Partyflock
 
Forumonderwerp · 1083168
13 volgers · 569618x bekeken
Betreft: lid: THP
Waarschuw beheerder
+23-15
klets raak voor een knaak :smoke:
 
Waarschuw beheerder
weekend!!!! :cheer:
Waarschuw beheerder
Ik mag nog even :(
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 15 april 2011 om 13:54:
Ik mag nog even :(


kom op je kan het!!!! tjakka tjakka :lol:
 
Waarschuw beheerder
Ach, vrijdag is zo slecht nog niet b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 april 2011 om 13:57:
op je kan het!!!! tjakka tjakka


we gaan mijn gay collega die vandaag vrij is bellen met zo'n pestlijn verhaal dinges :lol: over zijn hond die ergens voor de deur schijt :lol:

We bellen hem op vrijdag maar een keer of 25 hoor :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 15 april 2011 om 14:18:
we gaan mijn gay collega die vandaag vrij is bellen met zo'n pestlijn verhaal dinges :lol: over zijn hond die ergens voor de deur schijt :lol:

We bellen hem op vrijdag maar een keer of 25 hoor :lol:


:LOL: Jezus Mir
Waarschuw beheerder
Lieten we een agent bellen met feit dat ie bellend en rijdens is gezien, wij meeluisteren, hij schaapachtig alleen maar ja gezegd tegen dat meneerbandje stem :roflol:

Bel ik hem daarna op dat er politie op de zaak is geweest en dat ik zijn nummer aan die agent heb gegeven, ja die heeft me net gebeld en ik heb dit gezegd en dat gezegd................ Gerrit, je hebt alleen maar ja gezegd en meer niet, wij luisterden mee :roflol:

Vuile vieze stinkflikkers en wat er nog allemaal achteraan kwam :roflol: :roflol:
 
Waarschuw beheerder
dat hij in zo'n bandje trapt joh :lol: dit is echt kantoor humor b) :lief:
ik hou dr zo van
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die man is 73 :lol: die weet niet wat er allemaal kan op de wereld :lol:
Waarschuw beheerder
Ik slinger mijn waggie aan en drive to Rotterdam :cheer:
 
Waarschuw beheerder
over een uurtje de stad in en naar een reggae feestje :smoke:



 
Waarschuw beheerder
gvd 170 euro lichter :[
ff slot vervangen van mn auto lijers hebben m kapot gemaakt om in te breken :[ dood aan diegene :looser:

Waarschuw beheerder
Zo ik zit! Lekker bij dunja op bankie met roseetje :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 15 april 2011 om 18:58:
Lekker bij dunja op bankie met roseetje :d


oh weer een meeting dus :honger:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 15 april 2011 om 18:58:
Zo ik zit! Lekker bij dunja op bankie met roseetje :d


:o dat wist ik nieeee
gezelli :D

halloooooo allemaal
hebben jullie me gemist
nee he
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nad!a op vrijdag 15 april 2011 om 19:17:
halloooooo allemaal
hebben jullie me gemist
nee he


Wie ben jij?:O
Waarschuw beheerder
ik ben bettie en ik doe roadrunner na

miep miep
Waarschuw beheerder
WTF is er mis met thepiratebay

hello:bye: eindelijk internet in de crib
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 19:39:
WTF is er mis met thepiratebay


Viel mij ook al op, is minstens vanaf vanmorgen zo :dood:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 19:39:
WTF is er mis met thepiratebay


brein denk ik
Waarschuw beheerder
Mooi kut, morgen maar s kijken naar nieuwsgroepen, nog nooit geprobeerd
Waarschuw beheerder
gingen ze toch afsluiten dat gebeuren?
wij downloaden met torrents, is dat ook afgesloten dan?
Waarschuw beheerder
Moet je vaker inloggen nadiaaaaa :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nad!a op vrijdag 15 april 2011 om 19:51:
is dat ook afgesloten dan?


nee zijn nog zat sites


Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 19:48:
, nog nooit geprobeerd


jonge, had je moeten doen toen FTD nog bestond :d

maar een vervanger is er al

spotplanet.org

iets aanklikken en dan downloaden

om te downloaden heb je bijvoorbeeld grabit nodig
en een payserver

Waarschuw beheerder
piratebay is torrents, maar lijkt me erg onwaarschijnlijk dat alles geblockt kan worden.
Was alleen tevreden met piratebay :/
Waarschuw beheerder
was zelf actief bij een goeie site maar die is ook neergehaald :')

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 19:54:
maar lijkt me erg onwaarschijnlijk dat alles geblockt kan worden.


kan ook niet, gaat in principe per site die neergehaald word

nja alles kan wel down zijn maar dat zou betekenen dat ze tientallen sites tegelijk hebben aangepakt

Waarschuw beheerder
payserver? het woordje pay bevalt me niet, zitten dus kosten aan verbonden :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 19:55:
payserver? het woordje pay bevalt me niet, zitten dus kosten aan verbonden :X


nog geen 10 euro per maand :d

voordelen zijn wel dat je niet afhankelijk bent van seeders
gewoon onbeperkt downloaden met constant zelfde snelheid (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 15 april 2011 om 19:53:
Moet je vaker inloggen nadiaaaaa :p


johhhhh
maar mag nie meer pf'en op mn werk en thuis heb ik weinig tijd
Uitspraak van THP op vrijdag 15 april 2011 om 19:54:
nee zijn nog zat sites


oh relex
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 19:54:
piratebay is torrents, maar lijkt me erg onwaarschijnlijk dat alles geblockt kan worden.


ohhh ja die zie ik er ook afentoe tussenstaan als ik download ja!
ik pak altijd monova alstie ertussenstaat
Waarschuw beheerder
zo dayne ligt op bed

zo maar s wat eten scoren :honger:

papa is home alone vandaag o:)

Waarschuw beheerder
xavi is de kat aan het terroriseren :lol: maar de kat pikt het niet

ik krijg zo een heel huis vol, deze week is het onze beurt
Waarschuw beheerder
hele avond home alone, morgen komt Rianne weer thuis (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nad!a op vrijdag 15 april 2011 om 20:02:
xavi is de kat aan het terroriseren


klinkt bekend 8)

dayne plukt z kaal en schreeuwt tegen ze :lol:


Uitspraak van nad!a op vrijdag 15 april 2011 om 20:02:
zo een heel huis vol, deze week is het onze beurt


?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 20:02:
hele avond home alone, morgen komt Rianne weer thuis (L)


heeft ze het naar haar zin?
mijn oudertjes zijn gisteren thuisgekomen :D
Uitspraak van THP op vrijdag 15 april 2011 om 20:03:
dayne plukt z kaal en schreeuwt tegen ze :lol:


:roflol: krijgt xavi de kans niet voor man hahaha die kat is echt een hoer
Uitspraak van THP op vrijdag 15 april 2011 om 20:03:
?


elke vrijdag bij iemand anders bier zuipen :jaja: en vanavond bij ons
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nad!a op vrijdag 15 april 2011 om 20:05:
heeft ze het naar haar zin?


Ja die heeft echt tijd van haar leven gehad geloof ik, zal wel goed moe zijn morgen:P

Uitspraak van nad!a op vrijdag 15 april 2011 om 20:05:
mijn oudertjes zijn gisteren thuisgekomen


hoe lang hebben die daar gezeten? best n tijdje zeker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 20:07:
Ja die heeft echt tijd van haar leven gehad geloof ik, zal wel goed moe zijn morgen:P


mooi man :D
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 20:07:
hoe lang hebben die daar gezeten? best n tijdje zeker


uhhh maandje ofzo, de keuken is geplaatst en het huis is nu af :d buitenkant moet nog wel gepleisterd worden
gisterochtend zijn ze 6 uur weggegaan en rond 10 uur gisteravond waren ze thuis :rot: echt een pleuriseind zeg

zomer gaan ze weer 2 of 3 maanden :jaja:
Waarschuw beheerder
zijn trouwens ook geen leuke ds spelletjes meer :/
Waarschuw beheerder
pff zulke lange ritten zijn echt n hel. dan moek echt zelf rijden anders haal ik t bloed onder iedereens nagels vandaan :lol:

keer naar frankrijk gereden met 2 vrienden, 8 uur lang op t alarmlicht knopje gedrukt
Waarschuw beheerder
http://www.sendspace.com/file/dy6umr

21 ebooks van david baldacci, dat vond je toch goede schrijver?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 20:14:
pff zulke lange ritten zijn echt n hel. dan moek echt zelf rijden anders haal ik t bloed onder iedereens nagels vandaan :lol:


:roflol:
is ook nix voor mij pffff
vorig jaar vlogen we op belgrado maar was nog 6 uur rijden naar mn ouders
volgende keer vliegen we op zagreb, dan is het maar 2 uurtjes rijden
vroeger reden we het altijd in 2 dagen, sliepen we bij mn oom bij munchen in de buurt, was echt een takkereis
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 20:14:
keer naar frankrijk gereden met 2 vrienden, 8 uur lang op t alarmlicht knopje gedrukt


wehehheheh leuk voor degenen die achter jullie reden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nad!a op vrijdag 15 april 2011 om 20:20:
is ook nix voor mij pffff
vorig jaar vlogen we op belgrado maar was nog 6 uur rijden naar mn ouders
volgende keer vliegen we op zagreb, dan is het maar 2 uurtjes rijden
vroeger reden we het altijd in 2 dagen, sliepen we bij mn oom bij munchen in de buurt, was echt een takkereis


en zo duur is vliegen ook niet toch?

Uitspraak van nad!a op vrijdag 15 april 2011 om 20:20:
wehehheheh leuk voor degenen die achter jullie reden


haha tsja :X ik vermaakte me, daar gaat t om
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 20:18:
21 ebooks van david baldacci, dat vond je toch goede schrijver?


ikke? denk dat je mn zus bedoelt :jaja:
Waarschuw beheerder
ow dat kan ook:P ik maak geen onderscheid, voor mij zijn jullie aaallemaal tzelfde
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 20:22:
en zo duur is vliegen ook niet toch?


viel wel mee
waren 600 kwijt met zn 3en
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 20:22:
haha tsja :X ik vermaakte me, daar gaat t om


das het belangrijkst!
ben een keer met de trein naar zuid frankrijk geweest, dat was echt relex :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 20:23:
ow dat kan ook:P ik maak geen onderscheid, voor mij zijn jullie aaallemaal tzelfde


heb niet eens tijd om te lezen :roflol:
moet je ff aan dunja doorgeven dan :jaja: die leest heel veel
Waarschuw beheerder
kheb r pb gestuurd ;)

Uitspraak van nad!a op vrijdag 15 april 2011 om 20:24:
waren 600 kwijt met zn 3en


ow das goed te doen:D en daar kost alles geen ruk hoorde ik al. 5 euro voor hele maaltijd plus drinken:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 20:44:
kheb r pb gestuurd ;)


zal ze blij mee zijn!
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 20:44:
ow das goed te doen:D en daar kost alles geen ruk hoorde ik al. 5 euro voor hele maaltijd plus drinken:lol:


kost echt geen ruk :x :lol: en eten is echt superlekker overal :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nad!a op vrijdag 15 april 2011 om 21:00:
zal ze blij mee zijn!


kleine moeite ditdat

Uitspraak van nad!a op vrijdag 15 april 2011 om 21:00:
kost echt geen ruk en eten is echt superlekker overal


vast niet zo lekker als mijn kookkunsten B)
kan sinds 2 weken mn eigen avondeten maken EN wasjes draaien :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 21:04:
vast niet zo lekker als mijn kookkunsten B)


eitje zeker :lol:
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 21:04:
kan sinds 2 weken mn eigen avondeten maken EN wasjes draaien :roflol:


:roflol: goed zo (Y) houwen zo, ken rianne lekker chillen :lol: