| Betreft: | lid: THP |
eitje zeker
goed zo houwen zo, ken rianne lekker chillen
ik kan tagliatelle met zalm en champ roomsaus maken, lasagne ( bij Rianne thuis vonden ze het de lekkerste lasagne ooit) en nu ook pannekoeken haha owja en stamppot
morgen burrito's maken
denk ik ook, die mag meteen aan de bak als ze terug isstofzuiger incl bijbehorend geil schortje liggen al klaar
jij bent goeeeed
lou ken alleen eitje bakken en spagetti maken
das zo lekker hehhh
moet je van die dorito chippies in een ovenschaal doen en gerapste kaas eroverheen, ff in de oven en dat creme fraiche sausje mee eten wohoooooo
vreet mezelf altijd zo vol aan die dingen
maak jij ze met kipfilet ofnie?
ik doe altijd gehakt en bruine bonen en mais en champignons
gehhehehe
spullen uitpakken en aan de slag!
zelf lasagnebladen maken is ook zo lekker
kwestie van elke week ff 1 recept maken van de appie heyn
nee ik wil echte burrito's maken, met zon rol en kaas erop en dan in de oven. nog nooit gedaan dus weet ook niet wat erin moetmaar denk wel met kip ja, is alleen tyfus duur overal
en dan ga ik lekker kijken
was dat dan
jah recepten volgen is een goeie start
wij halen altijd zo'n pak van knorr, zit alles in
die moet je eigenlijk met kip maken maar ik maak ze altijd met gehakt
je hebt dr gemist hehhh
die bladen die je tussen de lasagne leg
en gezond verstand
ja heb vorige week 3 pakken gehaald, was aanbieding hehe ( ja ook dat hebk geleerd)
zal morgen s kijken wat ik er in gooi
pff ik geef t niet toe maar uhm... ja nogal
ow kan je die zelf maken?whahaha
ja dat ook
denk dat ik ze morgen ook ga maken of ik pleur een hele kip in de oven
aaaaah schetig
hebbi dr wel veel gesproken ofnie?
nog simpel ook
tsja, kheb al vaak gedacht dat ik iets had verneukt maar dan pleur ik er een scheut wijn bij of n bakkie paturain en alles is weer goed
kheb sinds vanavond de jumbo ontdekt. wat een mega winkel de tering
ja, elke dag sowieso, 4 keer gebeld ofzo afgelopen week. vind t wel leuk om te horen hoe ze t heeft
kga ff zoeken voor recept
Joh meen je niet ???