Partyflock
 
Forumonderwerp · 1083168
13 volgers · 569360x bekeken
Betreft: lid: THP
Waarschuw beheerder
+23-15
klets raak voor een knaak :smoke:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op dinsdag 12 april 2011 om 18:55:
snuif rook en drink
zal ik me zorgen maken om een mislukt kuiken


Zo zo Jeff toch.... dat kuikentje kan wel eens pestkankah hebben hoor :jaja:
Uitspraak van THP op dinsdag 12 april 2011 om 19:04:
kom je bij groningen ook zonder cc binnen als je kaart heb?


Twente kon je vandaag gewoon nog kaartjes kopen he Jeff....Me maatjes hadden der vandaag nog eentje gekocht....
Uitspraak van THP op dinsdag 12 april 2011 om 19:04:
kom je bij groningen ook zonder cc


Moet je ff afwachten als tie in de vrije verkoop gaat Twente wel ....
Als dat gewoon goed gaat dan grun vast ook wel....
Ik gaat volgend jaar maar weer gewoon een scc aanvragen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op dinsdag 12 april 2011 om 19:14:
Moet je ff afwachten als tie in de vrije verkoop gaat Twente wel ....
Als dat gewoon goed gaat dan grun vast ook wel....
Ik gaat volgend jaar maar weer gewoon een scc aanvragen...


maakt ook niks uit
Er zijn geen kaarten meer beschikbaar voor de gekozen wedstrijd.


:/


wilde net online bestellen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op dinsdag 12 april 2011 om 18:41:
4 keer in de week denk, meer (of iemand) kan ze namelijk niet klaar maken


godverdomme jef :lol: laat ik nu net lekker een ei hebben gebakken :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hello Klitty op dinsdag 12 april 2011 om 19:24:
godverdomme jef laat ik nu net lekker een ei hebben gebakken


Echt he :lol: Ann je overtreft jezelf :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op dinsdag 12 april 2011 om 19:33:
zijn steeds minder vakken in voorverkoop beschikbaar


Ja drama.... cocksuckers...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op dinsdag 12 april 2011 om 19:37:
Echt he Ann je overtreft jezelf


laatse keer was toch wel een week geleden ofzo hoor :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hello Klitty op dinsdag 12 april 2011 om 19:38:
laatse keer was toch wel een week geleden ofzo hoor


Opzekahrs van niet :P:P:P
Ei sjunkie
Waarschuw beheerder
http://link.marktplaats.nl/440627218
Waarschuw beheerder
bitches :D
Waarschuw beheerder
bitches :D
waarom is de plaats antwoord knop verplaatst? :Dood:
Waarschuw beheerder
donateur
Hee, kennen jullie mij nog? :$
Waarschuw beheerder
tjonge jonge alles paars ineens hiet :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op dinsdag 12 april 2011 om 22:58:
tjonge jonge alles paars ineens hiet :X


keta? :lol:
Uitspraak van Kiets op dinsdag 12 april 2011 om 22:57:
Hee, kennen jullie mij nog? :$


kiets lekkere slikheks (L)
Waarschuw beheerder
Kiets????? :s





Ooooooooh diiiiee haha


Oe ist?
Waarschuw beheerder
Arme lopie :aai:

Ik ben net thuis, lig er al lekker in dus ga mijn oogjes sluiten.

Trusten en slaap lekker!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op dinsdag 12 april 2011 om 23:10:
kiets lekkere slikheks


Oh lovely :D (L)


Uitspraak van bonaparte op dinsdag 12 april 2011 om 23:25:
Kiets?????





Ooooooooh diiiiee haha


Oe ist?


Whe :lol: Goed, met jou?
Waarschuw beheerder
mogguh
 
Waarschuw beheerder
Goeiemorgen
Waarschuw beheerder
pietie :D

eyhjjzzz zie dit dan (L)

 
Waarschuw beheerder
Pietie:D

Wat schattig :LOL:
Waarschuw beheerder
dolfijn verkracht mens
 
Waarschuw beheerder
Die heb ik volgens mij wel eens gezien
Waarschuw beheerder
ja nu net
 
Waarschuw beheerder
Nee, eerder al
Waarschuw beheerder
gisteren?
 
Waarschuw beheerder
nee, eerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kiets op dinsdag 12 april 2011 om 23:41:
met jou?


mag niet klagen :no: dus doe ik dat ook niet :p

Goedemorgen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 13 april 2011 om 09:54:
mag niet klagen :no: dus doe ik dat ook niet :p


van wie mag dat niet?
Waarschuw beheerder
morgen :D

heb vanaf morgen een superleuke beurs. zo'n zin in :cheer:
Waarschuw beheerder
wat voor beurs en waar?
Waarschuw beheerder
een antiekbeurs in de grote kerk van edam. supermooie kerk, superleuk plaatsje en de leukste collega's. en altijd een vreselijk gezellige borrel met hapjes op zaterdagavond bij een van de exposanten die achter de kerk woont :D
 
Waarschuw beheerder
Zo, middagje vrij, weer ff lekker zwemmen :banana:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 13 april 2011 om 14:10:
weer ff lekker zwemmen


niet buiten hoop ik? :lol: