Partyflock
 
Forumonderwerp · 1083168
13 volgers · 569454x bekeken
Betreft: lid: THP
Waarschuw beheerder
+23-15
klets raak voor een knaak :smoke:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op donderdag 14 april 2011 om 13:34:
Moet effe hotel boeken in Maastricht aankomend weekend in het centrum, iemand een ideetje?


ik zeg: een hotel in maaastricht b)


ik heb net voor lima 2 dagen hotelletje geboekt.. pfff voor t eerst in der leven naar een pension.. zal wat worden hey die relt daar heel de boel bij elkaar :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 april 2011 om 13:29:
ligt er aan waar


Kietelaar toch....

Maar Dunnie jij ach laat ut hangen
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op donderdag 14 april 2011 om 13:34:
Moet effe hotel boeken in Maastricht aankomend weekend in het centrum, iemand een ideetje?


Wij zaten in het Embassy (Y)
en Plaza is (Y) allebei 4 sterren heel fijn!
Waarschuw beheerder
kk hoe ingewikkeld is fb...
 
Waarschuw beheerder
middag :bye:



Uitspraak van Hello Klitty op donderdag 14 april 2011 om 13:48:
ik heb net voor lima 2 dagen hotelletje geboekt..


welke is t geworden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 april 2011 om 14:20:
welke is t geworden?


juliaantje :D is ook maar 10 minuten lopen vanaf mijn huis :D
zijn gewend aan bullterriers en het daarbij behorende gedrag :lol:
zaterdag ochtend brengen en maandagmiddag ophalen.. zeker weten dat ik ga janken hoor :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op donderdag 14 april 2011 om 14:20:
kk hoe ingewikkeld is fb...


daar snap ik ook niet zoveel van :lol:
heb geloof ik al een jaar een account maar deed er nooit wat mee
gister ff getest met maris :lol:

Uitspraak van Hello Klitty op donderdag 14 april 2011 om 14:25:
juliaantje :D is ook maar 10 minuten lopen vanaf mijn huis


zei ik toch tjikkie

Uitspraak van Hello Klitty op donderdag 14 april 2011 om 14:25:
zeker weten dat ik ga janken hoor


huilie huilie huilie :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 april 2011 om 14:29:
huilie huilie huilie


ja zorg maar vast voor zakdoekjes hoor :lol:
Uitspraak van ja tuurlijk op donderdag 14 april 2011 om 14:29:
das in Rijswijk....


ja klopt ja
ze vroeg waar ik woonde dus ik gaf mijn adres.. zegt ze: oh dat is hier achter :D

wist ik veel :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hello Klitty op donderdag 14 april 2011 om 14:32:
wist ik veel :lol:


kutje ik zei gister toch dat ik er 1 bij je in de buurt wist :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 april 2011 om 14:35:
kutje ik zei gister toch dat ik er 1 bij je in de buurt wist


ja maar wist niet dat het echt zowat in mijn achtertuin was :P
Waarschuw beheerder
dronken........ en door ... wat een straf
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op donderdag 14 april 2011 om 14:20:
k hoe ingewikkeld is fb...


:/ kom op zeg doe is niet zo gek!
FB is (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 april 2011 om 15:31:
kom op zeg doe is niet zo gek!


voor mij is alles moeilijk op dit moment....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op donderdag 14 april 2011 om 15:47:
voor mij is alles moeilijk op dit moment....


ik zeg maar nix :lol:
Waarschuw beheerder
ja ff serieus .. Brad is dood... hoe erg is dat, net een kindje... en ze bloed eigvenbroer heeft het gedaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op donderdag 14 april 2011 om 17:12:
ja ff serieus .. Brad is dood... hoe erg is dat, net een kindje... en ze bloed eigvenbroer heeft het gedaan


ja :C :C huilie huilie
 
Waarschuw beheerder
he ?
Waarschuw beheerder
weer een dag naar de klote b)
Waarschuw beheerder
Wegens juridische omstandigheden hebben wij de website moeten afsluiten.

Meer informatie volgt.


k brein
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op donderdag 14 april 2011 om 17:12:
ff serieus .. Brad is dood... hoe erg is dat, net een kindje... en ze bloed eigvenbroer heeft het gedaan


Mijn ogen werden nat toen hij dood ging :cry: en mijn moeder ging me uit zitten lachen :[
Waarschuw beheerder
Wtf jeff, kijk,je atwt :lol: je bent,naar de klote dat moet dan wel b)
Waarschuw beheerder
Btw f scydo op je tel zetten, gratis bellen met je android of iphone jwt
Waarschuw beheerder
genakt.nl?
Waarschuw beheerder
donateur
created
Waarschuw beheerder
donateur
oh wel genakt maar zelf wat van gemaakt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lorenzo :) op donderdag 14 april 2011 om 19:34:
oh wel genakt maar zelf wat van gemaakt


:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op donderdag 14 april 2011 om 19:09:
Wtf jeff, kijk,je atwt je bent,naar de klote dat moet dan wel


ja hehe ... gha is 3 jaar vast zitten ... dan volg je allles
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op donderdag 14 april 2011 om 20:20:
gha is 3 jaar vast zitten ... dan volg je allles


Dat lijkt me dan ook ja :lol:

Vind het wel kjoet dat je dat kijkt (L) zullen niet zo heel veel mannen zijn die dat doen :lol:
 
Waarschuw beheerder
wtf Jeff ik kijk die zooi niet en ik en een wijf :/ gay man

mijn pa moet verplicht mee kijken en is altijd blij als ik bel dan hoeft ie niet te kijken :lol:

mn pa moest trwns de auto leeg halen bij de Sloveense grens :x ohhh wat was hij boos :roflol:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 april 2011 om 20:30:
mn pa moest trwns de auto leeg halen bij de Sloveense grens :x ohhh wat was hij boos :roflol:


kan ik me wat bij voorstellen ;)


nl2 daders B)
Waarschuw beheerder
tering, bij help mijn man is klusser is het ook weer raak :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op donderdag 14 april 2011 om 20:35:
tering, bij help mijn man is klusser is het ook weer raak :lol:


dat vind ik zo'n baggerprogramma :kots:
Waarschuw beheerder
ik


Dunnnn

gelooof me......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 april 2011 om 20:35:
dat vind ik zo'n baggerprogramma


op donderdag altijd bagger :lol: en ik zat GTST te kijken :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 april 2011 om 20:30:
wtf Jeff


feyenoord kan den haag niet meer inhalen he :d
Waarschuw beheerder
als t moet doen we t goed doen we t goed :banana:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op donderdag 14 april 2011 om 20:37:
op donderdag altijd bagger


nl2 :D


Uitspraak van THP op donderdag 14 april 2011 om 20:38:
als t moet doen we t goed doen we t goed :banana:


dat sowieso :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op donderdag 14 april 2011 om 20:36:
ik


Dunnnn

gelooof me......


ik geloof je heumeueee (l)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 april 2011 om 20:34:
kan ik me wat bij voorstellen


echt he maar hij moet niet mopperen want heel wat jaren is t niet gebeurt dus maar jawel minder :x
Waarschuw beheerder
jeff heb hier wat van ruud voor me b)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 april 2011 om 20:39:
echt he maar hij moet niet mopperen want heel wat jaren is t niet gebeurt dus maar jawel minder :x


ahhhhhh je arme vadertje :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 april 2011 om 20:38:
nl2 :D


zo ' just go with it' kijken

nieuwe van j anniston en adam sandler
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op donderdag 14 april 2011 om 20:37:
den haag niet meer inhalen he


tuurlijk wel makkie :lol:
volgend jaar b) jullie hebben leegloop dus geniet nog ff dit seizoen 8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op donderdag 14 april 2011 om 20:40:
zo ' just go with it' kijken


hij heb hem weer hoor :P