Partyflock
 
Forumonderwerp · 1070130


Respect voor deze hong !
Mijn dag kan nu al niet meer stuk.
laatste aanpassing
 
hier word mijn pik vrolijk van

*fap* *fap* *fap*
Uitspraak van Spoookje op woensdag 12 augustus 2009 om 10:48:
Mijn dag kan nu al niet meer stuk.


Mijn dag kan nu al niet meer gerepareerd worden :|:|
ze heeft wel lef :O:P
ik ben verliefd wat een droom chick :lief:
 
dat mensen zich zelf zo voor schut kunnen zetten
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 augustus 2009 om 10:52:
*fap* *fap* *fap*


:kwijl:
 
 
:kwijl: tering, wat een lekker wijf!

*steekt hand in broek * :9
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 augustus 2009 om 10:52:
*fap* *fap* *fap*


Jij ook al :kwijl:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 augustus 2009 om 10:55:
at mensen zich zelf zo voor schut kunnen zetten


hoezo jij hebt geen oog voor talent
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 augustus 2009 om 10:58:
tering, wat een lekker wijf!


En die zwoele stem...(L)

Glij zowat van me stoel
ze mag 'r tanden wel een beitelen
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 augustus 2009 om 11:05:
En die zwoele stem...

Glij zowat van me stoel


:bloos: ik was er al vanaf gegleden :bloos:
 
Uitspraak van ~ Sissy ~ :sadrose: op woensdag 12 augustus 2009 om 11:08:
ze mag 'r tanden wel een beitelen


Whahahahahahahhahahahahaahahahhahahahaha
Die HQ button die er bij staat, doet het hem..
Alsof normaal al niet erg genoeg was :|
 
Uitspraak van vanalles op woensdag 12 augustus 2009 om 10:59:
hoezo jij hebt geen oog voor talent


dat zal het wezen!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 augustus 2009 om 11:05:
Glij zowat van me stoel


*proest*
Helemaal geweldig!!
Hhahaha wat een klapkop heeft dat mokkel :lol:
 
Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 12 augustus 2009 om 11:40:
wat een vreselijk geil wijf


ze kreunt ook zo lekker als ze zingt :kwijl:
 
 
voor wie er geen genoeg van kan krijgen



:banana:
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 augustus 2009 om 15:44:
voor wie er geen genoeg van kan krijgen


 
:roflol: wat eeeerg!!
Uitspraak van Spoookje op woensdag 12 augustus 2009 om 10:48:
Respect voor deze hong !
Mijn dag kan nu al niet meer stuk.


He jatterd die heb ik je gestuurd! :P

Nou in ieder geval voor de mensen die zin hebben in een trio..ze heeft ook vriendinnen:


Oja en bel de dierenbescherming:



Ik was allang tegen een boom aangereden als ik de bestuurder was!
laatste aanpassing
 
het is dat ze af en toe met dr ogen knipperden toen ze niet zong: dacht echt dat ze opeens kassiewijle was!
maar helaas....

breng Stefohn terug!!!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 augustus 2009 om 17:20:
het is dat ze af en toe met dr ogen knipperden toen ze niet zong: dacht echt dat ze opeens kassiewijle was!
maar helaas....


Je kan niet alles hebben he..
Maar ik treur met je mee :cry:
Uitspraak van claudia87 op woensdag 12 augustus 2009 om 17:11:
Ik was allang tegen een boom aangereden als ik de bestuurder was!


hét ultieme middel tegen carjacking 8)
maar ff serieus :O speelt zij het nou een beetje of is ze ECHT zo... wazig? xD (en dat is nog een groot compliment voor haar :lol: )
of ze is gehandicapt, dan kan ik me dr nog IETS bij voorstellen :P
maar tis heel erg..... nietgoed (N)
Als je de rest van de filmpjes bekijkt is ze volgensmij echt zo :/

In de reacties op youtube gingen al speculaties dat ze in een huis vol met 'retarded kids' woonde :')

Maar hoezo niet goed?! Gewoon een beetje oefenen :P
 
Wat een oogopslag :lief: :kwijl: