Spoookje 12 augustus 2009 10:48 Respect voor deze hong ! Mijn dag kan nu al niet meer stuk.laatste aanpassing 12 augustus 2009 10:48
> C.as 12 augustus 2009 10:52Uitspraak van Spoookje op woensdag 12 augustus 2009 om 10:48:▶Mijn dag kan nu al niet meer stuk. Mijn dag kan nu al niet meer gerepareerd worden ze heeft wel lef
12 augustus 2009 10:55(permanent verbannen)Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 augustus 2009 om 10:52:▶*fap* *fap* *fap*
Spoookje 12 augustus 2009 10:58Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 augustus 2009 om 10:52:▶*fap* *fap* *fap* Jij ook al
vanalles 12 augustus 2009 10:59Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 augustus 2009 om 10:55:▶at mensen zich zelf zo voor schut kunnen zetten hoezo jij hebt geen oog voor talent
12 augustus 2009 11:05donateurUitspraak van verwijderd op woensdag 12 augustus 2009 om 10:58:▶tering, wat een lekker wijf! En die zwoele stem... Glij zowat van me stoel
12 augustus 2009 11:11Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 augustus 2009 om 11:05:▶En die zwoele stem... Glij zowat van me stoel ik was er al vanaf gegleden
12 augustus 2009 11:15Uitspraak van ~ Sissy ~ op woensdag 12 augustus 2009 om 11:08:▶ze mag 'r tanden wel een beitelen Whahahahahahahhahahahahaahahahhahahahaha
Spoookje 12 augustus 2009 11:20Die HQ button die er bij staat, doet het hem.. Alsof normaal al niet erg genoeg was
12 augustus 2009 11:55donateurUitspraak van vanalles op woensdag 12 augustus 2009 om 10:59:▶hoezo jij hebt geen oog voor talent dat zal het wezen!!
D J 12 augustus 2009 12:56donateurUitspraak van verwijderd op woensdag 12 augustus 2009 om 11:05:▶Glij zowat van me stoel *proest*
12 augustus 2009 13:26Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 12 augustus 2009 om 11:40:▶wat een vreselijk geil wijf ze kreunt ook zo lekker als ze zingt
12 augustus 2009 16:33Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 augustus 2009 om 15:44:▶voor wie er geen genoeg van kan krijgen
claudia87 12 augustus 2009 17:11Uitspraak van Spoookje op woensdag 12 augustus 2009 om 10:48:▶Respect voor deze hong ! Mijn dag kan nu al niet meer stuk. He jatterd die heb ik je gestuurd! Nou in ieder geval voor de mensen die zin hebben in een trio..ze heeft ook vriendinnen: Oja en bel de dierenbescherming: Ik was allang tegen een boom aangereden als ik de bestuurder was!laatste aanpassing 12 augustus 2009 17:22
12 augustus 2009 17:20het is dat ze af en toe met dr ogen knipperden toen ze niet zong: dacht echt dat ze opeens kassiewijle was! maar helaas.... breng Stefohn terug!!!!
Spoookje 12 augustus 2009 18:46Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 augustus 2009 om 17:20:▶het is dat ze af en toe met dr ogen knipperden toen ze niet zong: dacht echt dat ze opeens kassiewijle was! maar helaas.... Je kan niet alles hebben he.. Maar ik treur met je mee
D J 12 augustus 2009 20:32donateurUitspraak van claudia87 op woensdag 12 augustus 2009 om 17:11:▶Ik was allang tegen een boom aangereden als ik de bestuurder was! hét ultieme middel tegen carjacking
> C.as 13 augustus 2009 01:54maar ff serieus speelt zij het nou een beetje of is ze ECHT zo... wazig? xD (en dat is nog een groot compliment voor haar ) of ze is gehandicapt, dan kan ik me dr nog IETS bij voorstellen maar tis heel erg..... nietgoed (N)
claudia87 13 augustus 2009 02:53Als je de rest van de filmpjes bekijkt is ze volgensmij echt zo In de reacties op youtube gingen al speculaties dat ze in een huis vol met 'retarded kids' woonde Maar hoezo niet goed?! Gewoon een beetje oefenen