Partyflock
 
Forumonderwerp · 1046057
 
Hoi,
Ik heb ff een korte vraag.
Ik heb een ster in mijn ruit van de week door een steentje erin gereden.
Toen heb ik ook een put in mijn ruit ontdekt.
Die ster ga ik laten maken. Kan die put blijven zitten of moet die ook gemaakt worden?
En ik neem aan dat hoe klein dat sterretje ook is het toch gemaakt moet worden toch? het sterretje heeft namelijk echt een diameter van 1 mm ongeveer
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 januari 2009 om 18:06:
Ik heb een ster in mijn ruit


beter dan een ruit in je ster!
 
ik heb een ruit in mijn put
Uitspraak van Ojajoh?:$ op zondag 18 januari 2009 om 18:11:
hoe weet jij dat


waarom wil jij dat weten?


snotneus
 
Uitspraak van Yoppie :blinky: op zondag 18 januari 2009 om 18:07:
carglass bellen


carglass vind ik kut
als de ruit gemold raakt doordat zij zelf lopen te kutten bij het maken van je ster
moet jij nog die ruit gaan betalen ook...onkosten én de ruit zelf
en ze zijn onbeschoft tegen je

ik had t laten doen door een ventje bij leidsehage (Y) kzal t bedrijf ff opzoeken voor je vanavond
laatste aanpassing
Vanuit Lisse naar Leidschendam voor een sterretje... Ik zou het niet doen.
Gewoon naar de lokale garage gaan.
 
wie zegt dat ze alleen in leidsehage zitten dan
ze zitten oa in den haag rdam en adam geloof ik
de rest zou k op moeten zoeken :)

Uitspraak van Chris :rot: op zondag 18 januari 2009 om 18:20:
Gewoon naar de lokale garage gaan.


ff lekker genaaid worden (Y)
Uitspraak van inactief op zondag 18 januari 2009 om 18:16:
carglass is kut
als de ruit gemold raakt doordat zij zelf lopen te kutten bij het maken van je ster
moet jij nog die ruit gaan betalen ook...onkosten én de ruit zelf
en ze zijn onbeschoft tegen je


Wat een onzin!
 
Uitspraak van -- Jasper -- © op zondag 18 januari 2009 om 20:30:
Wat een onzin!


wie ben jij om te bepalen of dat onzin is dan? heb het toch zelf meegemaakt
Omdat jij bij 1 van de vele carglass een slechte ervaring heb is heel carclass kut? En als hun een fout maken kan dat nooit jou probleem worden!
 
Uitspraak van -- Jasper -- © op zondag 18 januari 2009 om 20:39:
En als hun een fout maken kan dat nooit jou probleem worden!


kennelijk wel

Uitspraak van -- Jasper -- © op zondag 18 januari 2009 om 20:39:
Omdat jij bij 1 van de vele carglass een slechte ervaring heb is heel carclass kut?


dat zeg ik niet
maar elk carglass filiaal representeert in principe de hele keten in mijn optiek. als elke aparte ervaring niet representatief is voor t hele bedrijf, dan zou een bedrijf niet zoveel aan klantenbinding doen toch :)

maar ik zal me bijdrage wel ff aanpassen: dat ik carglass kut vind
Nou ik vind je wel zwaar bevooroordeelt er vanuit gaan dat als 1 filiaal kut is dan zullen alle filialen wel kut wezen, want dat is in wezen wat jij zeg. En ook dat je bij de lokale garage wel zal genaaid worden :S Hoop toch niet dat heel jou denkwijze zo negatief is als dat je hier neerzet.

:flower:
 
Uitspraak van -- Jasper -- © op zondag 18 januari 2009 om 21:23:
Hoop toch niet dat heel jou denkwijze zo negatief is als dat je hier neerzet.


algemene gedachte is vrij negatief
Uitspraak van -- Jasper -- © op zondag 18 januari 2009 om 21:23:
Nou ik vind je wel zwaar bevooroordeelt er vanuit gaan dat als 1 filiaal kut is dan zullen alle filialen wel kut wezen,


ik vind carglass kut
omdat mij verteld is, van carglass algemeen
dat ik zelf de nieuwe ruit moet betalen wanneer zíj de boel verneuken bij het repareren van de ruit en de ruit helemaal vervangen moet worden. dat is een algemene regel bij carglass dus vind ik dat kut bij elk carglass filiaal :)
Uitspraak van inactief op zondag 18 januari 2009 om 21:36:
algemene gedachte is vrij negatief


:(


Uitspraak van inactief op zondag 18 januari 2009 om 21:36:
dat is een algemene regel bij carglass dus vind ik dat kut bij elk carglass


Dat is geen algemene regel bij carglass hoor. Het is alleen zo dat niet alle beschadigingen aan het raam gemaakt kunnen worden.
Maar goed we hebben dus duidelijk een meningsverschil :)
 
Uitspraak van -- Jasper -- © op zondag 18 januari 2009 om 21:43:
Dat is geen algemene regel bij carglass hoor. Het is alleen zo dat niet alle beschadigingen aan het raam gemaakt kunnen worden.


dat is mij toen verteld en stond als t goed is ook op de site
ik zoek t morgen wel voor je op (F)

Uitspraak van -- Jasper -- © op zondag 18 januari 2009 om 21:43:
Maar goed we hebben dus duidelijk een meningsverschil :)


:jaja: klopt
maar ik heb me bericht aangepast , naar een mening :) dan kan to altijd zelf nog kijken wat hij ermee doet :)
Carglass zijn sowieso prutsers. stom hersenloos volk wat er rondloopt. beter naar autotaalglas, die werken een stuk netter naar mijn idee
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 januari 2009 om 18:06:
Die ster ga ik laten maken. Kan die put blijven zitten of moet die ook gemaakt worden?


Die word gevuld met hars. (y)
 
Uitspraak van Rexel op zondag 18 januari 2009 om 21:54:
beter naar autotaalglas


daar heb ik nog slechtere ervaringen mee :(
 
Uitspraak van *(F)Char(F)* op zondag 18 januari 2009 om 22:04:
:loser:


:S ? zit je nou maar wat smileys te typen of heb je nog nooit een ster gehad
Uitspraak van inactief op zondag 18 januari 2009 om 22:06:
heb je nog nooit een ster gehad


Nee nog nooit gehad :no:

Maar heb je dat adres nog van degene waar jij het hebt laten doen? :)
laatste aanpassing
Uitspraak van inactief op zondag 18 januari 2009 om 22:00:
daar heb ik nog slechtere ervaringen mee


Hoeveel sterretjes heb jij al wel niet in je raam gehad dan?
 
heb het laten doen bij zo'n tentje wat je weleens bij winkel centrum ziet ofzo.. ster zit er nogsteeds, scheurt alleen niet meer vdr..

dus dat van die carglass reclame dat het bijna helemaal wegtrekt is onzin.. hun dezen het ook met een pomp met hars.. met zoveel bar druk.. ma je blijft het zien, bij mij is het niet minder.
Artiest Razer
Carglass of van die gratis tentjes zijn prutsers... alles moet zo snel mogenlijk.
Gewoon de tijd nemen, scheelt de helft.
Meestal blijf je ze zien, kan bijna ontzichtbaar maar je moet wat geluk hebben :)
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 januari 2009 om 18:06:
Ik heb een ster in mijn ruit


ow ik heb een ster in me gril
Uitspraak van Razer.NL op zondag 18 januari 2009 om 22:50:
kan bijna ontzichtbaar maar je moet wat geluk hebben :)


... weten wat je aan het doen bent, helpt ook weleens! ;)
idd :) de mijne is bijna weg :) zelf gedaan en niet in 5 min proberen af te raffelen :P
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 januari 2009 om 18:06:
Toen heb ik ook een punt in mijn ruit ontdekt.


ik in me neus
laatste aanpassing
 
Uitspraak van *(F)Char(F)* op zondag 18 januari 2009 om 22:19:
Maar heb je dat adres nog van degene waar jij het hebt laten doen? :)


ik zal de man ff bellen vanmiddag, hij is met mn auto weg en de papieren zitten daar in

Uitspraak van Razer.NL op zondag 18 januari 2009 om 22:50:
of van die gratis tentjes zijn prutsers


ik heb er goede ervaringen mee(Y) was geen gratis tentje, was wel goedkoop :) 40euro ofzo en das een half jaar terug (Y) was meer een promotie ding ofzo

Uitspraak van Rexel op zondag 18 januari 2009 om 22:42:
Hoeveel sterretjes heb jij al wel niet in je raam gehad dan?


1 maar werd overal kut behandeld dus konden ze fluiten naar hun centjes :bye: als ze me niet eens behoorlijk te woord willen staan aan de telefoon en je wordt al afgeblaft :nee: daar pas ik voor no thx
Mijn ervaringen met carglass zijn ook niet zo positief...
Breng je een auto van een klant voor een nieuw voorraam, zetten ze een bruin getint raam in een auto met groen glas,
Uitspraak van inactief op maandag 19 januari 2009 om 15:41:
1 maar werd overal kut behandeld dus konden ze fluiten naar hun centjes als ze me niet eens behoorlijk te woord willen staan aan de telefoon en je wordt al afgeblaft daar pas ik voor no thx


Ik heb t meer over de kwaliteit van hun werk, niet zo zeer over de manier waarop ik behandeld word. daar hecht ik echt heel weinig waarde aan in dit soort gevallen :)
 
Uitspraak van Rexel op maandag 19 januari 2009 om 16:45:
de kwaliteit van hun werk


daar kwam ik dus niet aan toe

Uitspraak van Rexel op maandag 19 januari 2009 om 16:45:
niet zo zeer over de manier waarop ik behandeld word


competition's a bitch (Y)
kwaliteit lijkt me niet zo'n uitzondering bij garages. waarom denk je dat bedrijven veel tijd, geld en energie steken in marketing, reclame en klantenbinding? een vriendelijke behandeling zorgt voornamelijk voor een terugkerende klantenkring. 'een goed product verkoopt zichzelf' gaat, wat mij betreft, niet op:) ik wil wel lief behandeld worden want er zijn nog genoeg bedrijven die dezelfde kwaliteit leveren (in dit geval nog voor minder geld ook) en ze zijn aardiger :)
 
Uitspraak van *(F)Char(F)* op zondag 18 januari 2009 om 22:19:
Nee nog nooit gehad


Wat denk jij dan waar ze het mee vullen???
 
Ik heb liever iemand die sociaal compleet idioot is maar wel vakwerk levert dan iemand de me kont likt maar wat aanprutst en teveel rekent!!!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 januari 2009 om 16:56:
Ik heb liever iemand die sociaal compleet idioot is maar wel vakwerk levert dan iemand de me kont likt maar wat aanprutst en teveel rekent!!!


Idd

Ik ben zelf ook niet altijd even vriendelijk naar mn klanten toe, toch heb ik altijd werk zat omdat ik gewoon goed werk aflever voor een eerlijke prijs.
Vrouwen zijn wat meer de kledingswinkels gewend denk ik zo....oh dat staat je echt eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenig willen ze horen......
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 januari 2009 om 16:54:
Wat denk jij dan waar ze het mee vullen???


met poep

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 januari 2009 om 16:56:
iemand die sociaal compleet idioot


misschien ligt het aan mij,
of het 'feit dat ik een vrouw ben' :S
maar mensen die een onbekende, sociaal complete idioot hun autoruit en geld toevertrouwen moeten misschien toch wat meer mensenkennis op gaan doen..

Uitspraak van Rexel op maandag 19 januari 2009 om 17:02:
Ik ben zelf ook niet altijd even vriendelijk naar mn klanten toe, toch heb ik altijd werk zat


dan zal dat werk vast niet voor mij geweest zijn
bovendien vind ik dat carglass geen eerlijke prijs hanteert

Uitspraak van Rexel op maandag 19 januari 2009 om 17:02:
Vrouwen zijn wat meer de kledingswinkels gewend denk ik zo....oh dat staat je echt eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenig willen ze horen......


wat is dat nou weer voor een seksistische kutopmerking :) alsof ik kledingprijzen hanteer bij mn auto
Uitspraak van inactief op maandag 19 januari 2009 om 17:07:
dan zal dat werk vast niet voor mij geweest zijn


Dat weet ik wel zeker


Uitspraak van inactief op maandag 19 januari 2009 om 17:07:
wat is dat nou weer voor een seksistische kutopmerking


:cry: Feit is nou eenmaal dat vrouwen daar meer waarde aan hechten. autowereld is een mannenwereldje, daar word je nou eenmaal niet vertroeteld, tenzij je in een dure klasse zit.


Uitspraak van inactief op maandag 19 januari 2009 om 17:07:
alsof ik kledingprijzen hanteer bij mn auto


we hebben t over de service, niet over de prijzen.
 
Uitspraak van Rexel op maandag 19 januari 2009 om 17:02:
Uitspraak van KeDenG KeDenG OeHoE!!! op maandag 19 januari 2009 om 16:56:
Ik heb liever iemand die sociaal compleet idioot is maar wel vakwerk levert dan iemand de me kont likt maar wat aanprutst en teveel rekent!!!

Idd

Ik ben zelf ook niet altijd even vriendelijk naar mn klanten toe, toch heb ik altijd werk zat omdat ik gewoon goed werk aflever voor een eerlijke prijs.
Vrouwen zijn wat meer de kledingswinkels gewend denk ik zo....oh dat staat je echt eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenig willen ze horen......


:roflol:
 
Uitspraak van Rexel op maandag 19 januari 2009 om 17:20:
Dat weet ik wel zeker


:lol: nee inderdaad

Uitspraak van Rexel op maandag 19 januari 2009 om 17:20:
we hebben t over de service, niet over de prijzen.


ah edit dan* :)alsof ik kledingservice hanteer bij mn auto

Uitspraak van Rexel op maandag 19 januari 2009 om 17:20:
autowereld is een mannenwereldje, daar word je nou eenmaal niet vertroeteld, tenzij je in een dure klasse zit.


er is een verschil tussen iemand normaal te woord staan en vertroetelen(Y) als ik een vraag stel en er wordt normaal op gereageerd ben ik al blij. ik ben geen zacht ei dat al gaat janken als je kortaf doet; maar ik hoef geen botte opmerkingen en geschoffeer te pikken :) zeker niet als ik er mn zuurverdiende centjes in steek
laatste aanpassing
Uitspraak van inactief op maandag 19 januari 2009 om 17:36:
ventje


niet persoonlijk worden he....als we bijnaampjes gaan verzinnen word dit geen leuk topic voor je 8)


Uitspraak van inactief op maandag 19 januari 2009 om 17:36:
als ik een vraag stel en er wordt normaal op gereageerd ben ik al blij.


Ik kan me niet voorstellen dat er bedrijven zijn die dat niet doen?
Hoe gaat dat dan?
jij:Hallo met (vul hier je naam in) ik heb een sterretje in mn raam en ik wil dat graag laten repareren
bedrijf:

sorry ik heb er lang over nagedacht, maar zou niet weten wat voor raar antwoord je daar op kan geven. anders word het als klanten onnozele vragen gaan stellen, dan is het idd een sport om je klanten in de zeik te nemen ja
Uitspraak van inactief op maandag 19 januari 2009 om 17:36:
zeker niet als ik er mn zuurverdiende centjes in steek


Ruit repareren is bijna altijd verzekerings werk :)
Uitspraak van inactief op maandag 19 januari 2009 om 15:41:
ik zal de man ff bellen vanmiddag, hij is met mn auto weg en de papieren zitten daar in


Ok, is goed (Y) Tnx...:)

Uitspraak van inactief op maandag 19 januari 2009 om 17:07:
wat is dat nou weer voor een seksistische kutopmerking alsof ik kledingprijzen hanteer bij mn auto


:respect:


Uitspraak van Rexel op maandag 19 januari 2009 om 18:42:
Ruit repareren is bijna altijd verzekerings werk


Dan moet je daar wel verzekerd voor zijn, dan wordt het meestal vergoed, maar ook niet altijd. :)
 
Uitspraak van Rexel op maandag 19 januari 2009 om 18:42:
niet persoonlijk worden he....


ik ben vrij objectief hoor ik weet enkel dat je een man bent en meer niet :) die benaming had ik elk ander persoon gegeven die dezelfde tekst had getypt met een mannelijk geslacht :) maar als je t vervelend vindt haal ik t wel weg

Uitspraak van Rexel op maandag 19 januari 2009 om 18:42:
word dit geen leuk topic voor je


:$ das niet zo lief van jouw kant he

Uitspraak van Rexel op maandag 19 januari 2009 om 18:42:
Ik kan me niet voorstellen dat er bedrijven zijn die dat niet doen?
Hoe gaat dat dan?
jij:Hallo met (vul hier je naam in) ik heb een sterretje in mn raam en ik wil dat graag laten repareren
bedrijf:

sorry ik heb er lang over nagedacht, maar zou niet weten wat voor raar antwoord je daar op kan geven. anders word het als klanten onnozele vragen gaan stellen, dan is het idd een sport om je klanten in de zeik te nemen ja


ik belde op;
hallo u spreekt met faye f... ik heb een sterretje in mn ruit en hij is de afgelopen week wel verder gescheurd. ik heb geen idee wat voor prijs u hanteert bij het repareren van zo'n sterretje want op de website kan ik niks vinden. kunt u me dat vertellen? :)
ik krijg te horen: EHH NEE WEETIKVEEL MOET JE TIJDENS KANTOORUREN BELLEN op een onbeschofte, geirriteerde en schofferende manier en dat pik ik niet :) zo onnozel was mn vraag toch niet?

Uitspraak van Rexel op maandag 19 januari 2009 om 18:42:
Ruit repareren is bijna altijd verzekerings werk


zuurverdiend geeft bij mij de ondertoon dat ik niet veel geld heb. ik ben dus niet verzekerd voor ruitenshit en sterretjes enzo dus ik moet de volle mep betalen bij die eikels
 
Uitspraak van inactief op maandag 19 januari 2009 om 17:07:
met poep


Ben je gestrest ofzo????

Uitspraak van inactief op maandag 19 januari 2009 om 18:58:
zuurverdiend geeft bij mij de ondertoon dat ik niet veel geld heb


Dat was me al wel duidelijk indd!
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 januari 2009 om 19:06:
Ben je gestrest ofzo????


nee hoor ik ben vet relaxed :lol: die vraag vroeg gewoon om een dom antwoord als je niet weet dat sterretjes met hars gerepareerd worden

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 januari 2009 om 19:06:
Dat was me al wel duidelijk indd!


:jaja: maar bij rexel nie
 
Beroep: in de zorg dan is het me wel duidelijk ja maar het feit dat de nadruk ligt op zuurverdiend zegt niks over hoeveel je verdiend ntrlk :)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 januari 2009 om 19:15:
maar het feit dat de nadruk ligt op zuurverdiend zegt niks over hoeveel je verdiend ntrlk


nee weet ik daarom zei ik ook

Uitspraak van inactief op maandag 19 januari 2009 om 18:58:
zuurverdiend geeft bij mij


nadrukkelijk :) ik interpreteer dat zo, maar velen anderen niet :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 januari 2009 om 19:15:
Beroep: in de zorg dan is het me wel duidelijk ja


ik verdien niet slecht maar ik studeer 40 u in de week dus er blijft weinig tijd over om te werken
Uitspraak van inactief op maandag 19 januari 2009 om 18:58:
ik ben dus niet verzekerd voor ruitenshit en sterretjes enzo dus ik moet de volle mep betalen bij die eikels


Bij welke supermarkt ben jij verzekert? :S