Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 december 2008 om 12:47:
Ik heb het idee dat ze van maat 36 niet heel veel inkopen, omdat het volgens mij niet de meest gangbare maat is.
klopt!
Ik heb ook maat 36, en pumps, enkellaarsjes, laarzen enzo kopen ze meestal maar een paar maten 36 in.. ik heb ook heel vaak dat mijn maat er niet bijzit..
Ik ga nu ook vaak voor schoenen kijken als de nieuwe collecties net binnen zijn, zodat ik (bijna) zeker weet dat mijn maat erbij zit.. maarja, dan zit je wel vaak aan lekker hoge prijzen enzo