Partyflock
 
Forumonderwerp · 1083168
13 volgers · 569215x bekeken
Betreft: lid: THP
Waarschuw beheerder
+23-15
klets raak voor een knaak :smoke:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 20:25:
Als we scorewn ja sta ik meestal wel ineens 15 treden lacher ja :lol:


:lol:
Waarschuw beheerder
zo csi kijkeng tot strakkies
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 20:30:
zo csi kijkeng tot strakkies


Ik ook b) ik plof even bij je op de bank jeff, pak jij de chips? :honger:
Waarschuw beheerder
dacht dat het nieuwe afleveringen z0ouden zijn maar deze heb ik al gezien...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 20:33:
maar deze heb ik al gezien...


nee dit is vervolg op die laatste, daarvan zijn de laatste beelden eerst in beeld en nu begint de nw
Waarschuw beheerder
Korte compilatie heet dat :lol:

hup schuif es op jeff :[ ik zit bijna klem
Waarschuw beheerder
Nee dat snap ik ook wel Mir, maar nee ik heb hem echt al gezien ....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 11 april 2011 om 20:30:
ik plof even bij je op de bank jeff, pak jij de chips?


Gezellig Mir ja chips is ready, drankie ook....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 20:39:
maar nee ik heb hem echt al gezien ....


vreemd :s ik niet en volg erveel van hoor :loL: a
Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 20:40:
Gezellig Mir


als je even wat plaats wil maken, het is nu 70/30% :[ je zit zowat op me :[


Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 20:40:
ja chips is ready, drankie ook....


koessie koessie (L)
Waarschuw beheerder
Nee ik zweeeeere jou uy ikke gezien deze al whalla bielle


Nee ik zit op een bank jij op die andere :P:P
 
Waarschuw beheerder
Ik ga mijn boek uitlezen en lekker op tijd mijn mandje in b)

:bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 20:44:
Nee ik zit op een bank jij op die andere


tering, wie is die vent naast me dan? :O wacht ik leg mijn benen wel over hem heen :lol: ligt lekkerder :lol:

aangenaam ik ben Mirjam, woe is joe?
Waarschuw beheerder
reclame b) effe een hurrie douche
Waarschuw beheerder
zo ff geschoren

ook weer van mn arabieren look af
Waarschuw beheerder
donateur
ach lekker nauw

jwt
Waarschuw beheerder
Robje :bye: ben je zo into het samenwonen dat je ons bijna vergeet? :lol:
Waarschuw beheerder
echt he
Waarschuw beheerder
donateur
best druk enzo laatste tijd :P

maar :lief: jullie nog wel hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op maandag 11 april 2011 om 22:27:
best druk enzo laatste tijd :P


met stofzuigen en afwassen en ramen lappen ghig
Waarschuw beheerder
je lijkt eric wel

vind een chick en meteen nooit meer internet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op maandag 11 april 2011 om 22:27:
best druk enzo laatste tijd


met samenwonen? :Lol:
Uitspraak van Rob. op maandag 11 april 2011 om 22:27:
maar (L) jullie nog wel hoor


gelukkig maar (L)
Uitspraak van THP op maandag 11 april 2011 om 22:28:
vind een chick en meteen nooit meer internet


ja en zelf eerst commentaar er op geven, das het mooiste :lol:
Waarschuw beheerder
wat dat betreft THP :respect:
Waarschuw beheerder
:lol:

multitaskeng b)

tussendoor nog koken, tv kijken en neuken ook
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op maandag 11 april 2011 om 22:32:
tussendoor nog koken, tv kijken en neuken ook


en arabische look verwijderen :lol: en turkse pizza halen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 11 april 2011 om 22:33:
en arabische look verwijderen :lol: en turkse pizza halen


:lol:

en af en toe nog beetje werken
Waarschuw beheerder
rob alweer pleite

moet ie weer drinken halen voor ze wijf zeker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Landlopert op maandag 11 april 2011 om 22:36:
moet ie weer drinken halen voor ze wijf zeker


:lol:


roooobbie, heb dorst :@

ja lievie ik ben al onderweg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op maandag 11 april 2011 om 22:35:
af en toe nog beetje werken


tussen de drukke werkzaamheden door, nu ik er over nadenk, knap dat je daar nog tijd voor vindt in je schema :lol:
Uitspraak van Landlopert op maandag 11 april 2011 om 22:36:
moet ie weer drinken halen voor ze wijf zeker


en chips :lol:
Waarschuw beheerder
schat wat zie je er leuk uit vandaag :d

en gister niet dan? :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 11 april 2011 om 22:39:
tussen de drukke werkzaamheden door, nu ik er over nadenk, knap dat je daar nog tijd voor vindt in je schema :lol:


:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op maandag 11 april 2011 om 22:38:
roooobbie, heb dorst


jij zou toch de afwas doen? :[
Waarschuw beheerder
robbie maak mn biertje s open en draai s een zware vanelle voor me

en rap een beetje


Uitspraak van bonaparte op maandag 11 april 2011 om 22:40:
jij zou toch de afwas doen?


:lol:

zouden we toch samen doen :o

wat samen :[

oke ik ga al :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van THP op maandag 11 april 2011 om 22:28:
je lijkt eric wel

vind een chick en meteen nooit meer internet


:lol:

dan was ik hier allang niet meer ghig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op maandag 11 april 2011 om 22:41:
zouden we toch samen doen


heb ik nooit gezegd dat maak jij er van ja :[
Waarschuw beheerder
donateur
oke ik vind er gewoon geen flikker meer aan hier
Waarschuw beheerder
donateur
zo dat is eruit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op maandag 11 april 2011 om 22:41:
dan was ik hier allang niet meer ghig


EINDHOVUUUUUH \o/


Uitspraak van bonaparte op maandag 11 april 2011 om 22:41:
heb ik nooit gezegd dat maak jij er van ja


:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op maandag 11 april 2011 om 22:42:
geen flikker meer


sorry dante en boeksie zijn weg
Waarschuw beheerder
oh, Rob, als ze tijens het afwassen met het servies tekeer gaat betekent dat dat je moet afdrogen.
Vrouwen zeggen dat nl niet maar wel achteraf zeiken als je die hint niet begrepen hebt :yes:

En als ze sjaggie zijn niet vragen wat er is want dat is er ook naast :yes: gewoon negeren b)
Waarschuw beheerder
donateur
och komt de relatie expert aan hoor
Waarschuw beheerder
als een vrouw naar de kapper is geweest en daarna vraagt

zie je wat aan me :d

ja je bent aardig aangekomen laatste tijd ofnie?


lache jonge
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op maandag 11 april 2011 om 22:42:
zo dat is eruit


duurde lang :O je lijkt wel een wijf :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op maandag 11 april 2011 om 22:44:
och komt de relatie expert aan hoor


:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op maandag 11 april 2011 om 22:44:
och komt de relatie expert aan hoor


heb geleerd al die jaren :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van THP op maandag 11 april 2011 om 22:44:
ja je bent aardig aangekomen laatste tijd ofnie?


:roflol:

sjeeeses heb je wel een schone onderbroek aan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op maandag 11 april 2011 om 22:46:
jeeeses heb je wel een schone onderbroek aan?


:lol: