller aangesloten gekregen. Echter dan gaat het geluid via de laptop? :rot:


huh?
koptelefoon gewoon in de koptelefoon-uitgang van de Ergo.
lijkt me dat je 2.1 speakerset ook een tulp-ingang heeft?
dus tulpkabels van een paar euro halen (action?) en daarmee de Ergo (master out) aan de speakerset (line-in) verbinden :-)
imo wel een gemis dat die Ergo geen booth/monitor out heeft.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Is ook precies wat ik al had gedaan. Inmiddels is het gelukt, soundcard instellingen stonden niet goed zoals ik al vermoedde. Hoort het dat je door je hoofdtelefoon beide decks hoort? Voorheen zonder controller met geluidskaart op usb hoorde ik alleen de track die ik in ging mixen door de koptelefoon en de spelende track alleen door de speakers. Zoals het nu is met de controller wordt het beatmatchen een stuk makkelijker.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Elcoholik :bier: op dinsdag 9 juli 2013 om 16:26:
Hoort het dat je door je hoofdtelefoon beide decks hoort?


kan, als je beide cue knoppen in hebt gedrukt.
je hebt 2 draaiknoppen voor je headphones, de onderste is het volume, de bovenste is cue/mix/master. Met de bovenste kan je instellen hoeveel master je over je headphone hoort.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Mijn nieuwe setup ;)

[img width=960 height=541 cacheid=0015db830031edc79790631c1a02dc994b]https://album.partyflock.nl/83598604_2329899166.jpg[/img]
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Nice, alleen jammer van die iPad :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 juli 2013 om 21:32:
Mijn nieuwe setup


vet je hebt de r1 dus :D vertel vertel vertel hoe werkt het ? of maak ff een filmpje (mixje ) ervan ben zeer benieuwd of het idd zon machtig ding als dat ik denk :)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 juli 2013 om 21:56:
alleen jammer van die iPad :P


loop naar de klote Wouter :roflol:


Uitspraak van b) Mr Lunatick op donderdag 11 juli 2013 om 09:10:
vet je hebt de r1 dus :D vertel vertel vertel hoe werkt het ? of maak ff een filmpje (mixje ) ervan ben zeer benieuwd of het idd zon machtig ding als dat ik denk :)


Yup de R1.....was 1 van de eerste in NL.....opzich zeer tevreden, toch een paar dingetjes die me niet aanstaan maar misschien nog veranderen in de software

+ punten

Degelijk
stabiel
Werkt zeer leuk met remotebox
alle belangrijke functies zijn aan boord

- punten

Geen waveform
Cue punten zie je niet terug op de progressbar op de ipad en de R1
Zodra de ipad connectie heeft vervallen de navigatie knoppen op het display
Remotebox is alleen nog voor ipad/foon

Mixje heb ik nog echt de tijd voor genomen, volgende week heb ik vakantie dan maar es uitgebreid review doen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 juli 2013 om 17:20:
Cue punten zie je niet terug op de progressbar op de ipad en de R1


das jammer idd....
maarja aan de andere kant je kan natuurlijk weer niet alles hebben zeg maar ...


Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 juli 2013 om 17:20:
Mixje heb ik nog echt de tijd voor genomen, volgende week heb ik vakantie dan maar es uitgebreid review doen


ben benieuwd :D
Have fun ermee (Y)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 juli 2013 om 17:20:
Cue punten zie je niet terug op de progressbar op de ipad en de R1


Wordt het toch tijd dat je leert draaien, ipv upgraden van laptopdj naar iPadartiest :lol:
 
Waarschuw beheerder
Zonder dollen, binnenkort maar es koffie doen en testritje maken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 juli 2013 om 21:32:
Mijn nieuwe setup ;)


Zo! Da's even iets anders dan een setje Technics :) ziet er goed uit!

ps: Ik zorg nog goed voor ze hoor... ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 juli 2013 om 15:15:
Wordt het toch tijd dat je leert draaien


Ik draai je er finaal uit ouwe dibbes.......... ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 juli 2013 om 15:15:
Zonder dollen, binnenkort maar es koffie doen en testritje maken?


Je weet waar ik woon kerel, deur staat altijd open......nou ja...bijna dan ;)


Uitspraak van Sublim&All op vrijdag 12 juli 2013 om 21:22:
Zo! Da's even iets anders dan een setje Technics :) ziet er goed uit!

ps: Ik zorg nog goed voor ze hoor... ;)


Beter van wel, mis ze soms nog best wel :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 juli 2013 om 21:32:
Mijn nieuwe setup ;)


Ziet er strak uit :) Leuk speelgoed.

Nog plannen om de KRK's op oorhoogte te brengen?
Scheelt een hoop qua geluid
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Distrexx op vrijdag 12 juli 2013 om 22:21:
Nog plannen om de KRK's op oorhoogte te brengen?
Scheelt een hoop qua geluid


Jazekerzzz
Het spul staat nu nog op een plank van mijn oude setup, ik ben bezig met een compleet nieuw meubel waarbij idd de krk's op oorhoogte komen.
Maar eerst nog ff op vakantie en dan ga ik er aan beginnen, maak wel ff pica's als het klaar is ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Distrexx op vrijdag 12 juli 2013 om 22:21:
Ziet er strak uit :) Leuk speelgoed.

Nog plannen om de KRK's op oorhoogte te brengen?
Scheelt een hoop qua geluid


kratje pils er onder :yes: