Zelfs in Brabant is dat niet zo
Uitspraak van SJEE TO THE PEE op vrijdag 19 september 2008 om 19:24:
die bewaar ik voor later, word dan een koekje van eigen deeg
koffie?? met een zachte G
die bewaar ik voor later, word dan een koekje van eigen deeg![]()
wie krijgt dat koekje?
Voorlopig hoeven we ff niet meer naar de winkel
Zie jij nou eerst vanavond maar eens te overleven
Jij natuurlijk
heb jij ook zo'n hekel aan shoppen?
Houd mijn hart vast
Kaakjes
In principe niet
En daarna verwacht ik telefoon
Ik denk toch eerder sjeepeetjes
met her en der een afwijking
Van Elmer?
zelfgebakken?
Dit keer eens een keer geen kleren gekocht jwt
Als Jp het ff niet meer trekt kun je dat wel verwachten
Vers van het spit
Ach, als je iig maar koopt waar je wat aan hebt
Zal me een bende worden daar
met saus?
Getsie, koekjes van het spit
Kan voorlopig ff vooruit zeg
Vandaar dat ik besloten heb vanavond lekker vroeg mn bedje in te gaan en Jp het voorbereidend werk te laten doen
G saus
Vind je dat wat?
Neem jij altijd alles zo letterlijk?
Ik ben dr vandoor mop, ff lekker met die kleine meid van me tv kijken in bed, ze mag opblijven dus we gaan het gezellig maken boven
Fijne
Zie jij nou eerst vanavond maar eens te overleven
Zal me een bende worden daar
Vandaar dat ik besloten heb vanavond lekker vroeg mn bedje in te gaan en Jp het voorbereidend werk te laten doen
Voel je je al wat beterder mirke??
warme melk wil bij maagpijn wel es helpen
wat zegt de dokter???
gek kind
warm bier is niet lekker
warme doek op je buikje leggen
...........zo'n ouderwetse kruik vullen met heel heet water of een pittenkussen warmen in de magnetron.
doe ik nat doekje, kan dat ook?
heb je een droger?
bedoeling is dat je een handdoek warmt en deze lekker op je buik legt, de warmte maakt dat je minder last van krampen hebt
beterschap
ben te lui om de stad in te gaan om kaartjes te kopen