Partyflock
 
Forumonderwerp · 973863
3 volgers · 73895x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
aangezien er zoveel mensen zijn die een hekel aan mij hebben ... graag op een opsomming van die personen ... zodat ik het overzichtelijk kan houden ...


roept en meld u maar O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 15 september 2008 om 12:51:
hoelang nu nog dan ??? 2 weken ofzo ???


volgende week woensdag laatste werkdag en zaterdag 27 september vertrek ik :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 15 september 2008 om 12:52:
wat een gezelligheid hier


was ff een storing in de kabel vanmorgen ...

Uitspraak van T L C™ op maandag 15 september 2008 om 12:54:
Jij spoort niet?


joh :D ...


gingen van het weekend op strooptocht ... gingen ff maiskolven vers van de pers halen ...



hihi ... heerlijk (y) voedermais op de kop getikt (y) TOPSPUL zeg ik je :P :D


Uitspraak van bonaparte op maandag 15 september 2008 om 12:54:
volgende week woensdag laatste werkdag en zaterdag 27 september vertrek ik


:O :O :O das wel heeeeeeel snel :O :O :O ... goed vooruitzicht :D
Waarschuw beheerder
natuurlijk ... hele topic valt dood denk ik :lol:


ga ik hier wel spammen in mijn eigen topic :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op maandag 15 september 2008 om 13:00:
was ff een storing in de kabel vanmorgen ...


als je mij vraagt niet alleen vanmorgen :x ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 15 september 2008 om 13:00:
was ff een storing in de kabel vanmorgen ...


Ik vond het een kink 8)


Uitspraak van VageJetje op maandag 15 september 2008 om 13:00:
gingen ff maiskolven vers van de pers halen ...


:kwijl: Ik hou van die dingen, alleen die vleesjes tussen je tanden daarna :rot: :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
ohw ja joyce je hebt een date :O donderdag kwart voor 6 op station :o en zorg dat je er bent :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 15 september 2008 om 13:02:
natuurlijk ... hele topic valt dood denk ik


zal wel rustiger zijn ja :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 15 september 2008 om 13:03:
als je mij vraagt niet alleen vanmorgen


maar toen had ik er nog geen last van :Lol:

Uitspraak van T L C™ op maandag 15 september 2008 om 13:05:
Ik vond het een kink


ik vond dat te veel kredit :yes: :P :D

Uitspraak van T L C™ op maandag 15 september 2008 om 13:05:
Ik hou van die dingen, alleen die vleesjes tussen je tanden daarna


ik ook heerlijk :D .. maar voedermais is een stuk minder :Lol:


Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 15 september 2008 om 13:05:
ohw ja joyce je hebt een date donderdag kwart voor 6 op station en zorg dat je er bent


:S huh :S ... geloof me :S .. dat ga ik vergeten :S .. nu al :S ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 15 september 2008 om 13:10:
komt vast goed


welk station ??? almere buiten ??? ik ben dan al lang en breed thuis he 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op maandag 15 september 2008 om 13:40:
welk station ??? almere buiten ??? ik ben dan al lang en breed thuis he 8)


nee stad ;) dan moet je dus weer van hius :lol:
Waarschuw beheerder
:nocheer: ... wat wie hoe dan ???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik zeg alleen...... neem je oude legitimatie mee O:) :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 15 september 2008 om 14:15:
ik zeg alleen...... neem je oude legitimatie mee


8) ... ga je mee dan ??? :D
Waarschuw beheerder
:D ... toppertje :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 15 september 2008 om 13:07:
ik vond dat te veel kredit :yes: :P :D


Ik wil een creditcard, ongelimiteerd svp o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 15 september 2008 om 17:06:
Ik wil een creditcard, ongelimiteerd svp


die zoek ik ook nog :yes:
Waarschuw beheerder
wat zouden jullie kopen dan ???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 15 september 2008 om 18:41:
wat zouden jullie kopen dan ???


Kleding, en kleding, en schoenen en heel veel parfums en kleding en laarzen en jassen en sieraden en tassen.


Had ik kleding al gezegd? :lol:
Waarschuw beheerder
Oja, en veel kadootjes :yes:
Waarschuw beheerder
:Lol:


ik zou daar na een dag toch echt wel zat van zijn :D ...wat een moeite :D ...



zou denk ik zelf alleen maar gaan reizen :yes: naar elke uithoek van de wereld .. ben ik wel ff zoet mee denk ik :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 15 september 2008 om 18:43:
Uitspraak van VageJetje op maandag 15 september 2008 om 18:41:
wat zouden jullie kopen dan ???

Kleding, en kleding, en schoenen en heel veel parfums en kleding en laarzen en jassen en sieraden en tassen.


Had ik kleding al gezegd?


8) ik koop ook zo 2 dagen achter elkaar een paar schoenen :D zelfs zonder die ongelimiteerde credit card :roflol:


ik denk dat ik de kleding zou laten bezorgen Mir :D al dat gepas in die kleine kut hokjes :nocheer: daar vind ik geen bal aan :D

lang leve de postorder :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 15 september 2008 om 18:46:
...wat een moeite


Lui schaap :lol:
Uitspraak van VageJetje op maandag 15 september 2008 om 18:46:
naar elke uithoek van de wereld .. ben ik wel ff zoet mee denk ik


nee das niet vermoeiend :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 15 september 2008 om 18:50:
Lui schaap :lol:


jah echt :D

Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 15 september 2008 om 18:50:
al dat gepas in die kleine kut hokjes :nocheer: daar vind ik geen bal aan :D


ik heb daar idd ook helemaal niets mee :no: ... verschrikking :yes:

Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 15 september 2008 om 18:50:
lang leve de postorder :roflol:


das ook niet veel beter dan gewoon shoppen :no: ... is het niet goed kan je naar het postkantoor om de boel te versturen ... of op tijd thuis zijn omdat er een pakketje opgehaald of gebracht kan worden :rot: .. nee ook geen optie :P :D

Uitspraak van bonaparte op maandag 15 september 2008 om 18:50:
nee das niet vermoeiend :lol:


Uitspraak van bonaparte op maandag 15 september 2008 om 18:50:
Lui schaap :lol:


O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 15 september 2008 om 18:52:
das ook niet veel beter dan gewoon shoppen ... is het niet goed kan je naar het postkantoor om de boel te versturen ... of op tijd thuis zijn omdat er een pakketje opgehaald of gebracht kan worden .. nee ook geen optie


das waar :D maar kost minder tijd en ergernis dan in dat altijd te kleine veel te warme kut hokkie :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 15 september 2008 om 18:54:
maar kost minder tijd en ergernis dan in dat altijd te kleine veel te warme kut hokkie


hihi ik vind dat toch wel gelijk opgaan :yes:


dan maar een kledingkoop iemand in dienst nemen :D ... als het toch ongelimiteerd O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 15 september 2008 om 18:57:
dan maar een kledingkoop iemand in dienst nemen


mooi jobke voor Mir :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 15 september 2008 om 18:50:
lang leve de postorder :roflol:


Ah nee gats, er is toch nix zo leuk om winkel in winkel uit te gaan :d

I (L) shoppen, uren dagen weken :cheer:


Uitspraak van VageJetje op maandag 15 september 2008 om 18:57:
dan maar een kledingkoop iemand in dienst nemen :D


Topplan idd :respect:

Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 15 september 2008 om 18:59:
mooi jobke voor Mir :D


Nou voor mij anders ook wel hoor 8)

Of zo'n homo relnicht aan huis laten komen, met allerlei leuke pradaatjes en guccies enzo :honger:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 15 september 2008 om 19:26:
zo'n homo relnicht aan huis laten komen, met allerlei leuke pradaatjes en guccies enzo


dat lijkt me wel wat :yes: lekker wijntjes mee drinken :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 15 september 2008 om 19:27:
dat lijkt me wel wat :yes: lekker wijntjes mee drinken :lol:


en meeklagen he, want dat kunnen ze goed, zijn net kameleons :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 15 september 2008 om 19:33:
en meeklagen he, want dat kunnen ze goed, zijn net kameleons


Precies (Y) lekker miepen :lol:
Waarschuw beheerder
Dat zeg ik: relnichten :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 15 september 2008 om 19:39:
Dat zeg ik: relnichten


Ik ken er 2 leuke, zal ze vandeweek eens met een bezoekje vereren :lol: heb nog een vest van 1 van de dames :lol:
Waarschuw beheerder
Geer en Goor? :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 15 september 2008 om 19:51:
nee zo erg zijn ze niet :lol:


Die zijn het ergste in hun soort :x

Stelletje gehypte nep-diva's :/

Ik zal ze eens een lesje leren: how to become a real diva o:)

8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 15 september 2008 om 19:57:
Ik zal ze eens een lesje leren: how to become a real diva


hoe dan? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 15 september 2008 om 20:01:
hoe dan? :lol:


Gewoon :d

Door mezelf te zijn, en hun mogen toekijken :x :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 15 september 2008 om 20:06:
Door mezelf te zijn, en hun mogen toekijken


:roflol: dat werkt?
Waarschuw beheerder
eyy mopies :bye:

zaterdag :bounce: knalluhhh :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 15 september 2008 om 21:29:
zaterdag knalluhhh


Ik niet, ga braaf uit eten met een vriendin en daarna de kroeg in :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 15 september 2008 om 22:43:
volgens mij kunnen die 2 woorden niet in 1 zin Mir


jawel joh O:)
Uitspraak van VageJetje op maandag 15 september 2008 om 22:44:
hey ... ben je weer boven de berg poep luiers heen ???


:roflol: