Partyflock
 
Forumonderwerp · 1070130
Waarschuw beheerder


Respect voor deze hong !
Mijn dag kan nu al niet meer stuk.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
hier word mijn pik vrolijk van

*fap* *fap* *fap*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spoookje op woensdag 12 augustus 2009 om 10:48:
Mijn dag kan nu al niet meer stuk.


Mijn dag kan nu al niet meer gerepareerd worden :|:|
ze heeft wel lef :O:P
Waarschuw beheerder
ik ben verliefd wat een droom chick :lief:
 
Waarschuw beheerder
donateur
dat mensen zich zelf zo voor schut kunnen zetten [img width=15 height=15 cacheid=00000b12000016d096d04c9b1a028c236d]https://static.partyflock.nl/images/dark/smileys/hmmz.gif[/img]
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 augustus 2009 om 10:52:
*fap* *fap* *fap*


:kwijl:
 
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=25 height=29 cacheid=00140cfc000f4eeb7d6199e11a028c2380]http://www.scbg.net/Emoticons/84133.gif[/img]
 
Waarschuw beheerder
:kwijl: tering, wat een lekker wijf!

*steekt hand in broek * :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 augustus 2009 om 10:52:
*fap* *fap* *fap*


Jij ook al :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 augustus 2009 om 10:55:
at mensen zich zelf zo voor schut kunnen zetten [img width=15 height=15 cacheid=00000b12000016d096d04c9b1a028c23a0]https://static.partyflock.nl/images/dark/smileys/hmmz.gif[/img]


hoezo jij hebt geen oog voor talent
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 augustus 2009 om 10:58:
tering, wat een lekker wijf!


En die zwoele stem...(L)

Glij zowat van me stoel
Waarschuw beheerder
ze mag 'r tanden wel een beitelen
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 augustus 2009 om 11:05:
En die zwoele stem...

Glij zowat van me stoel


:bloos: ik was er al vanaf gegleden :bloos:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~ Sissy ~ :sadrose: op woensdag 12 augustus 2009 om 11:08:
ze mag 'r tanden wel een beitelen


Whahahahahahahhahahahahaahahahhahahahaha
Waarschuw beheerder
Die HQ button die er bij staat, doet het hem..
Alsof normaal al niet erg genoeg was :|
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van vanalles op woensdag 12 augustus 2009 om 10:59:
hoezo jij hebt geen oog voor talent


dat zal het wezen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 augustus 2009 om 11:05:
Glij zowat van me stoel


*proest*
Waarschuw beheerder
Helemaal geweldig!!
Waarschuw beheerder
Hhahaha wat een klapkop heeft dat mokkel :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 12 augustus 2009 om 11:40:
wat een vreselijk geil wijf


ze kreunt ook zo lekker als ze zingt :kwijl:
 
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=334 cacheid=0010b698002dd461bcaec96f1a028c2bd3]http://miksel89.borsatoweblog.nl/upload/1731_vha3kzobqk.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
donateur
voor wie er geen genoeg van kan krijgen



:banana:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 augustus 2009 om 15:44:
voor wie er geen genoeg van kan krijgen


[img width=500 height=334 cacheid=0010b698002dd461bcaec96f1a028c2fc8]http://miksel89.borsatoweblog.nl/upload/1731_vha3kzobqk.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
:roflol: wat eeeerg!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spoookje op woensdag 12 augustus 2009 om 10:48:
Respect voor deze hong !
Mijn dag kan nu al niet meer stuk.


He jatterd die heb ik je gestuurd! :P

Nou in ieder geval voor de mensen die zin hebben in een trio..ze heeft ook vriendinnen:


Oja en bel de dierenbescherming:



Ik was allang tegen een boom aangereden als ik de bestuurder was!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
het is dat ze af en toe met dr ogen knipperden toen ze niet zong: dacht echt dat ze opeens kassiewijle was!
maar helaas....

breng Stefohn terug!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 augustus 2009 om 17:20:
het is dat ze af en toe met dr ogen knipperden toen ze niet zong: dacht echt dat ze opeens kassiewijle was!
maar helaas....


Je kan niet alles hebben he..
Maar ik treur met je mee :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van claudia87 op woensdag 12 augustus 2009 om 17:11:
Ik was allang tegen een boom aangereden als ik de bestuurder was!


hét ultieme middel tegen carjacking 8)
Waarschuw beheerder
maar ff serieus :O speelt zij het nou een beetje of is ze ECHT zo... wazig? xD (en dat is nog een groot compliment voor haar :lol: )
of ze is gehandicapt, dan kan ik me dr nog IETS bij voorstellen :P
maar tis heel erg..... nietgoed (N)
Waarschuw beheerder
Als je de rest van de filmpjes bekijkt is ze volgensmij echt zo :/

In de reacties op youtube gingen al speculaties dat ze in een huis vol met 'retarded kids' woonde :')

Maar hoezo niet goed?! Gewoon een beetje oefenen :P
 
Waarschuw beheerder
Wat een oogopslag :lief: :kwijl: