Partyflock
 
Forumonderwerp · 728931
45 volgers · 1039788x bekeken
 
Artiest V-licious
Waarschuw beheerder
+8
Ik ben wel eens benieuwd hoe bij jullie de heilige DJ Equipment staat gepositioneerd. Dus toon hier een foto van je equipment.

Ik zal maar aftrappen:

2x Reloop RP 4000 M3Ds
1x Reloop Effex.2 Mixer

Verder mooi meubeltje gemaakt voor het hele spul.
In de toekomst komt er nog een proffesionele eindversterker bij.
laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 juli 2013 om 21:38:
Ik draai je er finaal uit


Draaien? Beetje vegen over een scherm, cue, sync en dat in volgorde naar keuze :P

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 juli 2013 om 21:39:
Je weet waar ik woon kere


Ben vanmiddag in de buurt, als dat niet te laat is wapper ik wel naar binnen
 
Artiest G-Member
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 juli 2013 om 08:14:
cue, sync en dat in volgorde naar keuze


LOL ;)


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 juli 2013 om 08:14:
Ben vanmiddag in de buurt, als dat niet te laat is wapper ik wel naar binnen


Mag je proberen......ik zit dan wel in bloemendaal bij hardclassics :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 juli 2013 om 08:14:
Beetje vegen over een scherm, cue, sync


respect the skills :p
Waarschuw beheerder
laatst trouwens met m'n zoon van 15 bij Feedback staan te kijken naar controllers.
vroeg m nog of dat niks voor hem was...maar dat vind ie gay :lol:
die besteld regelmatig platen en wil als ie er genoeg heeft van cdj overstappen op draaitafels :vaag:
mijn muziek is het niet maar hij is wel goed bezig :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 juli 2013 om 21:32:
Mijn nieuwe setup ;)


Nice, vroeg me toevallig al af of er ook mensen zijn met een setupje met een controller, en daar kwam je foto tevoorschijn.

Ik wil beginnen met draaien, heb in het verleden al eens een numark mixtrack gehad en een controller beviel me erg goed. Grootste pluspunt is dat het minder ruimte in beslag neemt.
Nu wil ik dus weer beginnen, en aangezien ik alles alweer verleerd ben wil ik dus ook met een goedkoper controllertje beginnen zodat ik wanneer ik alles weer wat snap weer wat duurders en kwaliteitvollers kan aanschaffen.

EDIT:
Heb dus de hercules control instinct aangeschaft.
geleverd met de software djuced, maar aangezien ik nog een oude pc heb met windows xp, ken hij dat helemaal niet aan waardoor hij veel te traag reageerd.

virtual dj heb ik de demo van die na 10 minuten zou moeten stoppen, mijne stopt echter al met de verbinding van de controller na 3 minuten??
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 juli 2013 om 21:32:
Mijn nieuwe setup


Inmiddels even wezen spelen bij Ruben. Zeer solide apparaat, niet te vergelijken met al die andere controllers van Pioneer, voelt echt goed aan. Zeker een aanrader voor diegene die CDJ's te duur vinden. Machtig mooie effecten die je met je vinger al vegend over de EiPet kan bedienen. Tracks zoeken ook appeltje eitje etc.

Enige wat me opviel is het enorm gevoelige jogwheel (CDJ's gewend), maar daar wen je volgens mij zo aan.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 juli 2013 om 11:04:
Enige wat me opviel is het enorm gevoelige jogwheel (CDJ's gewend), maar daar wen je volgens mij zo aan.


Net als de ddj-t1 zijn de jogs gelagerd en touch sensitive, bij cdj's werkt dit nog met een tandwiel mechanisme.
Persoonlijk vind ik dit wel prettig als je 1-maal eraan gewend bent.
 
Waarschuw beheerder
Alles went, ook een controller hihi. Zal volgende keer wat eigen deuntjes meenemen die ik een beetje ken, onbekende tracks zonder waveform is wel erg lastig.

Laat ff weten wanneer je buren weg zijn, zullen we die KRK's es op de klote geven haha
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 juli 2013 om 13:06:
Alles went, ook een controller hihi.


Ho ho....het is OOK een controller......best of both worlds ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zorrieee op donderdag 18 juli 2013 om 17:27:
aangezien ik nog een oude pc heb met windows xp, ken hij dat helemaal niet aan waardoor hij veel te traag reageerd.


misschien helpt het om asio4all te installeren.
http://www.asio4all.com/

is er trouwens een set (geluidskaart + software) om met 2x CDJ en 2xTT een laptop te bedienen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op zaterdag 13 juli 2013 om 13:25:
mijn muziek is het niet maar hij is wel goed bezig :-)


Wat een muziek zeg :vaag: maar het mixwerk is inderdaad wel strak!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sublim&All op zondag 28 juli 2013 om 11:45:
Wat een muziek zeg :vaag:


en dat gewauwel van die MC er nog bij :rot:
maar goed...over smaak valt niet te twisten.....?
 
Waarschuw beheerder
Kom ik aan met me 3xSL1200 en oude Rodeq mixert
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juli 2013 om 15:31:
3xSL1200 en oude Rodeq mixert


(y)
om een puk setje neer te zetten heb je daarmee in ieder geval nog wat skills nodig ;-)
 
Waarschuw beheerder
Geen beatcounters, auto pitch en verder gedoe...
Gewoon je plaat kennen en je gevoel laten spreken :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juli 2013 om 15:31:
Kom ik aan met me 3xSL1200 en oude Rodeq mixert


dikke set-up toch !?!
vind vinyl nog steeds de bom om te draaien :D
spijt dat ik men vinyl set-up heb verkocht, maarja je kan nie alles hebben zullen we maar zeggen :)
 
Waarschuw beheerder
+1
Yep ik ben niet meegegaan in het digitaal allemaal.
Vind sowieso het mixen met vinyl nog steeds wat meer emotie hebben dan cd/mp3 maar daar zijn de meningen over verdeeld.

Soms de TR909 erbij en knallen maar :D hoewel ik het vaak andersom doe, op de TR een beat fiksen en dan wat vinyl erbij zien te mixen.
Waarschuw beheerder
Misschien dat iemand hier mij kan helpen?

heb een pioneer ergo die ik gebruik i.c.m. acer aspire.
Ging altijd goed en heb ook asio4all 2.10 op me laptop staan.

Sinds een tijdje reageert de ergo niet meer als hij is aangesloten.
Kan nog wel door de muziek bladeren, en als ik de faders verschuif zie ik die op het scherm bewegen.
Ik kan tracks alleen niet starten en er komt geen geluid meer van de ergo af.


Melding die ik eerst krijg,
Error in the ASIo sound driver :not enough channels.

Melding daarna,
error in te ASIO sound driver: Your soundcard is probably not connected, or the settings are incorrect.

Enig idee hoe ik dit dit weer werkend krijg?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Djo op woensdag 31 juli 2013 om 23:48:
Melding die ik eerst krijg,
Error in the ASIo sound driver :not enough channels.

Melding daarna,
error in te ASIO sound driver: Your soundcard is probably not connected, or the settings are incorrect.

Enig idee hoe ik dit dit weer werkend krijg?


miss even opnieuw alles instaleren... ik weet tis een *** werk . maar meer opties heb ik zo 1-2-3 ook niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juli 2013 om 16:59:
Soms de TR909 erbij en knallen maar :D


Daar zou ik nou nog wel eens mee willen spelen...lijkt me echt de bom :kwijl:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sublim&All op vrijdag 2 augustus 2013 om 21:57:
Daar zou ik nou nog wel eens mee willen spelen...lijkt me echt de bom :kwijl:


Uitspraak van Sublim&All op vrijdag 2 augustus 2013 om 21:57:
Daar zou ik nou nog wel eens mee willen spelen...lijkt me echt de bom :kwijl:


Als je dat ding goed kent zeer zeker... ik kan wat loopjes maken maar ben zeker geen jeff mills :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 augustus 2013 om 22:16:
Als je dat ding goed kent zeer zeker...


Het is gewoon iets in de eenvoud van het analoge, en het 'beperkte' aantal knoppen dat erop zit, dat mij aantrekt. Als ik iets als Ableton open, word ik direct panisch van alle opties en knopjes :S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sublim&All op zondag 4 augustus 2013 om 10:41:
Het is gewoon iets in de eenvoud van het analoge, en het 'beperkte' aantal knoppen dat erop zit, dat mij aantrekt. Als ik iets als Ableton open, word ik direct panisch van alle opties en knopjes :S


Het beperkt aantal knoppen geeft wel een shitload aan mogelijkheden :)
Ableton live heeft natuurlijk veel meer "apparaten".
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat is nou de beste goedkope set die je kan kopen? merk set/mixer etc///
Waarschuw beheerder
euh...
platenspelers, cd-spelers, usb-spelers?
analoge mixer, digitale mixer?
Werkzaam bij Sounds Of The North
Artiest {SHOWLIST artist 70859, 54488}
Waarschuw beheerder
PFers,

Jullie kunnen hier wrs een oordeel over vellen...
Zijn dit wat mooie prijzen en ook degelijk materiaal?

Studio gear for sale:

- Soundcard Motu 828 MK2 275,00 €
- Midicard Motu Midi Express 128 275,00 €
- Patchbay Samson S Patch Plus 48 Point 75,00 €
- Mackie Control (Logic controller) 200,00 €
- Studiomixer Mackie CFX 12 70,00 €
- Monitor Fostex PMO 4N 75,00 €
- Korg Microkontrol 100,00 €
- Sampler Roland SP 404 200,00 €
- Midikeyboard Roland PC 180A 40,00 €
- Bassguitar versterker Laney Hardcore Max HCM 160 B 90,00 €
- Yamaha RM1X 275,00 €

thx in advance.
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bossche Bol op donderdag 8 augustus 2013 om 01:05:
euh...
platenspelers, cd-spelers, usb-spelers?
analoge mixer, digitale mixer?


2 cd spelers met een usb aansluiting voor usb pen en mixertje
soms heb je van die goedkope meuk wat nog goed is ook....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Iemand idee waar ik mijn technics kan laten nakijken? heb al technicsreperaties geprobeerd, maar geen reactie.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..:GRIES:.. op donderdag 8 augustus 2013 om 17:27:
Iemand idee waar ik mijn technics kan laten nakijken?


Wat is ermee......ik doe veel Technics reparaties
Waarschuw beheerder
De pitch is niet meer je van het, en kunnen wel schoonmaak beurtje gebruiken
 
Waarschuw beheerder
Pitch faders zijn te bestellen via ebay o.a. en zijn makkelijk zelf te vervangen......net als een schoonmaakbeurtje, ook prima zelf te doen (y)

Zo heb net een set zgan CDJ-900 op de kop getikt.
De xdj-r1 heb ik terug gebracht......hoe enthousiast ik in het begin was zo teleurgesteld ben ik nu.....dat ding had nooit op de markt gebracht mogen worden. Wat een hoop kinderziektes zitten hierin zeg......heb 2 maand gewacht en 2 firmwares verder en nog was het drama.
Voor degene die deze willen aanschaffen kijk dan eerst ff op het Pioneer forum, de R1 word daar ongeveer uitgekotst....zo jammer, had een top dingetje kunnen zijn. degene die op dat forum zitten worden nu door Pioneer gebruikt als test piloten. Ik niet meer......weg ermee :lol:

Zoek nog wel een 2 kanaals mixertje welke ik tijdelijk wil gebruiken alvorens mijn budget weer toereikend genoeg is voor een djm-700
Iemand nog iets staan??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 augustus 2013 om 11:38:
De xdj-r1 heb ik terug gebracht......hoe enthousiast ik in het begin was zo teleurgesteld ben ik nu.....dat ding had nooit op de markt gebracht mogen worden. Wat een hoop kinderziektes zitten hierin zeg......heb 2 maand gewacht en 2 firmwares verder en nog was het drama.
Voor degene die deze willen aanschaffen kijk dan eerst ff op het Pioneer forum, de R1 word daar ongeveer uitgekotst....zo jammer, had een top dingetje kunnen zijn. degene die op dat forum zitten worden nu door Pioneer gebruikt als test piloten. Ik niet meer......weg ermee


Da's jammer, dat het niet werkt zoals je had gehoopt.
Gewoon terug naar de winkel zonder probs je geld terug gekregen?
Artiest Arson
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 augustus 2013 om 11:38:
De xdj-r1 heb ik terug gebracht......hoe enthousiast ik in het begin was zo teleurgesteld ben ik nu.....dat ding had nooit op de markt gebracht mogen worden. Wat een hoop kinderziektes zitten hierin zeg......heb 2 maand gewacht en 2 firmwares verder en nog was het drama.


Hm zonde zeg. En blij dat ik nog even gewacht heb met aanschaffen :lol:
Wilde hem eerst live in de shop proberen, maar ze hadden tot nu toe geen showroommodel.
Is er echt zoveel mis mee?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op zaterdag 10 augustus 2013 om 13:16:
Gewoon terug naar de winkel zonder probs je geld terug gekregen?


Ja, ik heb ze het Pioneer forum even laten zien en de bijhorende filmpjes op youtube......toen had ik al snel m'n statement al wel gemaakt.
Wel probeerde ze me af te schuiven met tegoed bonnen maar daar had ik even geen zin in :lol:

Problemen die ik ondervond:

Loops liepen niet strak op de beat
bpm verliep na 30 sec.
ruis over de krk's
vastlopers
Met quantitize en je drukt op cue dan begint te track strak aan het begin........druk je op play om in te gooien dan skipt tie vaak de eerste beat........DAS ZO F*CKING IRRITANT!!!
Als je op de ipad een effect toekende en losliet dan bleef deze in dezelfde stand staan op de hardware knoppen, dus als je de collor effect crush indrukte dan stond deze al voluit terwijl het draaiknopje op 0 staat.
Hotcues werden niet weer gegeven op de ipad, pas als je ze oproept

En ik ergerde me stuk aan het feit dat zelf op de doos "full rekordbox compatible" staat en achteraf blijkt dat er eigenlijk bijna niks toevoegt.......instellingen pakt hij niet uit rekordbox, zoals scherm helderheid, taal, autocue, etc......waveform heeft tie sowieso al niet dus het enige wat rekordbox toevoegt zijn 3 hotcues en de library.

Nee......dit werd hem niet, heb nu wel extra moeten neerleggen maar ben nu al erg blij met me setje 900's
Waarschuw beheerder
Sta voor een beslissing...Kan aan 2 x Technics SL1210 MK5 komen (voor 850 euro per stuk). Die met -/+8/16% pitchbereik, pitchresetknop en andere verbeteringen dus.
Daarbij kan ik mijn 2 x Citronic PD-45 OEM draaitafels inruilen (voor minimaal 100 euro per stuk).

Reden voor omruil is het oplossen van problemen als:
-Na reperatie terugkerende speling op de toonarm van 1 van mijn OEM draaitafels waardoor de naald overslaat. Van een Technics mag je toch beter verwachten?
-Het opvangen van lage frequencies en omgevingsruis door de zware OEM draaitafels (des te meer omdat ik alles in een flightcase heb),
of het nou gaat om normaal vinyl of timecode systeem. Een Technics zou hier veel minder last van hebben (omdat het een lichter geheel heeft).

En verder leuk meegenomen:
-Technics onderdelen makkelijker te vervangen en repareren dan OEM draaitafel.
-Glanzende pianolak past awesome bij m'n mixert.

Eigenlijk is het belachelijk dat ik na al die jaren nog steeds geen degelijke draaitafels heb, maar het blijft een forse investering.
Als ik er voor ga, wil ik absoluut 16% pitchbereik zoals op de MK5. Any advice? Thoughts?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Fred W op zaterdag 10 augustus 2013 om 17:42:
Een Technics zou hier veel minder last van hebben (omdat het een lichter geheel heeft).


Vergis je hier niet in......die bakken zijn knap zwaar, beter leg je dempingmat onder je tt's

Uitspraak van DJ Fred W op zaterdag 10 augustus 2013 om 17:42:
2 x Technics SL1210 MK5 komen (voor 850 euro per stuk).


Zo......das nog knap geld zeg voor wat jij noemt "verbeteringen", heb zelf de 1200MK2 gehad en mijn persoonlijke ervaring is dat de mk5 weinig toegevoegde waarde heeft, iig niet met zo'n prijsverschil gezien je een stel zeer mooie mk2's voor 700,- kan krijgen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 augustus 2013 om 18:01:
Zo......das nog knap geld zeg voor wat jij noemt "verbeteringen", heb zelf de 1200MK2 gehad en mijn persoonlijke ervaring is dat de mk5 weinig toegevoegde waarde heeft, iig niet met zo'n prijsverschil gezien je een stel zeer mooie mk2's voor 700,- kan krijgen.


Ben ik met je eens maar 8% pitchbereik vind ik gewoon net te weinig om bepaalde cruciale overgangen voor elkaar te krijgen in mijn mixen.
Anyway, heb er nog eens over zitten dubben...Hoezeer een audiofiel ik ook ben, het wordt me wat te gek om er zoveel aan te spenderen. Maar het blijft mooi spul :)

Zou een dempingmat onder de tt's helpen? Het is denk ik niet zo dat de ruimte tussen oppervlak en onderkant van tt werkt als klankkast met omgevingsruis als gevolg.
Het ligt meer aan het magneetsysteem en chassis van mijn tt's waardoor het gauwer zachtjes gaat "rondzingen" bijvoorbeeld. Hoe dan ook bedankt voor het meedenken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 augustus 2013 om 16:35:
dit werd hem niet


gelukkig heb je je geld terug. (y)
zelf was ik bezig om met timecode aan de gang te gaan, maar was ook bang dat het (zeker op lokatie) voor stress zou gaan zorgen en de Traktor bestelling heb ik gelukkig nog kunnen annuleren.

Uitspraak van DJ Fred W op zaterdag 10 augustus 2013 om 17:42:
Na reperatie terugkerende speling op de toonarm van 1 van mijn OEM draaitafels waardoor de naald overslaat


denk dat het probleem meer ligt aan de reparateur....niet aan het apparaat.

Uitspraak van DJ Fred W op zaterdag 10 augustus 2013 om 17:42:
Het opvangen van lage frequencies en omgevingsruis door de zware OEM draaitafels (des te meer omdat ik alles in een flightcase heb),


demping van een technics is beter, verder verslaan de super-oems op alle fronten de SL's.
het zou goed kunnen dat je ook met technics last krijgt resonantie/feedback...zeker omdat je alles hebt ingebouwd.
als we op een feestje aankomen is het eerste wat we doen: de TT's uit de cases halen.

Uitspraak van DJ Fred W op zaterdag 10 augustus 2013 om 17:42:
dat ik na al die jaren nog steeds geen degelijke draaitafels heb


:vaag: super-oems zijn (imo) super!

Uitspraak van DJ Fred W op zondag 11 augustus 2013 om 21:08:
Zou een dempingmat onder de tt's helpen? Het is denk ik niet zo dat de ruimte tussen oppervlak en onderkant van tt werkt als klankkast met omgevingsruis als gevolg.


heb je alles in 1 grote flightcase?
waar rust die op?
wat heb je voor vloer?
waar staan je speakers?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Fred W op zondag 11 augustus 2013 om 21:08:
Ben ik met je eens maar 8% pitchbereik vind ik gewoon net te weinig om bepaalde cruciale overgangen voor elkaar te krijgen in mijn mixen.


Passen je gekozen platen dan wel fatsoenlijk bij elkaar? 8% met vinyl geeft al een behoorlijk opgepitchd geluid en maakt het het er allemaal niet mooier op.
Waarschuw beheerder
Heb de aanbieder van de MK5's weten laten te zakken in prijs tot 750 euro per MK5, maar na er nog eens goed over nagedacht te hebben zie ik voor zoveel geld niet de toegevoegde waarde. Super OEM tt's zijn inderdaad super (niet terecht van me om ze niet degelijk te noemen) en
Uitspraak van Bossche Bol op maandag 12 augustus 2013 om 00:49:
het zou goed kunnen dat je ook met technics last krijgt resonantie/feedback...zeker omdat je alles hebt ingebouwd.
als we op een feestje aankomen is het eerste wat we doen: de TT's uit de cases halen.


Denk dat ik de illusie uit m'n hoofd moet halen dat tt's gewoon in case kunnen blijven (op lokatie) en die toonarm nog maar eens laat repareren.
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 augustus 2013 om 09:32:
Passen je gekozen platen dan wel fatsoenlijk bij elkaar? 8% met vinyl geeft al een behoorlijk opgepitchd geluid en maakt het het er allemaal niet mooier op.


Ben het met je eens dat het vaak lelijk wordt. Ik doe het daarom zo weinig mogelijk maar is soms handig om een brug naar een andere stijl en/of ander tempo te maken. Je moet je voorstellen dat ik het misschien bij 1 v/d 20 tracks doe waarbij het me mixtechnisch handig uit komt en het in mijn oren goed klinkt. Verder is het grote pitchbereik handig voor Franse scratchplaten (Scratch Science label) waarbij de skipless samples er expres opgepitcht op staan.
Wanneer je dan je pitchfader op bijvoorbeeld -20% zet, klinken de samples normaal van toon, draait de plaat veel trager en kun je met minder terugdraaien (minder wrijving en schokken) makkelijker gecompliceerde scratches uitvoeren:
Waarschuw beheerder
volgens de virtual dj site kost de virtual dj pro software meer dan €200,-... zijn er ook software programma's voor de numark mixtrack pro die rond de 20€ liggen? Of iemand die nog een cdtje met software heeft?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Fred W op maandag 12 augustus 2013 om 15:37:
Denk dat ik de illusie uit m'n hoofd moet halen dat tt's gewoon in case kunnen blijven


cases gaan als klankkast werken.
zeker als er speakers heel vlakbij/ertegenaan staan, kun je wachten op resonantie/feedback.
of dat bij jou ook t geval is, is makkelijk en leuk om uit te proberen met test-cd.
Waarschuw beheerder
test-cd? please explain
Waarschuw beheerder
Op die manier zou ik dus de frequentie kunnen vinden die de naald het meest beïnvloed en eventueel deze frequentie uit het booth/mastersignaal filteren?
Waarschuw beheerder
yup dat kun je met een equalizer eruit filteren, maar het is een noodoplossing.
bij een vaste (thuis) opstelling moet het wel lukken om resonantie/feedback eruit te krijgen door wat aanpassingen te proberen.
 
Waarschuw beheerder
Mijn nieuwe setup......ben nog bezig met afwerking e.d. maar kan alweer knallen ;)

2x CDJ-900
1x DJM-700
Set KRK GP8

Wil er nog een Korg kaoss pad 3 tussen en een HDJ-2000.......dan ben ik wel klaar denk ik :lol:

[img width=1024 height=578 cacheid=0015e1990031f4c8219cdc861a02dd2f29]https://album.partyflock.nl/83661854_2707515847.jpg[/img]

Nog iemand interesse in een 4 kanaals Reloop RMX-40 DSP??
http://link.marktplaats.nl/710838750
Waarschuw beheerder
Heeft iemand ervaring met de Korg Nanokey2 midi keyboard?
Wil er een aanschaffen maar is deze goed te gebruiken samen met een dj controller?
Kan ik hem bijv ook gebruiken om wat te spelen terwijl ik mijn dj controller verbonden heb staan?
Waarschuw beheerder
donateur
Vast wel eens gepost, maar dan is het nog eens zeker de moeite waard:

http://www.dj-rooms.com/category/rooms/

b)