Partyflock
 
Forumonderwerp · 1083168
13 volgers · 569634x bekeken
Betreft: lid: THP
Waarschuw beheerder
+23-15
klets raak voor een knaak :smoke:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nad!a op vrijdag 15 april 2011 om 21:12:
eitje zeker


ik kan tagliatelle met zalm en champ roomsaus maken, lasagne ( bij Rianne thuis vonden ze het de lekkerste lasagne ooit) en nu ook pannekoeken haha owja en stamppot

morgen burrito's maken

Uitspraak van nad!a op vrijdag 15 april 2011 om 21:12:
goed zo houwen zo, ken rianne lekker chillen


denk ik ook, die mag meteen aan de bak als ze terug is :woep: stofzuiger incl bijbehorend geil schortje liggen al klaar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 21:16:
ik kan tagliatelle met zalm en champ roomsaus maken, lasagne ( bij Rianne thuis vonden ze het de lekkerste lasagne ooit) en nu ook pannekoeken haha owja en stamppot


jij bent goeeeed
lou ken alleen eitje bakken en spagetti maken
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 21:16:
morgen burrito's maken


:honger: das zo lekker hehhh
moet je van die dorito chippies in een ovenschaal doen en gerapste kaas eroverheen, ff in de oven en dat creme fraiche sausje mee eten wohoooooo
vreet mezelf altijd zo vol aan die dingen :roflol:
maak jij ze met kipfilet ofnie?
ik doe altijd gehakt en bruine bonen en mais en champignons :kwijl:
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 21:16:
denk ik ook, die mag meteen aan de bak als ze terug is :woep: stofzuiger incl bijbehorend geil schortje liggen al klaar


gehhehehe :roflol:
spullen uitpakken en aan de slag!
Waarschuw beheerder
zelf lasagnebladen maken is ook zo lekker :honger:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nad!a op vrijdag 15 april 2011 om 21:20:
jij bent goeeeed
lou ken alleen eitje bakken en spagetti maken


kwestie van elke week ff 1 recept maken van de appie heyn :lol:

Uitspraak van nad!a op vrijdag 15 april 2011 om 21:20:
das zo lekker hehhh
moet je van die dorito chippies in een ovenschaal doen en gerapste kaas eroverheen, ff in de oven en dat creme fraiche sausje mee eten wohoooooo
vreet mezelf altijd zo vol aan die dingen
maak jij ze met kipfilet ofnie?
ik doe altijd gehakt en bruine bonen en mais en champignons


owja dat had rianne laatst gemaakt, vet lekker :D
nee ik wil echte burrito's maken, met zon rol en kaas erop en dan in de oven. nog nooit gedaan dus weet ook niet wat erin moet 8) maar denk wel met kip ja, is alleen tyfus duur overal

Uitspraak van nad!a op vrijdag 15 april 2011 om 21:20:
gehhehehe
spullen uitpakken en aan de slag!


en dan ga ik lekker kijken (L)

Uitspraak van nad!a op vrijdag 15 april 2011 om 21:20:
zelf lasagnebladen maken is ook zo lekker


was dat dan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 21:22:
kwestie van elke week ff 1 recept maken van de appie heyn :lol:


jah recepten volgen is een goeie start :D
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 21:22:
nee ik wil echte burrito's maken, met zon rol en kaas erop en dan in de oven. nog nooit gedaan dus weet ook niet wat erin moet 8) maar denk wel met kip ja, is alleen tyfus duur overal


wij halen altijd zo'n pak van knorr, zit alles in :jaja:
die moet je eigenlijk met kip maken maar ik maak ze altijd met gehakt
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 21:22:
en dan ga ik lekker kijken (L)


je hebt dr gemist hehhh (L)
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 21:22:
was dat dan


die bladen die je tussen de lasagne leg :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nad!a op vrijdag 15 april 2011 om 21:25:
jah recepten volgen is een goeie start


:yes: en gezond verstand

Uitspraak van nad!a op vrijdag 15 april 2011 om 21:25:
wij halen altijd zo'n pak van knorr, zit alles in
die moet je eigenlijk met kip maken maar ik maak ze altijd met gehakt


ja heb vorige week 3 pakken gehaald, was aanbieding hehe ( ja ook dat hebk geleerd)
zal morgen s kijken wat ik er in gooi

Uitspraak van nad!a op vrijdag 15 april 2011 om 21:25:
je hebt dr gemist hehhh


pff ik geef t niet toe maar uhm... ja nogal :bloos:

Uitspraak van nad!a op vrijdag 15 april 2011 om 21:25:
die bladen die je tussen de lasagne leg


ow kan je die zelf maken? 8) whahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 21:30:
:yes: en gezond verstand


ja dat ook :lol:
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 21:30:
ja heb vorige week 3 pakken gehaald, was aanbieding hehe ( ja ook dat hebk geleerd)


ow shit die hebben wij gemist :lol:
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 21:30:
zal morgen s kijken wat ik er in gooi


vreetzeeee :honger:
denk dat ik ze morgen ook ga maken :lol: of ik pleur een hele kip in de oven
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 21:30:
pff ik geef t niet toe maar uhm... ja nogal :bloos:


aaaaah schetig :lol:
hebbi dr wel veel gesproken ofnie?
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 21:30:
ow kan je die zelf maken? 8) whahaha


jahhh lekker :D
nog simpel ook :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nad!a op vrijdag 15 april 2011 om 21:36:
ja dat ook


tsja, kheb al vaak gedacht dat ik iets had verneukt maar dan pleur ik er een scheut wijn bij of n bakkie paturain en alles is weer goed 8)

Uitspraak van nad!a op vrijdag 15 april 2011 om 21:36:
denk dat ik ze morgen ook ga maken of ik pleur een hele kip in de oven


kheb sinds vanavond de jumbo ontdekt. wat een mega winkel de tering :D

Uitspraak van nad!a op vrijdag 15 april 2011 om 21:36:
aaaaah schetig
hebbi dr wel veel gesproken ofnie?


pff haha :P
ja, elke dag sowieso, 4 keer gebeld ofzo afgelopen week. vind t wel leuk om te horen hoe ze t heeft

Uitspraak van nad!a op vrijdag 15 april 2011 om 21:36:
nog simpel ook


kga ff zoeken voor recept
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 21:41:
tsja, kheb al vaak gedacht dat ik iets had verneukt maar dan pleur ik er een scheut wijn bij of n bakkie paturain en alles is weer goed 8)


hehehhe zulke kunstjes zijn altijd hendig :lol:
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 21:41:
kheb sinds vanavond de jumbo ontdekt. wat een mega winkel de tering :D


oh die zit hier ook ergens in de buurt, nog nooit geweest eigenlijk
ga vaak naar de turkentoko, die hebben goed vlees en groente enzo
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 21:41:
ja, elke dag sowieso, 4 keer gebeld ofzo afgelopen week. vind t wel leuk om te horen hoe ze t heeft


oh gelukkig :D heeft ze nog wat spectaculairs meegemaakt?
Uitspraak van Busty. op vrijdag 15 april 2011 om 21:41:
kga ff zoeken voor recept


deze heb ik gebruikt :jaja:
Waarschuw beheerder
:D morgen ff kijken, nu aan de rose dus beetje wuuu
Waarschuw beheerder
:roflol:
ik ga lekker op de bank liggen
Waarschuw beheerder
have fun:lol: :bye:
Waarschuw beheerder
flock = :dood:
Waarschuw beheerder
eyjzzz :D weekend :D dus eindelijk weer eens zwaar naar de fakjoe :D
Waarschuw beheerder
:lol: vertel
Waarschuw beheerder
dalijk eerst naar zaandamsco en dan jeff belleng vannacht dus denk weer in roffa f agga kijken b)
Waarschuw beheerder
pff succes, ik hou t rustuugggg
 
Waarschuw beheerder
gezellig in roffa (l) heb rose op kan niet meertypen :dood:

truste :d
 
Waarschuw beheerder
uhhhhh :o)
jaaaa tuurlijk b)
 
Waarschuw beheerder
hallo :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 april 2011 om 23:56:
uhhhhh )
jaaaa tuurlijk


Whalla biele ???
 
Waarschuw beheerder
he?

ik word gek vanangry birds :dood:

iedereen wakker ??? :lol:

 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 april 2011 om 00:04:
iedereen wakker ??? :lol:


jep :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 april 2011 om 23:53:
gezellig in roffa (l) heb rose op kan niet meertypen :dood:

truste :d


altijd gezellig als ik er ben b)
 
Waarschuw beheerder
kijk jef...heb marisje opgezocht

> 2011-04-15 23:30:47 Overval Cafetaria Zaio, Zusterstr 4 te Den Haag
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 april 2011 om 00:05:
jep :D


pep :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 april 2011 om 00:04:
he?

ik word gek vanangry birds


kansloos spel alleen dat geluid al , daar draai ik van door :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 april 2011 om 00:06:
kijk jef...heb marisje opgezocht

> 2011-04-15 23:30:47 Overval Cafetaria Zaio, Zusterstr 4 te Den Haag


Achja weer een shoarmazaak dicht :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 april 2011 om 00:06:
kkjunk :lol:


hey goffer ik ga ook weer eens een keer los en ben drekt een kkjunk :lol:
Uitspraak van ja tuurlijk op zaterdag 16 april 2011 om 00:07:
kansloos spel alleen dat geluid al , daar draai ik van door :'(


is dat dan?
 
Waarschuw beheerder
geluid kan uit eppo!
en ja tis kansloos maar toch leuk ;)
Uitspraak van SJEEP op zaterdag 16 april 2011 om 00:06:
gezellig als ik er ben


jij was ernirt bij hoor gekkerd

Mir heeft zichzelf door t doucheputje gespoeld ofzo...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 april 2011 om 00:09:
jij was ernirt bij hoor gekkerd


kun je nagaan dat als het al leuk was het nog leuker word als ik er vannacht of morgen rondhang b)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op zaterdag 16 april 2011 om 00:08:
Achja weer een shoarmazaak dicht :lol:


geeft niks zijn er genoeg toch ;P

wat haat ik die tram toch pffffff


Uitspraak van SJEEP op zaterdag 16 april 2011 om 00:08:
ben drekt een kkjunk :lol:


:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 april 2011 om 00:09:
Mir heeft zichzelf door t doucheputje gespoeld ofzo...


:no: dan hangt ze nog in de pijp omdat ze blijfy hangen door haar tieten b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 april 2011 om 00:09:
gekkerd


?? ja je malle
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 april 2011 om 00:09:
geluid kan uit eppo!


Joh meen je niet ??? :facepalm: op de een of andere manier moet ik er altijd gelkuid bij bij spelletjes :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op zaterdag 16 april 2011 om 00:14:
Joh meen je niet ??? :facepalm:


is ze vandaag pas achter gekomen hoor :X
Waarschuw beheerder
Zo, ik ben weer terug vanuit het Rotterdamse :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 april 2011 om 00:09:
Mir heeft zichzelf door t doucheputje gespoeld ofzo...


niet :[
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zaterdag 16 april 2011 om 00:11:
kun je nagaan dat als het al leuk was het nog leuker word als ik er vannacht of morgen rondhang


:lol: (l)

ik ga slapen :gaap:

kusjeee allemaal (k)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op zaterdag 16 april 2011 om 00:15:
Zo, ik ben weer terug vanuit het Rotterdamse :cheer:


haai haai
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zaterdag 16 april 2011 om 00:15:
is ze vandaag pas achter gekomen hoor


he niet zo he :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zaterdag 16 april 2011 om 00:12:
omdat ze blijfy hangen door haar tieten


:roflol: ja denk van wel:p
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 april 2011 om 00:16:
ik ga slapen


slaap lekker (L) heb ik je zo vermoeid? :lol: Die naast je ligt heb je toch geen flikker meer aan :roflol:
 
Waarschuw beheerder
nee hoor :d dat valt mee!!

echt he jezus gaat tie kotsen :| heel bar
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 april 2011 om 00:16:
ik ga slapen :gaap:


truste!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 april 2011 om 00:18:
echt he jezus gaat tie kotsen heel bar


ja daar kijk ik niet van op :lol: damn die was dronken :roflol:
 
Waarschuw beheerder
ja te weinig gesnoven dom van hem :x niet normaal maar ja wel lachen :lol: die is ziek morgen :x
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 april 2011 om 00:18:
truste!!!!


thankssss ik lig al nu mn tel nog weg leggen :x