Partyflock
 
Forumonderwerp · 973863
3 volgers · 74366x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
aangezien er zoveel mensen zijn die een hekel aan mij hebben ... graag op een opsomming van die personen ... zodat ik het overzichtelijk kan houden ...


roept en meld u maar O:)
Waarschuw beheerder
infectie aan wat ??? je klieren ??? keel ??? longen maag ???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 12:50:
infectie aan wat ??? je klieren ??? keel ??? longen maag ???


klieren / keel :yes:
Waarschuw beheerder
beter dat ze dat nu weten :cheer: nu beter worden en blijven :cheer:
Waarschuw beheerder
vast wel :D ...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 23 september 2008 om 12:47:
ik heb een infectie en moet aan de pilleng :nocheer:


hoe kut :( hoelang is die kuur? best zuur net voor je op vakantie gaat :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 23 september 2008 om 13:52:
hoelang is die kuur? best zuur net voor je op vakantie gaat


20 pillen en 3 per dag dus bijna 7 dagen :nocheer: Maar er staat nergens niet dat ik niet mag drinken :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 23 september 2008 om 13:55:
Maar er staat nergens niet dat ik niet mag drinken


:woep: ... dat is mooi :D .. over hoeveel dagen ga je weg ???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 13:56:
.. over hoeveel dagen ga je weg ???


zaterdagmiddag 15.45 uur gaan we de lucht in :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 23 september 2008 om 13:57:
zaterdagmiddag 15.45 uur gaan we de lucht in


blij dat je dan nu die pillen gehad hebt :O ... hoop dat je er morgen al een stuk van opgekapt bent en je het weekend up und running bent :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 23 september 2008 om 13:55:
20 pillen en 3 per dag dus bijna 7 dagen :nocheer: Maar er staat nergens niet dat ik niet mag drinken :D


das een beste kuur :| antibiotica neem ik aan?
daar mag je nooit bij drinken :no:
Waarschuw beheerder
hoi hoi :bye:


Uitspraak van bonaparte op dinsdag 23 september 2008 om 12:47:
ik heb een infectie en moet aan de pilleng


das minder :/:/
beterschap
Waarschuw beheerder
donateur
whaha joyce er zijn weer eens mensen die geen leven hebben :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 23 september 2008 om 14:01:
hoi hoi


hey hey :bye:


Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 23 september 2008 om 14:02:
whaha joyce er zijn weer eens mensen die geen leven hebben


och boeiend :D .. ik ga pornoboekjes lezen :D .. veel boeiender :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 14:05:
ik ga pornoboekjes lezen :D .. veel boeiender :D


dat doe ik toch liever zelf O:)
Waarschuw beheerder
ja ik ook :D .. maar ff kijken of er nog porno innovaties zijn :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik wacht wel braaf tot vanavond O:)
Waarschuw beheerder
tssssssssssssssssssssss aso ... maar ik zeik niet O:) ... nog 11 weken O:)


elke dag :banana:
Waarschuw beheerder
wel tof te lezen dat ik de gekwetste zieltjes er zo tussen uit vis in dat topic :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 14:29:
tssssssssssssssssssssss aso


8)



Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 14:29:
nog 11 weken O:)


elke dag :banana:


dan word het ook zo gewoon :/ ;p



Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 14:31:
wel tof te lezen dat ik de gekwetste zieltjes er zo tussen uit vis in dat topic :lol:


:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 23 september 2008 om 13:59:
das een beste kuur antibiotica neem ik aan?
daar mag je nooit bij drinken


Staat er normaal gesproken op en nu niet hoor :no: Ja daaaag op vakantie aan de sinas gaat niet lukken :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 23 september 2008 om 14:36:
dan word het ook zo gewoon


vast niet .. genoeg kamers voor afwisseling :D

Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 23 september 2008 om 14:38:
feezieeeeeeeeeeeeeeeee


jah verhuizen :D ... en daarna maar een housewarming party
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 23 september 2008 om 14:38:
Staat er normaal gesproken op en nu niet hoor :no: Ja daaaag op vakantie aan de sinas gaat niet lukken :lol:


gelijk heb je :D ik had er laatst 1 stond het ook niet maar echt zuipen werd me wel af geraden ;p



Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 23 september 2008 om 14:38:
feezieeeeeeeeeeeeeeeee 8)


:dood: zal je dan gaan :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 23 september 2008 om 14:47:
zal je dan gaan


jah echt wel :D .. maar geen gekots op mijn nieuwe wc dan O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 23 september 2008 om 14:47:
ik had er laatst 1 stond het ook niet maar echt zuipen werd me wel af geraden


ik zal rustig aan doen :yes: vakantie op spa blauw trek ik niet :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 23 september 2008 om 14:54:
onder je kussen dan


nee doe maar in de tuin dan :yes: .. wel eerst een kuiltje graven he 8)
Waarschuw beheerder
nahhh lekker toch in je kussensloop (Y)
Waarschuw beheerder
jij krijgt geen rondleiding heb ik nu al door :[
Waarschuw beheerder
eyyyy

Ik volg gewoon de porno lucht 8)
Waarschuw beheerder
:lol: die heeft alle lucht in het hele huis verpest dan :yes:
Waarschuw beheerder
zo hoort dat toch .. heb jij mij verteld ... elke kamer moet pornotechnies gekeurd worden :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 15:13:
elke kamer moet pornotechnies gekeurd worden


duidleijk.
teritorium afbakkeneng aighttt :woep:

Als er een ander wijf in je huis komt die moet meteen het gevoel krijgen :" kut ik stil niks voor met mijn kutje"

jwt powerrrrrrrrrrrrr
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 23 september 2008 om 15:16:
Als er een ander wijf in je huis komt die moet meteen het gevoel krijgen :" kut ik stil niks voor met mijn kutje"


:roflol:


mafkees ben je ook :lol:
Waarschuw beheerder
Ach ik heb ook zo me goeie kanten O:)

bedankt voor het complimentje :knuffel:
Waarschuw beheerder
maar zal deze wijsheid zeker onthouden :D ... miss beter een op een bordje laten drukken en bij de ingang hangen :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 15:22:
miss beter een op een bordje laten drukken en bij de ingang hangen


juist met de tekst erop

Wilt gij uwe kleime beetje zelfrespect nog behouden behoud u dan deze ruimte te enteren
Waarschuw beheerder
:D .. keurig gesproken B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 23 september 2008 om 12:47:
uitslag bloedtest, ik heb een infectie en moet aan de pilleng :nocheer:


Nou dat is dan tenminste nog iets ;)
Ben je gelukkig snel weer opgeknapt kullie (f) d


Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 23 september 2008 om 14:02:
whaha joyce er zijn weer eens mensen die geen leven hebben :lol:


o:)

Ik was het niet, ik was naar de kapper en aan t shoppen :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 23 september 2008 om 16:24:
Ik was het niet, ik was naar de kapper en aan t shoppen


ben echt jaloers op een leven hebben ... ik zit nog steeds hier :nocheer: ... beetje flocken beetje meezingen met de radio ... beetje mijn neus leeg eten ...


ik wil ook zo graag een leven :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 16:26:
ben echt jaloers op een leven hebben ... ik zit nog steeds hier :nocheer: ... beetje flocken beetje meezingen met de radio ... beetje mijn neus leeg eten ...


ik wil ook zo graag een leven :'(


:aai: :roflol:

Dat voelt strax allemaal een stuk beter als je eindelijk in Grunn woont jwt :d:d
Waarschuw beheerder
zou dat het zijn :O ... mag het hopen ... voel mij nutteloos .. ben ik natuurlijk ook wel :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 23 september 2008 om 16:29:
voel mij nutteloos .. ben ik natuurlijk ook wel :yes:


Zolang je nog steeds iedere maand je salaris krijgt gestort denk ik dat dat met dat nutteloze gevoel ook wel meevalt :9

Althans, zo denkt je baas er over b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 23 september 2008 om 16:38:
Althans, zo denkt je baas er over


ik denk 8) het is mooi geweest 8) ik smeer hem :woep:
Waarschuw beheerder
Je hebt gelijk, wegwezen daar :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
goede morguh :woep: het is woensdag :cheer:
Waarschuw beheerder
goedemorgen goedemorgen allemaal :cheer: ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op woensdag 24 september 2008 om 06:10:
goede morguh :woep: het is woensdag :cheer:


Uitspraak van VageJetje op woensdag 24 september 2008 om 08:25:
goedemorgen goedemorgen allemaal :cheer: ...


Goeieeeeeeeeeemorgen deze woensdagmorgen, het is bijnaaaaa weekend :cheer: :woep: