Partyflock
 
Forumonderwerp · 822281
101 volgers · 2108611x bekeken
 
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
+46-14
Dames en heren, welkom in het 'Algemeen Hardcore Topic', waar vriend en vijand kunnen discussiëren over de nieuwste feitjes, roddels, releases en feesten in de hardcore.

Mocht je een hater zijn, fan van Volendamse hits of de gouden platen van Scooter dan verwijzen we je graag naar de exit knop.

Game On!
laatste aanpassing door een beheerder
Werkzaam bij Het Betere Ragwerk
Artiest {SHOWLIST artist 16079, 34072}
Waarschuw beheerder
donateur
@Meta4Recordings I'd say start with all the Meta4 tracks and see where it'll go from there ;-)


@MegalodonCore We're trying to make that happen as soon as possible :)


:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dark Byte op zaterdag 22 januari 2011 om 20:50:
It's time to kick ass and chew bubblegum, and I'm all outta gum B)


Das niet origineel uit Duke Nukem:p
laatste aanpassing
 
Artiest M40
Waarschuw beheerder
donateur
dat is echt wel van duke nukem 3D.. episode 3, level 1.

bedankt allemaal nog voor de felicitaties, in het 's Gravenhaagse gaan we zuipen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 januari 2011 om 11:46:
dat is echt wel van duke nukem 3D.. episode 3, level 1.


Ik zeg ook niet origineel;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op zondag 23 januari 2011 om 11:23:
Gisteravond toevallig ook nog om die reden een film gehuurd. Film over Vikingen. Volgens de DVD-theek zouden daar behoorlijk stoere monologen in zitten enzo.... Buiten het feit dat het een gigantisch vage film was hebben ze misschien 3 zinnen tekst gehad in die film. :S Kansloos! :D Zelfs stukken film door zitten spoelen.... haha


Misschien gewoon wat van die ruimte documentaires doorspitten?
Lenen zich er volgens mij ook goed voor.
Waarschuw beheerder
donateur
yeah donderdag heb ik picture disc van ttm eindelijk :cheer:
Artiest Ruvis
Waarschuw beheerder
Ik stond gister in de Toffmusic aangezien die daar in stock stond, was ie er toch nog niet.
Flink balen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ruvis op zondag 23 januari 2011 om 15:09:
Ik stond gister in de Toffmusic aangezien die daar in stock stond, was ie er toch nog niet.
Flink balen.


hmz dat is minder ja
Artiest {SHOWLIST artist 917, 2156}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 januari 2011 om 20:09:
Tja, denk ook dat er vrij weinig buiten de afgeschermde gebieden wordt gezocht. Iedereen probeert de meest gebruikte artiesten te pakken om de vocals te gebruiken.


Laat de meesten dat maar mooi blijven doen ;-)

Dat bedoel ik persoonlijk maar voor de scene/releases zelf zou ik het toffer vinden wanneer de meesten wel wat verder zouden zoeken.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 11802, 16036}
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien wel leuk om met jullie te delen :)

 
Artiest Hard-Tex
Waarschuw beheerder
Netjes outrage (Y)

Vind je kick cool man;)
 
Waarschuw beheerder
welke hardware heb je hier in gebruikt?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 januari 2011 om 17:00:
welke hardware heb je hier in gebruikt?


Zoiezo de JP8080

Dat alarm achtig geluidje in het begin komt daar uit en de vocal ( maar die moet over ) heb ik zelf ingesproken en door de JP heen getrokken :D

Uitspraak van verwijderd op zondag 23 januari 2011 om 16:59:
Netjes outrage

Vind je kick cool man


Thnx!
 
Waarschuw beheerder
nice. maar door de jp8080 getrokken? je bedoelt dat je de vocals door die jp heen trekt zodat je de fx van de jp over je vocals heen krijgt?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 januari 2011 om 17:22:
nice. maar door de jp8080 getrokken? je bedoelt dat je de vocals door die jp heen trekt zodat je de fx van de jp over je vocals heen krijgt?


Ja. Een distortion en een Ensemble aan de voice modulator gekoppeld. ( correct me if i;m wrong ) De leukste geluiden krijg je vaak per ongeluk O:)
 
Waarschuw beheerder
Oke nice! klinkt nice iig:P

d8 dat je was overgestapt op cubase?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 januari 2011 om 17:46:
d8 dat je was overgestapt op cubase?


Ja ben ik ook :lol:

Alleen verveelde ik me en was ik een beetje aan het prutsen... 10 minuten later had ik dit.
 
Waarschuw beheerder
nice in 10 minuutjes, lekker melodie wel:) hou er wel van!
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op zondag 23 januari 2011 om 16:24:
Misschien wel leuk om met jullie te delen


Ik zeg: doen. :) Gaarne kick niet de te veel meer aanpassen. :)
Waarschuw beheerder
Art of Fighters - Dead End Street
Art of Fighters - God's Fury

Benieuwd :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Sequence op zondag 23 januari 2011 om 21:10:
Gaarne kick niet de te veel meer aanpassen


Dank dank :D:D Was ik niet van plan... alleen moet ie nog op de juiste toonhoogte gezet worden.
Artiest {SHOWLIST artist 1193, 45230, 47552, 7453}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op zondag 23 januari 2011 om 16:24:
Misschien wel leuk om met jullie te delen


Nice! :)
Ga je'm nu dan helemaal overnieuw doen in Cubase?

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Maurice [SoE] op maandag 24 januari 2011 om 00:07:
Ga je'm nu dan helemaal overnieuw doen in Cubase?


Daar ben ik nog over in dubio :P maar denk dat ik 'm gewoon in FL afmaak en losse sporen in Cubase mik. Scheelt me veel extra werk.
 
Artiest {SHOWLIST artist 97427, 97428}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maurice [SoE] op maandag 24 januari 2011 om 00:07:
Ga je'm nu dan helemaal overnieuw doen in Cubase?


waarneer kom jij eens met nieuwe tracks? track hierboven is niet veel bijzonders :)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 65393, 49941}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 januari 2011 om 07:23:
waarneer kom jij eens met nieuwe tracks?


Our Remedy komt net uit Oktober + dat er nog een Riotstarter Remix van ze is die nog uit moet komen?
Dus ik weet waar je op doelt met: waaRneer kom jij eens met nieuwe tracks...

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 januari 2011 om 07:23:
spelling hierboven is niet veel bijzonders


laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 januari 2011 om 07:23:
waarneer kom jij eens met nieuwe tracks?


We zijn druk bezig met nieuwe dingen.

Uitspraak van Jorg op maandag 24 januari 2011 om 07:39:
Our Remedy komt net uit Oktober + dat er nog een Riotstarter Remix van ze is die nog uit moet komen


Dit is ook waar:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op zondag 23 januari 2011 om 16:24:
Misschien wel leuk om met jullie te delen :)


Die van Prolaxx & Outrage klinkt 10x beter dan die nieuwe HB :)
 
Waarschuw beheerder
heb wel echt betere tracks gehoord van nitrogenetics
 
Waarschuw beheerder
gaat wel wat achteruit dat hardcore blasters

dj d - back on melody viel me ook wel tegen van D

enige die goeie zaken doet is hellsystem.
Waarschuw beheerder
Ik vind Tunnel Vision best vet anders (y).

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 januari 2011 om 14:45:
dj d - back on melody viel me ook wel tegen van D


Vind jij ja.. Toffe track (y).
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op maandag 24 januari 2011 om 14:56:
Tunnel Vision


Hoor die kick in bijna al hun producties.. beetje hetzelfde recept deze track.

persoonlijk he

:bier:;)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 januari 2011 om 15:14:
Tunnel Vision

Hoor die kick in bijna al hun producties..


Over welke Tunnel Vision hebben we het hier?
 
Waarschuw beheerder
nieuwe nitrogenetics

misschien als ik hem paar keer luister dat ik hem wel vetter ga vinden:lol:

melodie begint al wat meer aan te spreken:$
 
Waarschuw beheerder
DETERMINED COINCIDENCE

heeft wel wat deze track:jaja:
Waarschuw beheerder
Not my cup of tea :)
 
Waarschuw beheerder
slechtste mc ooit lol!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 januari 2011 om 17:02:
slechtste mc ooit lol!


wow is dat echt?
Anders zou het wel schandelijk zijn.
ik heb toch wel het idee dat het zwaar nep is btw:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op maandag 24 januari 2011 om 16:17:
Over welke Tunnel Vision hebben we het hier?


Uitspraak van verwijderd op maandag 24 januari 2011 om 15:14:
hun producties


Uitspraak van verwijderd op maandag 24 januari 2011 om 15:14:
hun


laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M-Blastz op maandag 24 januari 2011 om 17:20:
ik heb toch wel het idee dat het zwaar nep is btw:P


ik denk het ook, dat is wel heel slecht haha :P
Waarschuw beheerder
Masters of Hardcore - Statement of Disorder trailer




en de line-up:

• Angerfist (live)
• Outblast (live)
• Dyprax
• Noize Suppressor presents Sonar (live)
• Korsakoff
• Tha Playah
• The Sickest Squad (live)
• Amnesys
• Mad Dog
• Bass-D & King Matthew
• Unexist
• The Stunned Guys
• Negative A
• Predator
• Nosferatu
• Catscan (live)
• DJ Paul Elstak
• Evil Activities (live)
• Meccano Twins
• Tommyknocker
• Neophyte (live)
• Tieum
• Ophidian
• Darkraver
• Hellfish
• Flamman & Abraxas feat. MC Remsy
• DaY-már
• Drokz
• State of Emergency
• Jones & Stephenson(live)
• Nitrogenetics
• Mental Theo
• Noisekick (live)
• Partyraiser
• AniMe
• Shadowlands Terrorists (live)
• Satronica
• Tymon
• Counterfeit
• Exotane
• Re-Style
• Eastside Connection (live)
• Alien-T
• Hong Kong Violence (live)
• Rayden
• Mercenary
• The Menace
• Rotterdam Terror Corps live
• The Beat Controller
• MC Tha Watcher
• MC Syco
• MC Justice
• MC Nolz

http://www.mastersofhardcore.com/news/masters-of-hardcore-trailer-line-up/1758
laatste aanpassing