THP 13 april 2011 21:31Uitspraak van Hello Klitty op woensdag 13 april 2011 om 21:30:▶leuk is dat he maar vergeet t altijd duurt nog half uur gelukkig
bonaparte 13 april 2011 21:35ik heb zo'n vermoeden dat ik zaterdag een zuipfeestje heb met vriendinnen omdat ik 40 word staat op mijn hyves dat dit weekend bieries voor me in petto heeft zegt mijn vriendin..... schiet me net te binnen dat ze wellicht wel iets van plan zijn
Rob. 13 april 2011 21:49donateurUitspraak van bonaparte op woensdag 13 april 2011 om 21:35:▶omdat ik 40 word
14 april 2011 01:58Uitspraak van Hello Klitty op woensdag 13 april 2011 om 21:32:▶ik kijk het altijd snachts rond een uurtje of half 2 ik net gemist dan
ja tuurlijk 14 april 2011 10:02Uitspraak van bonaparte op woensdag 13 april 2011 om 21:35:▶omdat ik 40 word Uitspraak van bonaparte op woensdag 13 april 2011 om 21:35:▶een zuipfeestje En dat zonder ons ??????
bonaparte 14 april 2011 10:23Uitspraak van ja tuurlijk op donderdag 14 april 2011 om 10:02:▶En dat zonder ons ?????? Met jullie vier ik het apart nog eens, als gelijk met housewarming
SJEEP 14 april 2011 10:30Uitspraak van bonaparte op donderdag 14 april 2011 om 10:23:▶Met jullie vier ik het apart nog eens, als gelijk met housewarming housewarming en vloerdweiling party mogguh zo net f zooitje nieuwe banden onder mn auto gegooid kan ik weer scheuren
bonaparte 14 april 2011 11:09Uitspraak van SJEEP op donderdag 14 april 2011 om 10:30:▶vloerdweiling huh?
14 april 2011 11:53Uitspraak van bonaparte op donderdag 14 april 2011 om 11:37:▶https://partyflock.nl/photo/648039 Epic
14 april 2011 11:56Uitspraak van bonaparte op donderdag 14 april 2011 om 11:37:▶OMG https://partyflock.nl/photo/648039 https://partyflock.nl/photo/647061 de tering
ja tuurlijk 14 april 2011 12:31Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 april 2011 om 11:56:▶https://partyflock.nl/photo/647061 ik wist niet dat jij 2 zussen had Dun....
14 april 2011 12:38Ohhh ja dat is waar was ik ff vergeten! btw als je naar haar kijkt word je het spontaan
ja tuurlijk 14 april 2011 12:40hahahah mooi wat een spook is dat...... ow Dun ik verheug me zo op ons daggie....
bonaparte 14 april 2011 12:44Uitspraak van ja tuurlijk op donderdag 14 april 2011 om 12:40:▶Dun ik verheug me zo op ons daggie.... Ik ga morgen lekker bij Dunja spelen
14 april 2011 12:45Uitspraak van ja tuurlijk op donderdag 14 april 2011 om 12:40:▶w Dun ik verheug me zo op ons daggie.... ik niet echt Uitspraak van bonaparte op donderdag 14 april 2011 om 12:44:▶Ik ga morgen lekker bij Dunja spelen
bonaparte 14 april 2011 12:46Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 april 2011 om 12:45:▶ik niet echt ga je doen dan?
ja tuurlijk 14 april 2011 12:49oooooowww Dun ... het word een hele mooie dag geloof me.... leer je eens een echte wous kennen hahahh (geintje he)
ja tuurlijk 14 april 2011 12:56hahahaha aanhouder wint he.... maar goed lieve schat ik ben nieuwsgierig.... wat en waar gaan we wat doen....
ja tuurlijk 14 april 2011 13:04wat Dun wat???? Zal ik je ff laten zien dat we niet voorniets de gekste worden genoemd....
bonaparte 14 april 2011 13:14Uitspraak van ja tuurlijk op donderdag 14 april 2011 om 12:56:▶wat en waar gaan we wat doen.... ik vermoed van helemaal niks
ja tuurlijk 14 april 2011 13:19Uitspraak van bonaparte op donderdag 14 april 2011 om 13:14:▶ik vermoed van helemaal niks Doe jij is geen dingen zeggen waar je niets van weet Mir
bonaparte 14 april 2011 13:22Uitspraak van ja tuurlijk op donderdag 14 april 2011 om 13:19:▶Doe jij is geen dingen zeggen waar je niets van weet Mir Wedden dat ik het weet? Zal haar morgen wel even kietelen voor je
bonaparte 14 april 2011 13:33Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 april 2011 om 13:29:▶maar nee eigenlijk niet nee ik wel
bonaparte 14 april 2011 13:34Moet effe hotel boeken in Maastricht aankomend weekend in het centrum, iemand een ideetje?