Partyflock
 
Forumonderwerp · 1083168
13 volgers · 569308x bekeken
Betreft: lid: THP
Waarschuw beheerder
+23-15
klets raak voor een knaak :smoke:
Waarschuw beheerder
wat mannen ook fout doen, bord boven de vaatwasser zetten ipv er in :[
Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk opruimen schoomaken enzo

daar zijn vrouwen voor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 11 april 2011 om 22:47:
bord boven de vaatwasser zetten ipv er in :[


daarom heb ik geen vaatwasser :d
Waarschuw beheerder
donateur
en gaatjes boren en lampen ophangen enzo..autorijden

dat kunnen wij beter
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op maandag 11 april 2011 om 22:49:
en gaatjes boren en lampen ophangen enzo..autorijden

dat kunnen wij beter


:lol:
Waarschuw beheerder
rob,maakt deze broek me dik??

nou niet alleen dat ghigh

WAT:@
sorry schatje:(
Waarschuw beheerder
mn bedje maar s opzoeken
morgen weer hard werken o:)


fijne avond mensen :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Landlopert op maandag 11 april 2011 om 22:50:
rob,maakt deze broek me dik??

nou niet alleen dat ghigh


:lol:


ja en dat shirt ook
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Landlopert op maandag 11 april 2011 om 22:50:
nou niet alleen dat ghigh


Uitspraak van THP op maandag 11 april 2011 om 22:51:
ja en dat shirt ook


:lol:
dat vraagt ze niet eens meer 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op maandag 11 april 2011 om 22:48:
daar zijn vrouwen voor


dat durf je niet tegen Kim te zeggen :lol: IWZ b)
Uitspraak van THP op maandag 11 april 2011 om 22:50:
fijne avond mensen


slaap lekker troela :bye:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bonaparte op maandag 11 april 2011 om 22:55:
dat durf je niet tegen Kim te zeggen


zeg ik elke dag :lol: en koken doet ze al altijd :D

nu de rest nog :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 11 april 2011 om 22:55:
dat durf je niet tegen Kim te zeggen :lol: IWZ b)


idd :lol:


Uitspraak van Rob. op maandag 11 april 2011 om 22:54:
dat vraagt ze niet eens meer 8)


laat ze ook al scheten waar je bij bent?
en maakt ze de pot niet meer schoon na het schijten?
Waarschuw beheerder
donateur
dat wel ja, maar ik laat altijd hele vieze boeren dus dat neem ik dan maar voor lief
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op maandag 11 april 2011 om 22:58:
dus dat neem ik dan maar voor lief


zij ook?
Waarschuw beheerder
aaaah wat lief van mijn mama (L) ik vraag of ze even verhuisdozen haalt :lol: komt ze met 5 dozen aanzetten :lol:

alsof daar heel mijn huisraad in kan :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op maandag 11 april 2011 om 23:02:
niet van harte


ach zij zal ook zo haar minpuntjes hebben, of niet?
Waarschuw beheerder
ik ga slapie doen :bye: trusten (K)
Waarschuw beheerder
donateur
ja joh heb je ff? :lol:

nee maar goed beetje lullig dit ze zit gewoon naast me :D
Waarschuw beheerder
donateur
:roflol: wordt weer op de bank slapen
Waarschuw beheerder
Ewaaaa robbie boi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 19:14:
Tof van je Sjeepie :D maar is een verplichte bus kankah combi dus ik kan de bus niet uit zonder wat te slopen of iemand te bedreigen :'(


owja das wel ruk :Rot:
verrassend fris vandaag :D niet verwacht :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van K!MMY :gaap: op maandag 11 april 2011 om 23:17:
PARDON


:roflol:
Uitspraak van Rob. op maandag 11 april 2011 om 23:22:
wordt weer op de bank slapen


aaaah das zielig voor Kim :p

Goedemorgen :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van K!MMY :gaap: op maandag 11 april 2011 om 23:17:
PARDON :@


:roflol:

Daar ga je Rob :LOL:
 
Waarschuw beheerder
Goeiemorgen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op maandag 11 april 2011 om 22:49:
en gaatjes boren en lampen ophangen enzo..autorijden

dat kunnen wij beter


Ow ik rij ook 1 x tegen iemand aan hoor :[


Uitspraak van THP op maandag 11 april 2011 om 22:44:
a je bent aardig aangekomen laatste tijd ofnie?


lache jonge


Jullie hebben zeker dezelfde humor dan :nosmile:
Waarschuw beheerder
:geev; [img width=357 height=433 cacheid=0011b721002f411c12610dcf1a02c18c75]http://www.eigenzinnigekasten.nl/Knoppen/Kast.gif[/img]
voor kimmy :d
mogguh mensen :banana:
Waarschuw beheerder
Mooie kast past wel in ons huis :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van K!MMY :gaap: op dinsdag 12 april 2011 om 11:34:
Mooie kast past wel in ons huis


is ie hoog genoeg? dan pas jij er niet op :lol: missie sjeep mislukt :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 12 april 2011 om 11:41:
is ie hoog genoeg? dan pas jij er niet op :lol: missie sjeep mislukt :lol:


echt wel :[
Waarschuw beheerder
ben net even naar winkelcentrum geweest, grijze slippers met zilveren rand :kwijl: keigaaf!! en spijkerstof schoenen met open teen en hoge sleehak :kwijl: bij elkaar 29 euro :roflol: en gaaaaf!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op maandag 11 april 2011 om 23:05:
nee maar goed beetje lullig dit ze zit gewoon naast me


Samen flockenmg is eckte liefde Robbie :lol:
Waarschuw beheerder
mijn moeder is vervanging voor me aan het interviewen :respect: eindelijk! :D
Waarschuw beheerder
Hehe liep net paar keer k debiel te roepen en nu loopt een poolse meid dat,ook steeds te schreeuwen, komt mn teamleider bij me of ze dat van,mij heeft :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op dinsdag 12 april 2011 om 16:59:
Hehe liep net paar keer k debiel te roepen en nu loopt een poolse meid dat,ook steeds te schreeuwen, komt mn teamleider bij me of ze dat van,mij heeft :lol:


Goeie invloed heb jij op die nietgoedjes :LOL:
Waarschuw beheerder
lekker eitje met spek en kaas gebakken :honger:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op dinsdag 12 april 2011 om 18:34:
lekker eitje met spek en kaas gebakken


Is Anne bij je ofzo :| :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op dinsdag 12 april 2011 om 18:37:
Is Anne bij je ofzo :| :roflol:


:d hoezo? eet die dat vaak ofzo?

nee ik eet bijna nooit ei
heel soms gekookt, maar gebakken misschien 1 of 2 keer per jaar

net uitsmijter met spek en kaas voor mn vriendin gebakken en rook wel erg lekker o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op dinsdag 12 april 2011 om 18:39:
hoezo? eet die dat vaak ofzo?


4 keer in de week denk, meer (of iemand) kan ze namelijk niet klaar maken :roflol: :P:P:P


Uitspraak van THP op dinsdag 12 april 2011 om 18:39:
nee ik eet bijna nooit ei
heel soms gekookt, maar gebakken misschien 1 of 2 keer per jaar


Ik minimaal 1 keer in de week s'ochtends in de koffietent b)
Met spek uiteraard :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op dinsdag 12 april 2011 om 18:41:
4 keer in de week denk, meer (of iemand) kan ze namelijk niet klaar maken


:lol:


Uitspraak van ja tuurlijk op dinsdag 12 april 2011 om 18:41:
Ik minimaal 1 keer in de week s'ochtends in de koffietent b)
Met spek uiteraard :jaja:


ik heb dr niks mee
af en toe een gekookte, maar eet dan alleen t gele :lol:
Waarschuw beheerder
zo lekker stokbroodje met hete kip, pesto en kaas grillen :honger:

beetje verslavend dat spul
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op dinsdag 12 april 2011 om 18:42:
ik heb dr niks mee
af en toe een gekookte, maar eet dan alleen t gele


Heerlijk juist gek!!! gerle is nog het slechte ook van een ei :lol:
Uitspraak van THP op dinsdag 12 april 2011 om 18:43:
beetje verslavend dat spul


Heroine ook b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op dinsdag 12 april 2011 om 18:50:
gerle is nog het slechte ook van een ei


snuif rook en drink
zal ik me zorgen maken om een mislukt kuiken :d


Uitspraak van ja tuurlijk op dinsdag 12 april 2011 om 18:50:
Heroine ook


:lol:
Waarschuw beheerder
weet jij dat jef
kom je bij groningen ook zonder cc binnen als je kaart heb?
Waarschuw beheerder
.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op dinsdag 12 april 2011 om 18:39:
net uitsmijter met spek en kaas voor mn vriendin gebakken en rook wel erg lekker o:)


Ben ik ook gek op:jaja: Wel het liefst met spek/ham en kerrie :honger:
Waarschuw beheerder
Ik ga borrelen bij vriendin :bye: fijne avond


en einde twitter :p ;P