Partyflock
 
Forumonderwerp · 739911
2 volgers · 14564x bekeken
Werkzaam bij One-Music
Waarschuw beheerder
donateur
Voor als je het even kwijt wilt ;)

Voor de ladies iig makkelijk liegen ;) niemand die naar
je kijkt als je aan het typen bent O:)

ik heb maat 45
 
Waarschuw beheerder
38/39
Waarschuw beheerder
donateur
45/46 :X
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jaapieee op zaterdag 14 juni 2008 om 10:05:
45/46


:O

38/39 voel me nu net een dwergje:P
 
Waarschuw beheerder
45
 
Waarschuw beheerder
38
Waarschuw beheerder
42,5 leuk he
 
Waarschuw beheerder
38/39
Waarschuw beheerder
donateur
38
 
Waarschuw beheerder
44.5
 
Waarschuw beheerder
38/39
Waarschuw beheerder
donateur
43-44
 
Waarschuw beheerder
37
 
Waarschuw beheerder
41/42
 
Waarschuw beheerder
37:D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juni 2008 om 18:05:
41/42


 
Waarschuw beheerder
ik heb 45 ^


hehe
 
Waarschuw beheerder
donateur
39 :D
 
Waarschuw beheerder
37/38
 
Waarschuw beheerder
39
 
Waarschuw beheerder
37...
 
Waarschuw beheerder
37/38
 
Waarschuw beheerder
43/44
Waarschuw beheerder
39
 
Waarschuw beheerder
42
 
Waarschuw beheerder
38/39
Waarschuw beheerder
Maatje 41, moeilijk om mannenschoenen voor te vinden hoor. Dikwijls hebben ze alleen maar vanaf 42. Veel keuze in maat 44, maar die passen niet voor mij.
 
Waarschuw beheerder
41
Uitspraak van mysMich op dinsdag 2 december 2008 om 23:54:
, moeilijk om mannenschoenen voor te vinden hoor


geen probleem mee ...
 
Waarschuw beheerder
36
 
Werkzaam bij TNMO
Waarschuw beheerder
Maat 36
Heel erg lastig, want de meeste schoenen die ik leuk vind beginnen over het algemeen bij maat 37.
Maar wel makkelijk, want bij bepaalde schoenen zijn de schoenen goedkoper, omdat deze maat onder kindermaat valt.
Dezelfde schoenen, maar dan een paar tientjes goedkoper.
Ideaal..
Waarschuw beheerder
35/36
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 december 2008 om 10:46:
Heel erg lastig, want de meeste schoenen die ik leuk vind beginnen over het algemeen bij maat 37.


geen last van :)
 
Waarschuw beheerder
geen last van :)


Dan mag jij me vertellen in welke winkels ik dan zou moeten kijken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 december 2008 om 12:22:
Dan mag jij me vertellen in welke winkels ik dan zou moeten kijken.


daily rush, footlocker, sacha, chill out, funkie house, britain, left, urban
zo kan ik nog wel ff doorgaan :)
 
Waarschuw beheerder
daily rush, footlocker, sacha, chill out, funkie house, britain, left, urban
zo kan ik nog wel ff doorgaan


Nou, dat is toch weer even een lijstje, waar ik iets mee kan.
Sacha was ik van de week nog geweest. Ze hadden daar wel schoenen in mijn maat.
Met nadruk op hadden, want de schoenen die ik leuk vond waren allemaal uitverkocht in mijn maat.
Ik heb het idee dat ze van maat 36 niet heel veel inkopen, omdat het volgens mij niet de meest gangbare maat is.
Footlocker is niet helemaal mijn zaakje. Het is altijd prettig om een paar sneakers in de kast te hebben, maar om nu regelmatig sneakers te gaan kopen is niet mijn ding.
Ik zal eens kijken of deze winkels ook filialen hebben bij mij in de buurt.
Iniedergeval bedankt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 december 2008 om 12:47:
Ik heb het idee dat ze van maat 36 niet heel veel inkopen, omdat het volgens mij niet de meest gangbare maat is.


oh ik heb daar eigenlijk nooit last van gehad, zal wel komen omdat ik bijna alleen maar sneakers draag :jaja:

er bestaan toch ook winkels speciaal voor kleine maten?