| Betreft: | lid: THP |
Moet effe hotel boeken in Maastricht aankomend weekend in het centrum, iemand een ideetje?
ik heb net voor lima 2 dagen hotelletje geboekt..
kk hoe ingewikkeld is fb...
juliaantjeis ook maar 10 minuten lopen vanaf mijn huis
zeker weten dat ik ga janken hoor
huilie huilie huilie
das in Rijswijk....
wist ik veel
k hoe ingewikkeld is fb...
mij is alles moeilijk op dit moment....
voor mij is alles moeilijk op dit moment....
ja ff serieus .. Brad is dood... hoe erg is dat, net een kindje... en ze bloed eigvenbroer heeft het gedaan
ff serieus .. Brad is dood... hoe erg is dat, net een kindje... en ze bloed eigvenbroer heeft het gedaan
gha is 3 jaar vast zitten ... dan volg je allles
ik
Dunnnn
gelooof me......
kan ik me wat bij voorstellen