Partyflock

Forumonderwerp · 1046057

Hoi,
Ik heb ff een korte vraag.
Ik heb een ster in mijn ruit van de week door een steentje erin gereden.
Toen heb ik ook een put in mijn ruit ontdekt.
Die ster ga ik laten maken. Kan die put blijven zitten of moet die ook gemaakt worden?
En ik neem aan dat hoe klein dat sterretje ook is het toch gemaakt moet worden toch? het sterretje heeft namelijk echt een diameter van 1 mm ongeveer

Uitspraak van -- Jasper -- © op maandag 19 januari 2009 om 19:28:
Bij welke supermarkt ben jij verzekert?

ik betaal niet zoveel voor mn autoverzekering...ben verzekerd bij een organisatie die militairen & partners verzekerd voor een lage prijs
Uitspraak van inactief op maandag 19 januari 2009 om 18:58:
EHH NEE WEETIKVEEL MOET JE TIJDENS KANTOORUREN BELLEN

Dat was alles? ...

Gewoon naar Autotaalglas gaan..:jaja:

En putjes zijn niet reparabel alleen sterren kunnen gerepareerd worden.

en ik kan het weten ik werk namelijk bij autotaalglas :)
ik krijg te horen: EHH NEE WEETIKVEEL MOET JE TIJDENS KANTOORUREN BELLEN op een onbeschofte, geirriteerde en schofferende manier en dat pik ik niet :) zo onnozel was mn vraag toch niet?

Jawel. Een garage moet je nooit buiten werktijden bellen! ;)
Uitspraak van *(F)Char(F)* op maandag 19 januari 2009 om 18:56:
Dan moet je daar wel verzekerd voor zijn, dan wordt het meestal vergoed, maar ook niet altijd.

tja maar dan heb je weer geld bespaard op je verzekering.....

maar als je t vervelend vindt haal ik t wel weg

Vind het niet vervelend hoor, maar zoals het er staat is het wel kleinerend. de dag dat ik waarde hecht aan wat iemand hier van me vind op pf moet nog komen. t is alleen wel zo dat als mensen mij kleineren, dat ik ook echt kinderachtig kan doen 8)

das niet zo lief van jouw kant he

ik waarschuw tenminste nog van te voren :)

hallo u spreekt met faye f... ik heb een sterretje in mn ruit en hij is de afgelopen week wel verder gescheurd. ik heb geen idee wat voor prijs u hanteert bij het repareren van zo'n sterretje want op de website kan ik niks vinden. kunt u me dat vertellen?

Uitspraak van inactief op zondag 18 januari 2009 om 21:36:
dat ik zelf de nieuwe ruit moet betalen wanneer zíj de boel verneuken bij het repareren van de ruit en de ruit helemaal vervangen moet worden.

Beetje tegenstrijdig dit...eerst beweer je dat hun je raam verknald hebben, en daarna zeg je dat t sterretje al verder gescheurd was :S

EHH NEE WEETIKVEEL MOET JE TIJDENS KANTOORUREN BELLEN op een onbeschofte, geirriteerde en schofferende manier en dat pik ik niet

Dat is waar. dan moeten ze ook buiten kantoor uren maar niet op nemen :) maar neem aan dat dit maar bij 1 bedrijf is gebeurd, en niet bij alle bedrijven.

zuurverdiend geeft bij mij de ondertoon dat ik niet veel geld heb. ik ben dus niet verzekerd voor ruitenshit en sterretjes enzo

Uitspraak van inactief op maandag 19 januari 2009 om 19:32:
ik betaal niet zoveel voor mn autoverzekering...ben verzekerd bij een organisatie die militairen & partners verzekerd voor een lage prijs

Zou je niet gewoon stoppen met autorijden dan? als je zometeen eens onderhoud moet laten doen ben je pas aan de beurt :)

Uitspraak van Rexel op dinsdag 20 januari 2009 om 13:05:
tja maar dan heb je weer geld bespaard op je verzekering.....

niet bespaard, maar extra uitgegeven toch?

Vind het niet vervelend hoor, maar zoals het er staat is het wel kleinerend. de dag dat ik waarde hecht aan wat iemand hier van me vind op pf moet nog komen. t is alleen wel zo dat als mensen mij kleineren, dat ik ook echt kinderachtig kan doen

(Y) ik zal de shit wel even aanpassen want dat is nl. niet mijn intentie om t kleinerend over te brengen

(naja misschien een heel klein beetje O:) )

ik waarschuw tenminste nog van te voren

das dan weer wel lief

eerst beweer je dat hun je raam verknald hebben, en daarna zeg je dat t sterretje al verder gescheurd was

nee, ik kwam er tijdens het praten met die pipo van carglass erachter dat, mochten zij nou bij het maken mijn raam verneuken en die ruit moet HELEMAAL vervangen worden,
dat ik dan voor de kosten opdraai want dat was het risico van het repareren van de ruit
toen heb ik gezegd laat maar (Y) als zij te stom zijn om een ruit goed te repareren, en ik mag voor die stomme kosten op gaan draaien, hoeft het niet. ik neem dat risico niet zijn genoeg andere bedrijven die mij die regel niet opleggen.

dan moeten ze ook buiten kantoor uren maar niet op nemen

precies(Y)

maar neem aan dat dit maar bij 1 bedrijf is gebeurd, en niet bij alle bedrijven.

inderdaad maar eentje.
Zou je niet gewoon stoppen met autorijden dan?

ik rijd zelf amper auto, mijn vent rijdt altijd in mijn auto omdat ik ov heb, ik een hekel heb aan autorijden en omdat ik zelf niet alle kosten kan betalen :) hij betaalt de kosten die hij verbruikt, zoals benzine en verzekering enzo zolang hij gebruik maakt van mn auto

als je zometeen eens onderhoud moet laten doen ben je pas aan de beurt

beurt :lol: wat een woorspeling
nee ik heb wel connecties daar kan ik alle shit wel stuuukken goedkoper (en ja net zo goed!! :vaag: ) laten doen :)

zo :[ citeer dat maar eens terug vent..........8)- je
Uitspraak van inactief op dinsdag 20 januari 2009 om 17:49:
zo citeer dat maar eens terug vent..........

Hoef niet verder te discussieren, want eigenlijk zijn we t nog best wel eens met elkaar :P

Is mijn topic nu dan dood?
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 januari 2009 om 18:06:
Hoi,
Ik heb ff een korte vraag.
Ik heb een ster in mijn ruit van de week door een steentje erin gereden.
Toen heb ik ook een put in mijn ruit ontdekt.
Die ster ga ik laten maken. Kan die put blijven zitten of moet die ook gemaakt worden?
En ik neem aan dat hoe klein dat sterretje ook is het toch gemaakt moet worden toch? het sterretje heeft namelijk echt een diameter van 1 mm ongeveer

indien je toevallig bij centraal beheer verzekerd bent tegen ruitschade is het beter om even met een hamer of steen een flinke tik tegen je ruit te geven en hem gewoon helemaal laten vervangen dan heb je tenminste weer een hele nieuwe ruit en de gevolgen zijn in beiden gevallen ( sterretje maken of ruit helemaal vervangen )hetzelfde, je blijft namelijk 1 jaar lang op je bonus-malus trede staan terwijl je normaal elk jaar een trede omhoog gaat.

bij elke verzekering kan je een sterretje gratis laten maken maar bij centraal beheer dus niet en is het voor jou dus beter om de ruit helemaal te vervangen of het sterretje laten zitten als tie dan toch doorscheurt komt het alsnog op hetzelfde neer.

Uitspraak van Rexel op woensdag 21 januari 2009 om 18:31:
Hoef niet verder te discussieren, want eigenlijk zijn we t nog best wel eens met elkaar :P

whaha okee:D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 januari 2009 om 19:17:
Is mijn topic nu dan dood?

weet niet, je hebt zelf niet echt bijgedragen he :P

Uitspraak van inactief op woensdag 21 januari 2009 om 20:45:
weet niet, je hebt zelf niet echt bijgedragen he

Nee, ik heb al antwoord gehad
Uitspraak van TRICOS op woensdag 21 januari 2009 om 20:29:
indien je toevallig bij centraal beheer verzekerd bent tegen ruitschade is het beter om even met een hamer of steen een flinke tik tegen je ruit te geven en hem gewoon helemaal laten vervangen dan heb je tenminste weer een hele nieuwe ruit en de gevolgen zijn in beiden gevallen ( sterretje maken of ruit helemaal vervangen )hetzelfde, je blijft namelijk 1 jaar lang op je bonus-malus trede staan terwijl je normaal elk jaar een trede omhoog gaat.

bij elke verzekering kan je een sterretje gratis laten maken maar bij centraal beheer dus niet en is het voor jou dus beter om de ruit helemaal te vervangen of het sterretje laten zitten als tie dan toch doorscheurt komt het alsnog op hetzelfde neer.

Maar ik ben bij unive verzekerd en niet tegen ruitschade helaas pindakaas. Dus moet het zelf betalen

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 januari 2009 om 21:42:

van mij ja :jaja:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 januari 2009 om 21:42:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 januari 2009 om 19:17:
topic nu dan dood

Uitspraak van inactief op woensdag 21 januari 2009 om 22:54:
van mij ja

:lief: