Als je dat leuk vindt?
Hoef je bij mij niet te doen hoor, ben niet aanspreekbaar op zo'n moment
Hoef je bij mij niet te doen hoor, ben niet aanspreekbaar op zo'n moment
... heb geen ochtend humeur
maar onder normale omstandigheden heb ik er geen last van
succes .. .laat je niet helemaal lek prikken
jij plannen voor het weekend ??? of te ziek om actie te ondernemen ???
. buiten zit er eentje
enige wat ik zat te denken ... samen eten ???
bijna 20 sept
je zou ook maar alvast weekend hebben
bijna 20 sept
ik heb al lekker WEEKENDDDDDDDDD
goedemorgennnnn... het zal maar vrijdag zijn
... dan wordt het vast ook zeker 18.01uur
Roy zit eindelijk in het vliegtuig, na eerst een paar uur vertraging te hebben gehad
Was iets met de motor ofzo
Motor moest uit elkaar gehaald worden, dus was er stress want hij wilde natuurlijk niet neerstorten
kwart voor 6 vanmorgen wakker
ziekelijk
maar beter dat hij dan vertraging had
hallo dan... daar kan ik misselijk van worden zo vroeg
nee hoor... heb zelfs de vlinders in mijn buik nog steeds niet dood gemept of dood laten bloeden
olgens mij is het nu familie Vlinder geworden