daily rush, footlocker, sacha, chill out, funkie house, britain, left, urban
zo kan ik nog wel ff doorgaan
Nou, dat is toch weer even een lijstje, waar ik iets mee kan.
Sacha was ik van de week nog geweest. Ze hadden daar wel schoenen in mijn maat.
Met nadruk op hadden, want de schoenen die ik leuk vond waren allemaal uitverkocht in mijn maat.
Ik heb het idee dat ze van maat 36 niet heel veel inkopen, omdat het volgens mij niet de meest gangbare maat is.
Footlocker is niet helemaal mijn zaakje. Het is altijd prettig om een paar sneakers in de kast te hebben, maar om nu regelmatig sneakers te gaan kopen is niet mijn ding.
Ik zal eens kijken of deze winkels ook filialen hebben bij mij in de buurt.
Iniedergeval bedankt.