Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 december 2009 om 07:42:
Omdat het over de paard getrokken muziek is!! Netzoals Coldplay van tegenwoordig!
Je brengt het wederom als een pure feit terwijl het een persoonlijke mening is en ik daar zeker anders over denk...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 december 2009 om 07:42:
Zeker op Youtube?? Luister dan effe al die albums in hun geheel en kom dan pas een conclusie trekken.
Als ik iets interessant vind steek ik er moeite in en als ik iets niet interessant vind niet.
Dat betekent heel kort door de bocht dat ik nooit uitgebreid naar muziek zal gaan luisteren waarvan in de eerste instantie wordt beweerd dat het beter zou zijn dan de muziek die ik wel interessant vind en ik daarbij verplichtingen ervaar en daarnaast bij het aanschouwen van de eerste tonen al niet erg overtuigd geraak.
Daarnaast zal ik ook niet meedoen aan bijvoorbeeld topics die over onderwerpen gaan welke ik niet interessant zal vinden.
Het is natuulijk een beetje raar om moeite te besteden aan dingen die slecht en niet interessant zijn.
Wat ik persoonlijk meestal ervaar is dat het opdringen van een persoonlijke overtuiging overkomt als een aanval op mensen die ergens niet dezelfde mening over hebben en iemands zijn of haar persoonlijke overtuiging blijkbaar superieur vind dan die van een ander.
De herhalende factor speelt vaak een grote rol, jullie hebben toch wel gehoord wat ik vind!?
Het gaat niet om het gelijk hebben maar puur respect uitdragen naar de verschillende muzieksmaken van mensen.
Ik ga ook niet tegen je zeggen dat je eens spruitjes zou moeten proeven omdat ik ze overheerlijk vind maar ondertussen weet dat jij ervan gruwt.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 december 2009 om 07:42:
Haahaha, tuurlijk!
Vertel dat Bjork, Portishead, UNKLE, Red Hot Chilli Peppers, Kyteman, REM, Gnarls Barclay, Gorillaz
Sja, je kan nu wel weer met nieuwe bands komen waarvan ik dat niet heb beweerd maar goed een aantal zijn prima te pruimen hoor.
Maar als je hun telefoonnummers weet zet ze dan op de mail, dan bel ik ze wel even...
Nou moet ik wel zeggen dat de Red Hot Chilli Peppers wel eens een keer weer over iets anders zouden mogen zingen dan over California...

Maar je kan doorgaan met je punt proberen te maken hoor en hopen dat ik jouw favoriete bandjes ook beter ga vinden dan Muse, maar geloof nou maar niet dat je succes zal behalen.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 december 2009 om 07:42:
Heb 4 jaar terug Kid A gekregen van een maatje, toen is mijn verslaving begonnen.
Kon de hits wel een beetje maar wist nooit dat die van Radiohead waren, hier stond vroeger nooit MTV op, had al vrij jong een gerichtte muzieksmaak.
Het kan gericht lijken maar daarnaast ook een beperkte visie creëren.
Ik heb een maat die zich alleen maar gericht met muziek bezighoudt en niets anders doet dan mij proberen bij te houden van de laatste updates omtrent zijn CD collectie.
Of ik dat leuk vindt of niet, ik ben bij hem op visite dus dat moet ik maar nemen zoals het is en dus luisteren naar zooi wat me niks doet.
Ik luister niet naar muziek omdat het zonodig moet en al helemaal niet volgens bepaalde principes of hokjes.
Het is om te ontspannen en een bepaalde vorm van emotie te ervaren en dat doe je met muziek wat je leuk vind.
Werkt exact hetzelfde als met bijvoorbeeld seksualiteit of eten.
Bepaalde gebieden van de hersenen laten je wel of niet het gevoel van genot ervaren in geval je iets voelt, ruikt, hoort of ziet en hierdoor je voorkeuren zullen worden gevormd.
Het moet gewoon aanspreken en het maakt mij totaal niet uit of het nu op de radio wordt gedraaid en uit de top40 komt of uit een draaiorgel...
Het is alleen maar cool om je favoriete band op de commerciele radio te horen, dat succes gun ik ze van harte.