Partyflock
 
Forumonderwerp · 822281
101 volgers · 2108669x bekeken
 
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
+46-14
Dames en heren, welkom in het 'Algemeen Hardcore Topic', waar vriend en vijand kunnen discussiëren over de nieuwste feitjes, roddels, releases en feesten in de hardcore.

Mocht je een hater zijn, fan van Volendamse hits of de gouden platen van Scooter dan verwijzen we je graag naar de exit knop.

Game On!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Amnesys
Mad Dog
Unexist
Negative A
Nosferatu
Catscan (live)
Meccano Twins
Ophidian
State of Emergency
Tymon
Counterfeit

Genoeg leuks, dus zeker aanwezig :)
 
Waarschuw beheerder
Niks voor mij deze line-up, helaas.
 
Artiest M40
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dw4 D-Hard op maandag 24 januari 2011 om 18:01:
MC Remsy


Uitspraak van verwijderd op maandag 24 januari 2011 om 17:02:
slechtste mc ooit lol


Waarschuw beheerder
telt Mc Da Hustla niet mee dan? die kan er ook wat van.. of niet eigenlijk, maar net hoe je het bekijkt :D
Artiest {SHOWLIST artist 53634, 56258, 23772}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 januari 2011 om 18:14:
Niks voor mij deze line-up, helaas.


 
Waarschuw beheerder
donateur
die kennik nie
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dw4 D-Hard op maandag 24 januari 2011 om 18:01:
Masters of Hardcore


Zeker heen, word weer gezellig:bier:
Waarschuw beheerder
hellfish counterfeit negative A lekker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 januari 2011 om 18:42:
Zeker heen, word weer gezellig:bier:


Zekers! Heb er veel zin in! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 januari 2011 om 18:42:
Zeker heen, word weer gezellig


:yes: :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 januari 2011 om 18:14:
Niks voor mij deze line-up, helaas.


haha inderdaad! me neither.
 
Artiest Hard-Tex
Waarschuw beheerder
setje opgenomen net

Tracklist

01. Brisk & Vagabond - Clubfucker
02. DJ D - D Power (Dominator 2009 Anthem)
03. Javi Boss - Violence
04. Nitrogenetics - Raise and Blaze
05. Amnesys - My Motherfuckin' Name
06. Nuclear Device - Trown Out The Place
07. Amnesys - 4D Future
08. Amnesys - Plastic Shit
09. Catscan vs Predator - Repartition
10. Tha Playah - Walking The Line
11. Alien T - I'll Be Tha Hardest
12. Amnesys - Lose Yourself
13. Amnesys - Wordwide Crisis
14. Angels Of Darkness - Noize Talking
15. Amnesys - CTRL D Future

Zippyshare
Waarschuw beheerder
Moet die Nitrogenetics tracks toch even volledig kunnen horen, klinkt wel of ze iets anders hebben willen proberen, maar weet nog niet echt wat ik van de tracks moet vinden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dw4 D-Hard op maandag 24 januari 2011 om 18:01:
The Sickest Squad (live)


Uitspraak van dw4 D-Hard op maandag 24 januari 2011 om 18:01:
Bass-D & King Matthew


Uitspraak van dw4 D-Hard op maandag 24 januari 2011 om 18:01:
• Unexist


Uitspraak van dw4 D-Hard op maandag 24 januari 2011 om 18:01:
Negative A


Uitspraak van dw4 D-Hard op maandag 24 januari 2011 om 18:01:
Tieum
• Ophidian


Uitspraak van dw4 D-Hard op maandag 24 januari 2011 om 18:01:
Hellfish


Uitspraak van dw4 D-Hard op maandag 24 januari 2011 om 18:01:
Drokz


Uitspraak van dw4 D-Hard op maandag 24 januari 2011 om 18:01:
Jones & Stephenson(live)


Uitspraak van dw4 D-Hard op maandag 24 januari 2011 om 18:01:
Noisekick (live)


Uitspraak van dw4 D-Hard op maandag 24 januari 2011 om 18:01:
Tymon


Uitspraak van dw4 D-Hard op maandag 24 januari 2011 om 18:01:
Hong Kong Violence (live)


godverdomme toch!
dat allemaal + een VIP ticket = Happy Ress:cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 januari 2011 om 18:42:
Zeker heen, word weer gezellig:bier:


Tuurlijk, line-up is voor mij bij dit feest ook niet echt van belang.
Al is een leuke industrial erbij altijd leuk meegenomen.
Dag erna weet ik de helft toch al niet meer:)
Het blijft wel MoH natuurlijk he(Y)
Werkzaam bij Het Betere Ragwerk
Artiest {SHOWLIST artist 16079, 34072}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga maar weer eens niet denk. Wordt te oud voor die gekkigheid! Wanneer gaan we weer overdag housen? :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op maandag 24 januari 2011 om 21:49:
Wanneer gaan we weer overdag housen? :9


Harmony Of Hardcore mang! hele concept is helaas ten onder gegaan omdat het nu een uur eerder begint en 3 uur eerder ophoud maar goed ik koester de herinneringen aan de laatste 2 jaar!!

maar die line-up van moh is jaarlijks beter te voorspellen als het weer :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike..- op maandag 24 januari 2011 om 22:03:
3 uur eerder ophoud


Stopt maar een uurtje vroeger hoor, vorig jaar 01u, nu 00u, dus valt allemaal wel mee, zeker als je weet dat andere outdoor evenementen maar tot 11u door gaan :)
Waarschuw beheerder
oké deed het uit m'n hoofd, het begint nu om 14 uur en het duurt tot 00 dus het duurt 2 uur korter, dat was toch wel het magische van dat feest.. maar zeker dat ik er niet minder lol om zal gaan maken!


Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op maandag 24 januari 2011 om 22:08:
:X


tja, elk feest heb je zulke figuren erbij zitten maar dat weet je van tevoren. het is nou eenmaal meestal niet het aller slimste volk wat er op zulke feesten afkomt 8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike..- op maandag 24 januari 2011 om 22:14:
tja, elk feest heb je zulke figuren erbij zitten maar dat weet je van tevoren.


Het is tenslotte wel een vage pannekoek, daar kun je ook gewoon rekening mee houden:lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike..- op maandag 24 januari 2011 om 22:14:
oké deed het uit m'n hoofd, het begint nu om 14 uur en het duurt tot 00 dus het duurt 2 uur korter, dat was toch wel het magische van dat feest.. maar zeker dat ik er niet minder lol om zal gaan maken!


Wil HoH ook wel keer proberen eigenlijk.
Valt toch ook bijna tegelijk met Defqon?
Wordt wel 1 van die 2 dan hoop ik :)
 
Waarschuw beheerder
[img width=345 height=480 cacheid=001198fc002f1be4092c28831a02bcbd63]https://partyflock.nl/images/user/698400_large.jpg[/img]

gevaarlijke jongen
Waarschuw beheerder
Oh ja, ik had em hier geloof ik nog niet neergezet, maar hier kun je mijn radiosetje downeng :D !

Dark Byte @ Hardcore Community 2 Special 20-01-11
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 januari 2011 om 23:09:
gevaarlijke jongen


Opzekers:/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dark Byte op maandag 24 januari 2011 om 23:25:
Dark Byte @ Hardcore Community 2 Special 20-01-11


nice goos!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike..- op maandag 24 januari 2011 om 22:14:
begint nu om 14 uur en het duurt tot 00 dus het duurt 2 uur korter


Bah, zie nu pas dat het feest aangemeld staat maar echt klote van die twee uur minder, vooral dat laatste uurtje:( Hoop dat dit gewoon een foutje van partyflock is en dat dat later nog aangepast wordt (is wel vaker). Maarja, zou het echt zo zijn, dat maakt het feest niet minder:)

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 januari 2011 om 23:09:
gevaarlijke jongen


Zo kun je 99% van pf een stempel op gaan drukken, maar een foto van jou zie je nergens hmm? Makkelijk altijd zo'n internethelden.
Waarschuw beheerder

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 januari 2011 om 23:05:
Wil HoH ook wel keer proberen eigenlijk.


zeker doen!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike..- op dinsdag 25 januari 2011 om 06:57:
zeker doen!


Eerst ff de line-up afwachten van de festivals :)
 
Waarschuw beheerder
Don Rimini -Let me back up (The Driver aka Manu Le Malin & Lunatic Asylum Remix) :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
De nieuwe Podcast van The Third Movement is uit mensen, editie januari. :)

Nieuwe tracks van Promo en D-Passion + een gastmix van The Wishmaster. Verder nog TTM nieuws, "de vergeten plaat", "de TTM classic" en wat oeverloos geouwehoer door Sequence & Ominous. :)

http://tiny.cc/108rg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 25 januari 2011 om 11:21:
De nieuwe Podcast van The Third Movement


TOA bij TTM voor boekingen joh? :O Zo hey!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en voor de mensen die geen itunes hebben?
 
Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369, 75631}
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Lenny Bee op dinsdag 25 januari 2011 om 11:44:
en voor de mensen die geen itunes hebben?


Je kan hem online afspelen toch? Daarnaast zal hij vast vandaag nog wel op LSDB.nl gezet worden door iemand.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op dinsdag 25 januari 2011 om 11:25:
TOA bij TTM voor boekingen joh? :O Zo hey!


Ja, alleen de boekingen volgens mij, dus geen releases.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 januari 2011 om 11:47:
Je kan hem online afspelen toch?


hier niet.. naja ik wacht wel tot hij op lsdb staat idd :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Krauser op dinsdag 25 januari 2011 om 11:25:
TOA bij TTM voor boekingen


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 januari 2011 om 11:49:
alleen de boekingen


zou opzich wel grappig zijn
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lenny Bee op dinsdag 25 januari 2011 om 11:51:
hier niet.. naja ik wacht wel tot hij op lsdb staat idd


Staat die inmiddels
 
Waarschuw beheerder
-1
Veel interesse voor de podcast en de nieuwe TTM tracks merk ik. :):
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 januari 2011 om 15:46:
Veel interesse voor de podcast en de nieuwe TTM tracks merk ik.


zal vanavond ees ff luisteren
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 januari 2011 om 15:46:
Veel interesse voor de podcast en de nieuwe TTM tracks merk ik.


Inderdaad... moesten er maar mee stoppen. :)
 
Waarschuw beheerder
zozo met rode letters en al