Partyflock
 
Forumonderwerp · 1083168
13 volgers · 569495x bekeken
Betreft: lid: THP
Waarschuw beheerder
+23-15
klets raak voor een knaak :smoke:
Waarschuw beheerder
kosten kopert
Waarschuw beheerder
k zooi, vandaag weer lekkage :rot:

vaatwasser van de buren is gaan lekken ofzo
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op woensdag 13 april 2011 om 16:44:
k zooi, vandaag weer lekkage :rot:


dat is kut
Waarschuw beheerder
was t maar kut
Waarschuw beheerder
[img width=557 height=417 cacheid=0000c51c00019065f72a99811a02c19ef8]http://www.tv-willemijn.nl/wp-content/orgasmeorkaan.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
:lol: lijpie
Waarschuw beheerder
Wie is de vlophoeah hier ?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op woensdag 13 april 2011 om 17:42:
Wie is de vlophoeah hier ?


huh???
Waarschuw beheerder
Al mijn laatste post's zijn paars :'(
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op woensdag 13 april 2011 om 17:45:
Al mijn laatste post's zijn paars :'(


zielepootjes zijn het ook he :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 april 2011 om 17:47:
zielepootjes zijn het ook he


Ja ik ben ook ineens behoorlijk klaar met den flock...
Waarschuw beheerder
hier ook aardig wat paars

zelfs komkommer is verwijderd :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 13 april 2011 om 14:38:
niet buiten hoop ik? :lol:


Echt niet, die is gek :LOL: Mij te koud :LOL:

Was weer een leuke middag :banana:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op woensdag 13 april 2011 om 17:48:
Ja ik ben ook ineens behoorlijk klaar met den flock...


en die tering vloppers :cry:
ik ga trouwens vrijdag op stap met maris :D


Uitspraak van THP op woensdag 13 april 2011 om 17:50:
hier ook aardig wat paars


gedraag je dan ook eens :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 april 2011 om 17:54:
gedraag je dan ook eens :P


kan me er niet 100% in vinden dat kk niet is toegestaan
het staat er niet voluit
Waarschuw beheerder
komkommer

kosten koper

kaketoe



maar ook die woorden zijn weggehaald :facepalm:
 
Waarschuw beheerder
Ketelworst
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 april 2011 om 17:54:
ik ga trouwens vrijdag op stap met maris


Aha gaan jullie heen dan ?
Waarschuw beheerder
naar de klote
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op woensdag 13 april 2011 om 18:15:
Aha gaan jullie heen dan ?


naar t paard
tribute to bob marley jwt! :smoke:


Uitspraak van THP op woensdag 13 april 2011 om 18:16:
naar de klote


dat zou best eens kunnen

o ja btw: THP is the beste oleee oleeeeeeeeeeeeeeeeee :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 april 2011 om 18:19:
naar t paard
tribute to bob marley jwt


:lol: nou al geef je me 500 toe gaak nog niet :nee: :bah:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op woensdag 13 april 2011 om 18:25:
:lol: nou al geef je me 500 toe gaak nog niet :nee: :bah:


en de dag erna naar een hollands feestje :roflol:
totaal wat anders haha
je kan alle kanten met mij op :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 april 2011 om 18:26:
en de dag erna naar een hollands feestje
totaal wat anders haha
je kan alle kanten met mij op


Ja idd met mij gelukkig niet b)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op woensdag 13 april 2011 om 18:28:
Ja idd met mij gelukkig niet b)


only techno ;)
Waarschuw beheerder
Nu aan de gang in Weimarstraat


Man dreigt zichzelf op te blazenDe politie heeft de Weimarstraat in Den Haag afgezet. Een man zou daar met geweld dreigen.

Volgens berichten op twitter zegt de man zich te willen opblazen en lopen arrestatieteams met kogelwerende vesten rond. Een woordvoerder van de politie Haaglanden kan dit niet bevestigen. De verwarde man staat op de Weimarstraat, een drukke winkelstraat in de buurt van het Regentesseplein. De politie is in grote getale aanwezig en heeft de straat afgezet. De winkels in de straat hebben hun deuren gesloten, het winkelpersoneel zit binnen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 april 2011 om 18:32:
only techno


bijna wel ja :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op woensdag 13 april 2011 om 18:32:
Man dreigt zichzelf op te blazen


kom we gaan kijken :D :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op woensdag 13 april 2011 om 18:32:
bijna wel ja :D


zwarte pad onveilig maken dus de hele zomer ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 april 2011 om 18:39:
kom we gaan kijken


hij is al gevlucht die lijp :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op woensdag 13 april 2011 om 18:32:
Man dreigt zichzelf op te blaze


nou ik weet niet of ik nog in den haag durf te wonen hoor :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hello Klitty op woensdag 13 april 2011 om 18:42:
nou ik weet niet of ik nog in den haag durf te wonen hoor


Is toevallig wel bij jou bgelijk om de hoek :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op woensdag 13 april 2011 om 18:41:
hij is al gevlucht die lijp :'(


he jammer...... had ik best willen zien :D

Uitspraak van Hello Klitty op woensdag 13 april 2011 om 18:42:
nou ik weet niet of ik nog in den haag durf te wonen hoor :O


:x

Uitspraak van ja tuurlijk op woensdag 13 april 2011 om 18:45:
Is toevallig wel bij jou bgelijk om de hoek :P


an weet nog niet dat ze in de ghetto gaat wonen O:)
Waarschuw beheerder
an maakt the ghetto nog een tikkeltje erger O:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hello Klitty op woensdag 13 april 2011 om 18:48:
an maakt the ghetto nog een tikkeltje erger O:)


denk je? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hello Klitty op woensdag 13 april 2011 om 18:48:
an maakt the ghetto nog een tikkeltje erger


Hoezo word je een portiekpijper ? Die hebben ze daar nog niet dus....
Waarschuw beheerder
jonguuuuh met mijn tijgerprintje en vechthond pas ik daar prima tussen hoor B)
Waarschuw beheerder
Jiehaaaa sjeepie heb een vast contract :banana:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op woensdag 13 april 2011 om 18:49:
Hoezo word je een portiekpijper ? Die hebben ze daar nog niet dus....


:x :lol:

Uitspraak van SJEEP op woensdag 13 april 2011 om 19:13:
Jiehaaaa sjeepie heb een vast contract :banana:


gefeliciteerd :D
Waarschuw beheerder
De Weimarstraat in Den Haag werd woensdagmiddag afgesloten vanwege een valse melding over een man die van plan was zichzelf op te blazen. De dader van de telefonische melding bleek verderop in de kroeg te zitten.

Rond 17.30 uur kreeg de politie de melding binnen over een verwarde man die zichzelf zou opblazen. Volgens de melder zou de man wonen in de Weimarstraat, een drukke winkelstraat in de buurt van het Regentesseplein.

De politie viel enige tijd na de melding de woning binnen, waar zij niemand aantroffen. Na grondig onderzoek in de woning bleken er ook geen explosieven aanwezig te zijn. In de directe omgeving werd de verdachte aangehouden in een café.

Winkels sloten deuren

De politie kwam na de melding in grote getale opdagen en zette een deel van de middag de straat af. Ook de winkels in de straat sloten hun deuren, het winkelpersoneel zat enige tijd binnen. Ook de bewoners van de straat mochten hun huis tijdens de afzetting niet uit.

De verdachte is meegenomen naar het bureau voor een verhoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op woensdag 13 april 2011 om 19:13:
Jiehaaaa sjeepie heb een vast contract


Gefeliciteerd :cheer:
Waarschuw beheerder
:lol:

Joran van der Sloot zou zich in zijn gevangenis in Peru steeds gewelddadiger gedragen. Een bron meldt tegen het tijdschrift Panorama, dat de moordverdachte het afgelopen half jaar zeker drie mensen heeft neergestoken.

De 23-jarige Nederlander is al keer op keer in een isoleercel opgesloten, maar wanneer hij vrijkomt, zou hij zich volgens de bron steeds agressiever gedragen. Eén van de gevechten met een medegevangene liep uit op een waar bloedbad, waarbij Joran het slachtoffer in zijn buik had gestoken. De gevangene moest met spoed geopereerd worden.

Van der Sloot wordt verdacht van de moord op de 21-jarige Peruaanse Stephany Flores. Zijn advocaat Maximo Altez ontkent het extreme gedrag van zijn cliënt niet, maar beweert dat andere gevangenen de Nederlander uit zijn tent lokken. “Ze veroorzaken zulk gedrag door hem bloot te stellen aan druk en stressvolle situaties. Daar kan hij niet mee omgaan,” aldus Altez.

Mensen uit de omgeving van Van de Sloot denken dat het extreme gedrag is begonnen, nadat zijn moeder het contact met hem had verbroken.
 
Waarschuw beheerder
:kots:
Waarschuw beheerder
Nog meer goed nieuws, bel net mn ouwe op, zegt ie ineens dat mn,zus die laatst getrouwd is zwanger is van een tweeling :d dus sjeepie word voor het eerst oom :banana:
Waarschuw beheerder
tosh.o \o/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op woensdag 13 april 2011 om 21:18:
Nog meer goed nieuws, bel net mn ouwe op, zegt ie ineens dat mn,zus die laatst getrouwd is zwanger is van een tweeling dus sjeepie word voor het eerst oom


numnmer van je zus graag.. zal der ff bellen dat ze der kinderen de eerste 30 jaar bij jou uit de buurt moet houden O:)
Uitspraak van THP op woensdag 13 april 2011 om 21:27:
tosh.o \o/


leuk is dat he :lol: