Partyflock
 
Forumonderwerp · 973863
3 volgers · 74094x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
aangezien er zoveel mensen zijn die een hekel aan mij hebben ... graag op een opsomming van die personen ... zodat ik het overzichtelijk kan houden ...


roept en meld u maar O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 18 september 2008 om 10:09:
ik word elke ochtend wakker gebeld :lief:


Als je dat leuk vindt? :d

Hoef je bij mij niet te doen hoor, ben niet aanspreekbaar op zo'n moment :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op donderdag 18 september 2008 om 10:10:
Als je dat leuk vindt?


geboren uit noodzaak :D ... heerlijk vind ik het :yes:

altijd beter dan de wekker ... en kan altijd proberen of ik nog ff mag slapen :z

maar dat mag ik nooit van hem :(


Uitspraak van T L C™ op donderdag 18 september 2008 om 10:10:
Hoef je bij mij niet te doen hoor, ben niet aanspreekbaar op zo'n moment


ow ik wel :D ... heb geen ochtend humeur :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op donderdag 18 september 2008 om 10:10:
Hoef je bij mij niet te doen hoor, ben niet aanspreekbaar op zo'n moment


Bij mij ook niet :no:
Uitspraak van VageJetje op donderdag 18 september 2008 om 10:20:
... heb geen ochtend humeur


ik ook niet maar als je me voor de voeten loopt of aandacht wilt dan wel :[

goedemorgen :gaap: ga zo bloed laten prikken brrrr :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op donderdag 18 september 2008 om 10:29:
ik ook niet maar als je me voor de voeten loopt of aandacht wilt dan wel


geen gezeik aan mijn kop idd :no: ... lijkt mij logisch :D maar onder normale omstandigheden heb ik er geen last van :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op donderdag 18 september 2008 om 10:29:
goedemorgen ga zo bloed laten prikken brrrr


:O succes .. .laat je niet helemaal lek prikken :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 18 september 2008 om 11:20:
maar onder normale omstandigheden heb ik er geen last van


Dan ik ook niet :lol:
Uitspraak van VageJetje op donderdag 18 september 2008 om 11:20:
succes .. .laat je niet helemaal lek prikken


Stelt geen zak voor, 3 buisjes en voelde er haast niks van :no:
Waarschuw beheerder
gelukkig maar :D ... kent een van jullie Bagels & Beans ???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 18 september 2008 om 11:43:
... kent een van jullie Bagels & Beans ???


zegt me wel iets maar kan het effe niet plaatsen :no:
Waarschuw beheerder
kende het niet :no: ... maar hebben net van een uitgever een lading van die zooi van hun gekregen ... best te eten :D ..

een of andere cheescake iets en een chocolade met noten cake ... vult als een gek :D maar wel lekker :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
aha, dan kende ik het wel :lol: nooit op maar ik dacht wel die richting op :lol:
Waarschuw beheerder
had er wel eens van gehoord :D .. maar daar bleef het bij :D .. wist niet eens dat er zo ene winkel in hilversum zat :Lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 18 september 2008 om 12:05:
had er wel eens van gehoord .. maar daar bleef het bij


hier idem :lol:
Waarschuw beheerder
is gewoon morgen al weekend :lief: .. hoe tof te gek zwaar kicke en heftig :cheer:


jij plannen voor het weekend ??? of te ziek om actie te ondernemen ???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 18 september 2008 om 12:12:
jij plannen voor het weekend ??? of te ziek om actie te ondernemen ???


staat etentje gepland voor zaterdag met een vriendin maar als ik me zo voel ga ik niet. Ik heb elke paar minuten zo'n pijn in de streek net ergens onder mijn borsten, moet me dan effe lang maken en dan verdwijnt het weer eventjes :rot: kan niet op mijn buik of rug slapen :[ en dat doe ik juist graag :nocheer: Mijn nek zie je niet eens meer zo dik ik ie :[

Kortom KUT :frusty:
Waarschuw beheerder
dat klinkt niet best :| .. je klieren tot daar aan toe :|


maar dat andere klinkt als je longen ???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 18 september 2008 om 12:18:
maar dat andere klinkt als je longen ???


Meer mijn maag denk ik :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op donderdag 18 september 2008 om 07:08:
( al dacht ik stiekem dat het gisteren al was 8) )


jij nlij dat je dat verkeerd dacht :lol:

maak er trouwens maar half 6 van :o foto's heb je vast ook nog niet ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 18 september 2008 om 12:25:
maak er trouwens maar half 6 van foto's heb je vast ook nog niet


nee klopt :) ... die wilde ik meteen vanuit mijn werken ff laten maken ... buiten zit er eentje :yes:


enige wat ik zat te denken ... samen eten ???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 18 september 2008 om 12:29:
samen eten ???


ben wel ontiegelijk vervelend hoor ik :/ .. druk im kopff .. hihihi
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op donderdag 18 september 2008 om 12:29:
. buiten zit er eentje :yes:


stad ook :jaja: beter daar om half 6 zijn ;)


Uitspraak van VageJetje op donderdag 18 september 2008 om 12:29:
enige wat ik zat te denken ... samen eten ???


isse goed (Y) kinders laten koken?
bij jou of bij mij?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 18 september 2008 om 12:37:
stad ook beter daar om half 6 zijn


oke baas :D

Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 18 september 2008 om 12:37:
kinders laten koken?


ja is goed :yes: ... bij wie maakt mij niet uit :no: .. miss makkelijk bij jou van wege de ruimte :yes: ...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op donderdag 18 september 2008 om 12:42:
. miss makkelijk bij jou van wege de ruimte :yes: ...


:jaja: en pris (L) wil al weken lasagne maken :o dus vrees dat we dat eten dan ;)
Waarschuw beheerder
ik vind het prima :D .. justin ook volgens mij :yes: ...


komt allemaal goed uit :yes: .. ga ik eerst ff naar huis na mijn werk :yes: .. schop ik justin jullie kant uiteindelijk op .. zie ik jou op cs ...


enne ik heb shit :woep:
Waarschuw beheerder
ik wil zo graag werken he :nocheer: .. had mij voorgenomen om veel te doen vandaag :cheer:


de hele dag mensen tegen me lullen :nocheer: ... veel antwoord terug geven :/ .. bijna schor van het geouwehoer...

en mijn werk :nocheer: ... tsja :/ .. die kijkt mij aan en zegt :/ .. Joyce u wanker ! morgen moet je alles doen in 4uur tijd :@ TRUT :@


pff vrouwen :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 18 september 2008 om 16:49:
maar nu eerst tijd om iemand te gaan schoppen ;d


nu al :D .. nee joh :D .. bijna :D ...
Waarschuw beheerder
ik ga ook zo ... daar niet van :yes: :P :D jij gaat met de trein ???
Waarschuw beheerder
ik heb al lekker WEEKENDDDDDDDDD :woop: :woop: :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op donderdag 18 september 2008 om 20:12:
ik heb al lekker WEEKENDDDDDDDDD


ik ook maar niet in zo'n leuke vorm als jij :nocheer:
Waarschuw beheerder
goedemorgennnnn :cheer: ... het zal maar vrijdag zijn :O ... dan wordt het vast ook zeker 18.01uur


:bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op vrijdag 19 september 2008 om 07:07:
goedemorgennnnn :cheer: ... het zal maar vrijdag zijn :O ... dan wordt het vast ook zeker 18.01uur


Goeiemorgennnnnn :cheer:

Tis idd vrijdag, en dus weekend :woep:


Roy zit eindelijk in het vliegtuig, na eerst een paar uur vertraging te hebben gehad :|
Was iets met de motor ofzo :x
Motor moest uit elkaar gehaald worden, dus was er stress want hij wilde natuurlijk niet neerstorten :lol: 8) :nocheer:

Ook een goeiemorgen dus (L)

Afijn, ik ben al sinds kwart voor 6 vanmorgen wakker dus nu eerst maar eens ff aan de koffie! b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op vrijdag 19 september 2008 om 08:31:
Roy zit eindelijk in het vliegtuig, na eerst een paar uur vertraging te hebben gehad
Was iets met de motor ofzo
Motor moest uit elkaar gehaald worden, dus was er stress want hij wilde natuurlijk niet neerstorten


ziekelijk :O ... maar beter dat hij dan vertraging had :D ...


Uitspraak van T L C™ op vrijdag 19 september 2008 om 08:31:
kwart voor 6 vanmorgen wakker


hallo dan :rot: ... daar kan ik misselijk van worden zo vroeg :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op vrijdag 19 september 2008 om 08:34:
ziekelijk :O


Ik heb echt ff gedacht dat ie niet meer zou gaan :o Ik had m aan de telefoon en toen kwam er iemand die zei dat ze konden instappen, gelukkig maar want had echt ff mn twijfels :lol:



Uitspraak van VageJetje op vrijdag 19 september 2008 om 08:34:
maar beter dat hij dan vertraging had :D


Uiteindelijk wel ja :o


Uitspraak van VageJetje op vrijdag 19 september 2008 om 08:34:
hallo dan :rot: ... daar kan ik misselijk van worden zo vroeg :D


Ik normaal ook, jwt niet aanspreekbaar :no:
Maar was wel blij zn stem ff te horen (L) Zelfs op dat tijdstip o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op vrijdag 19 september 2008 om 08:54:
Maar was wel blij zn stem ff te horen Zelfs op dat tijdstip


lekker he :D :lief: zo hoort dat :D ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op vrijdag 19 september 2008 om 09:10:
lekker he :D :lief: zo hoort dat :D ...


Vind het super-geweldig (L)

En soms nog steeds een beetje onwerkelijk maar dat gaat vast wel een keer over ;) :d
Waarschuw beheerder
vind het na bijna een jaar nog steeds onwerkelijk :D ... heerlijk gevoel :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op vrijdag 19 september 2008 om 09:19:
vind het na bijna een jaar nog steeds onwerkelijk :D ... heerlijk gevoel :D


Owww dus het is helemaal niet raar dat ik soms nog steeds denk dat ik droom? 8)

Pfieuw gelukkig maar :cheer:
Waarschuw beheerder
nee hoor :D ... heb zelfs de vlinders in mijn buik nog steeds niet dood gemept of dood laten bloeden



volgens mij is het nu familie Vlinder geworden :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op vrijdag 19 september 2008 om 09:32:
nee hoor :D ... heb zelfs de vlinders in mijn buik nog steeds niet dood gemept of dood laten bloeden


:lol: En waarom zou je ook, als ze er zijn dan lekker laten fladderen, tot misselijk aan toe, boeit nix, want tis een (L) gevoel :cheer:



Uitspraak van VageJetje op vrijdag 19 september 2008 om 09:32:
olgens mij is het nu familie Vlinder geworden :D


Of familie Schaap, dat kan ook nog :x :d
Waarschuw beheerder
niets mis mee idd :D ...


pffff 9.50uur .. ik wil dat het 11.52uur is ... kan ik de trein nemen :banana:
Waarschuw beheerder
:gaap: goedemorgen :gaap:

Keb een kutnacht achter de rug :@ :@ enorme krampen, kon wel janken :cry: Telkens als ik dacht een pijnloze houding gevonden te hebben schoot er weer een kramp in :[ :nocheer: ga straks maar weer terug dus :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
sterkte bona (F)

joyce ik word gek van jou :o
Waarschuw beheerder
Mn schatje is veilig geland :banana:

Pak van mn hart o:)

Over tot de orde van de dag maar weer :p


Kulleke, beterschapkusje (K)