| Betreft: | lid: THP |
rob,maakt deze broek me dik??
nou niet alleen dat ghigh
Tof van je Sjeepiemaar is een verplichte bus kankah combi dus ik kan de bus niet uit zonder wat te slopen of iemand te bedreigen
en gaatjes boren en lampen ophangen enzo..autorijden
dat kunnen wij beter
a je bent aardig aangekomen laatste tijd ofnie?
lache jonge
Is Anne bij je ofzo![]()
hoezo? eet die dat vaak ofzo?
nee ik eet bijna nooit ei
heel soms gekookt, maar gebakken misschien 1 of 2 keer per jaar
4 keer in de week denk, meer (of iemand) kan ze namelijk niet klaar maken
Ik minimaal 1 keer in de week s'ochtends in de koffietent
Met spek uiteraard
gerle is nog het slechte ook van een ei
Heroine ook