Partyflock
 
Forumonderwerp · 1059826
2126x bekeken
 
Waarschuw beheerder
donateur


:respect:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 januari 2010 om 20:11:
Maar wanneer ik een willekeurig maiden nummer opzet en komt weer zo'n meesterlijke giraatsolo voorbij dan wordt ik daar altijd wel stiekem een beetje opgewonden van


Als ik Metallica opzet en ik hoor dat snelle vingerwerk van die Kirk Hammet dan zit ik soms midden in de file luchtgitaar te spelen terwijl mensen me verbaasd aankijken.

daarentegen vind ik naar Muse luisteren gewoon andere koek.
moet je voor in de stemming zijn
 
Waarschuw beheerder
muse is wel zware kost , al zeg ik het .
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 januari 2010 om 18:08:
Als ik Metallica opzet en ik hoor dat snelle vingerwerk van die Kirk Hammet dan zit ik soms midden in de file luchtgitaar te spelen terwijl mensen me verbaasd aankijken.


precies zo hoort het

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 januari 2010 om 21:06:
muse is wel zware kost


In welke zin precies? (niet sarcastisch bedoelt)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 januari 2010 om 16:04:
In welke zin precies? (niet sarcastisch bedoelt)


ik vind de muziek zwar , als ik muse luister moet ik er echt ff voor gaan zitten
teksten ofzo zeggen me verder niks , het luistert naar mijn idee gewoon niet heel lekker weg
 
Waarschuw beheerder
Oke duidelijk. Moet toegeven dat ik niet zoveel ken van muse. Suggesties om mee te beginnen (cd's)? 8)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 januari 2010 om 18:13:
Suggesties om mee te beginnen (cd's)?


Ben begonnen met Black Holes and Revelations, daarna Origins of Simetry en vanaf toen was ik 'fan'
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 januari 2010 om 17:53:
ik vind de muziek zwar


Klopt ook, teksten gaan niet over Meisjes van Oliebollenkramen iig.
Ook is de manier waarom de nummers soms in elkaar zitten best lastig te volgen, ik vind Muse een soort kruising tussen Deep Purple, Queen, Radiohead en U2
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 november 2009 om 13:01:
Dat zijn Radiohead en Queens of the Stone Age al


True.. maar Muse is ook zeker een van de betere
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 januari 2010 om 18:18:
Radiohead


dit vind ik daarin tegen weer koning




als ik dit hoor niks anders dan DIEP :respect:
 
Waarschuw beheerder
Heuh,, 19 juni naar Muse:D!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 januari 2010 om 22:11:
maar qua muziek & performance kunnen ze het schudden...


hoe bedoel je qua muziek?? das een kwestie van smaak lijkt mij, je kan niet ontkennen dat hun goede muziek maken...
verder had je het hierboven ergens das populariteit ook deel uitmaakt van je totale aandeel in de muziekwereld en t lijkt mij dat Maiden toch wel iets meer naamsbekendheid geniet dan Muse, zie Muse geen concert geven voor +200.000 mensen.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 januari 2010 om 22:51:
Waren goed in hun tijd, de 80's...

dat was 20 jaar geleden

En Muse met Iron Maiden vergelijken is hetzelfde als Frank Sinatra met Michael jackson vergelijken


vind de laatste albums van Iron Maiden zwaar geniaal, de tijden van number of the beast waren beter inderdaad, alleen zijn de nummers nu meer 'volwassen' en lyrisch gezien super, momenteel doet IM in mijn ogen cker niet onder voor Muse en laat Muse eerst maar eens zien dat zij nog bestaan over 20 jaar...
Verder ben ik het eens dat dit appels met peren vergelijken is maar dat krijg je al snel als er gesteld wordt dat hedendaags niemand Muse kan overtreffen

no offense tegen Muse, is zwaar goeie muziek, maar worden ze missg niet een btje overschat hier...
laatste aanpassing
 
Artiest {SHOWLIST artist 3317, 79053}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dragoslav M. op zaterdag 9 januari 2010 om 19:00:
hoe bedoel je qua muziek?? das een kwestie van smaak lijkt mij, je kan niet ontkennen dat hun goede muziek maken...


Ik denk dat je sowieso de vergelijking tussen Iron Maiden en Muse niet moet maken.
Maar als Iron Maiden in je smaak ligt zullen ze ongetwijfeld goede muziek maken, anders klopt er namelijk iets niet...
Persoonlijk doet het mij vrij weinig, ik heb dan liever Rammstein weer of Metallica en als dat niet in je smaak ligt kan ik daar niks aan doen...
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 januari 2010 om 20:25:
19 juni naar Muse


:D absoluut!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 januari 2010 om 19:10:
Uitspraak van Dragoslav M. op zaterdag 9 januari 2010 om 19:00:
hoe bedoel je qua muziek?? das een kwestie van smaak lijkt mij, je kan niet ontkennen dat hun goede muziek maken...

Ik denk dat je sowieso de vergelijking tussen Iron Maiden en Muse niet moet maken.
Maar als Iron Maiden in je smaak ligt zullen ze ongetwijfeld goede muziek maken, anders klopt er namelijk iets niet...
Persoonlijk doet het mij vrij weinig, ik heb dan liever Rammstein weer of Metallica en als dat niet in je smaak ligt kan ik daar niks aan doen...


ook al doet het je weinig kun je nog zeggen of het goede muziek is, het totaalplaatje is gwn compleet
Rammstein en Metallica ook beide hoog int lijstje favo bands alleen Maiden blijft toch met stip op 1 staan
maar ben het met je eens over de vergelijking
Waarschuw beheerder
Een keer live gezien bahbah wat een slechte band zeg, zelfs Kurt Cobain met keelontsteking zingt nog beter :')
 
Waarschuw beheerder
Kurt krijgt helemaal nooit geen keelontsteking meer en dat zingen kan je ook vergeten...
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lars Roumen op vrijdag 15 januari 2010 om 04:21:
wat een slechte band zeg


zegt iemand die fan is van David Bowie :/



Ze staan btw ook op Rock Werchter... aanwezig dus
 
Waarschuw beheerder
donateur
Up... O:)


Mensen nog naar Goffert?
Waarschuw beheerder
map of the problematique vind ik wel vet nummer.
voor de rest is het mn band niet
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dikke dragonder op vrijdag 30 april 2010 om 23:24:
map of the problematique vind ik wel vet nummer.


zeker een vet nummer, behoorlijk ingewikkeld nummer ook...

Ik vind de stijl die ze nu zijn ingeslagen helemaal mijn ding niet, te hoog gezongen, te wijverige deuntjes... jammer
 
Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 april 2010 om 23:29:
Mensen nog naar Goffert?


Jup!

Niet fokken met David Bowie btw he :P

 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 mei 2010 om 00:20:
Niet fokken met David Bowie btw he


Stiekum is DB wel een held ja :D

Absolute Beginners, Labyrint, Ziggy Stardust, etc.
 
Waarschuw beheerder
Idd! :P

Nog maar een paar daagjes, dan Editors en Muse...zin in!!!
Artiest {SHOWLIST artist 117938, 34332, 986}
Waarschuw beheerder
ZIN IN!!!!
Waarschuw beheerder
Ze staan op glastonbury voor de gein checken
Waarschuw beheerder
Ik heb nog een kaartje over voor Goffertpark.
PB'tje als je interesse hebt. :)

gr.
 
Waarschuw beheerder
donateur
+1

Editors :respect:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Zinnnn

 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 juni 2010 om 23:12:
Zinnnn


Yeah,,:cheer:
 
Waarschuw beheerder
Was vet gister B)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben zo fokking blij dat het droog is gebleven :D

Maar wat een fokking drama om dat Nijmegen uit te komen
 
Waarschuw beheerder
En wat een fokking vet concert:D!
 
Waarschuw beheerder
Knights of Cydonia was zooooooooon vette afsluiter :D:D:D Verder echt vet concert, Editors waren ook leuk maar Muse trok alles uit de kast, super!

Wij hadden btw weinig moeite om weg te komen, 23:15 ofzo was het concert afgelopen, ff in de rij gestaan voor pendelbus, en uiteindelijk konden we de rechtstreekse trein van 23:48 naar leiden gewoon pakken...ideaal :)
Waarschuw beheerder
Was weer een zwaar vet concert. Editors waar idd leuk.
Ook geen moeite gehad om Nijmegen uit te komen
 
Waarschuw beheerder
Wat was het een GEWELDIG concert!
Nog aan het genieten!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb 2 uur in een parkeergarage vastgestaan en nog een uur op de snelweg
 
Waarschuw beheerder
Hah, dat is wel gaar ja. Blij dat ik gewoon met OV ben gegaan :)
 
Waarschuw beheerder
donateur
had ik achteraf ook gewoon moeten doen, eigenwijze droplul dat ik dr ben...

Komen we daar aan, heeft mijn maat z'n kaartjes vergeten.
Moest ik gvd geld gaan lenen aan die knurft zodat hij nieuwe kaartjes kon kopen om naar binnen te gaan.
Waarschuw beheerder
was een heerlijk concert. Mooie afsluiting! En :respect: dat ze gewoon 2 keer terug kwamen:)

Alleen 1 uur over gedaan om überhaupt al Nijmegen uit te komen :S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 juni 2010 om 20:13:
Komen we daar aan, heeft mijn maat z'n kaartjes vergeten.
Moest ik gvd geld gaan lenen aan die knurft zodat hij nieuwe kaartjes kon kopen om naar binnen te gaan.


:D:D:D

Bekend fenomeen, altijd schijtirritant ja. Ben 1 keer mn kaarten vergeten maar was gelukkig een klein feestje, toen had iemand thuis de codes op die kaarten geSMSed en kon ik alsnog binnen komen...maar bij zon groot concert wordt dat lastig :P Maar ach, je was iig op tijd!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Kwam net binnen toen de Editors begonnen...
Wat is dat Papillon toch een heerlijke plaat
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BaSiQ op maandag 21 juni 2010 om 20:27:
En :respect: dat ze gewoon 2 keer terug kwamen


Ze sluiten altijd af met Knights of Sydonia, dus dit was gewoon om jou te pesten ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 juni 2010 om 20:39:
Ze sluiten altijd af met Knights of Sydonia, dus dit was gewoon om jou te pesten


haha, ik dacht al wanneer komt ie nou....:(:P

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 juni 2010 om 20:38:
de Editors b


setje duurde voor mij net lang genoeg, vind editors altijd een beetje veel van t zelfde worden na half uurtje
 
Waarschuw beheerder
Muse is echt goedd... maar ik luister het eigenlijk niet uit mezelf XD
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb pas eigenlijk voor het eerst die eerste CD van Muse gekocht, mar verdomme wat is dat ding goed.
Vind die laatste eigenlijk een beetje te overgeproduceerd en te disco.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
Leuke band, maar ik ben wat minder gecharmeerd van hun nieuwere werk.
Waarschuw beheerder
Heropend
 
Waarschuw beheerder
:rot: heropend en mijn toppa sluiten (n) ik typ tenminste nog wat tekst erbij, deze knakker toont alleen een videootje :rot: