Partyflock
 
Forumonderwerp · 973863
3 volgers · 73937x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
aangezien er zoveel mensen zijn die een hekel aan mij hebben ... graag op een opsomming van die personen ... zodat ik het overzichtelijk kan houden ...


roept en meld u maar O:)
Waarschuw beheerder
poepluiers??? zijn de katten niet zindelijk dan? :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 15 september 2008 om 22:55:
poepluiers??? zijn de katten niet zindelijk dan?


Hij had neefje te logeren vrijdag :lol: en das nog een baby :lol:
Waarschuw beheerder
owwwwwwwwwwwwwwwww :D
kon hij alvast even oefenen O:)
Waarschuw beheerder
zou je denken?? :D
misschien als het menneke aan de racekak was en hij tig poepluiers heeft moeten verwisselen :D

ach misschien vindt hij het al die "koetsjiekoetsjiekoetsjes" met die tandeloze bigsmile het wel waard :D
Waarschuw beheerder
we wachten af :lol: eerst een bruiloft B)
Waarschuw beheerder
goedemorgennnnnn :cheer: ... het is bijna vrijdag :yes: .. en das maar goed ook :yes: .. ben namelijk verliefd en wil de boosdoener daar ff goed voor op zijn klote geven ...


ongehoord om mevrouwen verliefd te laten worden en vooral blijfen :O
Waarschuw beheerder
Zal ik hem vasthouden? kan jij hem slaan :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 16 september 2008 om 09:02:
Zal ik hem vasthouden? kan jij hem slaan


tackel jij hem .. .dan doe ik het sloopwerk wel :woep:



goeiemorgen bona :D
Waarschuw beheerder
ben jij trouwens verliefd ???
Waarschuw beheerder
are u sure :devil:


leuke foto's :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 16 september 2008 om 08:24:
ben namelijk verliefd


Jij ook al? :o
Ik ook :bloos:

Uitspraak van VageJetje op dinsdag 16 september 2008 om 08:24:
en wil de boosdoener daar ff goed voor op zijn klote geven ...


Ik ook, alleen mijn boosdoener zit vh weekend met zn lekkere kont in Mallorca, ff weekendje er tussenuit, tskkkkkkkkk :[

b)

Uitspraak van VageJetje op dinsdag 16 september 2008 om 09:15:
are u sure :devil:


Dat is de vraag van vandaag :lol:

Ik voorspel een nieuw koppeltje (L)

o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 16 september 2008 om 09:30:
Jij ook al?
Ik ook


hoe schandalig idd ... dat het kan anno 2008 :O

Uitspraak van T L C™ op dinsdag 16 september 2008 om 09:30:
kont in Mallorca


wat een aso :nocheer:

Uitspraak van T L C™ op dinsdag 16 september 2008 om 09:30:
Dat is de vraag van vandaag

Ik voorspel een nieuw koppeltje


als ik dat zo bekijk .. is het al niet eens eens vraag :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 16 september 2008 om 09:32:
hoe schandalig idd ... dat het kan anno 2008 :O


Het begon bij mij begin 2006, ben al een mooi tijdje heen dus (L) :lol:


Uitspraak van VageJetje op dinsdag 16 september 2008 om 09:32:
wat een aso :nocheer:


Met zn werk, vrijdag heen, zondag terug :[
Ik vind dat heel niet eerlijk :nosmile:
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 16 september 2008 om 09:32:
als ik dat zo bekijk .. is het al niet eens eens vraag :lol:


We moeten het allemaal nog even afwachten maar ik denk dat wij al meer weten dan hunnie zelf o:) :d
Waarschuw beheerder
het ziet er gelikt uit ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 16 september 2008 om 09:23:
het is te zien


:O echt? :bloos:
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 16 september 2008 om 09:30:
Dat is de vraag van vandaag


:lol:
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 16 september 2008 om 09:30:
Ik voorspel een nieuw koppeltje


in je glazen bol gekeken? ;p
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 16 september 2008 om 09:30:
ook, alleen mijn boosdoener zit vh weekend met zn lekkere kont in Mallorca, ff weekendje er tussenuit, tskkkkkkkkk


oh dat lekker (Y) doet ie goed :yes:
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 16 september 2008 om 09:32:
als ik dat zo bekijk .. is het al niet eens eens vraag


:lol:
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 16 september 2008 om 09:37:
maar ik denk dat wij al meer weten dan hunnie zelf


:roflol: stel mutsen ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 16 september 2008 om 09:48:
echt?


jah ... miss stom om te zeggen ... maar leuk stel zo :yes: ... al wil je dat miss niet horen en SP niet lezen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 16 september 2008 om 09:48:
het ziet er gelikt uit ;p


OMG :x Gelikt ja :roflol:


Uitspraak van bonaparte op dinsdag 16 september 2008 om 09:48:
in je glazen bol gekeken? ;p


Jah, goed he :p

Uitspraak van bonaparte op dinsdag 16 september 2008 om 09:48:
oh dat lekker (Y) doet ie goed :yes:


Hij doet wel meer goed @ the moment 8)


Uitspraak van bonaparte op dinsdag 16 september 2008 om 09:48:
stel mutsen ;p


Leuk toch :cheer:

Sjippie en Kulleke (L)


Uitspraak van VageJetje op dinsdag 16 september 2008 om 09:53:
maar leuk stel zo :yes:


Vind ik dus ook, en dat kan ik zeggen als ex-mevrouw JP o:) :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 16 september 2008 om 09:57:
Jah, goed he


wel eerst goed geboend hè? :lol:
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 16 september 2008 om 09:57:
Hij doet wel meer goed @ the moment


wil ik dat allemaal weten? :lol:
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 16 september 2008 om 09:57:
Sjippie en Kulleke (L)


:bloos: :lol:
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 16 september 2008 om 09:57:
Vind ik dus ook, en dat kan ik zeggen als ex-mevrouw JP


:lol: als jij het al zegt :lol:
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 16 september 2008 om 09:58:
idd ... komt tijd komt wijsheid


sowieso :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 16 september 2008 om 10:01:
wel eerst goed geboend hè? :lol:


Ik ben mevrouw bling bling, dus dat zit wel goed jwt ;)

Uitspraak van bonaparte op dinsdag 16 september 2008 om 10:01:
wil ik dat allemaal weten? :lol:


Ja hoor :yes:
Ik ben momenteel het gelukkigste mens vd wereld en dat zegt wel genoeg dan he (L)

Ik had het eens een keer niet over porno Kullie :x :lol:

Uitspraak van bonaparte op dinsdag 16 september 2008 om 10:01:
:lol: als jij het al zegt :lol:


Ik bedoel maar ;)

Ik zie m liever met jou dan met een 1 of andere trut o:) :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 16 september 2008 om 10:05:
Ik ben mevrouw bling bling, dus dat zit wel goed jwt


B) dan neem ik het van je aan :D
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 16 september 2008 om 10:05:
Ik had het eens een keer niet over porno Kullie


ja ik ging al dingen denken :lol: dacht laat maar, ik hoef geen details :lol:
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 16 september 2008 om 10:05:
Ik zie m liever met jou dan met een 1 of andere trut


aaaahh (L) (K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 16 september 2008 om 10:07:
dan neem ik het van je aan :D


Dat mag jij :cheer:

Uitspraak van bonaparte op dinsdag 16 september 2008 om 10:07:
ja ik ging al dingen denken :lol: dacht laat maar, ik hoef geen details :lol:


A dirty mind is a joy for ever :p

Uitspraak van bonaparte op dinsdag 16 september 2008 om 10:07:
aaaahh (L) (K)


Jwt (L) :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 16 september 2008 om 10:05:
had het eens een keer niet over porno Kullie


dat mag ook in de krant :yes:


kan wel een voorpagina telegraaf voor je regelen :yes:


ik zie de kranten koppen morgen al ... TAMARA DACHT EEN KEER NIET AAN SEX, EINDE VAN DE WERELD NADERT!
Waarschuw beheerder
donateur
porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger: porno :honger:
Waarschuw beheerder
uuhmm .. naoom ?!?!?! is je profiel gehacked ofzo :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 16 september 2008 om 10:11:
dat mag ook in de krant :yes:


kan wel een voorpagina telegraaf voor je regelen :yes:


ik zie de kranten koppen morgen al ... TAMARA DACHT EEN KEER NIET AAN SEX, EINDE VAN DE WERELD NADERT!


Sjeum, ik wist niet dat het zo erg was heur :nocheer:

Kreeg gister ook al de term oversexte naar mn hoofd gesmeten :x o:)

Najah, boeiend, het is een aangenaam tijdverdrijf en liever zo dan frigide :rot:


Uitspraak van bonaparte op dinsdag 16 september 2008 om 10:13:
ik heb vandaag geen dirty mind :lol:


Nee omdat je ziektekiemen dat verhinderen :[


Uitspraak van bonaparte op dinsdag 16 september 2008 om 10:13:
geloof het ook :lol:


Zeg hallo, moeten jullie mij hebben vandaag? :|
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 16 september 2008 om 10:15:
ohw ook goede morguh


zo dan, komt er ook eentje binnenvallen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 16 september 2008 om 10:16:
zo dan, komt er ook eentje binnenvallen :lol:


En ze heeft gewoon gelijk :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 16 september 2008 om 10:16:
het is een aangenaam tijdverdrijf en liever zo dan frigide


vind ik ook :yes:
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 16 september 2008 om 10:16:
Nee omdat je ziektekiemen dat verhinderen


:nocheer: :yes:
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 16 september 2008 om 10:16:
Zeg hallo, moeten jullie mij hebben vandaag?


;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 16 september 2008 om 10:16:
liever zo dan frigide


ik ben liever a sexueel :yes:

Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 16 september 2008 om 10:16:
nee niet eens


... ik zou bijna anders denken :O ...vies kind dat je bent :dood:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 16 september 2008 om 10:16:
zo dan, komt er ook eentje binnenvallen :lol:


dacht doe eens met jullie mee O:)



Uitspraak van VageJetje op dinsdag 16 september 2008 om 10:31:
... ik zou bijna anders denken :O


denken moet je aan andere overlaten ;p


Uitspraak van VageJetje op dinsdag 16 september 2008 om 10:31:
vies kind dat je bent :dood:


ze zei kind tegen mij :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 16 september 2008 om 10:35:
denken moet je aan andere overlaten


niemand om mij heen om die taak op zich te nemen :no: ... dan voel ik mij geroepen om te denken B) ... soms kan ik dat B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 16 september 2008 om 10:44:
heb je slecht geregeld dan


pijn deed het niet :no: .. kraken deed het ook niet .. ging best soepeltjes :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 16 september 2008 om 10:55:
ging best soepeltjes :yes:


Dus je kon de glijmiddel laten staan? :x
Waarschuw beheerder
voor het eerst idd :yes: